Ik heb mijn vader niet meer gezien. Heb daar wel een tijdje over gedubt, maar uiteindelijk voor mijn eigen bestwil ervoor gekozen het te laten zoals het was. En daar heb ik helemaal geen spijt van, was toch alleen maar op een deceptie uitgedraaid. Over de doden wellicht niets dan goeds, maar mijn pa was gewoon een nare, egocentrische man.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:16 schreef Zhenar het volgende:
Was het niet raar om je vader opeens weer te zien? Had je nog spijt? Of moet ik niet zoveel vragen?
Tof!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Naar Spanje. Eigenlijk zou ik -zoals vanouds- dit jaar weer naar mijn beste vriend in Italië gaan, maar hij wil even weg uit Italië en dus gaan we samen naar Spanje. Eerst een paar dagen Barcelona, waar we wat kennissen hebben wonen, en dan de huurauto ophalen en maar zien waar we uitkomen.
Heb er enorm veel zin in.
Bitchslap!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:02 schreef MissBliss het volgende:
Schop.
Gaarnequote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik bied niet aan 200 cassettebandjes voor 4 euro. Ik ga ze eerst allemaal luisteren en dan zien we wel weer.![]()
Nice. Dan zal ik dat eens wat vaker doen!quote:
Doe wat je niet laten kan! Ik heb niet gezegd dat ik me er aan stoor; ik vind het alleen suf. Maar dat kan ook vermakelijk zijn, dus be my guest.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nice. Dan zal ik dat eens wat vaker doen!![]()
Da's goed om te horenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:25 schreef Copycat het volgende:
Mijn schoonzus heeft net de eerste, wankele stapjes richting herstel gezet. Uiteraard wel met behulp van een therapeut, maar het begin is er!![]()
Eigenlijk moet je ondertitel: "Je zus is een hoer" zijnquote:
Dat verdient een drankje!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:25 schreef Copycat het volgende:
Mijn schoonzus heeft net de eerste, wankele stapjes richting herstel gezet. Uiteraard wel met behulp van een therapeut, maar het begin is er!![]()
OK.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je ondertitel: "Je zus is een hoer" zijn.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:27 schreef Svensational het volgende:
Dat verdient een drankje!
[afbeelding]
Toen ik je verhaal net las dacht ik heel even dat het over poppen ging: met uitgevallen benen en armen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:25 schreef Copycat het volgende:
Jij moet toch juist platliggenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:57 schreef Zhenar het volgende:
Sven, jij slet! Er zitten hier ook werkende mensen hoor!![]()
![]()
!
DANK!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:01 schreef Svensational het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=2hlqWwZsEoQ&search=zeemeermin!
Die prins van dat verhaal, heet Erikquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:01 schreef Svensational het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=2hlqWwZsEoQ&search=zeemeermin!
Als Odysseuzzz zou ik eigenlijk geen gehoor moeten geven aan dergelijke schepsels, maar ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die prins van dat verhaal, heet Erik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |