Houd die stomme smiley voor je, wil je?quote:
Ask Dizer!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:20 schreef Copycat het volgende:
Buup: je bent toch wel op tijd terug om op de SHOtoko te passen, hè?
Of wellicht komen Duiveltja en ik terug en zien we een nieuwe medemod op SHO.
Shoko.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:20 schreef Copycat het volgende:
Buup: je bent toch wel op tijd terug om op de SHOtoko te passen, hè?
Of wellicht komen Duiveltja en ik terug en zien we een nieuwe medemod op SHO.
Als ik Dizer wil vragen, dan vráág ik Dizer wel, ja!quote:
Gelukkig.quote:Maar ik blijf maar een weekje weg, dus niet getreurd, mensen!
Je wilt me, hè?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik Dizerwil vragen, dan vráág ik Dizer wel, ja!
Mwoah, mwoah, we zullen zien.....quote:Gelukkig.
Dus, tussen 5 en 25 augustus kunnen we op jouw kunnen rekenen.
Ergens diep in de Ardennen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:22 schreef Duiveltja het volgende:
Waar in België ga je op vakantie?
Ik ga zelfs een weekendje naar België.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:23 schreef Tania18 het volgende:
Ah, ik ga donderdag ook naar Belgie trouwens![]()
Wie, wat, waar?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:23 schreef Tania18 het volgende:
Ah, ik ga donderdag ook naar Belgie trouwens![]()
Nee!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jullie gaan met een vouwwagen ofzo? Dat wordt schijten in de natuur.
En ik ga mee!quote:
Voor hoe lang? Waarom? Waar precies? Met anderen? Alleen? Lust je pindakaas?quote:
Jaja. Hoe lang ga je me mijn kater van zaterdag nog verwijten?quote:
1 uurtjequote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Voor hoe lang? Waarom? Waar precies? Met anderen? Alleen? Lust je pindakaas?
Ik voel me gepasseerdquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:21 schreef Copycat het volgende:
Als ik Dizer wil vragen, dan vráág ik Dizer wel, ja!
Zo bedoel ik het helemaal niet, Dizer!quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
1 uurtje
Kat ophalen
Net over de grens
Met moeder
Nee
Ja lekker, met hagelslag![]()
Die zegt niets.quote:
Da's zo niet grappig, eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:17 schreef Bupatih het volgende:
En achter kleine kinderen aan.
Het was maar een grapje mopquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het helemaal niet, Dizer!
Maar Buup is nu eenmaal een oudergediende en jij nog relatief jong... Maar, de volgende keer als wij er niet zijn en Buup er ook niet is, gooien we jou wel in het diepe. De enige manier om te leren zwemmen, tenslotte.
![]()
Join the club.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het wa smaar een grapje mop
Wow.. ik heb echt een reputatie dat ik alles meen wat ik zeg of zo![]()
Dizer!quote:P.... ik ga straks de stad in om speciaal voor jou en voor buup te gana kijken voor dat boek
Dat zegt heel veel.quote:
Ach, ja...quote:Da's zo niet grappig, eigenlijk.
Ik ben het wel van plan mee mijn graf in te nemenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaja. Hoe lang ga je me mijn kater van zaterdag nog verwijten?
Ik kreeg er ook een punthoofd van. Het lag aan jouw laptop. Ik vond het overigens wel erg frappant dat die kaart gewoon gruwelijk warm was.quote:En het feit dat jouw wifi niet werkte, maakte dat alleen maar erger. Dus eigenlijk was het gewoon je eigen schuld!
![]()
Nieuwe katquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]Pindakaas met hageslag!
Kat ophalen?Nieuwe kat?
Ik mek het, Cc is ook verdwenenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:34 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wist je dat vrouwen spontaan opdrogen als je ze "mop" noemt?
Ga maar even water drinken Cc.
Tof!quote:
Wouden ze dat je meer warme chocomel ging drinken of zo?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:38 schreef Duiveltja het volgende:
Discotheek waar ik zaterdag was, was gewoon koud. Ik weet dat het ze het soms met opzet warm houden, zodat mensen meer gaan drinken. Toen we binnenkwamen had ik gewoon mierentietjes.
Het wordt niet mijn katquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tof!Wel weer foto's plaatsen in je fobo, hè!
(EN JA, OOK VAN JEZELF, ALS JE DAN TÓCH BEZIG BENT!)
Mwoah, mwoah. Je hebt goed gehandeld, daar niet van....maar het is nu gewoon weer een ouderwets slowchat-topic.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:37 schreef Dizer het volgende:
Buup... was dit: [Gratis af te halen] Airco, wegens overcompleet een goede actie?
Ik dacht, ik kan er wel een slotje op gooien, maar toen dacht ik: Wat zou Bupa nou doen... en toen kwam het! Gewoon naar ONZ verplaatsen![]()
Oh.quote:
Dat heb ik nóóit gezegd!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:40 schreef Dizer het volgende:
Oeh, nog even doorzetten en dan haal ik deze zomer misschien nog de 40.000 posts. Hopelijk dit jaar de 50.00 maar dat wordt wel heel moeilijk
. Als ik de 50.000 haal, dan stop ik met fok
[/Bupa]
Ja maar daar kan jij wel wat aan doenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mwoah, mwoah. Je hebt goed gehandeld, daar niet van....maar het is nu gewoon weer een ouderwets slowchat-topic.Kan jij verder niks aan doen, maar het is wél zo.
Heb ik ook al gedaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar daar kan jij wel wat aan doen
[afbeelding]
Oh, wacht! Je hebt nog gelijk ook!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt wel... maar dan met andere woorden
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:46 schreef Bupatih het volgende:
ZIE NOU, ERIK!!! DAT IK HEUS WEL ANDEREN GELIJK GEEF ENZO!!![afbeelding]
![]()
![]()
[afbeelding]
HIER OOK AL!quote:Op 25-07-2006 13:35 schreef Bupatih
[..]
a) dat doe je nooit, nee
b) je hebt al foto's van mij!
Dus...tsja...je hebt wel gelijk enzo.![]()
![]()
Dan hoef je ons nog niet te gaan vervelen!quote:
Heb je een aquariumquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:52 schreef Bupatih het volgende:
En nu ga ik mijn aquarium schoonmaken.
Wat nog erger is dan je vervelen.
Nou, heb net cola gepaktquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:52 schreef Bupatih het volgende:
Het had niet alleen nadelen hoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wouden ze dat je meer warme chocomel ging drinken of zo?![]()
Ik wist dat dit eraan zat te komen!quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:54 schreef Bupatih het volgende:
Maar ja, ik heb een aquarium. Hij is weliswaar leeg en hij staat al jaren op zolder, maar toch maak ik hem elke twee, drie weken netjes schoon.
Nou, het was meer zo van: "Als je quasi-boos bent, wil je nog wel eens foute / verkeerde of half ingetypte smileys invoeren, maar nu zo met die msn-smileys enzo....kan dat natuurlijk helemaal niet, omdat ik ze copy-paste!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Is dit het spel van welk plaatje hoort er niet bij..![]()
Ja? oke... is het misschien het vliegtuig?
Ga dat boek eerst maar eens kopen, rekel!quote:
Jaaahaaaaa....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga dat boek eerst maar eens kopen, rekel!
Dan kom je dat hier even melden, zodat ik euh...het elders bestel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jaaahaaaaa....
Oh w8... en als ie er niet is?
Ah okquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan kom je dat hier even melden, zodat ik euh...het elders bestel.
Volgens mij meen je hier niks van en is het meer om mij de mond te snoeren!quote:
Ja joh, gebruik vooral die stomme, psychopaten-PI!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik meende het wel..Vat nou niet altijd alles als een aanval op jou op
![]()
Da's wat ik dacht.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, het was meer zo van: "Als je quasi-boos bent, wil je nog wel eens foute / verkeerde of half ingetypte smileys invoeren, maar nu zo met die msn-smileys enzo....kan dat natuurlijk helemaal niet, omdat ik ze copy-paste!![]()
![]()
En dan TOCH doen, hè!!! Oh, god, onnavolgbaar!
![]()
:")!!!
!!!!11uno!!! -O_
!!!"
Ik mag van m'n moeder niet omgaan met langharige mannen.quote:
Ik heb mijn rugharen en mijn kontharen al geschorenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik mag van m'n moeder niet omgaan met langharige mannen. [afbeelding]
Oh! Wat lievv allemaal!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:12 schreef Bupatih het volgende:
[[afbeelding]] Hé, joh! Kom eens bij me zitten. Ik zou jou toch nooit wat aan doen?
[[afbeelding]] Ik méén het, hoor. Ik vind je zo leuk. En nee, écht niet lelijk. Hoe kóm je daarbij?
[[afbeelding]] Hoezo "waarom heb je dat vlijmscherpe mes in je hand"? Denk je dat ik iets van plan ben ofzo?
Netjes, maar zonder kontharen krijg je toch zweetreten?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb mijn rugharen en mijn kontharen al geschoren
quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb mijn rugharen en mijn kontharen al geschoren
Niks, liev hupseflupsjefriedeldediedel van me.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
wat is er mis met die PI ZEIKERD
Ik snap ze toch altijd?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]Hehe, eindelijk die mijn goed doordachte grapjes snapt. (Aan alle Eriks op deze wereld: Nee, hiermee zeg ik niet dat het grapje meteen goed is, maar er is wél over nagedacht!
)
Tjah, maar een rimjob ontvangen is zooo veel lekkerder dan... voor mij als voor degene die mij aan het likken isquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Netjes, maar zonder kontharen krijg je toch zweetreten?
Meer zelfs.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niks, liev hupseflupsjefriedeldediedel van me.Helemaal niks!
Da's ook weer zo!quote:
Ik weet al niet eens meer waarom ik dat zo typte.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:16 schreef Bupatih het volgende:
'liev'
Ja dat mag Re gaan fixxen danquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, maar een rimjob ontvangen is zooo veel lekkerder dan... voor mij als voor degene die mij aan het likken is![]()
Zeg tegen Re dat 'ie moet stoppen met rukken onder de douche!quote:
Misschien omdat ik een paar reacties ervoor nog 'lievv' typte?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik weet al niet eens meer waarom ik dat zo typte.Is het de invloed van jarenlang geMSN en de daarbijbehorende BrEeZah-taal? Of is het gewoon een simpele typefout?
Au...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:18 schreef pberends het volgende:
[..].
Zeg Buup, leg die tandenstokers voortaan maar weg.
Nee, vertel eens. Hoe gaat dat precies?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:19 schreef Canisfire het volgende:
Een goeie goeie middag op deze warme middag.
Je weet hoe dat gaat he![]()
Je weet tochquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, vertel eens. Hoe gaat dat precies?
Jouw invloed, wat doe je?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:19 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Misschien omdat ik een paar reacties ervoor nog 'lievv' typte?![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wouden ze dat je meer warme chocomel ging drinken of zo?![]()
Wat een vraag op het heetst van de dag.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, vertel eens. Hoe gaat dat precies?
M'n invloed heeft een nieuw niveau bereikt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jouw invloed, wat doe je?
Dat was me niet eens opgevallen. Aangezien ik het gewoon als 'lief' las.
Gootsteenontstopper werkt nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat mag Re gaan fixxen danIk doe alleen jullie computer
Jaja, gelijk weer aan seks denken he?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeg tegen Re dat 'ie moet stoppen met rukken onder de douche!
Speciaal voor Bupa, maa hij ging er niet op inquote:
Trek aan genot?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat een vraag op het heetst van de dag.
Als je passpoort moet halen moet je lang wachten he.
En dan krijg je trek aan genot,
En dan fiets je naar het park waar opeens twaaljarige kut kinderen allemaal vragen aan je gaan stellen. En nee niet of ik mijn broek wou uitdoen![]()
Zo onattent is die gastquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Speciaal voor Bupa, maa hij ging er niet op in.
Maar wij mogen allemaal nogquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:24 schreef MissBliss het volgende:
Wat een kutTT trouwens... Ik ben al geweest.
Ik vertrek dit weekend.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:24 schreef MissBliss het volgende:
Wat een kutTT trouwens... Ik ben al geweest.
En langs de brievenbus!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:24 schreef Dizer het volgende:
Nou, ik ga maar weer
Dan eerst langs een winkeltje, en dan naar MB EN RE![]()
Ja je moet eens weten wat er in het stadskantoor allemaal voor lekkers rondloopt.quote:
quote:
Ik ga gelukkig nog wel een weekendje naar Londen, dit weekendquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:25 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik vertrek dit weekend.![]()
"Toevallig" rond dezelfde tijd als Bupatih. Hé, Bupatih?!
Geen haastquote:
Ja!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat een vraag op het heetst van de dag.
Als je passpoort moet halen moet je lang wachten he.
En dan krijg je trek aan genot,
En dan fiets je naar het park waar opeens twaaljarige kut kinderen allemaal vragen aan je gaan stellen. En nee niet of ik mijn broek wou uitdoen![]()
Nja, ik weet wel hoe dat gaat.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja je moet eens weten wat er in het stadskantoor allemaal voor lekkers rondloopt.
Annyway ben dus naar de bulls eye gegaan. Heb daar wat leuks gekocht wat ik dus wou gaan roken. Dat ging goed tot die kut kinderen dachten dat ik een vos was in de vossen-jacht![]()
![]()
Als ik het maar vóór donderdagavond binnen heb.quote:
Hé? Dan ga ik bijna op vakantie!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik het maar vóór donderdagavond binnen heb.
Maar....oh.....jij....nee...ben....zou...jij dan een kloon van mij zijn?quote:
Omdat Dizer hem Angelina Jolie gunde.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:31 schreef pberends het volgende:
Als Dizer vrijgezel is, waarom is Brad Pitt dat dan niet?
Het zou wel érg toevallig zijn als jij zo een dag of tien weg bent, en ik tegelijkertijd ook!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar....oh.....jij....nee...ben....zou...jij dan een kloon van mij zijn?!!!
Wat een homo.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat Dizer hem Angelina Jolie gunde.
Ja je maakt wat mee als je je paspoort gaat halenquote:
Beangstigend, tof?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Ik ga vrijdag op vakantie.Hoe tof is dat?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, gewoon tof... vooral voor ons: eindelijk rust![]()
hoi trouwens
Ik kom hier niet voor mijn rust.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, gewoon tof... vooral voor ons: eindelijk rust![]()
hoi trouwens
nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:47 schreef Bupatih het volgende:
Babette: gok eens. Heb ik een aquarium of niet?
Ik heb trouwens precies altijd al gedacht dat je een aquarium had.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Babette: gok eens. Heb ik een aquarium of niet?
Hoppa!quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:52 schreef Bupatih het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wist dat dit eraan zat te komen!Maar ik had het eerder verwacht van babette ofzo!
Die mij ook niet het type vindt om te voetballen of voetbal te gaan kijken!
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:31 schreef pberends het volgende:
Als Dizer vrijgezel is, waarom is Brad Pitt dat dan niet?
Dizer is gewoon zó tof, dat hij Angelina Jolie doorschoof naar Brad Pitt, zodat die een excuus had om Jennifer Aniston te verlaten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:32 schreef Bupatih het volgende:
Omdat Dizer hem Angelina Jolie gunde.
mijn kennis rijkt van 0-18, dus jij valt nu eenmaal nét buiten de doelgroepquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:04 schreef Bupatih het volgende:
Je kent me gewoon hartstikke slecht!
Goede slogan!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:18 schreef Copycat het volgende:
Ik ben een advertorial aan het schrijven over loempia's (...) en nu heb ik me toch een partij zin in zo'n kreng.
Je kent me.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
mijn kennis rijkt van 0-18, dus jij valt nu eenmaal nét buiten de doelgroep
anyway, ik ben te druk om te kleppen....
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En als dat niks wordt, wordt het een ouderwetse trektocht. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:28 schreef Bupatih het volgende:
Nou, ik daarna maar naar het park gegaan, zie ik opeens een zwerver zo met z'n vieze poten op de bank liggen. Ik zeg: "DOE JE DAT THUIS OOK?
Mwoah ...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
"Loempia's te koop! Heelijke loempia's te koop!"
quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah ...
En ik schrijf een advertorial, geen slogan of pay off.
Want die is al lang bekend .... mmmm van wie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:42 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
En jij komt zeker ook even vertellen dat je morgen op vakantie gaat?![]()
Tja, je kunt toch ook gewoon in het binnenland op een stoel gaan zitten, toch?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
NeeIk ga helemaal niet op vakantie dit jaar
!
Ja, maar een weekje weg is toch wel leuk altijd! Hoewel geld verdienen natuurlijk ook niet mis isquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:49 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Tja, je kunt toch ook gewoon in het binnenland op een stoel gaan zitten, toch?![]()
Juist ik moet ook nog aardig wat centjes verzamelen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar een weekje weg is toch wel leuk altijd! Hoewel geld verdienen natuurlijk ook niet mis is!
Anders wacht je twee minuten, zodat je een één-uur-en-tien-minuten-schop had kunnen posten!quote:
Waar ik maar wil.quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Anders wacht je twee minuten, zodat je een één-uur-en-tien-minuten-schop had kunnen posten!
Dizer is gewoon zó tof, dat ik je deze stomme actie gewoon vergeef.quote:
Wat een freaky verkapt compliment!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
Echt allemensen gaan op vakantie.
![]()
Ga jij soms ook op vakantie Zhenar?![]()
Ja! Want zo tof is Dizer!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dizer is gewoon zó tof, dat ik je deze stomme actie gewoon vergeef.
Bitchslap hem voor me!quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja! Want zo tof is Dizer!
Hij is ook zo tof dat ie nu tracht onze pc te reparerenWant zo tof is Dizer!
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:13 schreef Bupatih het volgende:
Dizer is gewoon zó tof, dat hij door alleen maar naar het ding te kijken, de pc weet te fixen
Moet het hem wel lukkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja! Want zo tof is Dizer!
Hij is ook zo tof dat ie nu tracht onze pc te reparerenWant zo tof is Dizer!
[schouderophaalsmiley] Mweh.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:16 schreef Bupatih het volgende:
Die 'Dizer is gewoon zó tof, dat...'-opmerkingen vragen gewoon om een topic in ONZ!
Wat jij, Zhenar?
Dat had ik natuurlijk al gedaan!quote:
Tot nu toe is er weinig verbetering te detecteren eigenlijkquote:
Twijfel niet aan Dizers kundigheid!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tot nu toe is er weinig verbetering te detecteren eigenlijk
Ja, he?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat een freaky verkapt compliment!?
?
[aftreksmiley]quote:
Er gaat iets gebeurenquote:
MissBliss.rar.001 t/m MissBliss.rar.099?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er gaat iets gebeurenEr wordt een cd gebrand!
Heb je MB.rar.1178 dan niet?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
MissBliss.rar.001 t/m MissBliss.rar.099?
Die is perversquote:
Het is een in verschillende delen opgesplitst .rar-bestand!!quote:
Ook metquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is een in verschillende delen opgesplitst .rar-bestand!!
Totaal 99 delen, samen één groot filmpje waarin je MB alleen thuis ziet met haar speeltjes!
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ook metMy Little Pony
en
Baby Born
?????!?!?!!?!?
Ik heb je adresquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Zelfs die lieve Furby moet eraan geloven!
Nee, maar Ovidius ook niet!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb je adres. Je woont niet in België
Waar je nog nooit bent geweest?quote:
Oeh, waar heb je die vandaan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is een in verschillende delen opgesplitst .rar-bestand!!
Totaal 99 delen, samen één groot filmpje waarin je MB alleen thuis ziet met haar speeltjes!
Wat wil die Buup in hemelsnaam? Hoe kom je hier, hoe kom je hier vandaan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar je nog nooit bent geweest?
En waar iedereen naar voetbal kijkt en een vent aan je kop zeurt?!
[/Déjà vu]
Jullie hebben duidelijk niet geduimd!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:13 schreef MissBliss het volgende:
Oeh, allemaal duimen!
De pc kan misschien gefixt worden
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jullie hebben duidelijk niet geduimd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]Kennelijk niet dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
X_MVolcano is in tha house!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Woeiquote:
Als dat zo zou zijn, zou ik heul nie meekunnen naar de Eftelingquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hou op met springen, je wordt nog misselijk
Heerlijk juist met dit weerquote:
Jij, S, A en ik...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, zou ik heul nie meekunnen naar de Efteling.
Maar wie gaan er nou nog meer?!
Ah! Een incrowd-meetquote:
Is het niet 'ik dwaal af'?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:14 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Wat wil die Buup in hemelsnaam? Hoe kom je hier, hoe kom je hier vandaan?![]()
En als je wegkomt, waarheen wou je dan wel gaan?![]()
Buup praat maar door maar ik taai af...![]()
Euh...dat ene msn-gesprek van ons? Toen je een geleende webcam aanzette?quote:
Weet ik niks meer vanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh...dat ene msn-gesprek van ons? Toen je een geleende webcam aanzette?Remember?
Nou ja...ik heb het toen allemaal opgenomen!
Nou, de chatlogs liegen er anders níét om!quote:
plaats eens hierquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, de chatlogs liegen er anders níét om!
quote:
Tof dat ik mee magquote:
Ik ga niet nog een keer om je grapje lachenquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tof dat ik mee mag! Wanneer is het eigenlijk?
Hoeft ook niet. De eerste keer dat je om die grap lachte was voor mij al heel bijzonder.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ga niet nog een keer om je grapje lachen!
Dat is jouw tofste nieuwe dooddoenerquote:
Jij, Dizer, Xcuseme en Adelante... toffe meet gaat dat wordenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tof dat ik mee mag! Wanneer is het eigenlijk?
Airelle natuurlijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij, Dizer, Xcuseme en Adelante... toffe meet gaat dat worden![]()
Ik denk het. Kan me niet voorstellen dat ik op de weg zo'n vreemde manoeuvre heb gemaakt dat mijn voor-nummerplaat nu gebogen en wel aan nog maar één schroefje hangt. Alhoewel, dat kan ik me eigenlijk best wel voorstellenquote:
Je kreeg bijna een half uur stiltequote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:14 schreef Bupatih het volgende:
Ja, een paar minuten stilte uit respect en bewondering voor mij mag best.
Wij noemen zoiets de carwash.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:00 schreef Copycat het volgende:
De wasstraat inderdaad Ovidius, heb je die niet in België?
Ja, of alle SC'ers hebben ineens een leven gekregenquote:
Na een half uur kon ik me niet meer inhoudenquote:
(Je wilt niet weten waar ik nú mee bezig ben!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:03 schreef Ovidius het volgende:
Oh, en Bupatih. Bedankt om je tijd te steken in de de belangrijke dingen op deze aarde.![]()
Nu wil ik het natuurlijk wel weten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
(Je wilt niet weten waar ik nú mee bezig ben!![]()
![]()
)
Dat willen we wel weten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
![]()
)
Weet ik.quote:
Voor mij niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:18 schreef rena het volgende:
[..]
Dat willen we wel weten.Is het iets genants?
![]()
Zoiets, ja.quote:
Donderdag!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Voor mij niet.
[..]
Zoiets, ja.
Donderdag krijgen jullie het te zien!
Ja, maar op de televisie krijg je dan ook regelrechte bagger voorgeschoteld.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:21 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Donderdag!![]()
![]()
Jeetje man, door de televisie wil ik wel alles in vijf minuutjes hapklaar voorgeschoteld krijgen, hoor.![]()
Twee volle dagen, mijn God, dan ben ik oud!![]()
Bupabagger is anders áltijd welkom.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar op de televisie krijg je dan ook regelrechte bagger voorgeschoteld.
En bij mij niet.
Dan zit ik in Wenen. Laat het nu zien!quote:
Neequote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
![]()
)
Ga anders even een grap maken die al gemaakt is.quote:
Je lijkt wel op Ovidius zo.quote:
Ik let toch niet op geëdite quotes!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:35 schreef rena het volgende:
[..]
Ga anders even een grap maken die al gemaakt is.![]()
Doe dat dan wel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben een mongooltje, en ik heb geen linkerpink.
Whehehquote:
Daar is het gras altijd groener?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:37 schreef Ovidius het volgende:
[..]
*Mompelt iets over de tuin van de buren..!!
Niet!quote:
Dus eigenlijk ben jij een kloon van Erik?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:40 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Oeh! Ik heb hét zalfje voor een gave huid gevonden.Het is iets van Roc.
Echt, ik gebruik het like een dag of vijf, en de meeste onzuiverheden zijn al verdwenen.
![]()
Homo.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:40 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Niet!(Ja, toch wel. Ze maaien verdomme drie keer per week. Ze geven zelfs water en zo.
)
Oeh! Ik heb hét zalfje voor een gave huid gevonden.Het is iets van Roc.
Echt, ik gebruik het like een dag of vijf, en de meeste onzuiverheden zijn al verdwenen.
![]()
Oeh, sómebody's jealous!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:41 schreef rena het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben jij een kloon van Erik?![]()
Bring it onquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:44 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Oeh, sómebody's jealous!
Maar schat, ik kan jouw huid ook wel fixen, hoor.
Ik heb geen gave huidquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:41 schreef rena het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben jij een kloon van Erik?![]()
Darling, jezelf wel verzorgen, hè.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb geen gave huid. Tenminste, mijn huid is wel gaaf (als in cool
), maar niet zo zo gladjes.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:10 schreef Bupatih het volgende:
======================================================
Check deze motherfucker even geüpdatet zijn!
Je zegt "darling". En je verzorgt je huid.quote:
Neuh.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zegt "darling". En je verzorgt je huid.
Ben jehomo
?
Moet jij zeggen met je....met je....boeken!quote:
Ik kan eigenlijk ook niet wachten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:21 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Donderdag!![]()
![]()
Jeetje man, door de televisie wil ik wel alles in vijf minuutjes hapklaar voorgeschoteld krijgen, hoor.![]()
Twee volle dagen, mijn God, dan ben ik oud!![]()
Wedden dat hij dat werkwoord inderdaad niet eens is moeten gaan opzoeken. Wát een vervoeging, omfg!quote:
't Is ook nog eens zo.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:50 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Wedden dat hij dat werkwoord inderdaad niet eens is moeten gaan opzoeken. Wát een vervoeging, omfg!!!!
Ik heb trouwens nog een requestje omtrent zo een afbeelding.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zegt "darling". En je verzorgt je huid.
Ben jehomo
?
Dat is geen enkel probleemquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je....met je....boeken!![]()
Nog veeleisend ook?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:53 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog een requestje omtrent zo een afbeelding.![]()
Morgen heb ik wat details.
Die boeit niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog veeleisend ook?
Oh, die foto in dat andere topic... ja, misschien morgen.
Ik ben zo benieuwd dat ik bijna van plan ben om nu al te gaan slapen om morgen vroeg wakker te zijnquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:55 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Die boeit niet.Dat van morgen is groots!
(Volgens mij fix jij zoiets op 10 minuutjes..
)
Naja, ik kan pas rond halftwaalf ofzo die foto krijgen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd dat ik bijna van plan ben om nu al te gaan slapen om morgen vroeg wakker te zijn.
Ik ga vrijdag op vakantie, het is maar dat je het weet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:57 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Naja, ik kan pas rond halftwaalf ofzo die foto krijgen.![]()
Eigenlijk is het meer voor óvermorgen.![]()
Je bent vier Euro rijker!quote:
Sorry.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Potdimme, blauwtjes, post eens níet door het slotje heen!
Muwhahaahquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Potdimme, blauwtjes, post eens níet door het slotje heen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |