Met alleen een kabeltje kun jij je wel vermaken?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:03 schreef alex4allofyou het volgende:
Is dit component nu wel of niet meteen beschikbaar?
Al die mensen die zich zorgen maken over de WiiDie component is in mijn ogen minsten zo belangrijk.
Dan wacht je toch gewoon een weekje? Dan weet je zeker dat je niet over een massa mensen heen hoeft te stappen en dat je gewoon rustig je Wii + Zelda + kabel mee kan nemen...quote:Op donderdag 30 november 2006 11:03 schreef alex4allofyou het volgende:
Is dit component nu wel of niet meteen beschikbaar?
Al die mensen die zich zorgen maken over de WiiDie component is in mijn ogen minsten zo belangrijk.
Dat zeg ik niet, alleen zonder die kabel geen Wii playtime. Zonder een Wii idem dito natuurlijk.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Met alleen een kabeltje kun jij je wel vermaken?
Geen shortages my ass, die komen er wel. Ik sta op de preorderlijst zo'n beetje bovenaan dus ik zal m vrijdag wel halen, ben niet zo achterlijk dat ik het ffe een weekje uitzing.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:06 schreef Cid het volgende:
[..]
Dan wacht je toch gewoon een weekje? Dan weet je zeker dat je niet over een massa mensen heen hoeft te stappen en dat je gewoon rustig je Wii + Zelda + kabel mee kan nemen...
Je kan het ook zien omdat hij zo klein is heb je meer kans bij dixonsquote:Op donderdag 30 november 2006 11:10 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, alleen zonder die kabel geen Wii playtime. Zonder een Wii idem dito natuurlijk.
[..]
Geen shortages my ass, die komen er wel. Ik sta op de preorderlijst zo'n beetje bovenaan dus ik zal m vrijdag wel halen, ben niet zo achterlijk dat ik het ffe een weekje uitzing.
Gisteren krantje ontvangen van de MM en Bart Smit, grote koppen van de Wii daarin. Dixons daarentegen heeft me toch een nietszeggend klein fotootje in het blad staan, een derde van de 360. Die verwachten kennelijk een nieuw Cube debacle![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 11:10 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, alleen zonder die kabel geen Wii playtime. Zonder een Wii idem dito natuurlijk.
[..]
Geen shortages my ass, die komen er wel. Ik sta op de preorderlijst zo'n beetje bovenaan dus ik zal m vrijdag wel halen, ben niet zo achterlijk dat ik het ffe een weekje uitzing.
Ja, té grappig waren die bunny filmpjesquote:
Godsamme die is oud zegquote:Op donderdag 30 november 2006 12:05 schreef Misanthroopia het volgende:
oooowww deze *moet* in de volgende OP.
Hilarisch![]()
dat vloekende meisje wordt later een hoer.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind dat het vloekende meisje wel in de volgende op mag.
hoe kom jij daar aanquote:Op donderdag 30 november 2006 12:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
7dagen 11 uur en 46 minuten![]()
tofquote:
Ja dan is het 8dec, maar 12 uur s' nachtsquote:Op donderdag 30 november 2006 12:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
7dagen 11 uur en 46 minuten![]()
dan zet ik de wekker vast...quote:Op donderdag 30 november 2006 12:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja dan is het 8dec, maar 12 uur s' nachts.
Ik voel een " wie post er als eerste zn pics van zn Wii op 8 dec "quote:Op donderdag 30 november 2006 12:19 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dan zet ik de wekker vast...
tanden poetsen douchen... moet natuurlijk wel optijd klaar zijn als om 9 uur de winkel open gaat..![]()
als ik hem heb ga ik echt niet foto's posten... dan ga ik spelen....quote:Op donderdag 30 november 2006 12:22 schreef realbase het volgende:
[..]
Ik voel een " wie post er als eerste zn pics van zn Wii op 8 dec "
( dynabite gaat pas om half 10 open)
Dan zal Gameshop toch eens zelf bij zich moeten gaan kijken denk ik...quote:Op donderdag 30 november 2006 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Ik kan ze eigenlijk geen ongelijk geven.
Nintendo maakt goede producten, maar het hele marketing en distributiebeleid van NOE is nog steeds even waardeloos.
idd!quote:Op donderdag 30 november 2006 12:25 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
als ik hem heb ga ik echt niet foto's posten... dan ga ik spelen....![]()
Haha, preciesquote:Op donderdag 30 november 2006 12:25 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
als ik hem heb ga ik echt niet foto's posten... dan ga ik spelen....![]()
Ik doe mee enzo!quote:Op donderdag 30 november 2006 12:34 schreef BroesWillems het volgende:
wel ff melden dat ik hem heb natuurlijk...![]()
ff mensen zonder pre-order pesten...![]()
Die lezen dat toch pas om 17u, als ze alle winkels hebben gehadquote:Op donderdag 30 november 2006 12:34 schreef BroesWillems het volgende:
quote:Op donderdag 30 november 2006 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die lezen dat toch pas om 17u, als ze alle winkels hebben gehad![]()
Ik kreeg net een bloedneusquote:Op donderdag 30 november 2006 12:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe de paniek slaat al flink toe.
Je geloofd je zeker zelf nog steeds ja bij de media markt en zo mag je vechten voor 25 consoles per zaak ofzoquote:Op donderdag 30 november 2006 13:06 schreef speknek het volgende:
Ik ook. En dan de voorpui van de winkel rammen, want buiten naar je autolopen kan je ook een paar kogelgaten opleveren.
(plus dat je hem zo krijgt zonder preorder)
of de mensen mét preorder pesten omdat het desbetreffende filiaal door zn voorraad heen is. en andere winkels wél wii's heeft. maar dat de preorder kinderen moeten wachten omdat ze aanbetaald hebben.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:34 schreef BroesWillems het volgende:
wel ff melden dat ik hem heb natuurlijk...![]()
achja, ik heb er zeker weten één, mijn zusje én schoonzusje werken bij de Bart Smit... en die zorgen zekerweten dat er één voor mij is...quote:Op donderdag 30 november 2006 13:10 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
of de mensen mét preorder pesten omdat het desbetreffende filiaal door zn voorraad heen is. en andere winkels wél wii's heeft. maar dat de preorder kinderen moeten wachten omdat ze aanbetaald hebben.![]()
ik ken hier ook iemand op het forum die maanden geleden al verzekerd van nr1 preorder was.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
achja, ik heb er zeker weten één, mijn zusje én schoonzusje werken bij de Bart Smit... en die zorgen zekerweten dat er één voor mij is...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |