quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:03 schreef wyccie het volgende:
Wow!
Zal ik dan maar een écht makkelijke vraag stellen? Ik wil niet weer zo'n raja-onzekerheid.
Naam of 1 film
Hm daar heb ik volgens imdb 5 films van gezien waarvan 2 in de laatste 2 maandenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Pruitt Taylor Vince.
Wie anders....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Pruitt Taylor Vince.
Dat is juist.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:26 schreef Sokolsky het volgende:
The Big White?
Als Tinypic niet werkt gebruik ik xs.to, maar dan moet je eerst de bestandsnaam wijzigen. En dan pak ik altijd maar een willekeurige andere actrice die toevallig in me opkomt.quote:
Die ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ow, die film waar Buster Keaton ook inzit?
We come there well!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Shinethrower.
Bijna.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:01 schreef Sokolsky het volgende:
Gewoon Spotlight?
Sokolsky +1quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:43 schreef Sokolsky het volgende:
Limelight?
Als die gast uit Mysterious Skin en Third rock from the sun. geen idee dusquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:59 schreef Sokolsky het volgende:
En hoe staat Huppeldepup ook wel bekend?
lijkt me goed...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:24 schreef ranja het volgende:
eerste komt me niet bekend voor, maar tweede lijkt me Videodrome.
nog een kleine hint...?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:02 schreef ranja het volgende:
Ik ging op imdb deze film opzoeken voor een vraag en toen zag ik die trivia... ik dacht van eens zien of iemand dat weet
Maar die is het wel. Gisteravond terwijl de vraag open stond gewon op tvquote:Op donderdag 3 augustus 2006 03:01 schreef California het volgende:
Ik denk Strange Days. Maar er is weer niemand om door te gaan.
Ook toevallig op tv gisteren.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:15 schreef ranja het volgende:
Pleasantville
http://www.imdb.com/title/tt0097493/quote:
The searchers wel, de andere twee niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:45 schreef dolle_hond het volgende:
the searchers
how green was my valley
mister roberts
Juistquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Man Who Shot Liberty Valance
het was vorige week dan ook wel 10 graden warmer dan deze week, zo ongeveerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:16 schreef EricusMaximus het volgende:
wow, al meer vragen dan de afgelopen week, geloof ik.
Ja, maar de afgelopen week ( toen het toch best wel afgekoeld was) ging het ook niet bestquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:21 schreef ranja het volgende:
[..]
het was vorige week dan ook wel 10 graden warmer dan deze week, zo ongeveer
Het is idd een krater ofzo. En er staan trailers e.a. motorvoertuigen in. Maar niet om onderzoek te doen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:23 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ja, maar de afgelopen week ( toen het toch best wel afgekoeld was) ging het ook niet best
Misschien zijn de mensen op vakantie?
OT:
een krater met trailers ed. om onderzoek te doen naar de inslag?
Nee, de eigenaren zijn niet echt in de buurt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:30 schreef EricusMaximus het volgende:
Een film opnemen?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:58 schreef David Letterman het volgende:
lijkt me een Engelse film...
"mate"
"shag"
Maar wellicht een beetje misleidend...quote:Country: UK / France / Germany / Ireland / USA
Het gaat om een deeltje II.quote:The perfect boyfriend. The perfect life. What could posssibly go wrong?
Da's toevallig. Was net online en ga ook meteen weer weg, maarquote:
Dolle Hond +1quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:42 schreef dolle_hond het volgende:
pulp fiction?
Jij bent geen manquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Bridges Jones 1 en 2 roeleren big time, man.
Ik hoop dat dat een grapje isquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Bridges Jones 1 en 2 roeleren big time, man.
Die vrouw welquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is dat Gene Tierney?
Nee. In het genre feel-good-romcoms behoren ze beide tot de top imo.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:44 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat een grapje is.
Vond één trouwens best vermakelijk. Twee zuigt gewoon.
Nouja, iedereen z'n meug dan maarquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Nee. In het genre feel-good-romcoms behoren ze beide tot de top imo.
we hebben 1 titelquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:47 schreef Sokolsky het volgende:
Hij komt me ook wel bekend voor, en de film is volgens mij gewoon Laura, maar een naam...
iddquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:46 schreef EricusMaximus het volgende:
Dat is The Oxbow Incident.
Kende hem zelf vreemd genoeg niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:02 schreef Sokolsky het volgende:
Bad Guy.
Ik vond 'm tegenvallen als je'm vergelijkt met het rijtje van sokolsky posttequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:03 schreef EricusMaximus het volgende:
Kende hem zelf vreemd genoeg niet.
Is het wat? ( 9 euro waard aan wat)
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:12 schreef Sokolsky het volgende:
Maar dan moet je nu niet zo'n moeilijke vraag stellen
volgens mij is hij iets vergeten scheren ofzoquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:35 schreef California het volgende:
Kal Vilmer?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:13 schreef dolle_hond het volgende:
marie-antoinette?
Dank jequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:11 schreef Doff het volgende:
Die was ook wel erg gemakkelijk...
Net trouwens Cowboy Bebop zitten kijken. Heb er ooit een vraag over gepost met afbeeldingen en vraag naar de film. Dat waren de verkeerde plaatjes, oftwel, ik heb zitten liegen. Wél een leuke film overigens.
Nee, maar de film proeft wel naar meer. De serie zou zelfs beter zijn?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:23 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Dank je
Heb je de serie ook wel eens gekeken?
Dat kloptquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:28 schreef California het volgende:
Dat is Brandauer?
En dat ook.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:28 schreef dolle_hond het volgende:
mephisto?
Ja, ik vind de serie wel wat beter. Vooral omdat het verhaal dan beter is uitgewerkt. Je hebt losse afleveringen met een afgerond verhaal en daardoor loopt nog een verhaal als een rode draad door de serie die tot het eind door gaat. Daarnaast heb je ook meer Yoko Kanno ( muzikant) en meer is in dit geval altijd beter.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:26 schreef Doff het volgende:
[..]
Nee, maar de film proeft wel naar meer. De serie zou zelfs beter zijn?
Is Yoko Kanno de man verantwoordelijk voor de jazz in de film? Hoopte eigenlijk dat dat er wat meer inzat, was het enige dat eigenlijk tegenviel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:34 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ja, ik vind de serie wel wat beter. Vooral omdat het verhaal dan beter is uitgewerkt. Je hebt losse afleveringen met een afgerond verhaal en daardoor loopt nog een verhaal als een rode draad door de serie die tot het eind door gaat. Daarnaast heb je ook meer Yoko Kanno ( muzikant) en meer is in dit geval altijd beter.
Ja, de muzikante trouwens ( schreef het zelf net fout). In de serie zit veel meer. Echt een aparte stijl.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:36 schreef Doff het volgende:
[..]
Is Yoko Kanno de man verantwoordelijk voor de jazz in de film? Hoopte eigenlijk dat dat er wat meer inzat, was het enige dat eigenlijk tegenviel.
Ik zal eens opletten of ik die serie ergens een keer voor ene mooi prijsje vandaan kan toverenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:40 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ja, de muzikante trouwens ( schreef het zelf net fout). In de serie zit veel meer. Echt een aparte stijl.
Indrukwekkend. Nieuwe vraag dan maarquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:36 schreef Sokolsky het volgende:
Ik weet alleen dat Marie-Josée Croze er in speelt. Is dat ook goed voor een punt?
eigenlijk niet, alhoewel dat juist is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:36 schreef Sokolsky het volgende:
Ik weet alleen dat Marie-Josée Croze er in speelt. Is dat ook goed voor een punt?
vooruit dan maarquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Omdat ik benieuwd was naar de film, heb ik in de krant gelezen waar die overgaat. En nu weet ik het antwoord ook. Mag ik het zeggen of telt dat ook als opzoeken?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:51 schreef YoshiBignose het volgende:
een klassieker. 2001: a space oddysey.
Doff +1quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:13 schreef Doff het volgende:
Pulp Fiction
quote:Unlike most films, a disclaimer stating that no animals were harmed in the making of the movie comes at the beginning instead of being buried in the credits.
quote:Director Cameo: [] He's a publicist working in the offices where the main character of the second episode works.
quote:"Negro", the name "" picks for his dog at the end of the movie is also the well-known nickname for the film's director
![]()
Deze film hebben heel veel mensen gezien (22,436 votes op imdb)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:33 schreef wyccie het volgende:
Deze heb ik gezien....ik heb helaas meer hintjes nodig.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:36 schreef Luutgaert het volgende:
Amores Perros!
Babel, waar ik heel benieuwd naar ben.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:36 schreef wyccie het volgende:
Brad Pitt? Heeft die de laatste tijd dan ook nog films gemaakt behalve baby's.
Helaas, ik ook niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:39 schreef Luutgaert het volgende:
wyccie mag overigens wel een vraag verzinnen, ik ben daar niet zo goed in![]()
Hup, puntje is vraagquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:39 schreef Luutgaert het volgende:
wyccie mag overigens wel een vraag verzinnen, ik ben daar niet zo goed in![]()
Snel kijken. Echt ontzettende goeie film. Staat hoog in mijn anti-snob top 100quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:39 schreef wyccie het volgende:
Oh, die heb ik helemaal niet gezien. Alleen de trivia over Negro heb ik ooit eens gelezen (waarschijnlijk hier)
ook nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:49 schreef Doff het volgende:
Deuce Bigalow in Europe oid?
dat is em!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
Goldmember!
Och ja!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:05 schreef Sokolsky het volgende:
David Thewlis natuurlijk.
Sokolsky +1quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:05 schreef Sokolsky het volgende:
David Thewlis natuurlijk.
Ik heb de laatste tijd nou niet echt hoogstaande films gekeken, maar misschien als ik nog ergens zin kan vinden....quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:35 schreef ranja het volgende:
Blue velvet?
en ja wyccie, gewoon even voor zitten en een top zoveel maken. Is je bij de covers toen ook gelukt, dus waarom met films niet
gister weer eens zitten kijkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jude.
kan gebeuren, kost je een aantekeningquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oeps. Ik ben ondertussen terug, maar ik was volledig vergeten dat ik had geantwoord. Je m'excuse.
ranja +1quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:36 schreef ranja het volgende:
even wat lenen en wat toevoegen
Sarah Carter en Steve Carell. En Sonny Chiba.
Sarah Chalke
Stockard Channing
Sandra Cassel
Sean Connery
Arghhhhhhhhh die ja !quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:27 schreef laurenzo85 het volgende:
Village of the damned?
laurenzo +1quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:27 schreef laurenzo85 het volgende:
Village of the damned?
Dat is het juiste antwoordquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:43 schreef YoshiBignose het volgende:
The French Connection!!!!
raar dat je zo'n soort scene dan gewoon niet vergeet![]()
quote:
Indeed, ik kan niet wachten op die filmquote:
4, nuquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:26 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
![]()
hoeveel punten heb ik al dit jaar?![]()
sorryquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:59 schreef Sokolsky het volgende:
Leslie Nielsen in Airplane!
laurenzo85 +1 ( en waarom die "ofzo?" is toch overduidelijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:17 schreef laurenzo85 het volgende:
Rear Window ofzo?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | GRHELOSLIVE LJAWSKTDRAR AOCSILWBGNE DKOLEZTOJJK IKEOTRFYLOC AANNIEHALLN TLEWDSNEEUS ORIBEIRRACT REMEOYKXPDG UITPNSRZOFM |
Het is gewoon zo'n wegstreepgevalletje, waarbij je horizontaal, verticaal en diagonaal kunt gaanquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:54 schreef YoshiBignose het volgende:
huh, mag je elke letter gebruiken, of per zin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |