Tja, ik doe eigenlijk alleen maar een suggestie.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:07 schreef Svensational het volgende:
[..]![]()
!
Maar nu ziet ie er weer nep uit.
Had ik het dus toch goedquote:
quote:
JIJ begrijpt het!!quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Super foto's!![]()
![]()
MB: die arrogante blik... LEKKERRRR!!!!!![]()
![]()
!
En Dizer moet zich vaker niet scheren![]()
Als je daadwerkelijk een foto van me hebt, stuur die dan maar naar mijn mail.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je dacht toch niet echt dat ik de hele tijd aan het SMS'en was he!
Oh, Odyseuzz dusquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:14 schreef Re het volgende:
[..]
JIJ begrijpt het!!
Oh en die bewerking van Erik![]()
[/MB kan niet op firefox]
Ja, zodat je 'm kan verwijderen zekerquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:14 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk een foto van me hebt, stuur die dan maar naar mijn mail.
stuur maar naar mij, dan heeft iemand m tenminstequote:Op woensdag 12 juli 2006 01:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, zodat je 'm kan verwijderen zeker.
Je had wel iets belangrijkers te doen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:20 schreef Svensational het volgende:
Nee man, ik was zo snel weg van die crewmeet, had geeneens tijd om foto's te nemen.
Maar ik weet ook van de schoonheid binnenin de fotomodellenquote:
Zozo!quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:21 schreef Dizer het volgende:
Hoi, ik ben weer thuis.
Mensen, dit waren niet de enige twee foto's hoor. Er zijn misschien wel 1000 foto's gemaakt vanavond
ze gingen toevallig zo staan eigenlijk, zomaarquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:19 schreef Svensational het volgende:
Maar Re, leg eens uit, heb je die foto bewust zo met die afstand zo genomen? Of gingen zij toevallig zo staan?
Goh, boeiendquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:21 schreef Dizer het volgende:
Hoi, ik ben weer thuis.
Mensen, dit waren niet de enige twee foto's hoor. Er zijn misschien wel 1000 foto's gemaakt vanavond
x64quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:22 schreef Re het volgende:
[..]
ze gingen toevallig zo staan eigenlijk, zomaar... zitten ook wel closere fotos bij hoor
... maar daar kan ik nu niet meer bij
, iemand een x64 editie CD te leen
Dizzlequote:
Ik jou ookquote:
Is het triest als ik zeg dat deze al bijna de hele avond op repeat staatquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:01 schreef Svensational het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=2hlqWwZsEoQ&search=zeemeermin!
Als appel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik jou ook. Wanneer ga je nou een keer mee naar zo een mini-meet?
Windows XP 64 editie... ik had hier een trial versie en die is nu afgelopen, en ik heb een key, maar hij start nu niet meer opquote:
Oftewel, kom maar naar Meppelquote:
Jij moet oooooook!!!!!quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar ik weet ook van de schoonheid binnenin de fotomodellen![]()
En wat kunnen we daar doen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oftewel, kom maar naar Meppel![]()
!
Oh nee, dat heb ik nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:26 schreef Re het volgende:
[..]
Windows XP 64 editie... ik had hier een trial versie en die is nu afgelopen, en ik heb een key, maar hij start nu niet meer opDus we zitten nu op de laptop
Sven swaffelen...quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
En wat kunnen we daar doen?Koeien melken? Schapen fokken?
Hoi Re en MBquote:
Gebruikte jij altijd al PIsquote:
Ze hebben een stationquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
En wat kunnen we daar doen?Koeien melken? Schapen fokken?
En of.quote:
quote:
quote:
Nee, maar ik kan nu niet meer posten onder MB dus vandaar de PI's.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gebruikte jij altijd al PIs? Zo nee: Good job, MB [afbeelding]
quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi Re en MB
@ Re: Heb je de foto's al bekeken van NY?
@ MB: Heb je nog naar mijn nummer geluisterd?
Re: Nee, maar ze liggen klaarquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi Re en MB
@ Re: Heb je de foto's al bekeken van NY?
@ MB: Heb je nog naar mijn nummer geluisterd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |