Juistquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Man Who Shot Liberty Valance
het was vorige week dan ook wel 10 graden warmer dan deze week, zo ongeveerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:16 schreef EricusMaximus het volgende:
wow, al meer vragen dan de afgelopen week, geloof ik.
Ja, maar de afgelopen week ( toen het toch best wel afgekoeld was) ging het ook niet bestquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:21 schreef ranja het volgende:
[..]
het was vorige week dan ook wel 10 graden warmer dan deze week, zo ongeveer
Het is idd een krater ofzo. En er staan trailers e.a. motorvoertuigen in. Maar niet om onderzoek te doen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:23 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ja, maar de afgelopen week ( toen het toch best wel afgekoeld was) ging het ook niet best
Misschien zijn de mensen op vakantie?
OT:
een krater met trailers ed. om onderzoek te doen naar de inslag?
Nee, de eigenaren zijn niet echt in de buurt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:30 schreef EricusMaximus het volgende:
Een film opnemen?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:58 schreef David Letterman het volgende:
lijkt me een Engelse film...
"mate"
"shag"
Maar wellicht een beetje misleidend...quote:Country: UK / France / Germany / Ireland / USA
Het gaat om een deeltje II.quote:The perfect boyfriend. The perfect life. What could posssibly go wrong?
Da's toevallig. Was net online en ga ook meteen weer weg, maarquote:
Dolle Hond +1quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:42 schreef dolle_hond het volgende:
pulp fiction?
Jij bent geen manquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Bridges Jones 1 en 2 roeleren big time, man.
Ik hoop dat dat een grapje isquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Bridges Jones 1 en 2 roeleren big time, man.
Die vrouw welquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is dat Gene Tierney?
Nee. In het genre feel-good-romcoms behoren ze beide tot de top imo.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:44 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat een grapje is.
Vond één trouwens best vermakelijk. Twee zuigt gewoon.
Nouja, iedereen z'n meug dan maarquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Nee. In het genre feel-good-romcoms behoren ze beide tot de top imo.
we hebben 1 titelquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:47 schreef Sokolsky het volgende:
Hij komt me ook wel bekend voor, en de film is volgens mij gewoon Laura, maar een naam...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |