schaam je dat je dat niet kentquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:12 schreef tonks het volgende:
[..]
Zijn dat van die mini games zoals Wario Ware?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:18 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]Merry X-mas
Je bent mij vergeten toe te voegen...quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:04 schreef Khadgar het volgende:
Ik heb alle mensen die ik kon een Mii toegestuurd: V. (V for Vendetta). Helaas heeft nog lang niet iedereen uit de lijst mij toegevoegd dus kon ik hem maar naar een beperkt aantal sturen. Ook de oudgedienden mogen hun lijst wel es bijwerken
2755 3275 6599 9857
Ik wacht nog op bevestiging van:
_GdR_, Alex4all, BroesWillems, Damook, Defeater, Depax, DerBolle, Draganta, Evilmarc, Floeperdepoep, Floppie86, Frankenstein, Gebakken Koek (oid), Herr Flick, Jesse, Kicx, Korzakov, Made, Mezzin, Mrdjey, Nick, Notorious Roy, Panzerknec, Qwea, Ripcore, Rockytorn, Senkar, Shazbot, Slein83, Tonks, Wasq, Willbe, Wyrihaximus, Zaikert en Hellfire.
De overigen alvast bedankt.
Verder merk ik dat bijna niemand zijn mii's toestemming geeft om te 'reizen', Migreren ook wel. In het engels heet het Mingle, je moet het PER MII aanzetten EN OP DE MII PARADE!!!
Je raakt je Mii nooit kwijt maar je siert wel mijn Mii Parade. Ik heb een Marc, Rian en een Timo gezien op mijn Mii parade, komen mijn Mii's al ergens voor? Dus bijvoorbeeld V, Cylon, Rosswell, Bas (ik dus), Nono, Adolf en Harry?
Ik doe het morgen gelijk als ik thuis kom, ga dan ook maar eens me lijst bij werkenquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:04 schreef Khadgar het volgende:
Ik heb alle mensen die ik kon een Mii toegestuurd: V. (V for Vendetta). Helaas heeft nog lang niet iedereen uit de lijst mij toegevoegd dus kon ik hem maar naar een beperkt aantal sturen. Ook de oudgedienden mogen hun lijst wel es bijwerken
2755 3275 6599 9857
_GdR_, Alex4all, BroesWillems, Damook, Defeater, Depax, DerBolle, Draganta, Evilmarc, Floeperdepoep, Floppie86, Frankenstein, Gebakken Koek (oid), Herr Flick, Jesse, Kicx, Korzakov, Made, Mezzin, Mrdjey, Nick, Notorious Roy, Panzerknec, Qwea, Ripcore, Rockytorn, Senkar, Shazbot, Slein83, Tonks, Wasq, Willbe, Wyrihaximus, Zaikert en Hellfire.
Verder merk ik dat bijna niemand zijn mii's toestemming geeft om te 'reizen', Migreren ook wel. In het engels heet het Mingle, je moet het PER MII aanzetten EN OP DE MII PARADE!!!
Je raakt je Mii nooit kwijt maar je siert wel mijn Mii Parade. Ik heb een Marc, Rian en een Timo gezien op mijn Mii parade, komen mijn Mii's al ergens voor? Dus bijvoorbeeld V, Cylon, Rosswell, Bas (ik dus), Nono, Adolf en Harry?
Jij staat er dus echt al superlang in goos... Alleen oner Broeswillems, ergens een regel fout gedaan. Broes zal ik nog even toevoegen, maar jouw code staat er dus al minimaal 3 dagen inquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Je bent mij vergeten toe te voegen...
denk ik![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:50 schreef BMH het volgende:
Sonic krijgt minigames:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Sega zou wel meer dingen niet moeten doen met haar Sonic games.. Anyways.. deze on-rails sonic kan iig niet zo slecht worden als de PS3/Xbox sonic gamequote:
Die games zijn wat ik begrepen heb alleen voor de us, wij zullen ze vrijdag krijgen vrees ik.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:50 schreef Pronk het volgende:
Kerstmis is bijna afgelopen en Streetfighter is nog niet te downloaden.
de 29ste komen er idd weer spellen bij, bij VCquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:57 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Die games zijn wat ik begrepen heb alleen voor de us, wij zullen ze vrijdag krijgen vrees ik.
@khadgar
Moet de hele lijst in de op nog even verde toevoegen. zal jou ook nog toevoegen.
Waar heb jij m besteld? Overal waar ik kijk zijn ze uitverkocht en ik weiger het om een controller te bestellenquote:Op woensdag 27 december 2006 00:01 schreef mschol het volgende:
[..]
de 29ste komen er idd weer spellen bij, bij VC
ik heb me classic controller besteld, hopelijk kan ik em morgen afhalen(hij is op voorraad, dus als het goed is wel
)
Dixons heeft ze af en toe nog wel is leggenquote:Op woensdag 27 december 2006 01:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waar heb jij m besteld? Overal waar ik kijk zijn ze uitverkocht en ik weiger het om een controller te bestellen
Dimplus had toen ik er was alles gewoon liggenquote:Op woensdag 27 december 2006 01:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waar heb jij m besteld? Overal waar ik kijk zijn ze uitverkocht en ik weiger het om een controller te bestellen
tellen pauze's niet?quote:Op woensdag 27 december 2006 02:28 schreef NrSiX het volgende:
Ligt het nou aan mij dat de tijd voor geen meter klopt hoelang je precies hebt gespeeld? :S
Ja dat heb ik ook wel eens, betekent dat ik er ff nieuwe batterijen in moet doen omdat ze leeg zijnquote:Op woensdag 27 december 2006 02:45 schreef Neverstop het volgende:
Zonet viel voor de 2e keer de verbinding met m'n controller weg. Moest de console uit en weer inschakelen om het op te lossen.
Heeft iemand hier al meer info over gevonden? Is het te voorkomen?
Het is wel verdomd irritant..
Dit was met nieuwe batterijen, zaten er nog geen 30 min in. Vorige keer ook met vrij nieuwe.quote:Op woensdag 27 december 2006 02:48 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel eens, betekent dat ik er ff nieuwe batterijen in moet doen omdat ze leeg zijn![]()
Raar is dat, ik heb niets nada ontvangen hoor.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:04 schreef Khadgar het volgende:
2755 3275 6599 9857
Werkt altijd, alleen duurt t soms donders langquote:Op woensdag 27 december 2006 03:04 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Dit was met nieuwe batterijen, zaten er nog geen 30 min in. Vorige keer ook met vrij nieuwe.
Verbinding is gewoon weg en niet meer te herstellen zonder de console helemaal opnieuw te starten (nee synchronisatie knopje werkt dus ook niet).
Ik zag er in de MM te Hengelo nog een paar liggen. Heb niet het idee dat het hot items zijn in vergelijk met de rest. Die Wiistand is trouwens een echte eyecatcher, heel erg strak en opvallend. Super LCD schermpje ook.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Best geil hoe ze het materiaal aanpakken. Ik zie een markt voor zekere instructiespellen op de Wii. Meteen het hele kiddy-argument verdwenen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:18 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]Merry X-mas
www.digifan.nlquote:Op woensdag 27 december 2006 01:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
hehe, dat plaatje is nice (OMG, Nintendo Sixty Fooouuuur!)quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Je bent mij vergeten toe te voegen...
denk ik![]()
[afbeelding]
Bij mij ook rond de 30, je hebt er niet veel aan..het is gewoon grappig dat er Mii's naar je Wii komen.quote:Op woensdag 27 december 2006 10:15 schreef BMH het volgende:
Er liepen net 30 mii's op mijn plein rond.
nope das alleen een dongle die geen Accesspoint functionaliteit heeft.quote:Op woensdag 27 december 2006 10:37 schreef smash789 het volgende:
Kan iemand mij al vertellen of ik met deze dongle ook gewoon kan connecten met de Wii voor internet?
http://www.computerland.nl/index.php?page=beschrijving&prodid=4712
En volgens mij worden ze ook gebruikt in de teams bij wii sportsquote:Op woensdag 27 december 2006 10:25 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
hehe, dat plaatje is nice (OMG, Nintendo Sixty Fooouuuur!)
[..]
Bij mij ook rond de 30, je hebt er niet veel aan..het is gewoon grappig dat er Mii's naar je Wii komen.![]()
Alleen Mii's die in je zaal zitten, niet van je plein toch?quote:Op woensdag 27 december 2006 10:58 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
En volgens mij worden ze ook gebruikt in de teams bij wii sports![]()
Kan je nou online multiplayen met VC? Mij lijkt het zo tof om Super Bomberman 4/5 weer te kunnen spelen maar dan online. (probleem is dat Super Bomberman 4/5 Japan-Only is)quote:Op woensdag 27 december 2006 10:53 schreef _petjan het volgende:
Net Bomberman '93 gedownload. Dat spel is zo vet.
VC For the win?quote:Op woensdag 27 december 2006 11:37 schreef =HellFire= het volgende:
Ik wil trouwens nieuwe games. Op Zelda na dan (mind you: ben overigens geen Zelda-fan), zijn er eigenlijk helemaal geen leuke games. Hopelijk is het gauw januari!
Net als bij de Xbox 360 is het nogal schrijnend dat je met VC-games meer fun hebt dan met fullblown (launch)titels.quote:
Pff kun je net zo goed rayman of wii sports spelen.. dat klote bundeltje met mini-gamesquote:Op woensdag 27 december 2006 11:37 schreef linebear het volgende:
12 januari komt wario toch !?
classic controller gereserveerd, nu eff geld krijgenquote:Op woensdag 27 december 2006 11:41 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Net als bij de Xbox 360 is het nogal schrijnend dat je met VC-games meer fun hebt dan met fullblown (launch)titels.
Maarja, vandaag maar es een Classic Controller + Wii Points kaartjesding kopen.
ik hoef Wario ook niet hoorquote:Op woensdag 27 december 2006 11:46 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Pff kun je net zo goed rayman of wii sports spelen.. dat klote bundeltje met mini-games!!
Rayman word echt steeds toffer naarmate je het spel speeltquote:Op woensdag 27 december 2006 11:46 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Pff kun je net zo goed rayman of wii sports spelen.. dat klote bundeltje met mini-games!!
Die spellen zijn zóóóóóóóóóóó anders....quote:Op woensdag 27 december 2006 11:46 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Kloptquote:Op woensdag 27 december 2006 12:22 schreef twetwe het volgende:
Gister familie bij ons, nja neefje van 6 en 4 even de wii uitproberen. Nja neefje van 6 ging echt hard meedoen met dat tennis, ineens schiet die afstandsbediening uit z'n hand, dik hard tegen de tv, via de tv tegen de muur en via de muur in de kerstboomAfstandsbediening nog helemaal heel
![]()
Wie zegt dat er niet een mailorder systeem direct aan gekoppeld wordt waardoor je door een aangekocht bedrijf van nintendo gewoon eten thuis krijgt wat je gemaakt had.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:20 schreef mrdjey het volgende:
kan je net zo goed zelf koken lijkt me, heb je daarna nog wat te eten ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
In een cooking spel heb je wel oneindig ingrediënten.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:20 schreef mrdjey het volgende:
kan je net zo goed zelf koken lijkt me, heb je daarna nog wat te eten ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |