De snikkende sirene.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat men algemene kennis opdeed via toffe strips als Suske en Wiske?
had gekund ja... maar dit is toffer!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nou, dat contrast had ook wel wat lager gekunt.![]()
Toffe foto, maar de lichtgevende lijn onder zijnrechterbeen is wel wat apart.quote:
Waar is die Ipod nou?quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:45 schreef Airelle het volgende:
Sven, doe eens niet zo onaardig: je lijkt wel een klein kind.
Taniaquote:
Daar heb ik op gezeten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:00 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga mijn kind later naar deze school sturen.
Mooi, want als jij gaat slapen komt Wytske wel eens op tv, en dan is er dus weer eens iets op tv.quote:
Dat dus!quote:
Jaaaa, jullie krijgen ze te zien!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Deel je deze extase ook even met ons?
A;ls ze bewerkt zijnquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:41 schreef Svensational het volgende:
Wat een afstandelijke foto zeg, ga eens wat dichter tegen elkaar aan staan.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:41 schreef Svensational het volgende:
Wat een afstandelijke foto zeg, ga eens wat dichter tegen elkaar aan staan.
GMTAquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je dichter op Dizer had gestaan, was ie mooier geweest. Desalniettemin een leuke foto.
Maar ik vind jou wel heel mooiquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb jij OOIT zo dicht bij Dizer gestaan??? Nee he?![]()
Bek houden dan
quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ik vind jou wel heel mooi.
Ja niet nuquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:47 schreef Duiveltja het volgende:
Nog meer foto's?
Dat doet Re toch?quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja niet nu
Kutwerk dat bewerken...
ja, althans normaal wel maar MB kan er dus ook wat vanquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat doet Re toch?
En is Dizer daar nog?
Eerste of tweede foto?quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Borsthaar!![]()
[/Tha_Erik]
Maar Dizer staat inderdaad een beetje vreemd. Alsof Re hem anders iets aandoet..
Maar ik dacht dat je Ipod foto's van Diz ging makenquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:52 schreef Re het volgende:
[..]
ja, althans normaal wel maar MB kan er dus ook wat van![]()
en nee ik heb hem de tent uitgeslagen![]()
Die tweede is niet vreemd, maar had opzich leuker gekund.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Eerste of tweede foto?
Ik vind ze allebei niet vreemd hoor
Eentje, over de Budelse Brouwerij.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:53 schreef Svensational het volgende:
Iemand nog een werkstuk over geschiedenis over?
En dan niet van internet geplukt!
Neh, is niet echt wat ik zoekquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Eentje, over de Budelse Brouwerij..
Op de eerste zit 'ie wel goed. Maar bij die tweede, z'n onderlichaam staat helemaal van je af, alsof hij snel even vanaf de zijkant aankomt om erbij te staan.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Eerste of tweede foto?
Ik vind ze allebei niet vreemd hoor
Ja, die Dizer houdt wel van vluggertjes.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Op de eerste zit 'ie wel goed. Maar bij die tweede, z'n onderlichaam staat helemaal van je af, alsof hij snel even vanaf de zijkant aankomt om erbij te staan.
Ja, had er eentje over de 2e wereldoorlog... (wat orgineel)quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:53 schreef Svensational het volgende:
Iemand nog een werkstuk over geschiedenis over?
En dan niet van internet geplukt!
Super foto's!quote:
13.gif bedoel jequote:Op woensdag 12 juli 2006 00:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, had er eentje over de 2e wereldoorlog... (wat orgineel)
Niet meer op de pc 14.gif
Sukkel!quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Op de eerste zit 'ie wel goed. Maar bij die tweede, z'n onderlichaam staat helemaal van je af, alsof hij snel even vanaf de zijkant aankomt om erbij te staan.
Wat is dan het voordeel eraan dat het niet meer op je PC staat? Nu kan je mij niet meer helpen, en dat vind je leukquote:
Wil je die bevestiging? Of wil je horen dat hij uit 3 vmbo was en dat die leraar mij wel een 9 gaf maar voor een ander werkstuk een 3 en een eindtentamen een 5. Hij dus een bus mag koppen en van mij een lijdensweg mag hebben.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is dan het voordeel eraan dat het niet meer op je PC staat? Nu kan je mij niet meer helpen, en dat vind je leuk?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja niet nu
Kutwerk dat bewerken...
Kan niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:51 schreef Svensational het volgende:
Ik heb ergens nog een foto van Duiveltja en mij op de crewmeet, ff zoeken!
Euh... nee.quote:
Rare pik heeft Dizer dan.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sukkel!![]()
De enorme erectie die in die leegte hoort te staan is natuurlijk weggephotoshopt!
!
quote:
Maar nu je het zegt... ik moet morgen een vroege trein hebben om een paar dagen te gaanquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Euh... nee.
Dat was een nacht geleden, mafketel![]()
Zo, nu alweer wakkerquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Euh... nee.
Dat was een nacht geleden, mafketel![]()
Je neemt de laptop met WiFi mee, neem ik aan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar nu je het zegt... ik moet morgen een vroege trein hebben om een paar dagen te gaanzeilen
![]()
En een werkdag erop zitten, slet!quote:
Je dacht toch niet echt dat ik de hele tijd aan het SMS'en was hequote:
Je bent beddentesterquote:
Nee!quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je neemt de laptop met WiFi mee, neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |