Ja, dat is een tof verhaal.quote:
Ik mag hopen van wel, ja. Ik deed het in ieder geval niet expres.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is gewoon een typefout mag ik hopen?
Expres.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel, ja. Ik deed het in ieder geval niet express.
quote:Odysseus had van Kirke de goede raad gekregen om zijn oren en die van zijn mannen dicht te stoppen, zodat niemand in de verleiding komt naar de sirenen toe te varen en zijn eigen graf te graven. Hij stopt de oren van zijn mannen dicht met bijenwas, en laat zichzelf vastbinden aan de mast, zodat hij wel de gezangen hoort, maar niet naar ze toe kan varen. Hij geeft zijn mannen bovendien de opdracht dat als hij schreeuwt dat ze hem losmaken, ze hem nog steviger vastmaken. Zo komen ze ongeschonden voorbij het eiland van de sirenen.
Hij had ook gewoon zelf zijn oren kunnen dichtsteken met bijenwas, hoor.quote:
Ja, dat weet ik nog. Niet dat ik erbij was (natuurlijk niet), maar uit het boek en de film.quote:
Jaquote:
Waar is de tijd gebleven dat men algemene kennis opdeed via toffe strips als Suske en Wiske?quote:
Ja, net als de GVR.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog. Niet dat ik erbij was (natuurlijk niet), maar uit het boek en de film.
En hij had zo die winden () in een flesje, zodat alleen de goede wind waaide, maar zijn bemanning maakte het flesje open
.
Die heb ik laatst nog gelezen andersquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat men algemene kennis opdeed via toffe strips als Suske en Wiske?
Flitspoppersquote:
Dat klinkt niet goed uit mijn mondquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed uit mijn mond.
Ga Suske en Wiske - De Snikkende Sirene maar eens lezen dan.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die heb ik laatst nog gelezen anders. Nou ja, niet allemaal, maar toch
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |