Oh.quote:
Dat heb ik nóóit gezegd!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:40 schreef Dizer het volgende:
Oeh, nog even doorzetten en dan haal ik deze zomer misschien nog de 40.000 posts. Hopelijk dit jaar de 50.00 maar dat wordt wel heel moeilijk
. Als ik de 50.000 haal, dan stop ik met fok
[/Bupa]
Ja maar daar kan jij wel wat aan doenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mwoah, mwoah. Je hebt goed gehandeld, daar niet van....maar het is nu gewoon weer een ouderwets slowchat-topic.Kan jij verder niks aan doen, maar het is wél zo.
Heb ik ook al gedaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar daar kan jij wel wat aan doen
[afbeelding]
Oh, wacht! Je hebt nog gelijk ook!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt wel... maar dan met andere woorden
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:46 schreef Bupatih het volgende:
ZIE NOU, ERIK!!! DAT IK HEUS WEL ANDEREN GELIJK GEEF ENZO!!![afbeelding]
![]()
![]()
[afbeelding]
HIER OOK AL!quote:Op 25-07-2006 13:35 schreef Bupatih
[..]
a) dat doe je nooit, nee
b) je hebt al foto's van mij!
Dus...tsja...je hebt wel gelijk enzo.![]()
![]()
Dan hoef je ons nog niet te gaan vervelen!quote:
Heb je een aquariumquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:52 schreef Bupatih het volgende:
En nu ga ik mijn aquarium schoonmaken.
Wat nog erger is dan je vervelen.
Nou, heb net cola gepaktquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:52 schreef Bupatih het volgende:
En nu ga ik mijn aquarium schoonmaken.
Wat nog erger is dan je vervelen.
Het had niet alleen nadelen hoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wouden ze dat je meer warme chocomel ging drinken of zo?![]()
Ik wist dat dit eraan zat te komen!quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:54 schreef Bupatih het volgende:
Maar ja, ik heb een aquarium. Hij is weliswaar leeg en hij staat al jaren op zolder, maar toch maak ik hem elke twee, drie weken netjes schoon.
Nou, het was meer zo van: "Als je quasi-boos bent, wil je nog wel eens foute / verkeerde of half ingetypte smileys invoeren, maar nu zo met die msn-smileys enzo....kan dat natuurlijk helemaal niet, omdat ik ze copy-paste!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Is dit het spel van welk plaatje hoort er niet bij..![]()
Ja? oke... is het misschien het vliegtuig?
Ga dat boek eerst maar eens kopen, rekel!quote:
Jaaahaaaaa....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga dat boek eerst maar eens kopen, rekel!
Dan kom je dat hier even melden, zodat ik euh...het elders bestel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jaaahaaaaa....
Oh w8... en als ie er niet is?
Ah okquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan kom je dat hier even melden, zodat ik euh...het elders bestel.
Volgens mij meen je hier niks van en is het meer om mij de mond te snoeren!quote:
Ja joh, gebruik vooral die stomme, psychopaten-PI!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik meende het wel..Vat nou niet altijd alles als een aanval op jou op
![]()
Da's wat ik dacht.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, het was meer zo van: "Als je quasi-boos bent, wil je nog wel eens foute / verkeerde of half ingetypte smileys invoeren, maar nu zo met die msn-smileys enzo....kan dat natuurlijk helemaal niet, omdat ik ze copy-paste!![]()
![]()
En dan TOCH doen, hè!!! Oh, god, onnavolgbaar!
![]()
:")!!!
!!!!11uno!!! -O_
!!!"
Ik mag van m'n moeder niet omgaan met langharige mannen.quote:
Ik heb mijn rugharen en mijn kontharen al geschorenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik mag van m'n moeder niet omgaan met langharige mannen. [afbeelding]
Oh! Wat lievv allemaal!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:12 schreef Bupatih het volgende:
[[afbeelding]] Hé, joh! Kom eens bij me zitten. Ik zou jou toch nooit wat aan doen?
[[afbeelding]] Ik méén het, hoor. Ik vind je zo leuk. En nee, écht niet lelijk. Hoe kóm je daarbij?
[[afbeelding]] Hoezo "waarom heb je dat vlijmscherpe mes in je hand"? Denk je dat ik iets van plan ben ofzo?
Netjes, maar zonder kontharen krijg je toch zweetreten?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb mijn rugharen en mijn kontharen al geschoren
quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb mijn rugharen en mijn kontharen al geschoren
Niks, liev hupseflupsjefriedeldediedel van me.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
wat is er mis met die PI ZEIKERD
Ik snap ze toch altijd?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]Hehe, eindelijk die mijn goed doordachte grapjes snapt. (Aan alle Eriks op deze wereld: Nee, hiermee zeg ik niet dat het grapje meteen goed is, maar er is wél over nagedacht!
)
Tjah, maar een rimjob ontvangen is zooo veel lekkerder dan... voor mij als voor degene die mij aan het likken isquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Netjes, maar zonder kontharen krijg je toch zweetreten?
Meer zelfs.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niks, liev hupseflupsjefriedeldediedel van me.Helemaal niks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |