quote:
Eensch.quote:Op maandag 25 december 2006 15:42 schreef BMH het volgende:
andere TT AUB
Of Fanboys zijn stom..quote:Op maandag 25 december 2006 15:47 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Eensch.
AUB veranderen in "Playstation is stom".
All I want for cristmas is Wii..quote:
Yes ik ben een gelukkigertquote:Op maandag 25 december 2006 15:52 schreef DaMook het volgende:
Zo ik heb even wat mensen ingevoerd in mijn Wii, de gelukkige zijn:
Hellfire
gdr
gmh
Broeswillems
depax
herr.flick
mezzin
notorious roy
qwea
speknek
tonks
en spookaap
Eens kijken of ik binnenkort jullie wii?s kan verwelkomen op het plein ąD .
Ik niet...quote:
Die gebruiken we wel bij deel 168quote:Op maandag 25 december 2006 15:47 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Eensch.
AUB veranderen in "Playstation is stom".
Ik ben verdorie al de hele dag aan het wachten op Super Mario Bros! Waar blijft ie nou?quote:Nintendo heeft bekend gemaakt dat er op eerste Kerstdag en op nieuwjaarsdag een aantal nieuwe Virtual Console games zullen verschijnen. Het zal gaan om een zevental games. Deze games zullen ondanks eerdere geruchten niet gratis zijn, en voor de standaard prijs te downloaden zijn.
25 december:
# Super Mario Bros: 500 points, NES
# Toejam & Earl: 800 points, SEGA Genesis
# R-Type: 800 points, Turbografx 16
# Street Figher II: The World Warrior 800 points, SNES
# Super Castlevania: 800 points, SNES
1 januari:
# Urban Champion: 500 points, NES
# Baseball: 500 points, NES
Ik heb die aansluitingen op mijn tv iig wel, dus zal dan wel?quote:Op maandag 25 december 2006 16:48 schreef _petjan het volgende:
STREETFIGHTER!!!111 AAAAH!!!! morgen maar even die classic controllers kopen.
En nee, dat ding werkt hier niet op de tv's volgens mij. Je moet RGB kabel hebben, of als je een HDTV hebt kan je zoeen component kabel gebruiken.
is straat vechter niet te spelen met kubus controllers?quote:Op maandag 25 december 2006 16:48 schreef _petjan het volgende:
STREETFIGHTER!!!111 AAAAH!!!! morgen maar even die classic controllers kopen.
En nee, dat ding werkt hier niet op de tv's volgens mij. Je moet RGB kabel hebben, of als je een HDTV hebt kan je zoeen component kabel gebruiken.
Ben je nu zo boos omdat je geen wii hebt?quote:Op maandag 25 december 2006 17:49 schreef Wii-Style het volgende:
Wat wordt ik er strontziek van dat mensen doen alsof WarioWare gewoon wat minigames zijn en verder niks bijzonders, alsof het vergelijkbaar is met Wii Play ofRayman Raving Rabbids
.
Vuilekutpaupers, ik
kots
op jullie
quote:Op maandag 25 december 2006 18:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Ben je nu zo boos omdat je geen wii hebt?
Ik heb ook gewoon een beeldbuis tv, maar het verschil is best wel erg groot, alles is scherper.quote:Op maandag 25 december 2006 18:17 schreef tonks het volgende:
Is die RGB-kabel een aanrader voor elk tvtoestel? Ik heb gewoon een normaal crt philips ding
Jij ook fijne feestdagenquote:Op maandag 25 december 2006 17:49 schreef Wii-Style het volgende:
Wat wordt ik er strontziek van dat mensen doen alsof WarioWare gewoon wat minigames zijn en verder niks bijzonders, alsof het vergelijkbaar is met Wii Play ofRayman Raving Rabbids
.
Vuilekutpaupers, ik
kots
op jullie
* WyriHaximus pakt de popcorn en wacht op het losbarstende geweldquote:Op maandag 25 december 2006 19:41 schreef Chuphinh het volgende:
Hey wisten jullie dat Wario gewoon mini-games zijn. Zo ā la Rayman & Wii Play. Daar past die wel in het rijtje.
tvp
wario ware is toch een spelletje met mini games, net als rayman en wii play.quote:Op maandag 25 december 2006 19:42 schreef tonks het volgende:
Ja ik zoek nog meer spelletjes met mini games? Ik ken rayman wii sport en wii play en wario ware al. Iemand nog een idee?
Ja in principe zijn het gewoon een paar mini games.. meer niet.quote:Op maandag 25 december 2006 19:47 schreef PastoorPeter het volgende:
Wario Ware heeft me eigenlijk nooit getrokken...
Is het vermakelijk?
Heb je wii play en rayman wii gespeeld? Tis ongeveer hetzelfde. Minigames en verder niks.quote:Op maandag 25 december 2006 19:47 schreef PastoorPeter het volgende:
Wario Ware heeft me eigenlijk nooit getrokken...
Is het vermakelijk?
Als ik bij zuiderpark bestel en ik heb het nog steeds niet, dan kan zuiderpark er wat aan doen ja.quote:Op maandag 25 december 2006 15:13 schreef SHOOOTO het volgende:
LOL, alsof Zuiderpark er iets aan kan doen. Ik ken die webshop ook, die Hans heeft soms wel goede aanbiedingen!
Kun je dat niet tussen spoiler tags zetten ofzo.. ik heb het spel nog niet weten te bemachtigen.quote:Op maandag 25 december 2006 20:19 schreef DerBolle het volgende:
hey ff vraagje, bij zelda na eerste dungeon (met die apen) komt epona niet als ik liedje blaas, moet ik dus hyrule field lopend over of moet ik dat beest ergens vinden?
kan je die ook met de cube controller spelen?quote:Op maandag 25 december 2006 20:36 schreef _petjan het volgende:
Ik wacht nog steeds op streetfighter.
denk niet dt dat lekker speelt eikquote:Op maandag 25 december 2006 20:39 schreef Jesse- het volgende:
[..]
kan je die ook met de cube controller spelen?
of het lekker speelt is een tweede, het scheelt me wel 2 classic controllers kopenquote:Op maandag 25 december 2006 20:52 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
denk niet dt dat lekker speelt eik
oh ja en voor in de op
Kabuto_Raiger 8191 2572 1914 9356
Microgamesquote:Op maandag 25 december 2006 20:19 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
WARIO WARE IS MINIGAMES! MEER NIET MENSEN!!!
nou tis jouw keuzequote:Op maandag 25 december 2006 20:56 schreef Jesse- het volgende:
[..]
of het lekker speelt is een tweede, het scheelt me wel 2 classic controllers kopen
De media markt is morgen open?quote:Op maandag 25 december 2006 21:04 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
Welke winkels zijn er morgen open naast de Media Markt?
Ik wil nog ff een 2e remote halen om met de familie te Wii Sporten![]()
jah, aldus mediamarkt.nlquote:
maar nou weet ik nog steeds niet of het kanquote:Op maandag 25 december 2006 21:06 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
nou tis jouw keuze
ik heb mijn advies gegeven in elk geval
Utrecht nietquote:Op maandag 25 december 2006 21:09 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
[..]
jah, aldus mediamarkt.nl
Vestiging Breda.
quote:Op maandag 25 december 2006 21:20 schreef tonks het volgende:
Net even met Wiisaber op mijn mac gekloot
Ik houd niet eens van star warsquote:Op maandag 25 december 2006 21:26 schreef disjfa het volgende:
[..]En ik dacht dat ik een star wars nerd was, maar je hebt me met mijlen ingehaalt
Ah sehr geil jaquote:
Wii play is zo gay. het is zelfs die 10 euro niet waar. Echt alle minigames zijn kut.quote:Op maandag 25 december 2006 21:33 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Hmm even kijken of Mediamarkt Den Haag of Rijswijk open is. Wil graag Wii Play en een Nunchuck en Big Ben WiFi USB Dongle hebben
Dan kan je beter WarioWare kopen dat zijn ook mini gamesquote:Op maandag 25 december 2006 21:49 schreef _petjan het volgende:
[..]
Wii play is zo gay. het is zelfs die 10 euro niet waar. Echt alle minigames zijn kut.
Niet te vergelijken imo.quote:Op maandag 25 december 2006 21:50 schreef tonks het volgende:
[..]
Dan kan je beter WarioWare kopen dat zijn ook mini games
denk het wel, en waarschijnlijk wat games die mij niet aanstaan ook,. ik had hem voornamelijk voor die mario/kart zelda en eerder genoemde hardware gekochtquote:Op zondag 24 december 2006 18:33 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Doe je de cube nog weg, dus de body + voeding?
Hoef denk ik alleen de cubequote:Op maandag 25 december 2006 21:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
denk het wel, en waarschijnlijk wat games die mij niet aanstaan ook,. ik had hem voornamelijk voor die mario/kart zelda en eerder genoemde hardware gekocht
Ik geef t op met mensen toevoegen, tot nu toe nog maar 3 man die me wederzijds toegevoegd hebbenquote:Op maandag 25 december 2006 16:14 schreef RipCore het volgende:
Volgens mij ben ik (als ik eenmaal dat ding weer online krijg) een half u bezig met het invoeren van die gare codes..Alles voor wat Mii's!
Ik heb je toegevoegdquote:Op maandag 25 december 2006 22:50 schreef Vendris het volgende:
[..]
Ik geef t op met mensen toevoegen, tot nu toe nog maar 3 man die me wederzijds toegevoegd hebbenwaste of time
Kan me er iets bij voorstellen als je 10+ uur Wii Boxing speelt.quote:Op maandag 25 december 2006 23:06 schreef floppie86 het volgende:
tvp
ben ik de enige die gewoon spierpijn heeft na een dag gamen?
was altijd al zo toch?quote:Op maandag 25 december 2006 20:19 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
WARIO WARE IS MINIGAMES! MEER NIET MENSEN!!!
Een vriend van mij wii-bokst met enkel en pols gewichten + een 15 kilo rugzakquote:Op maandag 25 december 2006 23:06 schreef floppie86 het volgende:
tvp
ben ik de enige die gewoon spierpijn heeft na een dag gamen?
als je 2 thee lichtjes meeneemt naar je pa en die op de tv zet, dan doet je Wii het PRIMA!quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:15 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
Menschen,
Ik ben van plan morgen mn Wii mee te nemen naar mn Pa.
Maar die Sensor bar zit dus vastgeplakt aan de TV bij mn Ma.
Verstandig om 'm alsnog mee te nemen oder nicht?
Wtf? Hoe kan dat?quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:20 schreef remcheese het volgende:
[..]
als je 2 thee lichtjes meeneemt naar je pa en die op de tv zet, dan doet je Wii het PRIMA!
(en als je t niet gelooft, trek de sensorbaraansluiting achter uit de wii, zet 2 lichtjes op de tv en probeer t maar)
btw : tijd om te gaan liggen (kan ik mooi morgenochtend nog ff wii-en voor de family komt)
Leipquote:
Klopt kan idd ook niet..quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:33 schreef fr3d het volgende:
ik heb een classic controller nu...
Ik dacht dat ik daar ook cube games mee kon spelen.. waarschijnlijk
fout gedacht want Fzero- GX doet het er niet mee![]()
ik was mn sensorbar vergeten vanavond bij mn broer.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:20 schreef remcheese het volgende:
[..]
als je 2 thee lichtjes meeneemt naar je pa en die op de tv zet, dan doet je Wii het PRIMA!
(en als je t niet gelooft, trek de sensorbaraansluiting achter uit de wii, zet 2 lichtjes op de tv en probeer t maar)
btw : tijd om te gaan liggen (kan ik mooi morgenochtend nog ff wii-en voor de family komt)
Met het woordenboek aan moet het toch sneller kunnen?quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:47 schreef QuadiX het volgende:
Mensen die image shack gebruiken :s .
Trouwens, het typen met de wii duurt best lang, doe dik 2 minuten over dit bericht :p .
Ik heb ook een CRT tv (breedbeeld wel) en mn rgb kabel is onderweg, duurt nog 3 wekenquote:Is die RGB-kabel een aanrader voor elk tvtoestel? Ik heb gewoon een normaal crt philips ding
Zit er een woordenboek inquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:55 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Met het woordenboek aan moet het toch sneller kunnen?
jaquote:
Via Bartsmit.com had ik hem zo binnen, duurde even voordat hij bestelbaar was (zou de 14e december beschikbaar komen en 15 december lag hij op mijn deurmat) maar uiteindelijk dus toch snel gekregen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:56 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ik heb ook een CRT tv (breedbeeld wel) en mn rgb kabel is onderweg, duurt nog 3 wekenWeet iemand een snellere manier? Ik zie em nergens in de winkels liggen.
hehe, staat op pagina 1 van deze topic:quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:28 schreef Reintji het volgende:
Ik vroeg mij af of die Nintendo Wii scart av kabel veel beter beeld geeft dan de kabel welke je in je pakket krijgt (met die drie losse tulpjes)
quote:
quote:Op maandag 25 december 2006 18:27 schreef Wiellems het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon een beeldbuis tv, maar het verschil is best wel erg groot, alles is scherper.
Je moet dus wel een scart ingang met RGB functie hebben he anders heeft het geen zin.
Ik had de hele lijst al toegevoegd, duurde best lang. Maar een voordeel is dat iedereen die mij toevoegd meteen geaccepteerd isquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:04 schreef depax het volgende:
ik ga nu de hele lijst toevoegen. Merk het wel als jullie het ook gedaan hebben.
er was iemand die me gepmed had maar ben die pm kwijt kan je even aangeven wie je was ( niet spookaap die heb ik nu al)
zo genoeg even gamen tot en met floppie86 is toegevoegd.
Maar goed dat ik batterijen heb gevraagd met kerstquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:19 schreef RaymanNL het volgende:
Kut ik moet verdorie nieuwe batterijen halen! Potverdorie!
Haal oplaadbare scheelt je een hoop geld. !quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:19 schreef RaymanNL het volgende:
Kut ik moet verdorie nieuwe batterijen halen! Potverdorie!
wanneer, wanneer, wanneer?quote:
Mario Party 8 kan echt gaaf zijn met de wii. Met de wii controllers zijn echt geniale minigames te bedenken. Je moet alleen wel ruimte hebben om met z'n vieren te spelen, zonder elkaar het hoofd in te slaan met de remotequote:
Jij hebt 2 dagen lang achter elkaar zitten spelenquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:31 schreef _petjan het volgende:
Die standaard batterijen waren in 2 dagen leeg ofzo.
same here , de mote doet het prima hier, ik speel er alleen niet 8 uur per dag opquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:51 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jij hebt 2 dagen lang achter elkaar zitten spelenMet die standaard batterijen doe ik nu al bijna een week zonder enige problemen.
Nee dat kan niet.quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:22 schreef smash789 het volgende:
Situatie: Ik heb een laptop, met vaste internetverbinding. De laptop kan ook op Wi-Fi. Is het mogelijk om de vaste verbinding beschikbaar te maken op de Wi-Fi van de laptop? Heb ik dan een softwarematige router nodig, of moet ik gewoon internetconnection sharen?
geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 26 december 2006 13:27 schreef smash789 het volgende:
Ik vind die USB Dongle een beetje erg duur. Is een Sweex Wi-Fi dongle van 14,50 ook goed?
Eergister met vier man tennis gespeeld. Voor serieus spelen was dat best lastig. vooral ook omdat onze TV wat laag staat. Maar ach, wie gaat er nu serieus tennissen met vier man op een Wiiquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:34 schreef QuadiX het volgende:
Mario Party 8 kan echt gaaf zijn met de wii. Met de wii controllers zijn echt geniale minigames te bedenken. Je moet alleen wel ruimte hebben om met z'n vieren te spelen, zonder elkaar het hoofd in te slaan met de remote
Je kunt t proberen maar ik had ook problemen met m'n verbinding. Was met een draadloze router. Blijft een gok. De Nintendo Dongle werkt iig wel perfect maar is idd belachelijk duur.quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:27 schreef smash789 het volgende:
Ik vind die USB Dongle een beetje erg duur. Is een Sweex Wi-Fi dongle van 14,50 ook goed?
Kabel hoef ik niet te beveiligen, kabel kan ik gewoon inpluggen, kabel hoef ik geen code voor in te voeren en in de tijd dat deze kabel er kwam verloor ik al snel een 100kb/s aan snelheid.quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:43 schreef _GdR_ het volgende:
waarom kopen mensen niet gewoon een accespoint...
...wired internet is zoooo 1997![]()
Maaar zoveel malen betrouwbaarder dan een draadloos dingquote:Op dinsdag 26 december 2006 13:43 schreef _GdR_ het volgende:
waarom kopen mensen niet gewoon een accespoint...
...wired internet is zoooo 1997![]()
Nee, Mario Party is een soort elektronisch bordspel. Je loopt op een bord (net als met bijv Ganzenbord) en je komt langs allerlei vakjes waar iets op gebeurd (muntjes erbij, sterren verdienen, etc).quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:12 schreef tonks het volgende:
[..]
Zijn dat van die mini games zoals Wario Ware?
ik dacht juist dat raymen wel goed was?quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Maar volgens mij heh, is dat Wario Wares gewoon net zo kut als Rayman en Wii Play. Al die minigames ook.
Misschien zit er wel een nunchuck bij! Maar dan is 50 nogsteeds veel zegquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:54 schreef tonks het volgende:
Waarom is wario eigenlijk 50 euro? Ik bedoel wii play is toch ook eigenlijk maar 10 euro. krijg je bij wario soms ook een controller?
heb je ook de andere Wario spellen gespeeld? Op de DS dacht ik echt, wtf moet ik doen. Sommige minigames zijn echt lachen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Maar volgens mij heh, is dat Wario Wares gewoon net zo kut als Rayman en Wii Play. Al die minigames ook.
schaam je dat je dat niet kentquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:12 schreef tonks het volgende:
[..]
Zijn dat van die mini games zoals Wario Ware?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:18 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]Merry X-mas
Je bent mij vergeten toe te voegen...quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:04 schreef Khadgar het volgende:
Ik heb alle mensen die ik kon een Mii toegestuurd: V. (V for Vendetta). Helaas heeft nog lang niet iedereen uit de lijst mij toegevoegd dus kon ik hem maar naar een beperkt aantal sturen. Ook de oudgedienden mogen hun lijst wel es bijwerken
2755 3275 6599 9857
Ik wacht nog op bevestiging van:
_GdR_, Alex4all, BroesWillems, Damook, Defeater, Depax, DerBolle, Draganta, Evilmarc, Floeperdepoep, Floppie86, Frankenstein, Gebakken Koek (oid), Herr Flick, Jesse, Kicx, Korzakov, Made, Mezzin, Mrdjey, Nick, Notorious Roy, Panzerknec, Qwea, Ripcore, Rockytorn, Senkar, Shazbot, Slein83, Tonks, Wasq, Willbe, Wyrihaximus, Zaikert en Hellfire.
De overigen alvast bedankt.
Verder merk ik dat bijna niemand zijn mii's toestemming geeft om te 'reizen', Migreren ook wel. In het engels heet het Mingle, je moet het PER MII aanzetten EN OP DE MII PARADE!!!
Je raakt je Mii nooit kwijt maar je siert wel mijn Mii Parade. Ik heb een Marc, Rian en een Timo gezien op mijn Mii parade, komen mijn Mii's al ergens voor? Dus bijvoorbeeld V, Cylon, Rosswell, Bas (ik dus), Nono, Adolf en Harry?
Ik doe het morgen gelijk als ik thuis kom, ga dan ook maar eens me lijst bij werkenquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:04 schreef Khadgar het volgende:
Ik heb alle mensen die ik kon een Mii toegestuurd: V. (V for Vendetta). Helaas heeft nog lang niet iedereen uit de lijst mij toegevoegd dus kon ik hem maar naar een beperkt aantal sturen. Ook de oudgedienden mogen hun lijst wel es bijwerken
2755 3275 6599 9857
_GdR_, Alex4all, BroesWillems, Damook, Defeater, Depax, DerBolle, Draganta, Evilmarc, Floeperdepoep, Floppie86, Frankenstein, Gebakken Koek (oid), Herr Flick, Jesse, Kicx, Korzakov, Made, Mezzin, Mrdjey, Nick, Notorious Roy, Panzerknec, Qwea, Ripcore, Rockytorn, Senkar, Shazbot, Slein83, Tonks, Wasq, Willbe, Wyrihaximus, Zaikert en Hellfire.
Verder merk ik dat bijna niemand zijn mii's toestemming geeft om te 'reizen', Migreren ook wel. In het engels heet het Mingle, je moet het PER MII aanzetten EN OP DE MII PARADE!!!
Je raakt je Mii nooit kwijt maar je siert wel mijn Mii Parade. Ik heb een Marc, Rian en een Timo gezien op mijn Mii parade, komen mijn Mii's al ergens voor? Dus bijvoorbeeld V, Cylon, Rosswell, Bas (ik dus), Nono, Adolf en Harry?
Jij staat er dus echt al superlang in goos... Alleen oner Broeswillems, ergens een regel fout gedaan. Broes zal ik nog even toevoegen, maar jouw code staat er dus al minimaal 3 dagen inquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Je bent mij vergeten toe te voegen...
denk ik![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:50 schreef BMH het volgende:
Sonic krijgt minigames:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Sega zou wel meer dingen niet moeten doen met haar Sonic games.. Anyways.. deze on-rails sonic kan iig niet zo slecht worden als de PS3/Xbox sonic gamequote:
Die games zijn wat ik begrepen heb alleen voor de us, wij zullen ze vrijdag krijgen vrees ik.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:50 schreef Pronk het volgende:
Kerstmis is bijna afgelopen en Streetfighter is nog niet te downloaden.
de 29ste komen er idd weer spellen bij, bij VCquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:57 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Die games zijn wat ik begrepen heb alleen voor de us, wij zullen ze vrijdag krijgen vrees ik.
@khadgar
Moet de hele lijst in de op nog even verde toevoegen. zal jou ook nog toevoegen.
Waar heb jij m besteld? Overal waar ik kijk zijn ze uitverkocht en ik weiger het om een controller te bestellenquote:Op woensdag 27 december 2006 00:01 schreef mschol het volgende:
[..]
de 29ste komen er idd weer spellen bij, bij VC
ik heb me classic controller besteld, hopelijk kan ik em morgen afhalen(hij is op voorraad, dus als het goed is wel
)
Dixons heeft ze af en toe nog wel is leggenquote:Op woensdag 27 december 2006 01:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waar heb jij m besteld? Overal waar ik kijk zijn ze uitverkocht en ik weiger het om een controller te bestellen
Dimplus had toen ik er was alles gewoon liggenquote:Op woensdag 27 december 2006 01:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waar heb jij m besteld? Overal waar ik kijk zijn ze uitverkocht en ik weiger het om een controller te bestellen
tellen pauze's niet?quote:Op woensdag 27 december 2006 02:28 schreef NrSiX het volgende:
Ligt het nou aan mij dat de tijd voor geen meter klopt hoelang je precies hebt gespeeld? :S
Ja dat heb ik ook wel eens, betekent dat ik er ff nieuwe batterijen in moet doen omdat ze leeg zijnquote:Op woensdag 27 december 2006 02:45 schreef Neverstop het volgende:
Zonet viel voor de 2e keer de verbinding met m'n controller weg. Moest de console uit en weer inschakelen om het op te lossen.
Heeft iemand hier al meer info over gevonden? Is het te voorkomen?
Het is wel verdomd irritant..
Dit was met nieuwe batterijen, zaten er nog geen 30 min in. Vorige keer ook met vrij nieuwe.quote:Op woensdag 27 december 2006 02:48 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel eens, betekent dat ik er ff nieuwe batterijen in moet doen omdat ze leeg zijn![]()
Raar is dat, ik heb niets nada ontvangen hoor.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:04 schreef Khadgar het volgende:
2755 3275 6599 9857
Werkt altijd, alleen duurt t soms donders langquote:Op woensdag 27 december 2006 03:04 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Dit was met nieuwe batterijen, zaten er nog geen 30 min in. Vorige keer ook met vrij nieuwe.
Verbinding is gewoon weg en niet meer te herstellen zonder de console helemaal opnieuw te starten (nee synchronisatie knopje werkt dus ook niet).
Ik zag er in de MM te Hengelo nog een paar liggen. Heb niet het idee dat het hot items zijn in vergelijk met de rest. Die Wiistand is trouwens een echte eyecatcher, heel erg strak en opvallend. Super LCD schermpje ook.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Best geil hoe ze het materiaal aanpakken. Ik zie een markt voor zekere instructiespellen op de Wii. Meteen het hele kiddy-argument verdwenen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:18 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]Merry X-mas
www.digifan.nlquote:Op woensdag 27 december 2006 01:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
hehe, dat plaatje is nice (OMG, Nintendo Sixty Fooouuuur!)quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Je bent mij vergeten toe te voegen...
denk ik![]()
[afbeelding]
Bij mij ook rond de 30, je hebt er niet veel aan..het is gewoon grappig dat er Mii's naar je Wii komen.quote:Op woensdag 27 december 2006 10:15 schreef BMH het volgende:
Er liepen net 30 mii's op mijn plein rond.
nope das alleen een dongle die geen Accesspoint functionaliteit heeft.quote:Op woensdag 27 december 2006 10:37 schreef smash789 het volgende:
Kan iemand mij al vertellen of ik met deze dongle ook gewoon kan connecten met de Wii voor internet?
http://www.computerland.nl/index.php?page=beschrijving&prodid=4712
En volgens mij worden ze ook gebruikt in de teams bij wii sportsquote:Op woensdag 27 december 2006 10:25 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
hehe, dat plaatje is nice (OMG, Nintendo Sixty Fooouuuur!)
[..]
Bij mij ook rond de 30, je hebt er niet veel aan..het is gewoon grappig dat er Mii's naar je Wii komen.![]()
Alleen Mii's die in je zaal zitten, niet van je plein toch?quote:Op woensdag 27 december 2006 10:58 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
En volgens mij worden ze ook gebruikt in de teams bij wii sports![]()
Kan je nou online multiplayen met VC? Mij lijkt het zo tof om Super Bomberman 4/5 weer te kunnen spelen maar dan online. (probleem is dat Super Bomberman 4/5 Japan-Only is)quote:Op woensdag 27 december 2006 10:53 schreef _petjan het volgende:
Net Bomberman '93 gedownload. Dat spel is zo vet.
VC For the win?quote:Op woensdag 27 december 2006 11:37 schreef =HellFire= het volgende:
Ik wil trouwens nieuwe games. Op Zelda na dan (mind you: ben overigens geen Zelda-fan), zijn er eigenlijk helemaal geen leuke games. Hopelijk is het gauw januari!
Net als bij de Xbox 360 is het nogal schrijnend dat je met VC-games meer fun hebt dan met fullblown (launch)titels.quote:
Pff kun je net zo goed rayman of wii sports spelen.. dat klote bundeltje met mini-gamesquote:Op woensdag 27 december 2006 11:37 schreef linebear het volgende:
12 januari komt wario toch !?
classic controller gereserveerd, nu eff geld krijgenquote:Op woensdag 27 december 2006 11:41 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Net als bij de Xbox 360 is het nogal schrijnend dat je met VC-games meer fun hebt dan met fullblown (launch)titels.
Maarja, vandaag maar es een Classic Controller + Wii Points kaartjesding kopen.
ik hoef Wario ook niet hoorquote:Op woensdag 27 december 2006 11:46 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Pff kun je net zo goed rayman of wii sports spelen.. dat klote bundeltje met mini-games!!
Rayman word echt steeds toffer naarmate je het spel speeltquote:Op woensdag 27 december 2006 11:46 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Pff kun je net zo goed rayman of wii sports spelen.. dat klote bundeltje met mini-games!!
Die spellen zijn zķķķķķķķķķķķ anders....quote:Op woensdag 27 december 2006 11:46 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Kloptquote:Op woensdag 27 december 2006 12:22 schreef twetwe het volgende:
Gister familie bij ons, nja neefje van 6 en 4 even de wii uitproberen. Nja neefje van 6 ging echt hard meedoen met dat tennis, ineens schiet die afstandsbediening uit z'n hand, dik hard tegen de tv, via de tv tegen de muur en via de muur in de kerstboomAfstandsbediening nog helemaal heel
![]()
Wie zegt dat er niet een mailorder systeem direct aan gekoppeld wordt waardoor je door een aangekocht bedrijf van nintendo gewoon eten thuis krijgt wat je gemaakt had.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:20 schreef mrdjey het volgende:
kan je net zo goed zelf koken lijkt me, heb je daarna nog wat te eten ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
In een cooking spel heb je wel oneindig ingrediënten.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:20 schreef mrdjey het volgende:
kan je net zo goed zelf koken lijkt me, heb je daarna nog wat te eten ook.
Ik nog nietquote:Op woensdag 27 december 2006 13:50 schreef Pronk het volgende:
Heeft iemand (de mensen die ze via nintendo besteld hebben) de verbeterde polsbandjes eigenlijk al binnen? Ik heb zelf nog niks ontvangen.
kanker fanboy.quote:Op woensdag 27 december 2006 13:27 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
In een cooking spel heb je wel oneindig ingrediënten.
Stumperquote:Op woensdag 27 december 2006 13:53 schreef _petjan het volgende:
kanker fanboy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Kill_em_all op 27-12-2006 14:30:52 ]Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
Nee nog niet, tenminste voor zover ik weet, kan best zijn dat ze onder hand op me liggen te wachten.quote:Op woensdag 27 december 2006 13:50 schreef Pronk het volgende:
Heeft iemand (de mensen die ze via nintendo besteld hebben) de verbeterde polsbandjes eigenlijk al binnen? Ik heb zelf nog niks ontvangen.
Grrr, gebruik anders gewoon even de spoiler tags.quote:Op woensdag 27 december 2006 13:58 schreef Kill_em_all het volgende:
*** Spoiler ***
Vandaar dat jij de enige met dat probleem bent :pquote:Op woensdag 27 december 2006 13:58 schreef Kill_em_all het volgende:
blaat
beste kill_em_allquote:
Ik had ze vrijdag of zaterdag (voor de kerst in iedergeval) binnen.quote:Op woensdag 27 december 2006 13:50 schreef Pronk het volgende:
Want het is mijn schuld dat link niet naar die hendel wil springen zoals in het spel zou moeten gebeuren?quote:Op woensdag 27 december 2006 14:02 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Vandaar dat jij de enige met dat probleem bent :p
Je zuigt gewoon
De nieuwe is dikker.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:33 schreef kula het volgende:
Hoe zie je het verschil ook alweer tussen de 'slechte' en de nieuwe ?
bij mij niet (volgens mij) en ik heb m later gekocht als jijquote:Op woensdag 27 december 2006 13:53 schreef FJD het volgende:
Ze zitten tegenwoordig ook al bij de recentere WiisBij m'n huidige Wii heb ik nml. de dikke bandjes.
hahaha zat ik ook ff te kutten mja. je kijkt gewoon niet goed.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:31 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Want het is mijn schuld dat link niet naar die hendel wil springen zoals in het spel zou moeten gebeuren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
ik zie op de plaatjes geen dikte verschil met die van mij.. althans die van mij lijken op die dunne... maar ik denk dat ik die dikke hebquote:Op woensdag 27 december 2006 14:41 schreef _GdR_ het volgende:
had btw zaterdag mn nieuwe koortjes binnen met de post.
8 stuks
maar ze zijn volgens mij precies t zelfde...
quote:Op woensdag 27 december 2006 17:31 schreef FJD het volgende:
Jij staat boven aan m'n lijst m'n beste.
Lijkt me sterk, mn nummer staat pas een paar uur op t forumquote:
Nee ei, je moet MIJ in JOUW adresboek zetten!quote:Op woensdag 27 december 2006 03:31 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Raar is dat, ik heb niets nada ontvangen hoor.
Ik baal dr een beetje van, heb het idee dat het niet rocksolid werkt bij mij![]()
Klopt, en je kan er ook verdomde goed in worden als je ze vaker speelt! Die met wormen uit het gebit trekken bijvoorbeeldquote:Op woensdag 27 december 2006 12:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Rayman word echt steeds toffer naarmate je het spel speeltWat een toffe minbigames zitten daar tussen
![]()
Wii Play kon ik ook nergens vinden, Zelda heb ik genoeg gezien (zutphen)quote:Op woensdag 27 december 2006 12:08 schreef QuadiX het volgende:
Vandaag het centrum van Hoofddorp ingeweest, is gewoon nergens Wii Play of Zelda: The twilight princess te krijgen.![]()
Dat cooking mama ziet er echt grappig uit, ben benieuwd of het wat wordt.
inderdaad, zelfs een oom van mij die voorheen niet eens gamede wil 'm nu gaan kopen, wtf?quote:Op woensdag 27 december 2006 18:57 schreef BMH het volgende:
De woensdag voor de wii launch zag ik zelda liggen.. Meteen gekocht.. Toen ik eindelijk een wii had lag zelda nergens meer in de winkelGoede keus dus
De wii is zo populair.. het word nu eng... Ik reed vandaag door mijn straat.. zag in 2 huizen mensen op de Wii spelen!!
Gespeeld op de E3, speelde erg kut. Misschien dat de controls inmiddels verbeterd zijnquote:Op woensdag 27 december 2006 19:16 schreef IJsvogel. het volgende:
Ik wacht op Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Juo6iek5bvw
Dat ziet er toch wel onwijs gaaf uit.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:16 schreef IJsvogel. het volgende:
Ik wacht op Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Juo6iek5bvw
Je kan het ook gewoon met de classic controller spelen toch?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:18 schreef Steeven het volgende:
[..]
Gespeeld op de E3, speelde erg kut. Misschien dat de controls inmiddels verbeterd zijn. PS2-versie is erg goed iig.
Weet ik niet eerlijk gezegdquote:Op woensdag 27 december 2006 19:28 schreef _petjan het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon met de classic controller spelen toch?
Voeg mij zo even toe als je wilt, ik wil even testen of het werkt. Ik voeg jou over half uurtje toe.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:57 schreef -Raffie- het volgende:
Mijn Wii nummerzal zo wat mensen toevoegen . 6819 1537 1425 3765
Jij komt er zo ook bijquote:Op woensdag 27 december 2006 19:57 schreef -Raffie- het volgende:
dquote:Op woensdag 27 december 2006 20:05 schreef poolvos het volgende:
[..]
Voeg mij zo even toe als je wilt, ik wil even testen of het werkt. Ik voeg jou over half uurtje toe.
aangemeld!!!quote:Op woensdag 27 december 2006 19:57 schreef -Raffie- het volgende:
Ik heb een aantal miis naar je gestuurd, sadam adolf chuck norris samuel l j michael jackson. Kijk maar of jij wat leuks voor mij hebt eventueel.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:13 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
d
ben even aan het winkelen voeg je zo toe
toegevoegd
dvd speler zou prettig zijn (en ongeduldige ik kon daar gewoon nie op wachtenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:24 schreef disjfa het volgende:
Heeft dat extra waarde aan een console dan. Koop dan een ps3
Geheugenrot maar dat lijkt me stug met een gloed nieuw aparat, hoewel het natuurlijk altijd mogelijk is. DVD al schoon gemaakt?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:53 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
"Wii gegevens zijn beschadigd, Raadpleeg de handleiding voor meer informatie"
kreeg een maat van mij na een potje Wii Golf
In de handleiding staat niets dus gaat hij morgen bellen, weet iemand hoe dit kan komen??
Hij krijgt die error nu iedere keer alstie de Wii opstart.. dus heeft niks met de DVD (Wii Sports) te maken denk?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Geheugenrot maar dat lijkt me stug met een gloed nieuw aparat, hoewel het natuurlijk altijd mogelijk is. DVD al schoon gemaakt?
Gelukkig vind iemand de game nog leuk.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:21 schreef Steve-O het volgende:
Far cry vanmiddag gehaald
Is nog best leuk ook
De setting van het hele spel is tof en de besturing werkt ook primaquote:Op woensdag 27 december 2006 22:24 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
[..]
Gelukkig vind iemand de game nog leuk.
Toen ik 'm speelde had ik zoiets van "damn hoe de neuk moet ik deze crap gaan promoten?".
Mag ik zo vrij zijn te vragen wat je er precies leuk aan vind?![]()
Dat geeft hoop, klinkt alsof Ubisoft de game nog getweaked heeft sinds de gameplay.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:26 schreef Steve-O het volgende:
[..]
De setting van het hele spel is tof en de besturing werkt ook prima
Verder heb ik er nog maar een half uurtje mee gespeeld ofzo
Ik heb nog niet zoveel mii's alleen die ik zelf gemaakt heb. Die van jou trouwens niet ontvangenquote:Op woensdag 27 december 2006 20:58 schreef poolvos het volgende:
[..]
Ik heb een aantal miis naar je gestuurd, sadam adolf chuck norris samuel l j michael jackson. Kijk maar of jij wat leuks voor mij hebt eventueel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |