Er word al iets voor me geregeldquote:Op donderdag 30 november 2006 13:20 schreef -Dries- het volgende:
Gebruik gewoon de V&D/Van Leest techniek BMH
ja of nee?quote:Op donderdag 30 november 2006 13:18 schreef BMH het volgende:
Ik ben blij dat je het leuk vind.
Je krijgt die aanbetaling toch trug?quote:Op donderdag 30 november 2006 13:18 schreef BMH het volgende:
Ik ben blij dat je het leuk vind.
als ze failliet zijn kan je fluiten hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 13:21 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je krijgt die aanbetaling toch trug?
Ik post echt niet zomaar nieuws hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 13:17 schreef Mortale het volgende:
http://zuiderpark-compute(...)8/products_id/153559
Nintendo - RGB Cable (Wii) ¤29,95
Dit artikel is waarschijnlijk op Friday 15 December, 2006 weer voorradig.
Ruzbeh?quote:Op donderdag 30 november 2006 13:26 schreef floppie86 het volgende:
Agh, dr is natuurlijk maar 1 iemand in dit topic wie wij t allemaal gunnen om straks op 8 december met lege handen te staan..
nah, ik bedoel natuurlijk meet _GdR_ met zn "pre-order is niet noooooodig!"quote:
Pre-orderen is voor mietsquote:Op donderdag 30 november 2006 13:26 schreef floppie86 het volgende:
Agh, dr is natuurlijk maar 1 iemand in dit topic wie wij t allemaal gunnen om straks op 8 december met lege handen te staan..
quote:skabouter schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:19:
Bij FRS geïnformeerd gisteren (In Arnhem) daar zijn ze gestopt me pre-orderen, ze verwachten namelijk wel het grandioze aantal van 2 (heel misschien 3) consoles binnen te krijgen
hoe zo preorder nie nodigquote:
hoeft oohoook niiihiiieeeet!quote:Op donderdag 30 november 2006 13:29 schreef floppie86 het volgende:
[..]
nah, ik bedoel natuurlijk meet _GdR_ met zn "pre-order is niet noooooodig!"
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:41 schreef Knoflook het volgende:
Bij van leest krijgen ze maar 1 wii tijdens launch...
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:41 schreef Knoflook het volgende:
Bij van leest krijgen ze maar 1 wii tijdens launch...
Van Leest is toch ook geen games store.quote:
zoals ik al eerder had gezegt, dat was gewoon te verwachten...quote:Op donderdag 30 november 2006 13:45 schreef depax het volgende:
volgens mij is het zo:
10000 consoles
8000 voor mm, bart smit toys are us ect.
1500 voor games zaken
en 500 voor de rest
Dynabyte is wel een flinke keten inmiddels, maar misschien ga ik binnenkort wel ff met hoofdkantoor bellen.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:00 schreef realbase het volgende:
en de dynabite maar volhouden dat hij er 15 krijgt
Ach imo is het gewoon koffie dik kijken.. we zullen het wel zien vrijdag
quote:Op donderdag 30 november 2006 14:05 schreef Knoflook het volgende:
Jah was net bij van Leest, kijken of ik nog ergens eerste kon worden.
IK: Als ik de wii reserveer hoe veelste ben ik dan?
zij: 2e We hebben pas 1 reservering.
Ik: Oh dus dan is het zeker dat ik hem 8 december heb ?
zij:nee dat niet..
IK: oh hoeveel komen er dan ?
zij: 1.
IK: o...
Misschien toch verstandig om daar dan maar te bestellen, zwaar kans dat de 2e lading ook meteen uitverkocht is, en dan heb je er daar wel iig 1.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:05 schreef Knoflook het volgende:
Jah was net bij van Leest, kijken of ik nog ergens eerste kon worden.
IK: Als ik de wii reserveer hoe veelste ben ik dan?
zij: 2e We hebben pas 1 reservering.
Ik: Oh dus dan is het zeker dat ik hem 8 december heb ?
zij:nee dat niet..
IK: oh hoeveel komen er dan ?
zij: 1.
IK: o...
duizenden?quote:Op donderdag 30 november 2006 14:14 schreef BMH het volgende:
Bijenkorf mensen.. Dat soort winkels krijgen duizenden wii's.
quote:Op donderdag 30 november 2006 14:14 schreef BMH het volgende:
Bijenkorf mensen.. Dat soort winkels krijgen duizenden wii's.
OMFG!!!! BRILJANT!quote:Op donderdag 30 november 2006 14:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
![]()
![]()
Weet wat je Link aandoet.![]()
Tis eigenlijk een PS3 bash.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:51 schreef BroesWillems het volgende:
Je moet een PS3 halen, want die is beter![]()
TalkingwithJonquote:Op donderdag 30 november 2006 14:51 schreef BroesWillems het volgende:
Nou, ik ben helemaal overtuigt hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 14:51 schreef BroesWillems het volgende:
Hij moet er zijn 8 dec het moet.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:50 schreef MilaNL het volgende:
Bart smit belt net dat ze de wii pas 15 december krijgen en dus niet meer 8 december.
Ik vraag me af.. Als Bart Smit al niks krijgt op 8 december, dan krijgt de rest al helemaal niks toch?
Het is niet zo.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:02 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij moet er zijn 8 dec het moet.
iddquote:Op donderdag 30 november 2006 14:56 schreef Xrenity het volgende:
[..]
TalkingwithJon
"You need to charge DS near a wall. You call that PORTABLE?"
ook zeggen dat Nintendo niet innovatief is en dan zeggen dat Sony het wel is en de SIXAXIS controller laten zien die dus precies hetzelfde is als de PS2 alleen met gejatte motion control functies.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:56 schreef Xrenity het volgende:
[..]
TalkingwithJon
"You need to charge DS near a wall. You call that PORTABLE?"
Oh yea. oh yea. oh yea!quote:heej erik het is ik bob
ik hoorde net van johan dat je geen reservering meer hebt voor de wii bij ned game
ik werk zoals je wel weet bij de [KNIP] en kan wel wat voor je regelen..
Fuck BS, Dixons heeft me nog nooit in de steek gelatenquote:
LOL bij dixons zeiden ze tegen me dat ze nieteens aan pre-orderen doen.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
Fuck BS, Dixons heeft me nog nooit in de steek gelaten![]()
Mij ook nietquote:Op donderdag 30 november 2006 15:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
Fuck BS, Dixons heeft me nog nooit in de steek gelaten![]()
Ja maar "zei" hebben een dixons waar mensen met verstand werkenquote:Op donderdag 30 november 2006 15:18 schreef MilaNL het volgende:
[..]
LOL bij dixons zeiden ze tegen me dat ze nieteens aan pre-orderen doen.
Voor de mensen die niet op tijd waren met bestellen waarschijnlijk (hij is nu nl al niet meer te bestellen op de site). Ik verwacht 'm gewoon de 8e geleverd te krijgenquote:Op donderdag 30 november 2006 14:50 schreef MilaNL het volgende:
Bart smit belt net dat ze de wii pas 15 december krijgen en dus niet meer 8 december.
Ah dat is jammer, vanochtend stond ie er nog wel te koop op, maarja toen dacht ik, ik wacht even een antwoord van Bart Smit af. Maarja, dan maar weer eens verder kijken, en anders reserveren voor de tweede lichting. Die week kan er ook nog wel bijquote:Op donderdag 30 november 2006 15:34 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
Voor de mensen die niet op tijd waren met bestellen waarschijnlijk (hij is nu nl al niet meer te bestellen op de site). Ik verwacht 'm gewoon de 8e geleverd te krijgen
bron?quote:Op donderdag 30 november 2006 15:51 schreef Wessiej het volgende:
Verschillende mensen die bij de BS hebben besteld hebben vandaag bericht gehad dat al de wii's naar E-Plaza gaan, dat ze dus maar pech hebben
Ik zie geen bash "elementen", maar als het serieus was geweest hadden ze wel gezeurd over de betere graphics van de ps3 enzo lijkt me, maargoed, de Wii koop je denk ik niet direct om de graphics..quote:Op donderdag 30 november 2006 14:56 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Tis eigenlijk een PS3 bash.![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 15:58 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ik zie geen bash "elementen", maar als het serieus was geweest hadden ze wel gezeurd over de betere graphics van de ps3 enzo lijkt me, maargoed, de Wii koop je denk ik niet direct om de graphics..
Een mod op een ander forumquote:
Dit is trouwens wel een handig bij kitje (en vast al 10000x voorbijgekomenquote:Word net gebeld door Bart Smit.
Helaas, kunnen wij u geen Nintendo Wii leveren op 8 december (terwijl ik 1e op de lijst sta). De directie van Bart Smit heeft besloten om alle Wii's aan E-Plaza te geven. Wat over mocht blijven gaan naar de BS shops. Ik zal pas een Wii ontvangen bij de 2e levering eind december, eerste 2 weken van januari. Ik ben at the moment woedend.
http://www.gamert.nl/wii_goes_jehovah.htmlquote:Gameketen Replay heeft laten weten dat zij de heilige graal al op donderdagochtend 7 december aan zullen bieden.
quote:Ordernummer: *******
Datum: 29-11-2006
Status: Uw bestelling is klaar voor verwerking
Betaalmethode: Rembours
quote:Ordernummer: xxxx
Status: Uw bestelling is klaar voor verwerking
Betaalmethode: OGONE
Dat filmpje is pas 4 maanden oud ofzoquote:Op donderdag 30 november 2006 16:14 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
en check in dat filmpje de sluikreclame @ 35seconde.
quote:
En dan krijg je geen mail met instructies of wat dan ook...quote:Datum: 29-11-2006
Status: Uw bestelling is (nog) niet afgerond
quote:Datum: 29-11-2006
Status: Uw bestelling is klaar voor verzending
aha, die Y en C kon ik er nog wel uithalen maar die andere niet. Vandaar.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:14 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=5Jmfix-st9U
ja dat weet ik huiliequote:Op donderdag 30 november 2006 16:29 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat filmpje is pas 4 maanden oud ofzoZeker ook veel van in voorraad _g_
Ook nog niks van Dimplus ontvangen?quote:Op donderdag 30 november 2006 16:31 schreef s0ul het volgende:
welke shop zitten jullie ?
Jazeker pastoor ditquote:Op donderdag 30 november 2006 16:54 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Ook nog niks van Dimplus ontvangen?
Je bent genaaitquote:Op donderdag 30 november 2006 15:18 schreef MilaNL het volgende:
[..]
LOL bij dixons zeiden ze tegen me dat ze nieteens aan pre-orderen doen.
Lees deze pagina.quote:
Ja pfff, ik wil van dat geld af! Straks geef ik het nog uit aan die dingen die niet Wii zijn..quote:Op donderdag 30 november 2006 17:02 schreef s0ul het volgende:
[..]
Jazeker pastoor dit
Ik: Mag ik de wii nu al vast betalen ?
Hallo,
U krijgt in de komende dagen daar een e-mail over.
--
Met vriendelijke groet,
Dimplus
Ze zijn iig niet geld geil![]()
Oh jawelquote:Op donderdag 30 november 2006 17:07 schreef outcast_within het volgende:
is dat play voor een tientje de moeite waard?
Lijkt me bullshit. Er zijn veel meer BS dan E-plaza's en als BS geen Wii's zou krijgen waarom maken ze er dan steeds reclame voor?quote:Op donderdag 30 november 2006 16:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Een mod op een ander forum:
[..]
Dit is trouwens wel een handig bij kitje (en vast al 10000x voorbijgekomen)
quote:Thijs,
Dat (RGB kabel op 15e) schijnt toch weer onzin te zijn en hij komt gewoon de 8e.
Met vriendelijke groet,
Hans de Jonge
Zuiderpark Computers & Games
gewoon een 10% kortingspas hebben bij dynabytequote:Op donderdag 30 november 2006 17:42 schreef outcast_within het volgende:
Waar zijn spellen trouwens het goedkoopst?
cd-wow lijkt me...
http://www3.cd-wow.nl/wii_cat.php
alleen krijg je dan geen sterren denk ik.
Oh wacht gc shop ook mss
http://www.gcshop.nl/details.php?id=2048 50eInc
hmm
eigenlijk overal behalve in de winkels zelf..
Hoe zit wat nou met nedgame?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:57 schreef faberic het volgende:
hoe zit het nou met nedgame?
Zal moeilijk voor je worden, Van Leest krijgt er niet zoveel maar je kan het proberen.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:21 schreef Thealexfiles het volgende:
Ik heb nu ook dit coole topic gevonden
Ik sta 32ste bij Mediamarkt Almere en 20ste bij Dynabite
Is het verstandig om een aanbetaling te doen bij de Van Leest? (zijn er al 4 voor me)
hehe, eerst vragen hoeveel ze er krijgen, waarschijnlijk maar 1 of 2quote:Op donderdag 30 november 2006 18:21 schreef Thealexfiles het volgende:
Ik heb nu ook dit coole topic gevonden
Ik sta 32ste bij Mediamarkt Almere en 20ste bij Dynabite
Is het verstandig om een aanbetaling te doen bij de Van Leest? (zijn er al 4 voor me)
het lijkt mij niet dat hij om 1 over 12 saafs aanwezig is; ) ik vrees te moeten w8en tot half 10 wanneer de FRS open gaat. En dan tot uurtje of 1 saafs gamen en dan verkopen op marktplaats .. ^^ hihiquote:Op donderdag 30 november 2006 18:27 schreef floppie86 het volgende:
7 dagen, 5 uur en 31 minuten... sorry, 30 minuten
ebay?quote:Op donderdag 30 november 2006 18:37 schreef Gronnaephos het volgende:
BMH, waar sta je nu ingeschreven dan?
de wii is gewoon tofquote:Op donderdag 30 november 2006 19:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe verhoudt de besturing met de wiimote zich tot de sixaxis op de ps3? nu op fokgames staat bijv. een bericht dat de sensorbar eigenlijk maar enorm lowtech is. En bij veel spellen hoef je er niet eens op te richten, maar gebruik je alleen de tiltsensoren. Al die filmpjes waarin de Wii zo tof gedemonsteerd wordt met bijv. tennis en bowlingbewegingen, volgens kan mij kan de PS3 zulke dingen ook allemaal.
kul argument.quote:
de sixaxes registreert alleen kantelen... de wiimote registreert ook versnellingenquote:Op donderdag 30 november 2006 19:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe verhoudt de besturing met de wiimote zich tot de sixaxis op de ps3? nu op fokgames staat bijv. een bericht dat de sensorbar eigenlijk maar enorm lowtech is. En bij veel spellen hoef je er niet eens op te richten, maar gebruik je alleen de tiltsensoren. Al die filmpjes waarin de Wii zo tof gedemonsteerd wordt met bijv. tennis en bowlingbewegingen, volgens kan mij kan de PS3 zulke dingen ook allemaal.
Nee dat kan de ps3 nietquote:Op donderdag 30 november 2006 19:03 schreef __Saviour__ het volgende:
>_> ik heb gepreordered bij bartsmit :p heb geen bericht gekregenquote:Op donderdag 30 november 2006 14:50 schreef MilaNL het volgende:
Ik vraag me af.. Als Bart Smit al niks krijgt op 8 december, dan krijgt de rest al helemaal niks toch?
We verven alle ramen witquote:Op donderdag 30 november 2006 15:58 schreef Oksel het volgende:
BMH, waar?
Ik voel me nog steeds zwaar ge0wned, en heb last van een acute winterdepressie.
Ik ben al allemaal plannen aan het bedenken hoe ik Futurezone 8 december kan dwarsbomen als ze mij niet bellen.
Ik ga denk ik een stink/rookbom naar binnen lanceren en verkleed me dan als kerstman en ren de V&D bin, om een Wii te scoren.
lol de ps3 gaat wii volledig 3wnwh0rEn.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:26 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De Wii is beter in elke opzicht.
PS3.![]()
![]()
![]()
![]()
Wii wordt volgens mij marktleider en de best verkopende Nintendo console ooit.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
lol de ps3 gaat wii volledig 3wnwh0rEn.
Binnen een uur antwoordquote:Beste Roy,
Dank je voor je reactie.
Nintendo Nederland probeert vóór 8 december ieder verkooppunt te bevoorraden met de Wii console,de accessoires en Wii software.
Dit is logisch omdat alle verkooppunten dan op 8 december kunnen starten met de verkoop.
Natuurlijk zal er mogelijk een adres zijn die de verkoop al eerder wil starten. Wij vragen dat nadrukkelijk NIET te doen, maar kunnen niemand verplichten.
Meestal houden de verkooppunten zich aan de afspraak.
Nintendo Nederland kan echter niet verhinderen dat ergens toch eerder verkocht wordt.
Veel plezier met de Wii !
Het Nintendo Team.
quote:Because whatever line Nintendo takes with its promotion of Wii Sports - and everything up to now has positioned it as a sideshow - what it's actually got here brilliantly embodies the Wii's dramatic premise: that this kind of control can appeal to people who don't play games and people who used to play games as well as people who've been playing them for as long as we have. That's not to say that it's all things to all people, or that it's without flaws - but when you get lost in tennis late at night, you can be playing because your opponent's smart, and needs to be forced out of position with varied ground shots, top spin and precisely angled shots; or you can be playing because, golly Michael, come see what Tom's brought home, it's a sort of magical tennis racket. It's more than the parlour game that we all expected, then, but perhaps the beautiful thing is that it still can be that if you want it to.
8/10
Jaja en hoe wou jij met je ps3 controller een bowl/tennis/golf beweging maken? lijkt me erg lekker met de vorm van die controllerquote:Op donderdag 30 november 2006 19:03 schreef __Saviour__ het volgende:
quote:Op donderdag 30 november 2006 20:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
NES en SNES controllers op de Wii
Leuk, maar een beetje duur.
we hebben je gemistquote:Op donderdag 30 november 2006 20:41 schreef Kersje86 het volgende:
zo hey... 2 topics gemist.. gaat hard. maja kga 4 uur voor de bart smit staan bij een gehucht... hopen dat ze hem nog hebben
Er valt niets beter te begrijpen.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:53 schreef floppie86 het volgende:
kan dr niet even "SC" in de topic titel voortaan? Misschien begrijpt iedereen t dan wat beter
en nu ff ontopic:quote:Op donderdag 30 november 2006 20:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er valt niets beter te begrijpen.
* Dementor slaps floppie86
Ik heb net navraag gedaan bij de Bart Smit waar mijn zusje werkt, het verhaal is al volgt..quote:Op donderdag 30 november 2006 14:50 schreef MilaNL het volgende:
Dus je had hem beter online kunnen bestellenquote:Op donderdag 30 november 2006 22:08 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik heb net navraag gedaan bij de Bart Smit waar mijn zusje werkt, het verhaal is al volgt..
op 6 december komt de eerste lading Wii's binnen bij het distributie centrum van Bart Smit. Deze zullen worden verdeelt onder de E-plaza's en mensen die hem online hebben besteld bij BartSmit.com.
Een week later (13 dec) komt er nog een zending bij het distributie centrum en deze zullen worden verdeelt onder de Bart Smit winkels... Mensen met een pre-order bij BS zijn dus gewoon genaait...![]()
..ik ga zo denk ik even een klachten brief schrijven naar BS, niet dat het zin heeft, maar ik kan me wel ff afreageren...
voor nu, laat ik de ruimte hieronder vrij, om mij uit te lachen... aangezien ik altijd een grote bek had, dat ik er zeker 1 zou krijgen...![]()
Dus als er staat bij mij order.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:08 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik heb net navraag gedaan bij de Bart Smit waar mijn zusje werkt, het verhaal is al volgt..
op 6 december komt de eerste lading Wii's binnen bij het distributie centrum van Bart Smit. Deze zullen worden verdeelt onder de E-plaza's en mensen die hem online hebben besteld bij BartSmit.com.
Een week later (13 dec) komt er nog een zending bij het distributie centrum en deze zullen worden verdeelt onder de Bart Smit winkels... Mensen met een pre-order bij BS zijn dus gewoon genaait...![]()
..ik ga zo denk ik even een klachten brief schrijven naar BS, niet dat het zin heeft, maar ik kan me wel ff afreageren...
voor nu, laat ik de ruimte hieronder vrij, om mij uit te lachen... aangezien ik altijd een grote bek had, dat ik er zeker 1 zou krijgen...![]()
Waat een naaistreek zeg.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:08 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
wij '86 mensen begrijpen elkaarquote:
Je krijgt de Wii gewoon op 8 december, enkel de fysieke winkels van Bart Smit krijgen nietsquote:Op donderdag 30 november 2006 22:23 schreef depax het volgende:
[..]
Dus als er staat bij mij order.
dit dus
Ordernummer: xxxx
Betaalmethode: acceptgiro
Ik bel morge voor de zekerheid nog effe.
niet het enigste hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 23:01 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je krijgt de Wii gewoon op 8 december, enkel de fysieke winkels van Bart Smit krijgen niets![]()
Ik denk het ofzo.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:19 schreef Platina het volgende:
Geld over ofzo? fucking 700 euro ofzo.
niet te vroeg juigen eej!quote:
Gewoon een grote vent inhuren die iedereen aan de kant slaat bij de Media Markt zodat jij rustig naar de Wii's kunt lopenquote:Op donderdag 30 november 2006 23:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
en nou net doen of je neus bloed...![]()
steeds appart bestellen jaquote:Op donderdag 30 november 2006 23:23 schreef Platina het volgende:
Vage site trouwens. Bij elk ding verzendkosten apart? En verzendkosten NFS Carbon zijn hoger dan andere games
Ik geloof hier dus geen ruk vanquote:Op donderdag 30 november 2006 22:08 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
de bedrijfleidster had dit bericht van het hoofdkantoor gekregen... en die gaan die brieven echt niet voor de lol sturen...quote:Op donderdag 30 november 2006 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik geloof hier dus geen ruk van
De grootste speelgoedzaak van Nederland, die geen Wii's heeft op de release datum in de winkel
Je moest pre-orderen bij MM Enschedequote:Op donderdag 30 november 2006 23:42 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Gewoon een grote vent inhuren die iedereen aan de kant slaat bij de Media Markt zodat jij rustig naar de Wii's kunt lopen![]()
Of ga naar de Bijenkorf, die schijnen veel Wii's te krijgen![]()
Teaserquote:Op donderdag 30 november 2006 23:35 schreef Cheiron het volgende:
Ik vind de reclame van de Wii op de NL televisie trouwens echt slecht. Dan was die van de Gamecube nog een stuk beter
Exuse moiquote:Op donderdag 30 november 2006 23:45 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
de bedrijfleidster had dit bericht van het hoofdkantoor gekregen... en die gaan die brieven echt niet voor de lol sturen...
De Wii komt in een groene kikkerquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:11 schreef DarkManta het volgende:
Volgens mijn leverancier is de Wii gewoon te koop (en leverbaar) vanaf 8 december.
De sportspack zal ongeveer ¤ 249,- in de winkels liggen. De verpakking is helder wit en ziet er zo uit.
http://img474.imageshack.us/img474/6951/55860kf2.jpg
Er komen ook al meteen best veel spellen voor de WII uit op 8 december.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:13 schreef gamefreek het volgende:
[..]
De Wii komt in een groene kikker![]()
http://picserver.student.utwente.nl/quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:11 schreef DarkManta het volgende:
Volgens mijn leverancier is de Wii gewoon te koop (en leverbaar) vanaf 8 december.
De sportspack zal ongeveer ¤ 249,- in de winkels liggen. De verpakking is helder wit en ziet er zo uit.
[[url=http://img217.imageshack.us/img217/1308/55860mv0.th.jpg]afbeelding][/URL]
Er komen ook al meteen best veel spellen voor de WII uit op 8 december.
Kut imageshack ook!quote:
we kunnen t niet vaak genoeg zienquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:22 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Kut imageshack ook!
[afbeelding]
Nog maar een keer, zo komt de verpakking uit te zien.
Vanaf de pc kijken ben ik anders behoorlijk beu....ik wil dat ding gewoon in mijn kamer zien naast mijn tvquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:33 schreef floppie86 het volgende:
[..]
we kunnen t niet vaak genoeg zien![]()
Is toch gewoon Wario Ware? Die ga ik ook sowieso kopen, altijd leuk met vrienden over de vloer.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:48 schreef alex4allofyou het volgende:
OMG dit is een must have geworden voor mij nu:
http://www.youtube.com/watch?v=vE1Uk__eyss&eurl=
Ja, gewoon Wario Ware, maar deze filmpjes heb ik niet eerder gezien, het is ronduit geniaal om zo door al die franchises heen te worden geworpen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:51 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Is toch gewoon Wario Ware? Die ga ik ook sowieso kopen, altijd leuk met vrienden over de vloer.![]()
eensch, maar ik wacht liever tot ze op virtual console komen dan ze steeds alleen even te kunnen aanrakenquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:53 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja, gewoon Wario Ware, maar deze filmpjes heb ik niet eerder gezien, het is ronduit geniaal om zo door al die franchises heen te worden geworpen.
Super Starfox![]()
Was ik gisteren nacht rond deze tijd dus nog net op tijdquote:Op donderdag 30 november 2006 15:34 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
Voor de mensen die niet op tijd waren met bestellen waarschijnlijk (hij is nu nl al niet meer te bestellen op de site). Ik verwacht 'm gewoon de 8e geleverd te krijgen
Ik ook gisteren, bij mij staat er ook klaar voor verzendingquote:Op donderdag 30 november 2006 16:33 schreef nintendogamer het volgende:
Gisteren via bartsmit.com besteld met status is nu:
[..]
Online besteld dus ik heb hem 8 decemberquote:Op donderdag 30 november 2006 22:08 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dan heb je weer die krakkemikkege framerate, waar ik NU wat minder gecharmeerd van ben. Bij Warioware liep alles lekker soepeltjes en de geweldige muziek zat er ook bij.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:54 schreef floppie86 het volgende:
[..]
eensch, maar ik wacht liever tot ze op virtual console komen dan ze steeds alleen even te kunnen aanraken![]()
What about de component kabels?quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Was ik gisteren nacht rond deze tijd dus nog net op tijd
[..]
Ik ook gisteren, bij mij staat er ook klaar voor verzending.
[..]
Online besteld dus ik heb hem 8 december![]()
![]()
8 December mooi Wii sports spelen en de week erna ofzo begin ik aan TP(waarschijnlijk al eerder, maar ik wil eigenlijk eerst de wiimote uitproberen met wii sports
) .
Wii've got him op 8 December(als het goed is
).
Niet iedereen heeft een HDTV hoor.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:09 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
What about de component kabels?![]()
Die koop ik wel in de winkel (was ik vergeten gisterenquote:Op vrijdag 1 december 2006 01:09 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
What about de component kabels?![]()
Dan kun je rijden tot je aan China bentquote:Op vrijdag 1 december 2006 01:13 schreef Oksel het volgende:
Ah, fuck it. Ik krijg er heus wel 1.
Ik ga 6/7 december een lijst maken van winkels, met telefoonnummers. Als ik mijn Wii dan niet krijg via die K*TFUTUREZONE (STERF ALLEMAAL AAN DIARREE) ga ik bellen vanuit mijn auto, en rondrijden op zoek naar een Wii + Zelda.
Zal ik je eens wat vertellen.. Intertoys = Bart Smith .. het valt onder het zelfde concernquote:Op donderdag 30 november 2006 22:29 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Waat een naaistreek zeg.Gelukkig heb ik bij de Intertoys een pre-order staan. Moet ook nog maar zien of ik er een krijg 8 december, zal krap worden als je 5e bent.
Dan maar een weekje langer wachten.
![]()
Ach, dat ene weekje dan langer kan er ook nog wel bij.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:59 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat vertellen.. Intertoys = Bart Smith .. het valt onder het zelfde concern![]()
Dus helaas zouden de Intertoys gasten ook moeten wachten vrees ik![]()
Kerst 2007quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:03 schreef Italo het volgende:
Een luie reactie maar is al bekend wanneer mariokart uitkomt op de WII??
Zo'n statisch gifje kan iedereen bouwen, maak er wel een morrende (bewegende) Cartman van..quote:
yoepieeeee yee yee! thats the spririt!quote:Op donderdag 30 november 2006 22:58 schreef floppie86 het volgende:
[..]
wij '86 mensen begrijpen elkaar![]()
en als jij straks op 8 dec geen Wii hebt mag je gerust hier komen gamen hoor![]()
Wat een kut streek van Bartsmit als dat waar is. (is altijd nog maar afwachten.)quote:Op donderdag 30 november 2006 22:08 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Het is waar. Ik kreeg gisteren een telefoontje dat ik het pas op de 11e, 12e of 13e op kan halen. Had ik toch maar moeten bestellen gisterenquote:Op vrijdag 1 december 2006 08:12 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Wat een kut streek van Bartsmit als dat waar is. (is altijd nog maar afwachten.)
Cod zeker ?quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:47 schreef CrazyRay het volgende:
ik heb de eerste games al binnen gekregen
Onzin.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:59 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat vertellen.. Intertoys = Bart Smith .. het valt onder het zelfde concern![]()
Dus helaas zouden de Intertoys gasten ook moeten wachten vrees ik![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:39 schreef Mortale het volgende:
Ik geloof ook niet dat bart smit geen consoles op 8 december krijgt.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:26 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het is waar. Ik kreeg gisteren een telefoontje dat ik het pas op de 11e, 12e of 13e op kan halen.
Roy, bullshit. Echt, Bullshit. Ik heb 16 oktober betaald. Dus je moet niet zo bijdehand doen. Er is mij 2 keer letterlijk gezegd dat ik de EERSTE was, totdat ze in 1 keer besloten dat het op volgorde van aanbetaling ging, ipv op volgorde van pre-order.. en nu kunen ze het niet eens meer zien wie er als eerste komt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stiekem had je gewoon optijd moeten betalen...
Inderdaadquote:Op donderdag 30 november 2006 14:56 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Tis eigenlijk een PS3 bash.![]()
http://thewiire.com/news/(...)te_Parental_Controlsquote:"Restrict the use of Wii Points on the Wii Shop Channel?" Yes/No
"Restrict the exchange of mail or other content over WiiConnect 24?" Yes/No
"Restrict use of the Internet Channel?" Yes/No
"Restrict use of the News Channel?" Yes/No
Is wel bekend.. Alleen veel winkelpersoneel weet het niet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:02 schreef DragonFire het volgende:
Dit vind ik trouwens wel slecht van Nintendo. Geen winkel weet hoeveel Wii's ze binnen krijgen. Dat moet toch al lang duidelijk kunnen zijn. Nu durf ik geen Wii te bestellen via internet omdat ik niet weet of ik hem dan krijg of eventueel de winkel waar ik een preorder heb staan genoeg krijgt.
http://www.youtube.com/watch?v=-eFQoZlXClQquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:19 schreef Mortale het volgende:
Nieuwe firmware update, bevat parental control.
[..]
http://thewiire.com/news/(...)te_Parental_Controls
scijnt dat het gewoon een hele goede controller is.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:17 schreef Blinker het volgende:
[..]
Inderdaad
10 jaar dezelfde controller
damn zit die gast op 56K ofzo...quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:36 schreef nintendogamer het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=-eFQoZlXClQ
Filmpje van de update let ook op de typefout: channnel![]()
Stilstand is achteruitgang.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:45 schreef outcast_within het volgende:
[..]
scijnt dat het gewoon een hele goede controller is.
Ohwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:16 schreef Oksel het volgende:
[..]
Roy, bullshit. Echt, Bullshit. Ik heb 16 oktober betaald. Dus je moet niet zo bijdehand doen. Er is mij 2 keer letterlijk gezegd dat ik de EERSTE was, totdat ze in 1 keer besloten dat het op volgorde van aanbetaling ging, ipv op volgorde van pre-order.. en nu kunen ze het niet eens meer zien wie er als eerste komt.
Op het moment dat ik mijn pre-order deed kón je nog niet eens aanbetalen, en ik heb 2 dagen nadat ik gebeld werd dat het kon meteen aanbetaald..
Waarom denk je dat ik zo pissig ben?
Aan de andere kant; Ik denk niet dat ze in heel Nederland binnen een dag uitverkocht zijn.
het zijn geen geruchten... het is bevestigt...quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:58 schreef Mortale het volgende:
Ik niet echt, waarom zou bart smit nu ineens geen consoles meer krijgen? (als die geruchten al waar zijn want het is wel erg vreemd.)
ben je nu al gewoon even rustig langs geweest? Of heb je nog een keertje proberen te bellen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:16 schreef Oksel het volgende:
[..]
Roy, bullshit. Echt, Bullshit. Ik heb 16 oktober betaald. Dus je moet niet zo bijdehand doen. Er is mij 2 keer letterlijk gezegd dat ik de EERSTE was, totdat ze in 1 keer besloten dat het op volgorde van aanbetaling ging, ipv op volgorde van pre-order.. en nu kunen ze het niet eens meer zien wie er als eerste komt.
Op het moment dat ik mijn pre-order deed kón je nog niet eens aanbetalen, en ik heb 2 dagen nadat ik gebeld werd dat het kon meteen aanbetaald..
Waarom denk je dat ik zo pissig ben?
Aan de andere kant; Ik denk niet dat ze in heel Nederland binnen een dag uitverkocht zijn.
Door de vriend van een broer van een zus die dan weer het vriendinnetje is van een vriend van jou vriendquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:01 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
het zijn geen geruchten... het is bevestigt...![]()
En door mijn plaatselijke bart smit.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:06 schreef Mortale het volgende:
[..]
Door de vriend van een broer van een zus die dan weer het vriendinnetje is van een vriend van jou vriend.
ok luister!quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:06 schreef Mortale het volgende:
[..]
Door de vriend van een broer van een zus die dan weer het vriendinnetje is van een vriend van jou vriend.
Maak er maar een Wiki van.. Ik verwacht namelijk dat die lijst zal gaan groeienquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:09 schreef Lexie het volgende:
Tijd voor een lijstje.
Gepwnde pre-orderaars
Oksel
BMH
Bart Smit filiaalpre-orderaars
Nedgame-pre-orderaars
Zit nogal een verschil tussen maart of kerstquote:Super Mario Galaxy zal ergens tussen maart en kerst van volgend jaar in Amerika verschijnen
duidelijkheid door Nintendo is er, dit heeft allemaal met het beleid van Bart Smit te maken...quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:09 schreef Oksel het volgende:
Wat een gezeik allemaal. Nintendo moet meer duidelijkheid scheppen vind ik.
Ik hoop van harte dat van Leest minstens een exemplaar binnenkrijgt. En dat er dan niet een schurfterige werknemer tussenkomtquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Maak er maar een Wiki van.. Ik verwacht namelijk dat die lijst zal gaan groeien
quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:09 schreef Lexie het volgende:
Tijd voor een lijstje.
Gepwnde pre-orderaars
Oksel
BMH
BroesWillems en andere Bart Smit filiaalpre-orderaars
Nedgame-pre-orderaars
quote:Op donderdag 30 november 2006 12:34 schreef BroesWillems het volgende:
wel ff melden dat ik hem heb natuurlijk...![]()
ff mensen zonder pre-order pesten...![]()
whehehehe.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:10 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
of de mensen mét preorder pesten omdat het desbetreffende filiaal door zn voorraad heen is. en andere winkels wél wii's heeft. maar dat de preorder kinderen moeten wachten omdat ze aanbetaald hebben.![]()
ik had me al ingedektquote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:08 schreef BroesWillems het volgende:
en dat heeft nut, misschien toveren ze er dan 1 voor je tevoorschijnquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:24 schreef Mortale het volgende:
hmmm, ik ga mooi stennis schoppen in de bart smit als ik 'm niet krijg. Volgens mij heeft hengelo ook geen e-plaza.
Net mijn status gechecked bij bartsmit.com. Alles staat klaar voor verzending....quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ok luister!
mijn zusje, (dus niet de broer van de moeder van een kameraad z'n kennis)
werkt bij de Bart Smit.
(volg je het nog?)
Daar heb ik aan de Bedrijfleidster gevraagt hoe het nou precies zat.
ze hadden van het hoofdkantoor bericht gehad dat op 6 december de eerste lading Wii's bij het distributiecentrum zou komen.
Van daar uit werd de eerste lading verdeelt onder de E-plaza's en de Internetorders.
de 2e lading zou een week later komen (waarschijnlijk 13 december) en die zou worden verdeelt onder de Bart Smit filialen...
Dus bevestiging van het hoofd kantoor van Bart Smit zelf!
als je me niet geloofd, klaar, is goed... maar ga dan geen valse hoop voor anderen verspreiden..![]()
Maar dan heb je hem niet om 9 uur 's morgensquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Net mijn status gechecked bij bartsmit.com. Alles staat klaar voor verzending....
Nee dat is waar.... maar het gaat me meer om het 'in ieder geval' hebben. Ben verzekerd van een Wii. Mij lijkt juist de stress van op pad gaan op zoek naar een Wii verschrikkelijk. Tenzij je afhaalt ergens uiteraard. Maar heb de tijd. Ben vrij dus wacht met alle rust op de postbode.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:33 schreef Lexie het volgende:
[..]
Maar dan heb je hem niet om 9 uur 's morgens! Dat wachten op de postbode, ik weet niet of ik dat zou trekken
.
3218387quote:
quote:Ordernummer: *******
Betaalmethode: Rembours
Niet overal hoor, Replay gaat de Wii al een dag eerder verkopen. Nintendo levert ook zsm:quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:36 schreef Kill_em_all het volgende:
Ben net ook even de stad in geweest, maar niet langs BS gegaan om te vragen want het was fucking druk. Paar meter vederop naar de FRS gelopen en die doen niet aan pre-orders, toen naar de dixons die hadden er al aardig wat en daarna naar dynabyte. Daar sta ik 14e maar volgens die gozer krijgt ie er minimaal 13 binnen en hij rekent op 20.
Ow en voor de geene die smorgens vroeg alle winkels af willen, de Wii's worden schijnbaar pas op 8 december geleverd dus het word minimaal 10 uur voordat ze er zijn. Dynabyte krijgt hem pas om 4 uur.
quote:Beste Roy,
Dank je voor je reactie.
Nintendo Nederland probeert vóór 8 december ieder verkooppunt te bevoorraden met de Wii console,de accessoires en Wii software.
Dit is logisch omdat alle verkooppunten dan op 8 december kunnen starten met de verkoop.
Natuurlijk zal er mogelijk een adres zijn die de verkoop al eerder wil starten. Wij vragen dat nadrukkelijk NIET te doen, maar kunnen niemand verplichten.
Meestal houden de verkooppunten zich aan de afspraak.
Nintendo Nederland kan echter niet verhinderen dat ergens toch eerder verkocht wordt.
Veel plezier met de Wii !
Het Nintendo Team.
AAAAAAAAAAARRRRRRRRGGGGGHHHHquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach die paar daagjes extra.
Ligt eraan wat je tot 4 uur hebt gedaanquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:58 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik sliep vannacht pas om 4 uur... zou het er iets mee te maken hebben![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:01 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je tot 4 uur hebt gedaan![]()
Dat regelen ze daarquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:53 schreef BMH het volgende:
Ordernummer: 21192**
Status: Uw bestelling is (nog) niet afgerond
:S En ik krijg geen manier om de bestelling af te ronden :S
Wario Warequote:Op vrijdag 1 december 2006 00:48 schreef alex4allofyou het volgende:
OMG dit is een must have geworden voor mij nu:
http://www.youtube.com/watch?v=vE1Uk__eyss&eurl=
quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:14 schreef CecilBDemented het volgende:
nog mensen die bij gameshop.nl hebben gepreorderd.
deze toko is de beste!! 10 wii over 3 filalen op de lancering fuck you nintendo
wij verkopen jullie pouper pruduct niet.
en oja nintendo gamers zijn geen die hard gamers argee!!!!
hehe ik open op 8 december wel een topic lach hier nintendo huilies uit die geen wii hebben kunnen scoren.
oksel mag niet uitgelachen worden die is genaaid door zijn shop!!
Geen idee nog.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:05 schreef Oksel het volgende:
Ik heb ook een Makro pas..![]()
Roy, daar heb jij toch ook toegang tot? Of werk je, ofzo? Hoe gaat het daar?
i said WOWquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:14 schreef CecilBDemented het volgende:
hehe ik open op 8 december wel een topic lach hier nintendo huilies uit die geen wii hebben kunnen scoren.
hier spreekt een autoriteitquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:14 schreef CecilBDemented het volgende:
Werk jij bij die pauperwinkel ofzo?quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:14 schreef CecilBDemented het volgende:
Replay en een dag eerder? replay zuigt apenballen. Waarschijnlijk komen ze niet veder dan een paar pre-orders.quote:Niet overal hoor, Replay gaat de Wii al een dag eerder verkopen. Nintendo levert ook zsm:
Daar koopt het personeel alles weg, en bij de derde lichting worden de klanten bediendquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:05 schreef Oksel het volgende:
Ik heb ook een Makro pas..![]()
Roy, daar heb jij toch ook toegang tot? Of werk je, ofzo? Hoe gaat het daar?
Als ik m daar kan kopen neem ik m daar mee ja. In dat geval mag Oksel mn FRS pre-order hebbenquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:23 schreef Lexie het volgende:
[..]
Daar koopt het personeel alles weg, en bij de derde lichting worden de klanten bediend.
Lees nou ns een paar posts terug:quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:28 schreef -Dries- het volgende:
Worden de wii's nou op 8 december geleverd of niet? Kwou 8 december 's morgens vroeg de winkels afstruimen namelijk..
Je zóu natuurlijk van tevoren even kunnen bellen of het al zin heeft om langs te komen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:31 schreef -Dries- het volgende:
Ja daarom, jij zegt dat ze eerder leveren, maar Kill_em_all zegt weer van niet
Kans is dan dat je een of andere medewerker aan de lijn krijgt die er niks vanaf weet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:34 schreef Lexie het volgende:
[..]
Je zóu natuurlijk van tevoren even kunnen bellen of het al zin heeft om langs te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Kansloze pauperquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik werk in de plaatselijke Dixons en heb voor mezelf 4 Wii's gereserveerd. Plek 1 t/m 4 sta ik op, dus. Voor de Fok!-chaps doe ik de drie die ik over heb tegen een zacht prijsje weg: ¤400 voor 't pakket en dan gooi ik er nog een extra controllerset bij.
ok, stuur maar op!quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik werk in de plaatselijke Dixons en heb voor mezelf 4 Wii's gereserveerd. Plek 1 t/m 4 sta ik op, dus. Voor de Fok!-chaps doe ik de drie die ik over heb tegen een zacht prijsje weg: ¤400 voor 't pakket en dan gooi ik er nog een extra controllerset bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |