Ik kan eigenlijk elke weekdag wel checken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Er wordt te weinig gechecked de laatste tijd![]()
dat komt omdat er in eerste instantie maar heel weinig vroegie's waren [ wij!!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:32 schreef Zhenar het volgende:
Whatéver.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat komt omdat er in eerste instantie maar heel weinig vroegie's waren [ wij!!]
maar toen kwamen er steeds meer bij en toen was 't niet tof meer![]()
Maar nu is het weer retroquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar toen kwamen er steeds meer bij en toen was 't niet tof meer![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je vergeet iemandquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
quote:Blogger ruilt paperclip voor huis
Uitgegeven: 11 juli 2006 05:59
MONTREAL - Een 26-jarige Quebeckenaar is erin geslaagd een huis te verwerven in ruil voor een paperclip, na een serie van veertien aaneengeschakelde ruiloperaties via internet in net iets minder dan een jaar.
Op 12 juli 2005 bood Kyle MacDonald op zijn blog een rode paperclip aan in ruil voor een potlood. Het potlood ruilde hij in voor een fraai vormgegeven deurknop, die wederom van eigenaar veranderde voor een oven. Die ruilde hij in voor achtereenvolgens een generator, een platencontract, een skivakantie, een bestelauto, een namiddag met zanger Alice Cooper en een rol in de Hollywood-film Donna on Demand.
Die filmrol ruilde hij met de gemeente Kipling voor een huis met twee verdiepingen, waar MacDonald binnenkort met zijn verloofde gaat wonen. De gemeente wil de filmrol veilen in het kader van een promotiecampagne.
Whehequote:
Thuis en bij mijn familie.quote:
Wowquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thuis en bij mijn familie.
Mijn pa -waar ik al ruim 20 jaar geen contact meer mee had, maar mijn broer en zus wel - is afgelopen dinsdag overleden. En in de nacht van woensdag op donderdag kreeg mijn schoonzus een herseninfarct. Waardoor de Thaise vriendin van mijn pa niet meer bij mijn broer kon logeren. Omdat mijn zus er ook aan onderdoor dreigde te gaan, zat er niets anders op haar in mijn huis te nemen, tot ze afgelopen zondag weer terug naar Thailand ging.
Bizarre situatie aangezien ze tot dinsdagavond niet beter wist dat mijn pa twee kinderen had.
Het was me het weekje wel dus, maar met mijn schoonzus -die vandaag in het ziekenhuis 39 wordt- komt alles mettertijd hopelijk weer helemaal goed. Zal een poos van revalideren overheen gaan, maar gelukkig is ze er nog en is het alleen fysiek (arm en been uitgevallen) en is ze mentaal nog de oude.
Ja ja, je verzint ze zo niet.
Nogal ja.quote:
Ah vakantie! Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nogal ja.
Ben vandaag weer begonnen met werken. En heb gisteren mijn vakantie geboekt, dus weer iets om lekker naar uit te kijken.
Het verleden is dood, leve de toekomst.
Naar Spanje. Eigenlijk zou ik -zoals vanouds- dit jaar weer naar mijn beste vriend in Italië gaan, maar hij wil even weg uit Italië en dus gaan we samen naar Spanje. Eerst een paar dagen Barcelona, waar we wat kennissen hebben wonen, en dan de huurauto ophalen en maar zien waar we uitkomen.quote:
Is nog niet zeker. Heb gisteren uitvoerig met K. gesproken. Donderdag heeft hij de contractbesprekingen, volgende week heeft ie een gesprek bij G*, zodat ie een beetje kan vergelijken. Want hoe dan ook heeft ie bij Dsl wel een wereldbaan met veel (creatieve) vrijheid en verdient ie een topsalaris en het is de vraag of het veel kleinere G* dat ook allemaal kan bieden.quote:
Bizar!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thuis en bij mijn familie.
Mijn pa -waar ik al ruim 20 jaar geen contact meer mee had, maar mijn broer en zus wel - is afgelopen dinsdag overleden. En in de nacht van woensdag op donderdag kreeg mijn schoonzus een herseninfarct. Waardoor de Thaise vriendin van mijn pa niet meer bij mijn broer kon logeren. Omdat mijn zus er ook aan onderdoor dreigde te gaan, zat er niets anders op haar in mijn huis te nemen, tot ze afgelopen zondag weer terug naar Thailand ging.
Bizarre situatie aangezien ze tot dinsdagavond niet beter wist dat mijn pa twee kinderen had.
Het was me het weekje wel dus, maar met mijn schoonzus -die vandaag in het ziekenhuis 39 wordt- komt alles mettertijd hopelijk weer helemaal goed. Zal een poos van revalideren overheen gaan, maar gelukkig is ze er nog en is het alleen fysiek (arm en been uitgevallen) en is ze mentaal nog de oude.
Ja ja, je verzint ze zo niet.
je weet toch dat "wij" staat voor "Zhenar, Svensational en babette21"quote:
quote:En jij was altijd te laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |