Ik weet echt niet waar je het over hebt. Ik heb de hele dag gewerkt.quote:
Good girl! Maar het is zoiets als "quote:
Dat is al heel watquote:dat wel
quote:thanx
nou, geloof me, die tranen zijn op zich best op z'n plaatsquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:29 schreef Airelle het volgende:
Good girl! Maar het is zoiets als "" maar dan zonder de tranen...
In dat gevalquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, geloof me, die tranen zijn op zich best op z'n plaats
Ja, alleen Bupatih postte een plaatje.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op je plaatje.
Schenk je die rosé nou nog in of hoe zit dat?!
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:28 schreef rena het volgende:
[..]
Ik weet echt niet waar je het over hebt. Ik heb de hele dag gewerkt.En heb dus geen puf om terug te lezen
![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Speciaal voor jou hebben Bupa en ik een liedje voor je ingezongen!
Dezequote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Meer de MSN-variant van ": (".
Dat ik een beetje medelijden met je heb.
Sterke in ieder geval...
Niet leukquote:
Airelle, reageer danquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, alleen Bupatih postte een plaatje..
En die rosé had ik achter je neergezet.
Whahaha!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding](Houd nou eens je mond, Sven!)
/
Wie is datquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
/
He Bupa, hoe krijg je meerdere regels achter 1 zo'n plaatje? Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
/
[limg] [/limg]quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:17 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
He, Bupa hoe krijg je meerdere regels achter 1 zo'n plaatje? Als je begrijpt wat ik bedoel.![]()
Als je er wat neerzet wel. Een leuk bloemetje ofzo.quote:
NEE!quote:
Jammer.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
NEE!
VANAF 21:41 KOMEN ER GÉÉN PROGRAMMA'S MEER OP TV.![]()
NOU GOED?!!111
Whihi, dat dus.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
/
Die grap wou ik eerst maken, maar toen bedacht ik me dat jij die al eens gemaakt hadquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
NEE!
VANAF 21:41 KOMEN ER GÉÉN PROGRAMMA'S MEER OP TV.![]()
NOU GOED?!!111
Niks dat dus.quote:
No sweat, beide grappen suckten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die grap wou ik eerst maken, maar toen bedacht ik me dat jij die al eens gemaakt had. Nu moest ik zo'n stomme kutgrap maken
.
En ik heb 'm al twee keer bijgevuld.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
Waarop?
Oh de rosé, ja die heb ik allang op inmiddels natuurlijk.
Kom kom, die van Bupa was toch wel glimlachwaardig?quote:
Die grap is zo oud als de baard van Sinterklaas.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kom kom, die van Bupa was toch wel glimlachwaardig?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je er wat neerzet wel. Een leuk bloemetje ofzo.
Oh dat. NOU HET SPIJT ME ONTZETTEND HOOR!?! HOE KAN IK NOU ZO'N GROVE FOUT MAKEN?!? ZOU JE HET ME WILLEN VERGEVEN???quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
En ik heb 'm al twee keer bijgevuld.
Nee, ik bedoel dat Bupa een plaatje post en dat jij zegt 'Lelijk plaatje, Sven'.
NEE, WANT ZELFS DE TWEEDE KEER ZEI JE DAT IK HET WASquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh dat. NOU HET SPIJT ME ONTZETTEND HOOR!?! HOE KAN IK NOU ZO'N GROVE FOUT MAKEN?!? ZOU JE HET ME WILLEN VERGEVEN???
Oké, vergevenquote:( "Schat?" )
/
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:21 schreef Airelle het volgende:
Lelijk, sven.
#1.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Of bedoel je eigenlijk 'Bupatih'?
#2.quote:
Nee, het is wel goed zoquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:05 schreef Airelle het volgende:
Op die manier. Ja, nogmaals sorry. Was je erg gekwetst? Moet ik nog emotionele hulp inschakelen ofzo? Ja, ik ben niet zo goed in dat soort dingen
.
Oh, dat ben ik ook aan het doen!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:16 schreef Airelle het volgende:
OkE MOoi, Ga Ik EvEn VerDer MeT hEt OpRuimEn Van M'n KamEr!!!
Je wordt steeds toffer merk ik al!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:16 schreef Airelle het volgende:
OkE MOoi, Ga Ik EvEn VerDer MeT hEt OpRuimEn Van M'n KamEr!!!
Wat is lorelei eigenlijkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:53 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, hier heb je (nog maar weer een keer) die andere lorelei:
http://www.youtube.com/watch?v=WLHUVmlV4QI
![]()
![]()
Een zingende nimf ook vaak als zeemeermin afgebeeld.quote:
Een beetje soals sirenes, die met hun prachtige gezang schepen op de klippen lieten lopen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:28 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Een zingende nimf ook vaak als zeemeermin afgebeeld.
Een meisje dat mensen misleid met haar zang.
Of, zo iets geloof ik.
![]()
Daarom heet ik Ody.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een beetje soals sirenes, die met hun prachtige gezang schepen op de klippen lieten lopen?
[afbeelding]
Dat is gewoon een typefout mag ik hopenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een beetje soals sirenes, die met hun prachtige gezang schepen op de klippen lieten lopen?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |