Da's ook weer zo!quote:
Ik weet al niet eens meer waarom ik dat zo typte.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:16 schreef Bupatih het volgende:
'liev'
Ja dat mag Re gaan fixxen danquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, maar een rimjob ontvangen is zooo veel lekkerder dan... voor mij als voor degene die mij aan het likken is![]()
Zeg tegen Re dat 'ie moet stoppen met rukken onder de douche!quote:
Misschien omdat ik een paar reacties ervoor nog 'lievv' typte?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik weet al niet eens meer waarom ik dat zo typte.Is het de invloed van jarenlang geMSN en de daarbijbehorende BrEeZah-taal? Of is het gewoon een simpele typefout?
Au...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:18 schreef pberends het volgende:
[..].
Zeg Buup, leg die tandenstokers voortaan maar weg.
Nee, vertel eens. Hoe gaat dat precies?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:19 schreef Canisfire het volgende:
Een goeie goeie middag op deze warme middag.
Je weet hoe dat gaat he![]()
Je weet tochquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, vertel eens. Hoe gaat dat precies?
Jouw invloed, wat doe je?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:19 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Misschien omdat ik een paar reacties ervoor nog 'lievv' typte?![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wouden ze dat je meer warme chocomel ging drinken of zo?![]()
Wat een vraag op het heetst van de dag.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, vertel eens. Hoe gaat dat precies?
M'n invloed heeft een nieuw niveau bereikt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jouw invloed, wat doe je?
Dat was me niet eens opgevallen. Aangezien ik het gewoon als 'lief' las.
Gootsteenontstopper werkt nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat mag Re gaan fixxen danIk doe alleen jullie computer
Jaja, gelijk weer aan seks denken he?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeg tegen Re dat 'ie moet stoppen met rukken onder de douche!
Speciaal voor Bupa, maa hij ging er niet op inquote:
Trek aan genot?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat een vraag op het heetst van de dag.
Als je passpoort moet halen moet je lang wachten he.
En dan krijg je trek aan genot,
En dan fiets je naar het park waar opeens twaaljarige kut kinderen allemaal vragen aan je gaan stellen. En nee niet of ik mijn broek wou uitdoen![]()
Zo onattent is die gastquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Speciaal voor Bupa, maa hij ging er niet op in.
Maar wij mogen allemaal nogquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:24 schreef MissBliss het volgende:
Wat een kutTT trouwens... Ik ben al geweest.
Ik vertrek dit weekend.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:24 schreef MissBliss het volgende:
Wat een kutTT trouwens... Ik ben al geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |