Een schizofreen is nooit alleenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:56 schreef Leandra het volgende:
Zit jij hier ff een SC vol te gooien met COS info??![]()
Prachtig Gertquote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:33 schreef Gert het volgende:
Een paar dagen geleden ging het in de COS over Ramses Shaffy, en zijn bekende nummers: Sammy, Pastorale etc. Toen had ik me voorgenomen om dit relatief onbekende kleine juweeltje te posten. Een duet met Liesbeth, een heel mooi lief liedje. Bij deze.
Precies. Sommige dingen zijn 100x erger dan mensen uitmaken voor aap.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:15 schreef Leandra het volgende:
De nuance is soms ver te zoeken....
Oh ik snap het aap wel. Sterker nog ik vind het heel goed. En soms zelfs prettig. Maar ik vind dat die regel wel wat uitgebreider mag soms. Sommige dingen kunnen indirect wel beledigend zijn voor iemand.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:25 schreef Leandra het volgende:
Ik snap dat aap probleem wel: racisten zoals de KKK gebruiken die term nadrukkelijk, dat kan dus echt gewoon niet. Dat kun je ongeveer vergelijken met een uitdrukking gebruiken die Hilter voor de joden gebruikte. Dat wordt ook niet geaccepteerd (en terecht)
Het verschil in vrijheid van meningsuiting in NL is nou eenmaal een beetje anders dan die in de VS, wat de KKK daar kan roepen is hier soms simpelweg strafbaar.
Verder vind ik het nogal getuigen van een beperkte vocabulaire als je niet veel verder komt dan "hoer" of "slet"
Wou al zeggen, was een perfecte post voor de COSquote:Op zondag 11 maart 2007 02:55 schreef Ifa het volgende:
knip - fout draadje
Ik dacht dus dat ik in COS zat en verbaasde me erover dat niemand iets over Sil zei.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wou al zeggen, was een perfecte post voor de COS
ja dank je, was even bang dat ik voor eeuwig in sc vastzatquote:Op zondag 11 maart 2007 03:03 schreef Leandra het volgende:
COS al gevonden inmiddels dan?? [COS # 794] Waar Syl terug komt en verdrietig is.
Mwah zoveel COS is het niet daar. Ik ga naar bed en hoop dat het straks allemaal wwer is bekoeld.quote:Op zondag 11 maart 2007 03:03 schreef Leandra het volgende:
COS al gevonden inmiddels dan?? [COS # 794] Waar Syl terug komt en verdrietig is.
Iddquote:Op zondag 11 maart 2007 04:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, we proberen het principe "SlowChat" dan ook tot de max te rekken![]()
Een COS-relletje daargelaten....quote:Op zondag 11 maart 2007 04:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd![]()
Tja zonder boeiende streams gebeurd er ook echt NIETS in het DGK forum
Gelukkig is jouw mening niet belangrijk. ::)quote:Op zondag 11 maart 2007 02:25 schreef Leandra het volgende:
Het verschil in vrijheid van meningsuiting in NL is nou eenmaal een beetje anders dan die in de VS, wat de KKK daar kan roepen is hier soms simpelweg strafbaar.
En ik vind het echt VET stoer dat je hier komt vertellen dat je op stap bent geweest. Bikkel!quote:Op zondag 11 maart 2007 04:25 schreef Cungy het volgende:
Gelukkig ben ik gewoon op stap gegaan....was weer supergezellig
Tja, dat was wel vermakelijk, ik zag al (toen ik rond 0:45) inloggde, dat er geen REET gebeurde op de streams dus ben ik uitvoerig alle COSSEN gaan doorlezen hetgeen ik met plezier gedaan heb, al is scanman01 er niet helemaal lekker uitgekomen door het ingaan op INCTRL e.d. + de edits van Gertquote:
Het eerste jaar komen er nieuwe inquote:Op zondag 11 maart 2007 18:53 schreef haaahaha het volgende:
M'n vriendin en ik kijken zondags de aflevering, SKITTEREND, alleen 1 ding moet je me uitleggen. Het is toch een af val race? Degene die overblijft wint toch? Waarom komen er steeds nieuwe bij? Ksnap het niet!
Nee hoor, ikke ook.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:18 schreef petraa het volgende:
zooooooooo goedenavond allemaal, maar ik zal hier wel weer in me uppie zitten.
Wil je dat svp opsturen aan Syl?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:06 schreef kleinzusje het volgende:
een ode aan Syl:
I close my eyes
And imagine you're here
Did it all seem so hopeless
Given the chance
I would ask
Forgive me
I didn't do a thing to make you stay
And I didn't say a word to make you stay
And If I would have known
Could I have tried to make it easier
But I didn't do a thing
Or say a word
One word
And I don't know why you're gone, now you're gone
No beautiful goodbye
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
My thoughts unsaid
Stuck in my head
And it all feels so useless
Never forget to give all I have
Forgive me
For I couldn't do a thing to make you stay
And I couldn't say a word to make you stay
If I could have known
could I have tried to make it easier
But I couldn't do a thing
Or say a word
One word
And I don't know why you're gone, now you're gone
No beautiful goodbye
Now you're, yeah you're a star in heaven
Still I don't know why you're gone, now you're gone
No beautiful goodbye
And now you're, you're a star in heaven
you're a star in heaven now
you're a star in heaven
yeah you're my star
jaaaaaaaa gevonden, je bent niet blontquote:Op zondag 11 maart 2007 23:21 schreef _gaby_ het volgende:
dit is dus de cs
jaaaaaaaa tuurlijk, want tis toch saai en ik wil niet naar dat geneuzel van brainles en billie luisteren.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Petraa, ben je er nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |