Nou en ze is er zo trots op dat ze die koffie gegooid heeft.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik blijf Amanda een 'vreemde' bewoner vinden. Soms heb ik echt enorm de pest aan haar. Dan gooit ze koffie over Huub heen en dan wil ik haar echt zo snel mogelijk uit de villa. En een dag later is ze weer een stuk leuker. Amanda is heel makkelijk te vergeven voor haar minder gunstige momenten, in tegenstelling tot bv Natasia.
Dan moet ik zeggen dat ze zich beter aan dit voornemen houdt dan aan haar andere voornemens. Blijkbaar gaat het haar toch makkelijker af, dat aardig zijn dan het negeren.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. en wie zegt dat SHE haar wilt hebben?
zo makkelijk gaat dat echt niet.
Ik vind ook niet dat Natasia wankelt. Ze heeft gewoon een nieuwe strategie. besprak ze gisteren met ahar ratje. Ze zou nu heel aardig gaan doen tegen SHE
Zolang het nog OKAY is om jaap een walvis te noemen kun je het niet rijmen dat je mensen bant omdat ze natasia een aap noemen... dus doe daar dan ook eens wat aanquote:Op zondag 11 maart 2007 13:52 schreef Gert het volgende:
[..]
En je laat het maar mooi. Nog een keer = ban-aanvraag.
Sorry, beetje kortaf na het gezeik van vannacht.
Mee eens..ik kan Natasia de laatste tijd wel pruimen...en Amanda gaat over mijn irritatiegrens heen.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, Natasia hoort er voor mij echt helemaal bij, hoewel het soms een enorm kutwijf kan zijn, Amanda zie ik daarentegen nog steeds als een logeetje.
Ergo: Amanda dr domme gedrag is soms irritanter dan Natasia dr grote mond.
ja natasia wil wel.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:42 schreef scanman01 het volgende:
De poses worden wel steeds suggestiever
[afbeelding]
Ik vind beide idd eigenlijk onnodig, maar als jij geen verschil ziet in 'lading' tussen 'walvis' en 'aap' dan heb je een probleemquote:Op zondag 11 maart 2007 14:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zolang het nog OKAY is om jaap een walvis te noemen kun je het niet rijmen dat je mensen bant omdat ze natasia een aap noemen... dus doe daar dan ook eens wat aan(en ja dit kon in het feedbacktopic, maar daar kom je blijkbaar niet)
Nou ik blijf het een irritant wijf vinden met haar vele slechte kanten en een paar goede.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mee eens..ik kan Natasia de laatste tijd wel pruimen...en Amanda gaat over mijn irritatiegrens heen.![]()
zijn beide dieren alleen aap stammen we allemaal vanaf.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind beide idd eigenlijk onnodig, maar als jij geen verschil ziet in 'lading' tussen 'walvis' en 'aap' dan heb je een probleem
Het zal ook meespelen dat ik haar wel een lekker ding vind.... en dat ze gewoon behoorlijk onnozel is en dat er echt weinig kwaads in zit. Natasia's achternaam is gewoon 'evil'quote:Op zondag 11 maart 2007 14:41 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou en ze is er zo trots op dat ze die koffie gegooid heeft.
![]()
zal wel met haar leeftijd te maken hebben dat jij dat zo voelt![]()
Voor mij is het beide schelden met een uiterlijk kenmerk, en wat voor lading je er dan aan hangt is cultuurgebonden, maar net welke lading je d'r aan geeft en wat je er door voelt.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind beide idd eigenlijk onnodig, maar als jij geen verschil ziet in 'lading' tussen 'walvis' en 'aap' dan heb je een probleem
dat denk ik ook. Ik heb dat dus helemaal niet.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zal ook meespelen dat ik haar wel een lekker ding vind.... en dat ze gewoon behoorlijk onnozel is en dat er echt weinig kwaads in zit. Natasia's achternaam is gewoon 'evil'
In 050 is het héerlijk in de tuin, ik ga een CD-boek van A.Christie luisteren in het zonnetje.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed idee... ik ga ff testen of mijn tuin ook zo warm is![]()
Ik heb in deze post redelijk duidelijk uitgelegd waarom dat wel een probleem is....quote:Op zondag 11 maart 2007 14:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zolang het nog OKAY is om jaap een walvis te noemen kun je het niet rijmen dat je mensen bant omdat ze natasia een aap noemen... dus doe daar dan ook eens wat aan(en ja dit kon in het feedbacktopic, maar daar kom je blijkbaar niet)
'Aap' is een bekend scheldwoord dat veel gebruikt werd/wordt door racisten. Vandaar dat het zeer onhandig is en ongepast om dat woord zelf ook te gebruiken, ook al is het dan een keer niet als racisme bedoeld.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:45 schreef itsme het volgende:
[..]
zijn beide dieren alleen aap stammen we allemaal vanaf.
maar goed deze discussie hoort hier inderdaad niet
Och, als ze er maar uit gaat over 2 weken, dan kan ik het nu nog wel trekken dat ze aardig tegen dr zijn.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:47 schreef itsme het volgende:
[..]
dat denk ik ook. Ik heb dat dus helemaal niet.
Vind het echt jammer dat ze zo aardig doen en haar zoveel aandacht geven.
Nu was het juist mooi geweest om haar wat te negeren
lekker ding weet ik niet, moet je denk ik een man voor zijn. Maar behoorlijk onnozel ben ik het mee eens. Behoorlijk naïef zoals ik eerder zeei. En ik ben het met je eens dat er weinig kwaads in zit. Ze is impulsief, kan behoorlijk stom doen, maar welke 19 jarige heeft dat nooit gedaan???quote:Op zondag 11 maart 2007 14:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zal ook meespelen dat ik haar wel een lekker ding vind.... en dat ze gewoon behoorlijk onnozel is en dat er echt weinig kwaads in zit.
Dat zal wel komen doordat Brian zich afvroeg of SHE mee zouden doen om Amanda eruit te stemmen bij de volgende ronde. Vandaar dat ze nu beiden in de slijm-modus zitten naar SHE. Ze hadden Amanda alleen maar nodig tot de vorige stemronde om Huub eruit te stemmen, daarna waren ze er klaar mee zeiden ze.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan moet ik zeggen dat ze zich beter aan dit voornemen houdt dan aan haar andere voornemens. Blijkbaar gaat het haar toch makkelijker af, dat aardig zijn dan het negeren.
Hier rond 033 ook....... daar zit ik dus zo met Ruth Rendellquote:Op zondag 11 maart 2007 14:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
In 050 is het héerlijk in de tuin, ik ga een CD-boek van A.Christie luisteren in het zonnetje.
Voor Syl ben ik echt blij dat Eric er is, daar heeft ze veel steun aan. Wat een goed hart heeft die jongen.
Wat een heerlijk relativerend antwoord.....quote:Op zondag 11 maart 2007 14:48 schreef Mika25 het volgende:
Vreemd, na 3 maanden zijn die bruine bankjes bij het zwembad me nog nooit opgevallen...
als het aansluiten van Natasia betekend dat er twee spelers weggestemt kunnen worden, dan lijkt mij het motief duidelijk... En dat ze Natasia door hebben is natuurlijk zo, daar spelen ze juist op in!quote:Op zondag 11 maart 2007 14:41 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
lol!!!! alsof Syl, Huub en Eric haar niet zullen doorzien. Wat is die vreselijk naïef ook af en toe.
Oe, we hebben een overeenkomst.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier rond 033 ook....... daar zit ik dus zo met Ruth Rendell![]()
Mijn Agatha Christies zijn allemaal al meerdere malen stukgelezenquote:Op zondag 11 maart 2007 14:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Oe, we hebben een overeenkomst.![]()
Sorry mensen, we zijn al weg.
erg he. ze zijn zo berekenend. totaal geen spontaniteit.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:50 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat zal wel komen doordat Brian zich afvroeg of SHE mee zouden doen om Amanda eruit te stemmen bij de volgende ronde. Vandaar dat ze nu beiden in de slijm-modus zitten naar SHE. Ze hadden Amanda alleen maar nodig tot de vorige stemronde om Huub eruit te stemmen, daarna waren ze er klaar mee zeiden ze.
En als je "brulaap" zegt? Dan ligt de nadruk op het produceren van lawaai, en heb die term nog nooit gehoord in voetbalstadionsquote:Op zondag 11 maart 2007 14:48 schreef scanman01 het volgende:
'Aap' is een bekend scheldwoord dat veel gebruikt werd/wordt door racisten.
Maar dan nog, ik vind het een hele prestatie van Natasja. Dat ze niet uit haar rol valt.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:50 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat zal wel komen doordat Brian zich afvroeg of SHE mee zouden doen om Amanda eruit te stemmen bij de volgende ronde. Vandaar dat ze nu beiden in de slijm-modus zitten naar SHE. Ze hadden Amanda alleen maar nodig tot de vorige stemronde om Huub eruit te stemmen, daarna waren ze er klaar mee zeiden ze.
Mijn telefoonboek ook...quote:Op zondag 11 maart 2007 14:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn Agatha Christies zijn allemaal al meerdere malen stukgelezen
aansluiten om iemand weg te stemmen betekend voor mij nog niet dat het SHEN wordt.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
als het aansluiten van Natasia betekend dat er twee spelers weggestemt kunnen worden, dan lijkt mij het motief duidelijk...
Mensen, Huub is echt niet met groepjes bezig ofzo. Hij heeft zelfs gezegt dat hij Sylvia eruit zou stemmen als het hem uit zou komen, waarom zou hij dan geen aansluiting vinden met Natasia als dat twee mensen eruit zou kunnen werken?
Huub zit er niet in om vrienden of vijanden te maken, hij zit erin om te winnen. Het is een spel geen Soos...
Dat de andere daar wel voor inzitten zoals nataisa, daazr kan je dan mooi gebruik van maken...
Jaja, het gaat niet om M&M's maar om 2 miljoen euroquote:Op zondag 11 maart 2007 14:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
als het aansluiten van Natasia betekend dat er twee spelers weggestemt kunnen worden, dan lijkt mij het motief duidelijk...
Mensen, Huub is echt niet met groepjes bezig ofzo. Hij heeft zelfs gezegt dat hij Sylvia eruit zou stemmen als het hem uit zou komen, waarom zou hij dan geen aansluiting vinden met Natasia als dat twee mensen eruit zou kunnen werken?
Huub zit er niet in om vrienden of vijanden te maken, hij zit erin om te winnen. Het is een spel geen Soos...
Dat de andere daar wel voor inzitten zoals nataisa, daazr kan je dan mooi gebruik van maken...
Niemand hoort bij SHE, Sterker nog SHE bestaat helemaal niet, dat is iets wat BAN verzonnen heeft...quote:Op zondag 11 maart 2007 14:55 schreef itsme het volgende:
[..]
aansluiten om iemand weg te stemmen betekend voor mij nog niet dat het SHEN wordt.
Dat ze kunnen bespreken om amanda weg te stemmen samen met brian en Natasia oke.
Doen ze dus wel wat brian wilt (weer)
zou kunnen maar die zal heus wel weten dat je aan amanda niet veel hebt als back up.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:56 schreef Mika25 het volgende:
Misschien komt er een nieuwe bewoonster voor volgende week donderdag, en gaan Amanda, Jaap en die nieuwe een nieuw groepje vormen
Volgens mij kan hij m amper vasthouden... en als dat al lukt dan duwt die enorme buik constant z'n arm weg.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:57 schreef Disana het volgende:
Eric over Jaap: Hij kan niet trekken.
Eg Nie!quote:Op zondag 11 maart 2007 14:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is toch allemaal hetzelfde slag meiden, ik heb er geen 1 met klasse en een beetje stijl gezien.
Ordinair en allemaal Amanda-look-a-likes.........
![]()
?quote:Op zondag 11 maart 2007 14:57 schreef Sonique het volgende:
[..]
Niemand hoort bij SHE, Sterker nog SHE bestaat helemaal niet, dat is iets wat BAN verzonnen heeft...
Ik dacht bij de L van Lekker....quote:Op zondag 11 maart 2007 14:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt mij alleen nog niet gevonden... tip: bij de H van Heerlijk![]()
Zie jij het verschil nog tussen fictie en werkelijkheid...quote:Op zondag 11 maart 2007 14:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Eg Nie!
[afbeelding]
Roxanne, you don't have to put on the red light
Those days are over
You don't have to sell your body to the night
Roxanne, you don't have to wear that dress tonight
Walk the streets for money
You don't care if it's wrong or if it's right
Put on the red light, put on the red light
Put on the red light, oh
I loved you since I knew ya
I wouldn't talk down to ya
I have to tell you just how I feel
I won't share you with another boy
I know my mind is made up
So put away your make up
Told you once I won't tell you again it's a bad way
You don't have to put on the red light
Ik was het volledig met je eens.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Eg Nie!
[afbeelding]
Those days are over
You don't have to sell your body to the night
Roxanne, you don't have to wear that dress tonight
Walk the streets for money
You don't care if it's wrong or if it's right
Put on the red light, oh
I loved you since I knew ya
I wouldn't talk down to ya
I have to tell you just how I feel
I won't share you with another boy
I know my mind is made up
So put away your make up
Told you once I won't tell you again it's a bad way
You don't have to put on the red light
Ik heb haar (helaas) ook horen praten.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zie jij het verschil nog tussen fictie en werkelijkheid...![]()
ik heb haar horen praten....nivootje hoor....echt!![]()
(Zonde van het nummer van The Police...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |