Meen je dat echt ?quote:
Yep.quote:
Leandra weet wel waar haar grenzen liggenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:24 schreef Leandra het volgende:
SC: SlowChat
Zodat we de COS een beetje leesbaar en vooral COS kunnen houden![]()
* Leandra geeft overigens gelijk toe dat zelf ook wel eens te vergeten![]()
Ach, tijdens het balanceren op die grens ga ik er ook wel eens overheenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Leandra weet wel waar haar grenzen liggen![]()
Het is een nummer van Anouk. Ik draai het bij liefdesverdriet. Het was erg raar dat Bart dit ook zat te luisteren in zijn Lesley nachtquote:Op zondag 11 maart 2007 23:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Yep.
Vind het mooi en toepasselijk.
Waar heb je dat vandaan?
ok, zonder maskerquote:Op zondag 11 maart 2007 23:28 schreef _gaby_ het volgende:
spannend...
Op mijn vraag of jij DE GABY bent, zei jij : 'Tuurlijk' .quote:Op zondag 11 maart 2007 23:25 schreef _gaby_ het volgende:
handig
Aan wie vraag je dat?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:28 schreef kleinzusje het volgende:
mag ik hier ook iets persoonlijks typen ?
Jij altijdquote:Op zondag 11 maart 2007 23:28 schreef kleinzusje het volgende:
mag ik hier ook iets persoonlijks typen ?
Waar _gaby_ . Hier of zwart op wit?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:31 schreef _gaby_ het volgende:
heerlijk mn oren doen er nog pijn van
Zeg t maar ruudpuntenel, dank je wel voor de aardige dingen die je schreef
Ik vind het trouwens wel tof dat je de stoute schoenen heb aangetrokken en mee ben gaan cossen en sc-en, maar pas voor je het weet ben je verslaafd.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:36 schreef _gaby_ het volgende:
We zouden waar kleinzusje startte persoonlijk worden dus brand maar los
Momentje, even koffie pakkenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:36 schreef _gaby_ het volgende:
We zouden waar kleinzusje startte persoonlijk worden dus brand maar los
Het klinkt misschien lullig, maar op de forums verschijnen regelmatig neppers, en als jij het echt bent dan ben jij de enige die weet wat er gebeurd is na je eerste bezoekje aan Huub.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:35 schreef _gaby_ het volgende:
Ik heb niet veel te verbergen haha dus dat mag je zelf bepalen
Ehm nu ben ik nieuwsgierig, wat is er gebeurd na het eerste bezoekje aan Huub dan ?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het klinkt misschien lullig, maar op de forums verschijnen regelmatig neppers, en als jij het echt bent dan ben jij de enige die weet wat er gebeurd is na je eerste bezoekje aan Huub.
Petje af voor de durfquote:Op zondag 11 maart 2007 23:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens wel tof dat je de stoute schoenen heb aangetrokken en mee ben gaan cossen en sc-en, maar pas voor je het weet ben je verslaafd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |