Houd die stomme smiley voor je, wil je?quote:
Ask Dizer!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:20 schreef Copycat het volgende:
Buup: je bent toch wel op tijd terug om op de SHOtoko te passen, hè?
Of wellicht komen Duiveltja en ik terug en zien we een nieuwe medemod op SHO.
Shoko.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:20 schreef Copycat het volgende:
Buup: je bent toch wel op tijd terug om op de SHOtoko te passen, hè?
Of wellicht komen Duiveltja en ik terug en zien we een nieuwe medemod op SHO.
Als ik Dizer wil vragen, dan vráág ik Dizer wel, ja!quote:
Gelukkig.quote:Maar ik blijf maar een weekje weg, dus niet getreurd, mensen!
Je wilt me, hè?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik Dizerwil vragen, dan vráág ik Dizer wel, ja!
Mwoah, mwoah, we zullen zien.....quote:Gelukkig.
Dus, tussen 5 en 25 augustus kunnen we op jouw kunnen rekenen.
Ergens diep in de Ardennen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:22 schreef Duiveltja het volgende:
Waar in België ga je op vakantie?
Ik ga zelfs een weekendje naar België.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:23 schreef Tania18 het volgende:
Ah, ik ga donderdag ook naar Belgie trouwens![]()
Wie, wat, waar?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:23 schreef Tania18 het volgende:
Ah, ik ga donderdag ook naar Belgie trouwens![]()
Nee!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jullie gaan met een vouwwagen ofzo? Dat wordt schijten in de natuur.
En ik ga mee!quote:
Voor hoe lang? Waarom? Waar precies? Met anderen? Alleen? Lust je pindakaas?quote:
Jaja. Hoe lang ga je me mijn kater van zaterdag nog verwijten?quote:
1 uurtjequote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Voor hoe lang? Waarom? Waar precies? Met anderen? Alleen? Lust je pindakaas?
Ik voel me gepasseerdquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:21 schreef Copycat het volgende:
Als ik Dizer wil vragen, dan vráág ik Dizer wel, ja!
Zo bedoel ik het helemaal niet, Dizer!quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
1 uurtje
Kat ophalen
Net over de grens
Met moeder
Nee
Ja lekker, met hagelslag![]()
Die zegt niets.quote:
Da's zo niet grappig, eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:17 schreef Bupatih het volgende:
En achter kleine kinderen aan.
Het was maar een grapje mopquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het helemaal niet, Dizer!
Maar Buup is nu eenmaal een oudergediende en jij nog relatief jong... Maar, de volgende keer als wij er niet zijn en Buup er ook niet is, gooien we jou wel in het diepe. De enige manier om te leren zwemmen, tenslotte.
![]()
Join the club.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het wa smaar een grapje mop
Wow.. ik heb echt een reputatie dat ik alles meen wat ik zeg of zo![]()
Dizer!quote:P.... ik ga straks de stad in om speciaal voor jou en voor buup te gana kijken voor dat boek
Dat zegt heel veel.quote:
Ach, ja...quote:Da's zo niet grappig, eigenlijk.
Ik ben het wel van plan mee mijn graf in te nemenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaja. Hoe lang ga je me mijn kater van zaterdag nog verwijten?
Ik kreeg er ook een punthoofd van. Het lag aan jouw laptop. Ik vond het overigens wel erg frappant dat die kaart gewoon gruwelijk warm was.quote:En het feit dat jouw wifi niet werkte, maakte dat alleen maar erger. Dus eigenlijk was het gewoon je eigen schuld!
![]()
Nieuwe katquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]Pindakaas met hageslag!
Kat ophalen?Nieuwe kat?
Ik mek het, Cc is ook verdwenenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:34 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wist je dat vrouwen spontaan opdrogen als je ze "mop" noemt?
Ga maar even water drinken Cc.
Tof!quote:
Wouden ze dat je meer warme chocomel ging drinken of zo?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:38 schreef Duiveltja het volgende:
Discotheek waar ik zaterdag was, was gewoon koud. Ik weet dat het ze het soms met opzet warm houden, zodat mensen meer gaan drinken. Toen we binnenkwamen had ik gewoon mierentietjes.
Het wordt niet mijn katquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tof!Wel weer foto's plaatsen in je fobo, hè!
(EN JA, OOK VAN JEZELF, ALS JE DAN TÓCH BEZIG BENT!)
Mwoah, mwoah. Je hebt goed gehandeld, daar niet van....maar het is nu gewoon weer een ouderwets slowchat-topic.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:37 schreef Dizer het volgende:
Buup... was dit: [Gratis af te halen] Airco, wegens overcompleet een goede actie?
Ik dacht, ik kan er wel een slotje op gooien, maar toen dacht ik: Wat zou Bupa nou doen... en toen kwam het! Gewoon naar ONZ verplaatsen![]()
Oh.quote:
Dat heb ik nóóit gezegd!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:40 schreef Dizer het volgende:
Oeh, nog even doorzetten en dan haal ik deze zomer misschien nog de 40.000 posts. Hopelijk dit jaar de 50.00 maar dat wordt wel heel moeilijk
. Als ik de 50.000 haal, dan stop ik met fok
[/Bupa]
Ja maar daar kan jij wel wat aan doenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mwoah, mwoah. Je hebt goed gehandeld, daar niet van....maar het is nu gewoon weer een ouderwets slowchat-topic.Kan jij verder niks aan doen, maar het is wél zo.
Heb ik ook al gedaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar daar kan jij wel wat aan doen
[afbeelding]
Oh, wacht! Je hebt nog gelijk ook!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt wel... maar dan met andere woorden
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:46 schreef Bupatih het volgende:
ZIE NOU, ERIK!!! DAT IK HEUS WEL ANDEREN GELIJK GEEF ENZO!!![afbeelding]
![]()
![]()
[afbeelding]
HIER OOK AL!quote:Op 25-07-2006 13:35 schreef Bupatih
[..]
a) dat doe je nooit, nee
b) je hebt al foto's van mij!
Dus...tsja...je hebt wel gelijk enzo.![]()
![]()
Dan hoef je ons nog niet te gaan vervelen!quote:
Heb je een aquariumquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:52 schreef Bupatih het volgende:
En nu ga ik mijn aquarium schoonmaken.
Wat nog erger is dan je vervelen.
Nou, heb net cola gepaktquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:52 schreef Bupatih het volgende:
En nu ga ik mijn aquarium schoonmaken.
Wat nog erger is dan je vervelen.
Het had niet alleen nadelen hoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wouden ze dat je meer warme chocomel ging drinken of zo?![]()
Ik wist dat dit eraan zat te komen!quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:54 schreef Bupatih het volgende:
Maar ja, ik heb een aquarium. Hij is weliswaar leeg en hij staat al jaren op zolder, maar toch maak ik hem elke twee, drie weken netjes schoon.
Nou, het was meer zo van: "Als je quasi-boos bent, wil je nog wel eens foute / verkeerde of half ingetypte smileys invoeren, maar nu zo met die msn-smileys enzo....kan dat natuurlijk helemaal niet, omdat ik ze copy-paste!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Is dit het spel van welk plaatje hoort er niet bij..![]()
Ja? oke... is het misschien het vliegtuig?
Ga dat boek eerst maar eens kopen, rekel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |