Als jij jarig bent geef ik je een leven cadeauquote:Op maandag 10 juli 2006 23:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
![]()
Whaha! Als jij jarig bent, geef ik je humor cadeau!
![]()
![]()
Maar dan moet je wel normaal postenquote:
Dus jij levert die van jou dan in?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:26 schreef rena het volgende:
[..]
Als jij jarig bent geef ik je een leven cadeau![]()
![]()
Want die had je nog niet
![]()
Is dit nou een compliment voor renaquote:Op maandag 10 juli 2006 23:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dus jij levert die van jou dan in?
Mooie deal!
Doe ik nu tochquote:Op maandag 10 juli 2006 23:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel normaal posten!
Dat was sarcasme. Zelfs ik snap dat.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is dit nou een compliment voor rena?
Zoals Buup en ik dat doenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:29 schreef rena het volgende:
[..]
Doe ik nu tochEn wat versta jij onder normaal dan
?
quote:Op maandag 10 juli 2006 23:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is dit nou een compliment voor rena?
quote:
quote:
Ja, het zou wat zijn als je je eigen opmerking niet zou snappenquote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:12 schreef flugeltje het volgende:
We willen jullie er nog even aan herinneren dat het maken van een 'lege qoute' (een quote zonder daar verder iets aan toe te voegen) volgen de policy niet toegestaan is. We zullen hier strakker op gaan modereren....
Zie ook ! Policywijzigingen mbt quoten !
-einde mededeling-
Dit is pas een compliment.quote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 23:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://content.ytmnd.com/(...)a854eefb848e1340.mp3
quote:Op maandag 10 juli 2006 23:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://content.ytmnd.com/(...)a854eefb848e1340.mp3
Doe eens liefquote:
Domme zak hooi.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:04 schreef Logitik het volgende:
Wie zijn dat ?
Edit: The Beatles zie ik
Wat denk je?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:53 schreef Airelle het volgende:
Wat is er lollig Bupa?
Die bannerquote:
golfer verpest het weerquote:
quote:
Nee, ik meen het!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:02 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tuurlijk niet. Gekkerd. Missen als kiespijn bedoel je.
![]()
Bewijs het.quote:
Ik ga pas over 2 weken weg, en ik ben er 's avonds misschien nog wel en zo, maar alleen overdag nietquote:
Ja, und?quote:
Ja,quote:Op maandag 10 juli 2006 21:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je droomt wel vaker van een feest
Maar hier ben je nog nooit geweest
Of op een feest ergens in de Biltstraat waar je toch niemand kende?
Er wordt te weinig gechecked de laatste tijdquote:
Ik kan eigenlijk elke weekdag wel checken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Er wordt te weinig gechecked de laatste tijd![]()
dat komt omdat er in eerste instantie maar heel weinig vroegie's waren [ wij!!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:32 schreef Zhenar het volgende:
Whatéver.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat komt omdat er in eerste instantie maar heel weinig vroegie's waren [ wij!!]
maar toen kwamen er steeds meer bij en toen was 't niet tof meer![]()
Maar nu is het weer retroquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar toen kwamen er steeds meer bij en toen was 't niet tof meer![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je vergeet iemandquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
quote:Blogger ruilt paperclip voor huis
Uitgegeven: 11 juli 2006 05:59
MONTREAL - Een 26-jarige Quebeckenaar is erin geslaagd een huis te verwerven in ruil voor een paperclip, na een serie van veertien aaneengeschakelde ruiloperaties via internet in net iets minder dan een jaar.
Op 12 juli 2005 bood Kyle MacDonald op zijn blog een rode paperclip aan in ruil voor een potlood. Het potlood ruilde hij in voor een fraai vormgegeven deurknop, die wederom van eigenaar veranderde voor een oven. Die ruilde hij in voor achtereenvolgens een generator, een platencontract, een skivakantie, een bestelauto, een namiddag met zanger Alice Cooper en een rol in de Hollywood-film Donna on Demand.
Die filmrol ruilde hij met de gemeente Kipling voor een huis met twee verdiepingen, waar MacDonald binnenkort met zijn verloofde gaat wonen. De gemeente wil de filmrol veilen in het kader van een promotiecampagne.
Whehequote:
Thuis en bij mijn familie.quote:
Wowquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thuis en bij mijn familie.
Mijn pa -waar ik al ruim 20 jaar geen contact meer mee had, maar mijn broer en zus wel - is afgelopen dinsdag overleden. En in de nacht van woensdag op donderdag kreeg mijn schoonzus een herseninfarct. Waardoor de Thaise vriendin van mijn pa niet meer bij mijn broer kon logeren. Omdat mijn zus er ook aan onderdoor dreigde te gaan, zat er niets anders op haar in mijn huis te nemen, tot ze afgelopen zondag weer terug naar Thailand ging.
Bizarre situatie aangezien ze tot dinsdagavond niet beter wist dat mijn pa twee kinderen had.
Het was me het weekje wel dus, maar met mijn schoonzus -die vandaag in het ziekenhuis 39 wordt- komt alles mettertijd hopelijk weer helemaal goed. Zal een poos van revalideren overheen gaan, maar gelukkig is ze er nog en is het alleen fysiek (arm en been uitgevallen) en is ze mentaal nog de oude.
Ja ja, je verzint ze zo niet.
Nogal ja.quote:
Ah vakantie! Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nogal ja.
Ben vandaag weer begonnen met werken. En heb gisteren mijn vakantie geboekt, dus weer iets om lekker naar uit te kijken.
Het verleden is dood, leve de toekomst.
Naar Spanje. Eigenlijk zou ik -zoals vanouds- dit jaar weer naar mijn beste vriend in Italië gaan, maar hij wil even weg uit Italië en dus gaan we samen naar Spanje. Eerst een paar dagen Barcelona, waar we wat kennissen hebben wonen, en dan de huurauto ophalen en maar zien waar we uitkomen.quote:
Is nog niet zeker. Heb gisteren uitvoerig met K. gesproken. Donderdag heeft hij de contractbesprekingen, volgende week heeft ie een gesprek bij G*, zodat ie een beetje kan vergelijken. Want hoe dan ook heeft ie bij Dsl wel een wereldbaan met veel (creatieve) vrijheid en verdient ie een topsalaris en het is de vraag of het veel kleinere G* dat ook allemaal kan bieden.quote:
Bizar!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thuis en bij mijn familie.
Mijn pa -waar ik al ruim 20 jaar geen contact meer mee had, maar mijn broer en zus wel - is afgelopen dinsdag overleden. En in de nacht van woensdag op donderdag kreeg mijn schoonzus een herseninfarct. Waardoor de Thaise vriendin van mijn pa niet meer bij mijn broer kon logeren. Omdat mijn zus er ook aan onderdoor dreigde te gaan, zat er niets anders op haar in mijn huis te nemen, tot ze afgelopen zondag weer terug naar Thailand ging.
Bizarre situatie aangezien ze tot dinsdagavond niet beter wist dat mijn pa twee kinderen had.
Het was me het weekje wel dus, maar met mijn schoonzus -die vandaag in het ziekenhuis 39 wordt- komt alles mettertijd hopelijk weer helemaal goed. Zal een poos van revalideren overheen gaan, maar gelukkig is ze er nog en is het alleen fysiek (arm en been uitgevallen) en is ze mentaal nog de oude.
Ja ja, je verzint ze zo niet.
je weet toch dat "wij" staat voor "Zhenar, Svensational en babette21"quote:
quote:En jij was altijd te laat.
Ik heb mijn vader niet meer gezien. Heb daar wel een tijdje over gedubt, maar uiteindelijk voor mijn eigen bestwil ervoor gekozen het te laten zoals het was. En daar heb ik helemaal geen spijt van, was toch alleen maar op een deceptie uitgedraaid. Over de doden wellicht niets dan goeds, maar mijn pa was gewoon een nare, egocentrische man.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:16 schreef Zhenar het volgende:
Was het niet raar om je vader opeens weer te zien? Had je nog spijt? Of moet ik niet zoveel vragen?
Tof!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Naar Spanje. Eigenlijk zou ik -zoals vanouds- dit jaar weer naar mijn beste vriend in Italië gaan, maar hij wil even weg uit Italië en dus gaan we samen naar Spanje. Eerst een paar dagen Barcelona, waar we wat kennissen hebben wonen, en dan de huurauto ophalen en maar zien waar we uitkomen.
Heb er enorm veel zin in.
Bitchslap!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:02 schreef MissBliss het volgende:
Schop.
Gaarnequote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik bied niet aan 200 cassettebandjes voor 4 euro. Ik ga ze eerst allemaal luisteren en dan zien we wel weer.![]()
Nice. Dan zal ik dat eens wat vaker doen!quote:
Doe wat je niet laten kan! Ik heb niet gezegd dat ik me er aan stoor; ik vind het alleen suf. Maar dat kan ook vermakelijk zijn, dus be my guest.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nice. Dan zal ik dat eens wat vaker doen!![]()
Da's goed om te horenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:25 schreef Copycat het volgende:
Mijn schoonzus heeft net de eerste, wankele stapjes richting herstel gezet. Uiteraard wel met behulp van een therapeut, maar het begin is er!![]()
Eigenlijk moet je ondertitel: "Je zus is een hoer" zijnquote:
Dat verdient een drankje!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:25 schreef Copycat het volgende:
Mijn schoonzus heeft net de eerste, wankele stapjes richting herstel gezet. Uiteraard wel met behulp van een therapeut, maar het begin is er!![]()
OK.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je ondertitel: "Je zus is een hoer" zijn.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:27 schreef Svensational het volgende:
Dat verdient een drankje!
[afbeelding]
Toen ik je verhaal net las dacht ik heel even dat het over poppen ging: met uitgevallen benen en armen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:25 schreef Copycat het volgende:
Jij moet toch juist platliggenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:57 schreef Zhenar het volgende:
Sven, jij slet! Er zitten hier ook werkende mensen hoor!![]()
![]()
!
DANK!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:01 schreef Svensational het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=2hlqWwZsEoQ&search=zeemeermin!
Die prins van dat verhaal, heet Erikquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:01 schreef Svensational het volgende:
Als Odysseuzzz zou ik eigenlijk geen gehoor moeten geven aan dergelijke schepsels, maar ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die prins van dat verhaal, heet Erik.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:01 schreef Svensational het volgende:
Een slotje zette kostte me net wel 10 minuten, maar het lijkt weer een beetje beter te gaan nu.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
En de server is weer een beetje normaal!![]()
Geloof ik!![]()
ik zou nu honderdduizend keer liever op m'n werk zitten dan thuis...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:57 schreef Zhenar het volgende:
Sven, jij slet! Er zitten hier ook werkende mensen hoor!![]()
![]()
!
He bah. Ik weet nog dat ik elke dag eenkleine hoeveelheid van vies medicijn moest nemen, maar 4 liter!? Dat drink je normaal nog niet weg op een dag, althans, ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zou nu honderdduizend keer liever op m'n werk zitten dan thuis...
verplicht 4 liter drinken van 't goorste drankje óóit is zo erg NIET leuk
precies, en ik ben ook nog 's een slechte drinker [tenzij koffie of rosequote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
He bah. Ik weet nog dat ik elke dag eenkleine hoeveelheid van vies medicijn moest nemen, maar 4 liter!? Dat drink je normaal nog niet weg op een dag, althans, ik.
ik heb ook redelijk wat medelijden met mezelf moet ik bekennen....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb werkelijkwaar medelijden met je.
vaaagquote:http://www.albinoblacksheep.com/flash/llama.php
Misschien helpt een leuk lama-liedje wel om je wat vrolijker te maken.
Die loopt niet synchroon.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:53 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, hier heb je (nog maar weer een keer) die andere lorelei:
http://www.youtube.com/watch?v=WLHUVmlV4QI
![]()
![]()
Dago is de ruzie in TRU terug aan het zetten, die is volgens mij nog wel vermakelijk.quote:
Dat is nou niet iets wat ik elke dag zou willen doen nee.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat ik morgen een sigmoïdoscopie krijg....
wat duur is voor een camere in m'n reet.......
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat is nou niet iets wat ik elke dag zou willen doen nee.
ik heb inmiddels limo toegevoegd, dat help wel iets....quote:Maar als het uiteindelijk helpt....even doorbijten.
.
Nee, maar in betere kwaliteit heb ik hem nog niet getroffen.quote:
ik drink normaal max. een liter per dag [alles bij elkaar], wat ook algemeen bekend is, dus iedereen om me heen reageerde ook met: wát? dat kunnen ze jóu echt niet aandoen......quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had vanmiddag een vruchtenshake gemaakt, lichtelijk mislukt, beetje te dik. Maar dat was een halve liter en ik kreeg het al niet weg. 4 liter [afbeelding].
Luister eens hoe tof:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:02 schreef Bupatih het volgende:
Eén-uur-min-tien-minuten-schop!
Nha, en ik maar aftellen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:02 schreef Bupatih het volgende:
Eén-uur-min-tien-minuten-schop!
Die is wel héél oud.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Luister eens hoe tof:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/llama.php
Maar het is wel een tof liedje, ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die is wel héél oud.Ik kende hem dus al.
Hai.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nha, en ik maar aftellen.![]()
Hoi Bup.![]()
Ik niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die is wel héél oud.Ik kende hem dus al.
Ik heb 'm begin juni ook gepostquote:
Mijn excuses.quote:
Roseetje?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:10 schreef Airelle het volgende:
Dag dag.
En wat nou als ze ze niet aanvaardt?quote:
Dan zit er niks ander meer op.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
En wat nou als ze ze niet aanvaardt?
of liever een Klean Prepquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:13 schreef Svensational het volgende:
Roseetje?
Dan te vertrekken?quote:
En, wat vond je ervanquote:
Waarvan? Mag een mens niet gapenquote:
Meer de MSN-variant van ": (".quote:
Of bedoel je eigenlijk 'Bupatih'?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:21 schreef Airelle het volgende:
Lelijk, sven.
Je breekt m'n hartquote:
dat zegt me niet zoveelquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:23 schreef Airelle het volgende:
Meer de MSN-variant van ": (".
dat welquote:Dat ik een beetje medelijden met je heb.
thanxquote:Sterke in ieder geval...
Nee, ik doelde op je plaatje.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Of bedoel je eigenlijk 'Bupatih'?
Ik weet echt niet waar je het over hebt. Ik heb de hele dag gewerkt.quote:
Good girl! Maar het is zoiets als "quote:
Dat is al heel watquote:dat wel
quote:thanx
nou, geloof me, die tranen zijn op zich best op z'n plaatsquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:29 schreef Airelle het volgende:
Good girl! Maar het is zoiets als "" maar dan zonder de tranen...
In dat gevalquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, geloof me, die tranen zijn op zich best op z'n plaats
Ja, alleen Bupatih postte een plaatje.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op je plaatje.
Schenk je die rosé nou nog in of hoe zit dat?!
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:28 schreef rena het volgende:
[..]
Ik weet echt niet waar je het over hebt. Ik heb de hele dag gewerkt.En heb dus geen puf om terug te lezen
![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Speciaal voor jou hebben Bupa en ik een liedje voor je ingezongen!
Dezequote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Meer de MSN-variant van ": (".
Dat ik een beetje medelijden met je heb.
Sterke in ieder geval...
Niet leukquote:
Airelle, reageer danquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, alleen Bupatih postte een plaatje..
En die rosé had ik achter je neergezet.
Whahaha!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding](Houd nou eens je mond, Sven!)
/
Wie is datquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
/
He Bupa, hoe krijg je meerdere regels achter 1 zo'n plaatje? Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
/
[limg] [/limg]quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:17 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
He, Bupa hoe krijg je meerdere regels achter 1 zo'n plaatje? Als je begrijpt wat ik bedoel.![]()
Als je er wat neerzet wel. Een leuk bloemetje ofzo.quote:
NEE!quote:
Jammer.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
NEE!
VANAF 21:41 KOMEN ER GÉÉN PROGRAMMA'S MEER OP TV.![]()
NOU GOED?!!111
Whihi, dat dus.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
/
Die grap wou ik eerst maken, maar toen bedacht ik me dat jij die al eens gemaakt hadquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
NEE!
VANAF 21:41 KOMEN ER GÉÉN PROGRAMMA'S MEER OP TV.![]()
NOU GOED?!!111
Niks dat dus.quote:
No sweat, beide grappen suckten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die grap wou ik eerst maken, maar toen bedacht ik me dat jij die al eens gemaakt had. Nu moest ik zo'n stomme kutgrap maken
.
En ik heb 'm al twee keer bijgevuld.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
Waarop?
Oh de rosé, ja die heb ik allang op inmiddels natuurlijk.
Kom kom, die van Bupa was toch wel glimlachwaardig?quote:
Die grap is zo oud als de baard van Sinterklaas.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kom kom, die van Bupa was toch wel glimlachwaardig?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je er wat neerzet wel. Een leuk bloemetje ofzo.
Oh dat. NOU HET SPIJT ME ONTZETTEND HOOR!?! HOE KAN IK NOU ZO'N GROVE FOUT MAKEN?!? ZOU JE HET ME WILLEN VERGEVEN???quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
En ik heb 'm al twee keer bijgevuld.
Nee, ik bedoel dat Bupa een plaatje post en dat jij zegt 'Lelijk plaatje, Sven'.
NEE, WANT ZELFS DE TWEEDE KEER ZEI JE DAT IK HET WASquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh dat. NOU HET SPIJT ME ONTZETTEND HOOR!?! HOE KAN IK NOU ZO'N GROVE FOUT MAKEN?!? ZOU JE HET ME WILLEN VERGEVEN???
Oké, vergevenquote:( "Schat?" )
/
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:21 schreef Airelle het volgende:
Lelijk, sven.
#1.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Of bedoel je eigenlijk 'Bupatih'?
#2.quote:
Nee, het is wel goed zoquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:05 schreef Airelle het volgende:
Op die manier. Ja, nogmaals sorry. Was je erg gekwetst? Moet ik nog emotionele hulp inschakelen ofzo? Ja, ik ben niet zo goed in dat soort dingen
.
Oh, dat ben ik ook aan het doen!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:16 schreef Airelle het volgende:
OkE MOoi, Ga Ik EvEn VerDer MeT hEt OpRuimEn Van M'n KamEr!!!
Je wordt steeds toffer merk ik al!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:16 schreef Airelle het volgende:
OkE MOoi, Ga Ik EvEn VerDer MeT hEt OpRuimEn Van M'n KamEr!!!
Wat is lorelei eigenlijkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:53 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, hier heb je (nog maar weer een keer) die andere lorelei:
http://www.youtube.com/watch?v=WLHUVmlV4QI
![]()
![]()
Een zingende nimf ook vaak als zeemeermin afgebeeld.quote:
Een beetje soals sirenes, die met hun prachtige gezang schepen op de klippen lieten lopen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:28 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Een zingende nimf ook vaak als zeemeermin afgebeeld.
Een meisje dat mensen misleid met haar zang.
Of, zo iets geloof ik.
![]()
Daarom heet ik Ody.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een beetje soals sirenes, die met hun prachtige gezang schepen op de klippen lieten lopen?
[afbeelding]
Dat is gewoon een typefout mag ik hopenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een beetje soals sirenes, die met hun prachtige gezang schepen op de klippen lieten lopen?
[afbeelding]
Ja, dat is een tof verhaal.quote:
Ik mag hopen van wel, ja. Ik deed het in ieder geval niet expres.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is gewoon een typefout mag ik hopen?
Expres.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel, ja. Ik deed het in ieder geval niet express.
quote:Odysseus had van Kirke de goede raad gekregen om zijn oren en die van zijn mannen dicht te stoppen, zodat niemand in de verleiding komt naar de sirenen toe te varen en zijn eigen graf te graven. Hij stopt de oren van zijn mannen dicht met bijenwas, en laat zichzelf vastbinden aan de mast, zodat hij wel de gezangen hoort, maar niet naar ze toe kan varen. Hij geeft zijn mannen bovendien de opdracht dat als hij schreeuwt dat ze hem losmaken, ze hem nog steviger vastmaken. Zo komen ze ongeschonden voorbij het eiland van de sirenen.
Hij had ook gewoon zelf zijn oren kunnen dichtsteken met bijenwas, hoor.quote:
Ja, dat weet ik nog. Niet dat ik erbij was (natuurlijk niet), maar uit het boek en de film.quote:
Jaquote:
Waar is de tijd gebleven dat men algemene kennis opdeed via toffe strips als Suske en Wiske?quote:
Ja, net als de GVR.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog. Niet dat ik erbij was (natuurlijk niet), maar uit het boek en de film.
En hij had zo die winden () in een flesje, zodat alleen de goede wind waaide, maar zijn bemanning maakte het flesje open
.
Die heb ik laatst nog gelezen andersquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat men algemene kennis opdeed via toffe strips als Suske en Wiske?
Flitspoppersquote:
Dat klinkt niet goed uit mijn mondquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed uit mijn mond.
Ga Suske en Wiske - De Snikkende Sirene maar eens lezen dan.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die heb ik laatst nog gelezen anders. Nou ja, niet allemaal, maar toch
.
De snikkende sirene.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat men algemene kennis opdeed via toffe strips als Suske en Wiske?
had gekund ja... maar dit is toffer!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nou, dat contrast had ook wel wat lager gekunt.![]()
Toffe foto, maar de lichtgevende lijn onder zijnrechterbeen is wel wat apart.quote:
Waar is die Ipod nou?quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:45 schreef Airelle het volgende:
Sven, doe eens niet zo onaardig: je lijkt wel een klein kind.
Taniaquote:
Daar heb ik op gezeten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:00 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga mijn kind later naar deze school sturen.
Mooi, want als jij gaat slapen komt Wytske wel eens op tv, en dan is er dus weer eens iets op tv.quote:
Dat dus!quote:
Jaaaa, jullie krijgen ze te zien!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Deel je deze extase ook even met ons?
A;ls ze bewerkt zijnquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:41 schreef Svensational het volgende:
Wat een afstandelijke foto zeg, ga eens wat dichter tegen elkaar aan staan.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:41 schreef Svensational het volgende:
Wat een afstandelijke foto zeg, ga eens wat dichter tegen elkaar aan staan.
GMTAquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je dichter op Dizer had gestaan, was ie mooier geweest. Desalniettemin een leuke foto.
Maar ik vind jou wel heel mooiquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb jij OOIT zo dicht bij Dizer gestaan??? Nee he?![]()
Bek houden dan
quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ik vind jou wel heel mooi.
Ja niet nuquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:47 schreef Duiveltja het volgende:
Nog meer foto's?
Dat doet Re toch?quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja niet nu
Kutwerk dat bewerken...
ja, althans normaal wel maar MB kan er dus ook wat vanquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat doet Re toch?
En is Dizer daar nog?
Eerste of tweede foto?quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Borsthaar!![]()
[/Tha_Erik]
Maar Dizer staat inderdaad een beetje vreemd. Alsof Re hem anders iets aandoet..
Maar ik dacht dat je Ipod foto's van Diz ging makenquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:52 schreef Re het volgende:
[..]
ja, althans normaal wel maar MB kan er dus ook wat van![]()
en nee ik heb hem de tent uitgeslagen![]()
Die tweede is niet vreemd, maar had opzich leuker gekund.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Eerste of tweede foto?
Ik vind ze allebei niet vreemd hoor
Eentje, over de Budelse Brouwerij.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:53 schreef Svensational het volgende:
Iemand nog een werkstuk over geschiedenis over?
En dan niet van internet geplukt!
Neh, is niet echt wat ik zoekquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Eentje, over de Budelse Brouwerij..
Op de eerste zit 'ie wel goed. Maar bij die tweede, z'n onderlichaam staat helemaal van je af, alsof hij snel even vanaf de zijkant aankomt om erbij te staan.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Eerste of tweede foto?
Ik vind ze allebei niet vreemd hoor
Ja, die Dizer houdt wel van vluggertjes.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Op de eerste zit 'ie wel goed. Maar bij die tweede, z'n onderlichaam staat helemaal van je af, alsof hij snel even vanaf de zijkant aankomt om erbij te staan.
Ja, had er eentje over de 2e wereldoorlog... (wat orgineel)quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:53 schreef Svensational het volgende:
Iemand nog een werkstuk over geschiedenis over?
En dan niet van internet geplukt!
Super foto's!quote:
13.gif bedoel jequote:Op woensdag 12 juli 2006 00:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, had er eentje over de 2e wereldoorlog... (wat orgineel)
Niet meer op de pc 14.gif
Sukkel!quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Op de eerste zit 'ie wel goed. Maar bij die tweede, z'n onderlichaam staat helemaal van je af, alsof hij snel even vanaf de zijkant aankomt om erbij te staan.
Wat is dan het voordeel eraan dat het niet meer op je PC staat? Nu kan je mij niet meer helpen, en dat vind je leukquote:
Wil je die bevestiging? Of wil je horen dat hij uit 3 vmbo was en dat die leraar mij wel een 9 gaf maar voor een ander werkstuk een 3 en een eindtentamen een 5. Hij dus een bus mag koppen en van mij een lijdensweg mag hebben.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is dan het voordeel eraan dat het niet meer op je PC staat? Nu kan je mij niet meer helpen, en dat vind je leuk?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja niet nu
Kutwerk dat bewerken...
Kan niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:51 schreef Svensational het volgende:
Ik heb ergens nog een foto van Duiveltja en mij op de crewmeet, ff zoeken!
Euh... nee.quote:
Rare pik heeft Dizer dan.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sukkel!![]()
De enorme erectie die in die leegte hoort te staan is natuurlijk weggephotoshopt!
!
quote:
Maar nu je het zegt... ik moet morgen een vroege trein hebben om een paar dagen te gaanquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Euh... nee.
Dat was een nacht geleden, mafketel![]()
Zo, nu alweer wakkerquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Euh... nee.
Dat was een nacht geleden, mafketel![]()
Je neemt de laptop met WiFi mee, neem ik aan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar nu je het zegt... ik moet morgen een vroege trein hebben om een paar dagen te gaanzeilen
![]()
En een werkdag erop zitten, slet!quote:
Je dacht toch niet echt dat ik de hele tijd aan het SMS'en was hequote:
Je bent beddentesterquote:
Nee!quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je neemt de laptop met WiFi mee, neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |