That makes two of us. Hetzelfde geldt voor Huub en destijds Bart en Nicolaas.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:01 schreef itsme het volgende:
Zij was vanaf het begin favoriet bij mij .vind haar nog steeds leuk maar ik word nu een beetje moe van dat geadoreer als ik eerlijk ben.
Huub wordt ook geadoreerd inderdaad maar die krijgt ook nog wel eens wat negatiefs te horen, ook van zijn fans.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:04 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
That makes two of us. Hetzelfde geldt voor Huub en destijds Bart en Nicolaas.
Donderdag 8 maartquote:Op maandag 12 maart 2007 22:43 schreef JohnDope het volgende:
Wat kan Sylvia slecht acteren
Zagen jullie dat hoe ze in die TV-uitzending iets kapot gooide uit verdriet, dat kwam lekker ongeloofwaardig over
acteren?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:43 schreef JohnDope het volgende:
Wat kan Sylvia slecht acteren
Zagen jullie dat hoe ze in die TV-uitzending iets kapot gooide uit verdriet, dat kwam lekker ongeloofwaardig over
Maar die actie an sich was nep.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:13 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Was het CGI? Die fles leek me vrij echt![]()
Sterk...???quote:Op maandag 12 maart 2007 23:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Maar die actie an sich was nep.
Ik zou Brian wel heel sterk vinden als hij haar niet laat gaan...... Hij had wel goede argumenten vanavond in de TV-uitzending....
Als ze echt zoveel om haar vader geeft, dan stapt ze er gewoon uit.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:17 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Sterk...???
Eerder onmenselijk, kil en gevoelloos.
Omdat jij dat zou doen, moet zij dat ook doen? De relatie met haar vader was waarschijnlijk sowieso niet zo sterk als de gemiddelde vader-zoon/dochter relatie, ze hadden elkaar 10 jaar niet gesproken.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als ze echt zoveel om haar vader geeft, dan stapt ze er gewoon uit.
Als mijn vader kapot zou gaan, dan zou ik meteen weggaan, ik zou lekker die dikke hummer pakken (of een andere dikke vette auto die daar staat) en linea recta naar het ziekenhuis rijden. Die Kooi kan me gestolen worden dan!
Precies daarom hoeven die 12 uur ook niet in principe.....quote:Op maandag 12 maart 2007 23:35 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Omdat jij dat zou doen, moet zij dat ook doen? De relatie met haar vader was waarschijnlijk sowieso niet zo sterk als de gemiddelde vader-zoon/dochter relatie, ze hadden elkaar 10 jaar niet gesproken.
Dit is natuurlijk ook een lachertjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Zijn nieuwe vrouw hield afstand tussen mijn vader en mij en liet ons niet alleen .
quote:Op maandag 12 maart 2007 13:51 schreef kissa het volgende:
Gecondoleerd met het overlijden van je vader, Sylvia. Veel sterkte gewenst.
Overigens is Johndope niet alleen in dit topic bezig. Ik heb er een opmerking over gemaakt in het forumvragen-topic.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:35 schreef scanman01 het volgende:
Er wordt weer lekker gehapt op provocerende opmerkingen hier
LoL Wat ben jij erg zegquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:47 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Overigens is Johndope niet alleen in dit topic bezig. Ik heb er een opmerking over gemaakt in het forumvragen-topic.
nog even hier op terugkomend: dit klopt natuurlijk ook niet dat dat 'fappertje' van Sylvia's vader, Sylvia niet even alleen liet met haar vader. Wat een secreet dan die stiefmoeder, dat had ik niet laten gebeurenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Zijn nieuwe vrouw hield afstand tussen mijn vader en mij en liet ons niet alleen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |