Tja, ik doe eigenlijk alleen maar een suggestie.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:07 schreef Svensational het volgende:
[..]![]()
!
Maar nu ziet ie er weer nep uit.
Had ik het dus toch goedquote:
quote:
JIJ begrijpt het!!quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Super foto's!![]()
![]()
MB: die arrogante blik... LEKKERRRR!!!!!![]()
![]()
!
En Dizer moet zich vaker niet scheren![]()
Als je daadwerkelijk een foto van me hebt, stuur die dan maar naar mijn mail.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je dacht toch niet echt dat ik de hele tijd aan het SMS'en was he!
Oh, Odyseuzz dusquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:14 schreef Re het volgende:
[..]
JIJ begrijpt het!!
Oh en die bewerking van Erik![]()
[/MB kan niet op firefox]
Ja, zodat je 'm kan verwijderen zekerquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:14 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk een foto van me hebt, stuur die dan maar naar mijn mail.
stuur maar naar mij, dan heeft iemand m tenminstequote:Op woensdag 12 juli 2006 01:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, zodat je 'm kan verwijderen zeker.
Je had wel iets belangrijkers te doen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:20 schreef Svensational het volgende:
Nee man, ik was zo snel weg van die crewmeet, had geeneens tijd om foto's te nemen.
Maar ik weet ook van de schoonheid binnenin de fotomodellenquote:
Zozo!quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:21 schreef Dizer het volgende:
Hoi, ik ben weer thuis.
Mensen, dit waren niet de enige twee foto's hoor. Er zijn misschien wel 1000 foto's gemaakt vanavond
ze gingen toevallig zo staan eigenlijk, zomaarquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:19 schreef Svensational het volgende:
Maar Re, leg eens uit, heb je die foto bewust zo met die afstand zo genomen? Of gingen zij toevallig zo staan?
Goh, boeiendquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:21 schreef Dizer het volgende:
Hoi, ik ben weer thuis.
Mensen, dit waren niet de enige twee foto's hoor. Er zijn misschien wel 1000 foto's gemaakt vanavond
x64quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:22 schreef Re het volgende:
[..]
ze gingen toevallig zo staan eigenlijk, zomaar... zitten ook wel closere fotos bij hoor
... maar daar kan ik nu niet meer bij
, iemand een x64 editie CD te leen
Dizzlequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |