Lijkt me bullshit. Er zijn veel meer BS dan E-plaza's en als BS geen Wii's zou krijgen waarom maken ze er dan steeds reclame voor?quote:Op donderdag 30 november 2006 16:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Een mod op een ander forum:
[..]
Dit is trouwens wel een handig bij kitje (en vast al 10000x voorbijgekomen)
quote:Thijs,
Dat (RGB kabel op 15e) schijnt toch weer onzin te zijn en hij komt gewoon de 8e.
Met vriendelijke groet,
Hans de Jonge
Zuiderpark Computers & Games
gewoon een 10% kortingspas hebben bij dynabytequote:Op donderdag 30 november 2006 17:42 schreef outcast_within het volgende:
Waar zijn spellen trouwens het goedkoopst?
cd-wow lijkt me...
http://www3.cd-wow.nl/wii_cat.php
alleen krijg je dan geen sterren denk ik.
Oh wacht gc shop ook mss
http://www.gcshop.nl/details.php?id=2048 50eInc
hmm
eigenlijk overal behalve in de winkels zelf..
Hoe zit wat nou met nedgame?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:57 schreef faberic het volgende:
hoe zit het nou met nedgame?
Zal moeilijk voor je worden, Van Leest krijgt er niet zoveel maar je kan het proberen.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:21 schreef Thealexfiles het volgende:
Ik heb nu ook dit coole topic gevonden
Ik sta 32ste bij Mediamarkt Almere en 20ste bij Dynabite
Is het verstandig om een aanbetaling te doen bij de Van Leest? (zijn er al 4 voor me)
hehe, eerst vragen hoeveel ze er krijgen, waarschijnlijk maar 1 of 2quote:Op donderdag 30 november 2006 18:21 schreef Thealexfiles het volgende:
Ik heb nu ook dit coole topic gevonden
Ik sta 32ste bij Mediamarkt Almere en 20ste bij Dynabite
Is het verstandig om een aanbetaling te doen bij de Van Leest? (zijn er al 4 voor me)
het lijkt mij niet dat hij om 1 over 12 saafs aanwezig is; ) ik vrees te moeten w8en tot half 10 wanneer de FRS open gaat. En dan tot uurtje of 1 saafs gamen en dan verkopen op marktplaats .. ^^ hihiquote:Op donderdag 30 november 2006 18:27 schreef floppie86 het volgende:
7 dagen, 5 uur en 31 minuten... sorry, 30 minuten
ebay?quote:Op donderdag 30 november 2006 18:37 schreef Gronnaephos het volgende:
BMH, waar sta je nu ingeschreven dan?
de wii is gewoon tofquote:Op donderdag 30 november 2006 19:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe verhoudt de besturing met de wiimote zich tot de sixaxis op de ps3? nu op fokgames staat bijv. een bericht dat de sensorbar eigenlijk maar enorm lowtech is. En bij veel spellen hoef je er niet eens op te richten, maar gebruik je alleen de tiltsensoren. Al die filmpjes waarin de Wii zo tof gedemonsteerd wordt met bijv. tennis en bowlingbewegingen, volgens kan mij kan de PS3 zulke dingen ook allemaal.
kul argument.quote:
de sixaxes registreert alleen kantelen... de wiimote registreert ook versnellingenquote:Op donderdag 30 november 2006 19:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe verhoudt de besturing met de wiimote zich tot de sixaxis op de ps3? nu op fokgames staat bijv. een bericht dat de sensorbar eigenlijk maar enorm lowtech is. En bij veel spellen hoef je er niet eens op te richten, maar gebruik je alleen de tiltsensoren. Al die filmpjes waarin de Wii zo tof gedemonsteerd wordt met bijv. tennis en bowlingbewegingen, volgens kan mij kan de PS3 zulke dingen ook allemaal.
Nee dat kan de ps3 nietquote:Op donderdag 30 november 2006 19:03 schreef __Saviour__ het volgende:
>_> ik heb gepreordered bij bartsmit :p heb geen bericht gekregenquote:Op donderdag 30 november 2006 14:50 schreef MilaNL het volgende:
Bart smit belt net dat ze de wii pas 15 december krijgen en dus niet meer 8 december.
Ik vraag me af.. Als Bart Smit al niks krijgt op 8 december, dan krijgt de rest al helemaal niks toch?
We verven alle ramen witquote:Op donderdag 30 november 2006 15:58 schreef Oksel het volgende:
BMH, waar?
Ik voel me nog steeds zwaar ge0wned, en heb last van een acute winterdepressie.
Ik ben al allemaal plannen aan het bedenken hoe ik Futurezone 8 december kan dwarsbomen als ze mij niet bellen.
Ik ga denk ik een stink/rookbom naar binnen lanceren en verkleed me dan als kerstman en ren de V&D bin, om een Wii te scoren.
lol de ps3 gaat wii volledig 3wnwh0rEn.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:26 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De Wii is beter in elke opzicht.
PS3.![]()
![]()
![]()
![]()
Wii wordt volgens mij marktleider en de best verkopende Nintendo console ooit.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
lol de ps3 gaat wii volledig 3wnwh0rEn.
Binnen een uur antwoordquote:Beste Roy,
Dank je voor je reactie.
Nintendo Nederland probeert vóór 8 december ieder verkooppunt te bevoorraden met de Wii console,de accessoires en Wii software.
Dit is logisch omdat alle verkooppunten dan op 8 december kunnen starten met de verkoop.
Natuurlijk zal er mogelijk een adres zijn die de verkoop al eerder wil starten. Wij vragen dat nadrukkelijk NIET te doen, maar kunnen niemand verplichten.
Meestal houden de verkooppunten zich aan de afspraak.
Nintendo Nederland kan echter niet verhinderen dat ergens toch eerder verkocht wordt.
Veel plezier met de Wii !
Het Nintendo Team.
quote:Because whatever line Nintendo takes with its promotion of Wii Sports - and everything up to now has positioned it as a sideshow - what it's actually got here brilliantly embodies the Wii's dramatic premise: that this kind of control can appeal to people who don't play games and people who used to play games as well as people who've been playing them for as long as we have. That's not to say that it's all things to all people, or that it's without flaws - but when you get lost in tennis late at night, you can be playing because your opponent's smart, and needs to be forced out of position with varied ground shots, top spin and precisely angled shots; or you can be playing because, golly Michael, come see what Tom's brought home, it's a sort of magical tennis racket. It's more than the parlour game that we all expected, then, but perhaps the beautiful thing is that it still can be that if you want it to.
8/10
Jaja en hoe wou jij met je ps3 controller een bowl/tennis/golf beweging maken? lijkt me erg lekker met de vorm van die controllerquote:Op donderdag 30 november 2006 19:03 schreef __Saviour__ het volgende:
quote:Op donderdag 30 november 2006 20:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
NES en SNES controllers op de Wii
Leuk, maar een beetje duur.
we hebben je gemistquote:Op donderdag 30 november 2006 20:41 schreef Kersje86 het volgende:
zo hey... 2 topics gemist.. gaat hard. maja kga 4 uur voor de bart smit staan bij een gehucht... hopen dat ze hem nog hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |