Het zitten in de tuin doet je goed zo te zien...quote:Op zondag 11 maart 2007 16:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom Amanda dat nog wil, wat ik ervan gezien heb was het een nominatie voor de "worst fuck ever" award waard.
Volgens mij heeft ze gewoon behoefte aan intimiteit maar weet ze niet hoe ze die moet krijgen, dus dan maar neuken dan lijkt het iig nog wat.
Ja, lekker geloofwaardig ook: Oowmaigud!quote:Op zondag 11 maart 2007 16:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Amanda zal hooguit meesteres kunnen worden
Ik dacht altijd dat ze zei oowmaikutquote:Op zondag 11 maart 2007 16:20 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ja, lekker geloofwaardig ook: Oowmaigud!
(of laat ik nu teveel blijken dat ik een kenner ben?)
Zelfs als ze nee zegt hecht ik daar geen waarde meer aan...quote:Op zondag 11 maart 2007 16:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert vraagt of ze ooit sex zullen hebben in het huis samen....Amanda zegt: daar doe ik geen uitspraak over
Ja dus
Ik denk....binnen nu en een week
LOLquote:Op zondag 11 maart 2007 16:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda zal hooguit meesteres kunnen worden
Hij denkt werkelijk dat Syl daar intrapt. Net als Natasia denkt dat als ze lief gaat doen tegen Huub, dat hij haar dan er niet meer uit wil stemmen.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:22 schreef Mika25 het volgende:
Brainless is Sylvia aan het bewerkstelligen?
Hij toont ineens zoveel interesse in haar...
behoorlijk inderdaad! veel interesse, wil ze hulp met de paardjes...... slijmbalbrian!quote:Op zondag 11 maart 2007 16:22 schreef Mika25 het volgende:
Brainless is Sylvia aan het bewerkstelligen?
Hij toont ineens zoveel interesse in haar...
Is ooit voor mij gemaakt, toen ik als moderator R&P met harde hand regeerdequote:Op zondag 11 maart 2007 16:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Die lijkt wel, die heeft ook van die korte pootjes
Het is in mijn tuin kouder dan bij DGK... of ik heb gewoon niet genoeg aan, dat kan ook.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het zitten in de tuin doet je goed zo te zien...![]()
op welke stream ben jij te bewonderen?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is in mijn tuin kouder dan bij DGK... of ik heb gewoon niet genoeg aan, dat kan ook.
De mijne...quote:Op zondag 11 maart 2007 16:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
op welke stream ben jij te bewonderen?![]()
Kolere, als mijn zondag Telegraaf om 13.00 uur nog niet in de bus ligt heb ik het zelfs door...quote:Op zondag 11 maart 2007 16:29 schreef donpsp het volgende:
' Vanmorgen' (13.00 uur) heb ik krantjes rondgebracht. Ik zweette me kapotEn nee, heb niet zo'n lichaam als Jaap.
Ja als de gouden kooi niet bestond was ik gisteren eerder dan 3 uur gaan slapenquote:Op zondag 11 maart 2007 16:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kolere, als mijn zondag Telegraaf om 13.00 uur nog niet in de bus ligt heb ik het zelfs door...
Gelukkig wordt ie hier bezorgd door een vriendje van mijn zoon, dus das dan weer makkelijk![]()
een beetje maar. Dus er is hoop....quote:Op zondag 11 maart 2007 16:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry no can do, ik ben een beetje eenkennnig![]()
Even als mosterd na de maaltijd: Hulde voor ieder die on-topic post zodat ik kan bijlezenquote:Op zondag 11 maart 2007 11:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Respect voor iedereen die alle cossen naleest trouwens.. Wat een werk.
En dan had ik geen werk..............quote:Op zondag 11 maart 2007 16:33 schreef donpsp het volgende:
[..]
Ja als de gouden kooi niet bestond was ik gisteren eerder dan 3 uur gaan slapen![]()
Er was gisteren geen ruk te beleven op de streams!!quote:Op zondag 11 maart 2007 16:33 schreef donpsp het volgende:
[..]
Ja als de gouden kooi niet bestond was ik gisteren eerder dan 3 uur gaan slapen![]()
Was het zo interessant om naar Eric te kijken dan?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:33 schreef donpsp het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 maart 2007 16:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
een beetje maar. Dus er is hoop....![]()
Eén nacht met mij en je noemt me nooit meer volhoudertje.quote:
wats kebeurd............is hier een romance ontstaan???quote:Op zondag 11 maart 2007 16:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Eén nacht met mij en je noemt me nooit meer volhoudertje.![]()
Heb je daar zo lang op moeten broeden............quote:Op zondag 11 maart 2007 16:41 schreef Peter6000 het volgende:
90 procent van de tijd Huub aan het woord.
Bij Sylvia zit hij niet.
En Eric, die kritiek had op Jaap`s douchegewoonte, terwijl hij gaat masturberen in de jacuzzi.
Weet iemand van de bewoners dat eigenlijk van Eric zijn ruk marathon?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:41 schreef Peter6000 het volgende:
Bij Sylvia zit hij niet.
En Eric, die kritiek had op Jaap`s douchegewoonte, terwijl hij gaat masturberen in de jacuzzi.
ja EN???quote:Op zondag 11 maart 2007 16:41 schreef Peter6000 het volgende:
Bij Sylvia zit hij niet.
Nee, toen was ze lam, nou heeft ze nog maar een paar glaasjes op.quote:
je weet toch... niets is wat het lijkt....quote:Op zondag 11 maart 2007 16:41 schreef milk-shake het volgende:
[..]
wats kebeurd............is hier een romance ontstaan???![]()
Was wel benieuwd of Eric het echt tot zijn hoogtepunt liet komen. En kijken of Sil terug kwamquote:Op zondag 11 maart 2007 16:35 schreef Sporti het volgende:
[..]
Was het zo interessant om naar Eric te kijken dan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |