Aan je registratie datum te zien en je reacties heb jij geen leven meer als Huub uit de kooi verdwijnt.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:14 schreef Giallorossi het volgende:
Jij hebt echt niks anders te doen he?
Zonder Huub stelt de Gouden Kooi niks meer voor en blijven er nog maar heel weinig kijkers over.
En nog één die geen leven heeft en DGK op één heeft staanquote:Op maandag 5 maart 2007 16:23 schreef Jm4nski het volgende:
get a life ... sukkel
nee jou leven is coolquote:Op maandag 5 maart 2007 16:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
En nog één die geen leven heeft en DGK op één heeft staan![]()
![]()
http://forum.fok.nl/user/history/165021
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:28 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
nee jou leven is cool21 jaar en heel de dag aan zijn pc ?? je ziet er waarschijnlijk uit als jaap ?
![]()
12 Stuks, wanneer ze gezamenlijk gewoon uit zouden komen voor hun mening hoefden ze zich niet bedreigd te voelen in het COS. De reden waarom ze volgens TS anoniem vermeld willen worden.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:48 schreef Crush65 het volgende:
Zijn wel een hoop anoniempje he?
Wel een haatkaart sturen, maar te laf om er voor uit te komenquote:Op maandag 5 maart 2007 16:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
12 Stuks, wanneer ze gezamenlijk gewoon uit zouden komen voor hun mening hoefden ze zich niet bedreigd te voelen in het COS. De reden waarom ze volgens TS anoniem vermeld willen worden.
Reacties als die van jou zijn anders veel leukerquote:Op maandag 5 maart 2007 18:51 schreef Heathen het volgende:
Paupertopic 2. Vooral die anoniemen zijn erg lachwekkend
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Reacties als die van jou zijn anders veel leuker![]()
Okay, ik zet AHC10 er weer bij.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:28 schreef Gert het volgende:
Peter, ik zie dat het aantal door mij aangemelde users kleiner geworden is. Er staan er nu nog zes. Het zijn er echter zeven. Niemand van mijn anoniempjes heeft tot nu toe laten weten zich te willen terugtrekken! Sterker: twee AHC's (Anonieme Huub Critici) hebben te kennen gegeven wellicht binnenkort uit de anonimiteit te willen treden, gesterkt als ze zijn door het feit dat al zoveel mensen zich met naam en toenaam op de lijst hebben geplaatst.
quote:Er is ook nog een user die aangegeven heeft anoniem wil blijven om de volgende reden: hij is bang dat Huub het, gezien zijn populariteit, nog eens schopt tot Il Duce van Nederland, en dat dan de mensen die ooit aktie tegen hem hebben ondernomen "non stop rolling" naar een kamp moeten.
Eensch.quote:[sub]* Ben niet zozeer anti-huub, maar vind wel dat de Huub-verheerlijking onreine vormen heeft aangenomen. sub]
Ja dat zal helpen! Voor een muziekbon ga ik ook direct 100 kaarten sturen!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:41 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk wel dat het topic enigszins begint dood te bloeden, misschien dat ik er maar weer een muziekbon tegenaan moet gooien.
Familie van Amanda?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:57 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ja dat zal helpen! Voor een muziekbon ga ik ook direct 100 kaarten sturen!![]()
Omdat niemand gevraagd wordt om 100 kaarten te sturen.quote:
Dat weet ik. Ik zeg dat ik het zelf ga doen als ik een mooie muziekbon win.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:07 schreef APK het volgende:
Omdat niemand gevraagd wordt om 100 kaarten te sturen.
Dus jij wilt eerst die bon en dan ga je pas 100 kaarten sturen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:12 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dat weet ik. Ik zeg dat ik het zelf ga doen als ik een mooie muziekbon win.
Mee eens, voornamelijk in COS heeft de Huub-verheerlijking ziekelijke vormen aangenomen. Ondertussen beginnen de tegenstanders van de Huub-verheerlijking nu vica versa ook ziekelijke symptomen te vertonen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:07 schreef dieenebart het volgende:
* Ben niet zozeer anti-huub, maar vind wel dat de Huub-verheerlijking onreine vormen heeft aangenomen.
Het één roept het ander natuurlijk op he.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mee eens, voornamelijk in COS heeft de Huub-verheerlijking ziekelijke vormen aangenomen. Ondertussen beginnen de tegenstanders van de Huub-verheerlijking nu vica versa ook ziekelijke symptomen te vertonen.
Hierop inhakend wil ik ook even mijn chagerijnige ei kwijt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mee eens, voornamelijk in COS heeft de Huub-verheerlijking ziekelijke vormen aangenomen. Ondertussen beginnen de tegenstanders van de Huub-verheerlijking nu vica versa ook ziekelijke symptomen te vertonen.
De ontwikkelingen in de villa staan niet meer centraal, maar het opdringen van je eigen mening aan anderen.
Weet je wat een goede site is, fok.nl en dan met name tijdens reality shows.![]()
als er iets discussiewaardig is, kun je er toch een apart topic over openen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Hierop inhakend wil ik ook even mijn chagerijnige ei kwijt.
De COS wordt me te druk. Mooi dat Fok en DGK populair zijn, dat wel, maar er is geen ruimte meer om te discussieren en je te verdiepen in het waarom van uitspraken of gedrag van de bewoners. Daardoor wordt het, naar mijn gevoel een plat forum waarop alleen geroepen wordt, en nuancering verloren gaat.
Al die aparte topics beginnen ondertussen ook flink vervelend te worden, voor iedere scheet die gelaten wordt denkt iemand wel weer een topic te moeten openen. Daar zijn bewonertopics voor.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:50 schreef teamlead het volgende:
als er iets discussiewaardig is, kun je er toch een apart topic over openen?
of zullen we een ledenstop voor de COS invoeren?![]()
Ook ja. Er worden met grote regelmaat topics gesloten hoor, maar is het niet ook een béétje overdreven, dat geklaag over vermeend onnodige topics? Zó'n ramp is het nou ook weer niet toch, om er even langs te lezen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al die aparte topics beginnen ondertussen ook flink vervelend te worden, voor iedere scheet die gelaten wordt denkt iemand wel weer een topic te moeten openen. Daar zijn bewonertopics voor.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
FB): als Eric écht zo'n valse nicht is als sommigen denken,
wordt het na donderdag een héél stuk rustiger in de COS.
En dan wordt het erg saai in de Gouden Kooi.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
als er iets discussiewaardig is, kun je er toch een apart topic over openen?
of zullen we een ledenstop voor de COS invoeren?![]()
Als ik voor elke keer dat mensen het einde van DGK aankondigen een dubbeltje zou krijgen, zou ik nu ¤ 1,50 hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:07 schreef Giallorossi het volgende:
[..]
En dan wordt het erg saai in de Gouden Kooi.
Zijn er minder kijkers
Met andere woorden, einde Gouden Kooi.
Hoewel ik beslist geen fan ben van Huub deel ik die mening wel.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:14 schreef Giallorossi het volgende:
Zonder Huub stelt de Gouden Kooi niks meer voor en blijven er nog maar heel weinig kijkers over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |