Aan je registratie datum te zien en je reacties heb jij geen leven meer als Huub uit de kooi verdwijnt.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:14 schreef Giallorossi het volgende:
Jij hebt echt niks anders te doen he?
Zonder Huub stelt de Gouden Kooi niks meer voor en blijven er nog maar heel weinig kijkers over.
En nog één die geen leven heeft en DGK op één heeft staanquote:Op maandag 5 maart 2007 16:23 schreef Jm4nski het volgende:
get a life ... sukkel
nee jou leven is coolquote:Op maandag 5 maart 2007 16:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
En nog één die geen leven heeft en DGK op één heeft staan![]()
![]()
http://forum.fok.nl/user/history/165021
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:28 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
nee jou leven is cool21 jaar en heel de dag aan zijn pc ?? je ziet er waarschijnlijk uit als jaap ?
![]()
12 Stuks, wanneer ze gezamenlijk gewoon uit zouden komen voor hun mening hoefden ze zich niet bedreigd te voelen in het COS. De reden waarom ze volgens TS anoniem vermeld willen worden.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:48 schreef Crush65 het volgende:
Zijn wel een hoop anoniempje he?
Wel een haatkaart sturen, maar te laf om er voor uit te komenquote:Op maandag 5 maart 2007 16:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
12 Stuks, wanneer ze gezamenlijk gewoon uit zouden komen voor hun mening hoefden ze zich niet bedreigd te voelen in het COS. De reden waarom ze volgens TS anoniem vermeld willen worden.
Reacties als die van jou zijn anders veel leukerquote:Op maandag 5 maart 2007 18:51 schreef Heathen het volgende:
Paupertopic 2. Vooral die anoniemen zijn erg lachwekkend
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Reacties als die van jou zijn anders veel leuker![]()
Okay, ik zet AHC10 er weer bij.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:28 schreef Gert het volgende:
Peter, ik zie dat het aantal door mij aangemelde users kleiner geworden is. Er staan er nu nog zes. Het zijn er echter zeven. Niemand van mijn anoniempjes heeft tot nu toe laten weten zich te willen terugtrekken! Sterker: twee AHC's (Anonieme Huub Critici) hebben te kennen gegeven wellicht binnenkort uit de anonimiteit te willen treden, gesterkt als ze zijn door het feit dat al zoveel mensen zich met naam en toenaam op de lijst hebben geplaatst.
quote:Er is ook nog een user die aangegeven heeft anoniem wil blijven om de volgende reden: hij is bang dat Huub het, gezien zijn populariteit, nog eens schopt tot Il Duce van Nederland, en dat dan de mensen die ooit aktie tegen hem hebben ondernomen "non stop rolling" naar een kamp moeten.
Eensch.quote:[sub]* Ben niet zozeer anti-huub, maar vind wel dat de Huub-verheerlijking onreine vormen heeft aangenomen. sub]
Ja dat zal helpen! Voor een muziekbon ga ik ook direct 100 kaarten sturen!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:41 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk wel dat het topic enigszins begint dood te bloeden, misschien dat ik er maar weer een muziekbon tegenaan moet gooien.
Familie van Amanda?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:57 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ja dat zal helpen! Voor een muziekbon ga ik ook direct 100 kaarten sturen!![]()
Omdat niemand gevraagd wordt om 100 kaarten te sturen.quote:
Dat weet ik. Ik zeg dat ik het zelf ga doen als ik een mooie muziekbon win.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:07 schreef APK het volgende:
Omdat niemand gevraagd wordt om 100 kaarten te sturen.
Dus jij wilt eerst die bon en dan ga je pas 100 kaarten sturen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:12 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dat weet ik. Ik zeg dat ik het zelf ga doen als ik een mooie muziekbon win.
Mee eens, voornamelijk in COS heeft de Huub-verheerlijking ziekelijke vormen aangenomen. Ondertussen beginnen de tegenstanders van de Huub-verheerlijking nu vica versa ook ziekelijke symptomen te vertonen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:07 schreef dieenebart het volgende:
* Ben niet zozeer anti-huub, maar vind wel dat de Huub-verheerlijking onreine vormen heeft aangenomen.
Het één roept het ander natuurlijk op he.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mee eens, voornamelijk in COS heeft de Huub-verheerlijking ziekelijke vormen aangenomen. Ondertussen beginnen de tegenstanders van de Huub-verheerlijking nu vica versa ook ziekelijke symptomen te vertonen.
Hierop inhakend wil ik ook even mijn chagerijnige ei kwijt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mee eens, voornamelijk in COS heeft de Huub-verheerlijking ziekelijke vormen aangenomen. Ondertussen beginnen de tegenstanders van de Huub-verheerlijking nu vica versa ook ziekelijke symptomen te vertonen.
De ontwikkelingen in de villa staan niet meer centraal, maar het opdringen van je eigen mening aan anderen.
Weet je wat een goede site is, fok.nl en dan met name tijdens reality shows.![]()
als er iets discussiewaardig is, kun je er toch een apart topic over openen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Hierop inhakend wil ik ook even mijn chagerijnige ei kwijt.
De COS wordt me te druk. Mooi dat Fok en DGK populair zijn, dat wel, maar er is geen ruimte meer om te discussieren en je te verdiepen in het waarom van uitspraken of gedrag van de bewoners. Daardoor wordt het, naar mijn gevoel een plat forum waarop alleen geroepen wordt, en nuancering verloren gaat.
Al die aparte topics beginnen ondertussen ook flink vervelend te worden, voor iedere scheet die gelaten wordt denkt iemand wel weer een topic te moeten openen. Daar zijn bewonertopics voor.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:50 schreef teamlead het volgende:
als er iets discussiewaardig is, kun je er toch een apart topic over openen?
of zullen we een ledenstop voor de COS invoeren?![]()
Ook ja. Er worden met grote regelmaat topics gesloten hoor, maar is het niet ook een béétje overdreven, dat geklaag over vermeend onnodige topics? Zó'n ramp is het nou ook weer niet toch, om er even langs te lezen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al die aparte topics beginnen ondertussen ook flink vervelend te worden, voor iedere scheet die gelaten wordt denkt iemand wel weer een topic te moeten openen. Daar zijn bewonertopics voor.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
FB): als Eric écht zo'n valse nicht is als sommigen denken,
wordt het na donderdag een héél stuk rustiger in de COS.
En dan wordt het erg saai in de Gouden Kooi.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
als er iets discussiewaardig is, kun je er toch een apart topic over openen?
of zullen we een ledenstop voor de COS invoeren?![]()
Als ik voor elke keer dat mensen het einde van DGK aankondigen een dubbeltje zou krijgen, zou ik nu ¤ 1,50 hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:07 schreef Giallorossi het volgende:
[..]
En dan wordt het erg saai in de Gouden Kooi.
Zijn er minder kijkers
Met andere woorden, einde Gouden Kooi.
Hoewel ik beslist geen fan ben van Huub deel ik die mening wel.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:14 schreef Giallorossi het volgende:
Zonder Huub stelt de Gouden Kooi niks meer voor en blijven er nog maar heel weinig kijkers over.
neuh, we hebben het er hier thuis uitvoerig over gehad. Huub weg is einde kooi.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:12 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Als ik voor elke keer dat mensen het einde van DGK aankondigen een dubbeltje zou krijgen, zou ik nu ¤ 1,50 hebben.
De moraal van deze zin: het succes van dit programma is niet van één of twee factoren afhankelijk, zoals de aanwezigheid van Huub of Bart of Nena of Nicolaas of bepaalde regels, het concept is zo sterk dat er maar weinig is dat het kijkgenot zou kunnen aantasten.
Ach ik heb het al bij alle vier de genoemde inwoners gezien: als Nicolaas eruit gaat kijk ik niet meer, programma is ten dode opgeschreven... met Nena, Bart en Huub hetzelfde. Lijkt mij wat overdreven. Dit doet niet af aan de omstandigheid dat ik hem er natuurlijk ook veel liever in dan uit zie.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:20 schreef Danny het volgende:
[..]
neuh, we hebben het er hier thuis uitvoerig over gehad. Huub weg is einde kooi.
Kijk voor de grap eens naar de COSSEN van voor Huub, dat zegt genoeg lijkt mequote:Op woensdag 7 maart 2007 17:27 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ach ik heb het al bij alle vier de genoemde inwoners gezien: als Nicolaas eruit gaat kijk ik niet meer, programma is ten dode opgeschreven... met Nena, Bart en Huub hetzelfde. Lijkt mij wat overdreven. Dit doet niet af aan de omstandigheid dat ik hem er natuurlijk ook veel liever in dan uit zie.
Dat ben ik wel een beetje met je eens. Wat dat betreft heb ik al eens eerder laten vallen dat ik een soort van heimwee heb naar de tijd van BB1, met het geweldige Voer Voor Psychologen-topic.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Hierop inhakend wil ik ook even mijn chagerijnige ei kwijt.
De COS wordt me te druk. Mooi dat Fok en DGK populair zijn, dat wel, maar er is geen ruimte meer om te discussieren en je te verdiepen in het waarom van uitspraken of gedrag van de bewoners. Daardoor wordt het, naar mijn gevoel een plat forum waarop alleen geroepen wordt, en nuancering verloren gaat.
Dat waren leuke COSsen, prima bij te houden en heel gezellig, ik heb an sich niet zo'n probleem met Huub maar de huidige opzet van het programma trekt zoveel vage mensen aan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens naar de COSSEN van voor Huub, dat zegt genoeg lijkt me![]()
Ja, daar moet ik je gelijk in geven, ik dacht ook dat het een nette show zou worden. Niet dus.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat waren leuke COSsen, prima bij te houden en heel gezellig, ik heb an sich niet zo'n probleem met Huub maar de huidige opzet van het programma trekt zoveel vage mensen aan.
Daarbij leek het voor Nathanael en Huub idd geen pestshow te worden, en hoewel dat de eerste aankondiging was werd later nadrukkelijk gezegd dat het geen pestshow zou worden.
Inmiddels lijkt het duidelijk wel een pestshow te worden en dat trekt nou eenmaal een ander publiek![]()
Iemand nog meegekregendat hij zei dat als hij iemand kanker wenst, hij dat niet zomaar zegt, maar het dan ook echt meentquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:11 schreef Danny het volgende:
Ik denk dat deze actie weinig impact zal hebben als 'ie net 45% van de stemmen binnensleept in de popipoll
Iemand nog meegekregen dat Huub vannacht aan Syl aanbood haar 10.000 terug te betalen als ze het huis uit zou moeten om haar doodzieke vader te bezoeken?
Wat een klootzak is het toch ook. Brian en Natasia stonden er tenminste meteen bij stil dat ze dan WEER een nieuwe zouden krijgen. Stoute Huub toch.
Ja nee, dan is het duidelijkquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:20 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:20 schreef Danny het volgende:
[..]
reactiequote:Op woensdag 7 maart 2007 17:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat ben ik wel een beetje met je eens. Wat dat betreft heb ik al eens eerder laten vallen dat ik een soort van heimwee heb naar de tijd van BB1, met het geweldige Voer Voor Psychologen-topic.
Het lijkt me voor de forum-beheerders een mooie uitdaging weer iets soortgelijks op poten te gaan zetten.
Er zijn hier tenslotte ook genoeg DGK-FOK!ers met een zelfstandig denkend stel hersens.
Ik heb heb trouwens iets anders horen zeggen, als Brian de stemming zou blokkeren zou het hem 10.000 kosten, omdat hij dan Brian op zijn bek zou slaanquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:11 schreef Danny het volgende:
Ik denk dat deze actie weinig impact zal hebben als 'ie net 45% van de stemmen binnensleept in de popipoll
Iemand nog meegekregen dat Huub vannacht aan Syl aanbood haar 10.000 terug te betalen als ze het huis uit zou moeten om haar doodzieke vader te bezoeken?
Wat een klootzak is het toch ook. Brian en Natasia stonden er tenminste meteen bij stil dat ze dan WEER een nieuwe zouden krijgen. Stoute Huub toch.
Ik heb dode koe aan mijn voeten, dode kip, paard, varken, koe, eend, kalkoen, konijn, vis, inktvis, schaaldieren etc. op mijn bord met enige regelmaat en dode vliegen, muggen, spinnen, mieren, slakken etc. in m'n tuin.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Eerder had iIona 1 dode Salamander onder haar kussen liggen,
Ahja, da's met vliegen en muggen hier in huis ook weleens het geval. En ik gok dat die andere beesten ook niet in overleden status het slachthuis betradenquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:31 schreef tuinfluiter het volgende:
Dat ze vermoedelijk levend de villa ingingen ?
Moeilijk onderwerp.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:41 schreef Danny het volgende:
[..]
Ahja, da's met vliegen en muggen hier in huis ook weleens het geval. En ik gok dat die andere beesten ook niet in overleden status het slachthuis betraden
Ik vind het eigenlijk wel een goed issue.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:53 schreef tuinfluiter het volgende:
Maar , Sorry Peter dat ik je topic belast met dit onderwerp,
ik zal het niet meer doen.
.
In Nederland komen 5 soorten salamanders voor die allemaal wettelijk beschermd zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:28 schreef Danny het volgende:
[..]
Wat is precies het probleem met dode salamanders?
Oopsquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In Nederland komen 5 soorten salamanders voor die allemaal wettelijk beschermd zijn. Enkele soorten staan op de Rode lijst (= een lijst met bedreigde plant- en diersoorten).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Caudata
Ik zie eigenlijk ook niet zo`n reden om die dieren dood te gaan maken.
Da's wel de strekking iddquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:19 schreef milk-shake het volgende:
oke DUS huub moet gewoon blijven !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! klaar![]()
![]()
![]()
Kansloze reactiequote:Op woensdag 7 maart 2007 21:22 schreef KonnieKipke het volgende:
kansloos topic
Om de salamanderpopulatie in DKG uit te roeien.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:19 schreef milk-shake het volgende:
oke DUS huub moet gewoon blijven !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! klaar![]()
![]()
![]()
Neuh, om te zorgen dat DGK over 3 maanden nog steeds te zien isquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:32 schreef Peter6000 het volgende:
Om de salamanderpopulatie in DKG uit te roeien.![]()
salamanders kunnen 27 jaar in gevangenschap levenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Om de salamanderpopulatie in DKG uit te roeien.![]()
het sterft in DGK sowieso van die kutbeesten dus er een paar uitroeien kan weinig kwaad lijkt me, en er mag ook weleens gekeken worden of ze echt nog wel zo bedreigd zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:40 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
salamanders kunnen 27 jaar in gevangenschap leven
Niet met huub in de buurt iigquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:40 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
salamanders kunnen 27 jaar in gevangenschap leven
Veelzijdig topic juist, hier gaat het over vanalles en nog watquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:22 schreef KonnieKipke het volgende:
kansloos topic
Echt wel dat ze bedreigd worden.... door huub in het bijzonderquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:41 schreef Danny het volgende:
[..]
het sterft in DGK sowieso van die kutbeesten dus er een paar uitroeien kan weinig kwaad lijkt me, en er mag ook weleens gekeken worden of ze echt nog wel zo bedreigd zijn.
En we zitten al in deel 2, dus het topic heeft weldegelijk een kans gekregenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:54 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Veelzijdig topic juist, hier gaat het over vanalles en nog wat.
Wanneer je het maar levend houdt met af en toe een berichtje lijkt dit inderdaad zo...quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
En we zitten al in deel 2, dus het topic heeft weldegelijk een kans gekregen
Gelukkig kom jij helpen met het inhoudelijke deelquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:31 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Wanneer je het maar levend houdt met af en toe een berichtje lijkt dit inderdaad zo...![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gelukkig kom jij helpen met het inhoudelijke deel
Idd, degene die deze actie steunen zien liever een Saaie DGK zodat het programma van de buis verdwijnt ivm te weinig kijkers.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:22 schreef KonnieKipke het volgende:
kansloos topic
Kwam je klaar toen je dat hoorde?quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:39 schreef Giallorossi het volgende:
Maar gelukkig heeft Eric al gezegd dat hij Huub er niet uit gaat stemmen
Nee ik las het in de Huub topic. Ik was voetbal kijken dat vind ik wel wat belangrijker dan DGKquote:
Hoe zou je het vinden om kans te maken op een muziekbon ter waarde van 10 euro?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:56 schreef Giallorossi het volgende:
[..]
Nee ik las het in de Huub topic. Ik was voetbal kijken dat vind ik wel wat belangrijker dan DGK![]()
Krijg je zo weinig mensen mee dat je nu al mensen wil gaan omkopen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hoe zou je het vinden om kans te maken op een muziekbon ter waarde van 10 euro?![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:37 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
ik begin spontaan te hyperventileren, het zou toch niet he?! *zuurstof*![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:49 schreef Gert het volgende:
Verzoeke om wat gas terug te nemen bij het provoceren van de Huub-fans.
Naarmate het uur U nadert, gaat de intense spanning namelijk steeds meer users parten spelen. Een willekeurig voorbeeld:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |