Wie komen er haast niet buiten? (t/m 9 mei 2005)
Wie moeten nodig een leven downloaden? (t/m #760)
Kom naar #SHO op IRC. Voor een uitgebreide uitleg over IRC klik hier.
Deze OP vind je hier.
Dit is jouw argument wat je ongeveer overal op toepast bij dingen die ik zeg?quote:
Die woordgrapjes van Herman Finkers vind ik ook wel leuk. Die gast is ook dyslecties trouwens.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd van Brigitte Kaandorp en Herman Finkers.
Hij is ongesteld.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:04 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Als je nou een beter fragment vindt, dan is het een stuk makkelijker
Dat was geen argument.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit is jouw argument wat je ongeveer overal op toepast bij dingen die ik zeg?
Hier doen allebei die dingen het gewoon.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hier doet 'ie het.
Jouw avatar niet trouwens.
Die van Rena doet het echt niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hier doen allebei die dingen het gewoon.
Of verpest ik nu een grapje?![]()
Dan doet ie het nog steeds!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:24 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die van Rena doet het echt niet.
Die maar eens control-F5.
'F5' 'control F5' 'Refresh' Het maakt niet uit. Ik blijf die ava zien. Misschien zit ie in mijn geheugen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:24 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die van Rena doet het echt niet.
Die maar eens control-F5.
Aha, zeg dat dan.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Nu weer wel ja..
Zal wel aan digitaleplaza liggen.. Alleen om mij te pesten.
.
Ik vind ze goor, kut en geilquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:37 schreef Zhenar het volgende:
DizzBliss is gewoon een gore kut ripoff van![]()
Zhensational
![]()
![]()
Maar toch houd ik van ze/het/een![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |