Met volle mond kan ze toch niet praten...ook weer waar.......quote:Op zondag 11 maart 2007 15:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik heb haar (helaas) ook horen praten.
Maar ik vergeef het haar, zo ben ik....![]()
bij haar is fictie en werkelijkheid ook 1.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:06 schreef Mokum020 het volgende:
"Waarom zei Brian bitch tegen je?"
A: "Dat weet ik niet meer.."
Pffffffff.................![]()
En daarbij, ze had niks gedronken, en met alcohol op is zelfs Amanda best te pruimen.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Met volle mond kan ze toch niet praten...ook weer waar.......![]()
Ze is te koop oa bij Christine le Ducquote:Op zondag 11 maart 2007 14:49 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
lekker ding weet ik niet, moet je denk ik een man voor zijn. Maar behoorlijk onnozel ben ik het mee eens. Behoorlijk naïef zoals ik eerder zeei. En ik ben het met je eens dat er weinig kwaads in zit. Ze is impulsief, kan behoorlijk stom doen, maar welke 19 jarige heeft dat nooit gedaan???
Wat voor gedrag van die 2 bevalt je dan wel?quote:Op zondag 11 maart 2007 15:14 schreef Mika25 het volgende:
Dit slijmerige gedrag van Brainless en de zwarte heks bevalt me niet
Das een nieuwe strategie. Ze denken dat als ze meer lol maken ook populairder worden (of zoiets).quote:Op zondag 11 maart 2007 15:14 schreef Mika25 het volgende:
Dit slijmerige gedrag van Brainless en de zwarte heks bevalt me niet
Jij stamt uit een oud boekbindersgeslacht?quote:Op zondag 11 maart 2007 14:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn Agatha Christies zijn allemaal al meerdere malen stukgelezen
Nee sommige heb ik (net als m'n Havankjes) dubbel, of driedubbel....quote:Op zondag 11 maart 2007 15:17 schreef demins het volgende:
[..]
Jij stamt uit een oud boekbindersgeslacht?
Zeker weer een tuniekje?quote:Op zondag 11 maart 2007 15:20 schreef noekje het volgende:
Amanda:mijn jurk zit vandaag een beetje vreemd.
Dat komt waarschijnlijk omdat het helemaal geen jurk is.
Vannacht vertelde ze aan de Teaserdoosjes dat het een bepaald beeld is wat er gecreerd word van haar..quote:Op zondag 11 maart 2007 15:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ach...alles bij mekaar is het toch het voornaamst dat Amanda gewoon doet wat ze niet laten kan...het kind is 19 dus ze heeft geen oppas nodig en als zij ervan geniet om mannen het hoofd op hol te brengen...wie is een ander dan om dat af te keuren...
Het is haar lijf en haar 'imago'...
En dat ze dom is dat is voor velen alleen maar prettig dat ze zichzelf slim kunnen voelen.
Zo zie je maar....je kunt er ook nog iets positiefs van maken![]()
Duh.... wij natuurlijk, je weet toch inmiddels wel dat wij het niet snappen en dat we helemaal in de war zijn van wat er op TV uitgezonden wordtquote:Op zondag 11 maart 2007 15:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vannacht vertelde ze aan de Teaserdoosjes dat het een bepaald beeld is wat er gecreerd word van haar..
dan zeggen ze bijv. "Goh, je bent helemaal niet dom" als ze op bezoek komen.....en "Je bent heel anders!"
m.a.w. wie is hier nou gek?![]()
Ik ben gerustgesteld.............echt waar!quote:Op zondag 11 maart 2007 15:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duh.... wij natuurlijk, je weet toch inmiddels wel dat wij het niet snappen en dat we helemaal in de war zijn van wat er op TV uitgezonden wordt![]()
Ze is echt niet zo, al zien wij dat 24 uur pd live op de streams, het is alleen maar een imago wat door Tien zo neergezet wordt.
Zij omdat ze die lulkoek gelooftquote:Op zondag 11 maart 2007 15:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vannacht vertelde ze aan de Teaserdoosjes dat het een bepaald beeld is wat er gecreerd word van haar..
dan zeggen ze bijv. "Goh, je bent helemaal niet dom" als ze op bezoek komen.....en "Je bent heel anders!"
m.a.w. wie is hier nou gek?![]()
En als Amanda mijn post zou lezen dan zou ze nog denken "zie je wel" .....quote:Op zondag 11 maart 2007 15:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ben gerustgesteld.............echt waar!![]()
En dan vroeg zo'n Teaserdoosje nog in de slaapkamer : "Goh, word dit allemaal gefilmd?"![]()
komt het niet van de babydump, afdeling doopkledingquote:Op zondag 11 maart 2007 15:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een topje uit de Prenatal collectie.
Ze zijn de spanning een beetje aan het opvoeren maar straks krijgen we te horen waar Amanda in het dagelijks leven haar munten mee verdient...quote:Op zondag 11 maart 2007 15:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duh.... wij natuurlijk, je weet toch inmiddels wel dat wij het niet snappen en dat we helemaal in de war zijn van wat er op TV uitgezonden wordt![]()
Ze is echt niet zo, al zien wij dat 24 uur pd live op de streams, het is alleen maar een imago wat door Tien zo neergezet wordt.
Had ik allemaal ook vet moeten maken...quote:Op zondag 11 maart 2007 15:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee sommige heb ik (net als m'n Havankjes) dubbel, of driedubbel....![]()
Ik dacht al wat komt ze me bekend voor.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze zijn de spanning een beetje aan het opvoeren maar straks krijgen we te horen waar Amanda in het dagelijks leven haar munten mee verdient...
Amanda is raketgeleerde
Sssst mondje dicht niet doorvertellen nog![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 15:29 schreef robert2006 het volgende:
[..]
komt het niet van de babydump, afdeling doopkleding
Beter de grap dan wat anders..quote:Op zondag 11 maart 2007 15:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
De grap was leuk je verkracht hem![]()
Tenminste nog iemand die de streams volgt...(staat hier wel aan, maar geluid zachtjes....)quote:Op zondag 11 maart 2007 15:42 schreef Yvet_te het volgende:
sylvia is ondertussen sieraden aan het maken. amanda is eric zijn nagels aan het doen in de tuin en huub zit erbij. de rest is niet in beeld...(gelukkig)
Een niet heel toepasselijke fout van tienquote:Dat Sylvia op het moment nogal ongelukkig is, is niet meer dan normaal. Haar vader is immers gisteravond overleden. De dag na zijn dood voelt ze zich naar eigen zeggen leeg.
Wanneer ze alleen met Eric zit heeft ze wel de behoefte om te praten over het afscheid. “Het was net alsof hij aan het dromen was”, begint ze. “Heb je verder nog mensen gezien?”, wil Eric dan weten. “Alleen m’n zus en met haar gaat het goed, naar omstandigheden”, vertelt ze. “Ze hebben ons verteld dat hij heel prettig is heengegaan”, vertelt ze tevreden. Eric is blij om dit te horen. Hij weet door het vroege verlies van zijn moeder als geen ander hoe het is om een ouder kwijt te raken. “Ja, hij is heel zachtjes heengegaan”, mijmert Sylvia. “Goed om te weten dat hij voor eeuwig is ingeslapen”, denkt Eric hardop.
“Hoe oud is hij geworden?”, vraagt de Leidenaar. “Tweeënzestig jaar, niet oud hè”, antwoordt Sylvia. Eric vertelt dat zijn moeder, die hij verloren is aan kanker, maar zesenveertig jaar is geworden. Gelukkig heeft hij nog wat mooie woorden voor Sylvia: “Als je je les hebt geleerd op aarde, dan heb je hier niks meer te zoeken en dan ga je gewoon. Waarschijnlijk zijn het de beste leerlingen die vroeg heengaan.” Sylvia vindt dit wel een troostende gedachte.
Als Huub bij zijn twee maatjes komt zitten zegt hij: “Ik ben blij dat het maar twee weken heeft geduurd.” Sylvia is het helemaal met hem eens, want ze wilde natuurlijk niet dat haar vader moest leiden. “Ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen, ik heb hem gewoon een paar dikke kussen gegeven”, vertrouwt ze haar vrienden toe. Een mooi afscheid dus…
ik kijk alleen..ik luister voetbalquote:Op zondag 11 maart 2007 15:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Tenminste nog iemand die de streams volgt...(staat hier wel aan, maar geluid zachtjes....)
Delletje is niet te koop....zegt ze net...![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 15:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Twente - Ajax 1-3...........(ik ook)![]()
Ik snap werkelijk niet hoe het mogelijk is dat het zo wemelt van de spefouten op die site.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:47 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Een niet heel toepasselijke fout van tien
Je had hem ook gewoon gecorrigeerd in de updates Cos kunnen zetten...of kon je een prijs winnen met het vinden van een foutje?quote:Op zondag 11 maart 2007 15:47 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Een niet heel toepasselijke fout van tien
Goddomme.. kost me een fles wijn.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Twente - Ajax 1-3...........(ik ook)![]()
Nee hoor, heeft met ballen te maken enzo, die zie je nu ookquote:Op zondag 11 maart 2007 15:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Goddomme.. kost me een fles wijn.![]()
Sorry, heel erg off topic.![]()
Dat "zoet" is wel vies ja.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:56 schreef Yvet_te het volgende:
en ze gaan weer aan de wijn....
hoe krijgen ze het weg...ik bedoel dan....ZOETE witte wijn....![]()
Dus jij wilt dat het programma BB-trekjes gaat krijgen?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:00 schreef Gert het volgende:
Op naar de zomer met DGK, Ellie er in en dan lekker de hele dag bij het zwembad hangen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |