TalkingwithJonquote:Op donderdag 30 november 2006 14:51 schreef BroesWillems het volgende:
Je moet een PS3 halen, want die is beter![]()
Nou, ik ben helemaal overtuigt hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 14:51 schreef BroesWillems het volgende:
Je moet een PS3 halen, want die is beter![]()
Hij moet er zijn 8 dec het moet.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:50 schreef MilaNL het volgende:
Bart smit belt net dat ze de wii pas 15 december krijgen en dus niet meer 8 december.
Ik vraag me af.. Als Bart Smit al niks krijgt op 8 december, dan krijgt de rest al helemaal niks toch?
Het is niet zo.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:02 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij moet er zijn 8 dec het moet.
iddquote:Op donderdag 30 november 2006 14:56 schreef Xrenity het volgende:
[..]
TalkingwithJon
"You need to charge DS near a wall. You call that PORTABLE?"
ook zeggen dat Nintendo niet innovatief is en dan zeggen dat Sony het wel is en de SIXAXIS controller laten zien die dus precies hetzelfde is als de PS2 alleen met gejatte motion control functies.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:56 schreef Xrenity het volgende:
[..]
TalkingwithJon
"You need to charge DS near a wall. You call that PORTABLE?"
Oh yea. oh yea. oh yea!quote:heej erik het is ik bob
ik hoorde net van johan dat je geen reservering meer hebt voor de wii bij ned game
ik werk zoals je wel weet bij de [KNIP] en kan wel wat voor je regelen..
Fuck BS, Dixons heeft me nog nooit in de steek gelatenquote:
LOL bij dixons zeiden ze tegen me dat ze nieteens aan pre-orderen doen.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
Fuck BS, Dixons heeft me nog nooit in de steek gelaten![]()
Mij ook nietquote:Op donderdag 30 november 2006 15:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
Fuck BS, Dixons heeft me nog nooit in de steek gelaten![]()
Ja maar "zei" hebben een dixons waar mensen met verstand werkenquote:Op donderdag 30 november 2006 15:18 schreef MilaNL het volgende:
[..]
LOL bij dixons zeiden ze tegen me dat ze nieteens aan pre-orderen doen.
Voor de mensen die niet op tijd waren met bestellen waarschijnlijk (hij is nu nl al niet meer te bestellen op de site). Ik verwacht 'm gewoon de 8e geleverd te krijgenquote:Op donderdag 30 november 2006 14:50 schreef MilaNL het volgende:
Bart smit belt net dat ze de wii pas 15 december krijgen en dus niet meer 8 december.
Ah dat is jammer, vanochtend stond ie er nog wel te koop op, maarja toen dacht ik, ik wacht even een antwoord van Bart Smit af. Maarja, dan maar weer eens verder kijken, en anders reserveren voor de tweede lichting. Die week kan er ook nog wel bijquote:Op donderdag 30 november 2006 15:34 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
Voor de mensen die niet op tijd waren met bestellen waarschijnlijk (hij is nu nl al niet meer te bestellen op de site). Ik verwacht 'm gewoon de 8e geleverd te krijgen
bron?quote:Op donderdag 30 november 2006 15:51 schreef Wessiej het volgende:
Verschillende mensen die bij de BS hebben besteld hebben vandaag bericht gehad dat al de wii's naar E-Plaza gaan, dat ze dus maar pech hebben
Ik zie geen bash "elementen", maar als het serieus was geweest hadden ze wel gezeurd over de betere graphics van de ps3 enzo lijkt me, maargoed, de Wii koop je denk ik niet direct om de graphics..quote:Op donderdag 30 november 2006 14:56 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Tis eigenlijk een PS3 bash.![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 15:58 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ik zie geen bash "elementen", maar als het serieus was geweest hadden ze wel gezeurd over de betere graphics van de ps3 enzo lijkt me, maargoed, de Wii koop je denk ik niet direct om de graphics..
Een mod op een ander forumquote:
Dit is trouwens wel een handig bij kitje (en vast al 10000x voorbijgekomenquote:Word net gebeld door Bart Smit.
Helaas, kunnen wij u geen Nintendo Wii leveren op 8 december (terwijl ik 1e op de lijst sta). De directie van Bart Smit heeft besloten om alle Wii's aan E-Plaza te geven. Wat over mocht blijven gaan naar de BS shops. Ik zal pas een Wii ontvangen bij de 2e levering eind december, eerste 2 weken van januari. Ik ben at the moment woedend.
http://www.gamert.nl/wii_goes_jehovah.htmlquote:Gameketen Replay heeft laten weten dat zij de heilige graal al op donderdagochtend 7 december aan zullen bieden.
quote:Ordernummer: *******
Datum: 29-11-2006
Status: Uw bestelling is klaar voor verwerking
Betaalmethode: Rembours
quote:Ordernummer: xxxx
Datum: 29-11-2006
Status: Uw bestelling is klaar voor verwerking
Betaalmethode: OGONE
Dat filmpje is pas 4 maanden oud ofzoquote:Op donderdag 30 november 2006 16:14 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
en check in dat filmpje de sluikreclame @ 35seconde.
quote:
En dan krijg je geen mail met instructies of wat dan ook...quote:Datum: 29-11-2006
Status: Uw bestelling is (nog) niet afgerond
quote:Datum: 29-11-2006
Status: Uw bestelling is klaar voor verzending
aha, die Y en C kon ik er nog wel uithalen maar die andere niet. Vandaar.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:14 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=5Jmfix-st9U
ja dat weet ik huiliequote:Op donderdag 30 november 2006 16:29 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat filmpje is pas 4 maanden oud ofzoZeker ook veel van in voorraad _g_
Ook nog niks van Dimplus ontvangen?quote:Op donderdag 30 november 2006 16:31 schreef s0ul het volgende:
welke shop zitten jullie ?
Jazeker pastoor ditquote:Op donderdag 30 november 2006 16:54 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Ook nog niks van Dimplus ontvangen?
Je bent genaaitquote:Op donderdag 30 november 2006 15:18 schreef MilaNL het volgende:
[..]
LOL bij dixons zeiden ze tegen me dat ze nieteens aan pre-orderen doen.
Lees deze pagina.quote:
Ja pfff, ik wil van dat geld af! Straks geef ik het nog uit aan die dingen die niet Wii zijn..quote:Op donderdag 30 november 2006 17:02 schreef s0ul het volgende:
[..]
Jazeker pastoor dit
Ik: Mag ik de wii nu al vast betalen ?
Hallo,
U krijgt in de komende dagen daar een e-mail over.
--
Met vriendelijke groet,
Dimplus
Ze zijn iig niet geld geil![]()
Oh jawelquote:Op donderdag 30 november 2006 17:07 schreef outcast_within het volgende:
is dat play voor een tientje de moeite waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |