Doe je een gooi naar modrechten?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:16 schreef Slasher het volgende:
enkeltje naar onzin?
3/4 van Fok! doet dat. What's new?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Doe je een gooi naar modrechten?
Hallo vosss,quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:15 schreef vosss het volgende:
GODVERDOMME VELDMUIS!!!!!
IK HEB HET KEIWARM JA![]()
![]()
![]()
![]()
:(
!!!!!!!:(
!
groetjes,
vosss
Ik ook! Want dan had ik een airco die ik kon repareren!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:19 schreef ioko het volgende:
*hoopt stiekem dat de airco van Veldmuis nu uitvalt*
Vrijdag ben ik in de buurtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hallo vosss,
ik ook! Wanneer gaan we een keer een biertje drinken, vosss?
Groetjes,
veldmuis
hmmmzz......quote:Van Breda
Naar Ede
Afstand 107,9 km.
Reisduur 01:09
53,95 KM?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Met jouw vehikel kun je dat door 2 delen
Jamaar ik moet hem wel eerst rustig warm rijden en als ik klaar ben ook weer 3 minuutjes stationair laten draaien.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Met jouw vehikel kun je dat door 2 delen
2122555,8 inches!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
33.5 miles.
Dan klinkt het nog korter.
Meid. Wat naar. Dan deel je het door 1.95 . En daarbij, je hebt toch geen klap te doen. Dus.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Jamaar ik moet hem wel eerst rustig warm rijden en als ik klaar ben ook weer 3 minuutjes stationair laten draaien.
Dus helemaal door 2 delen zal wel niet lukken denk ik
Goed plan!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:35 schreef JanisJoplin het volgende:
Oh nee, wacht. Laten we het vooral niet over voetbal gaan houden.
Hoopt dat het ding ontploft in zijn gezicht, met een pijnlijke langzame dood als gevolg.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:19 schreef ioko het volgende:
*hoopt stiekem dat de airco van Veldmuis nu uitvalt*
Want je weet het: god straft altijd onmiddelijk
Ik heb geen airco, dikzak!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:37 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Hoopt dat het ding ontploft in zijn gezicht, met een pijnlijke langzame dood als gevolg.![]()
![]()
Wat een rotgrap...
Je kunt natuurlijk i.p.v. de "Talpaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:35 schreef JanisJoplin het volgende:
Oh nee, wacht. Laten we het vooral niet over voetbal gaan houden.
Ik ben eigenlijk niet zo van de rages, jij wel?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk i.p.v. de "Talpa" rage ook de "Voetbal
" rage inzetten.
Nee.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:42 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet zo van de rages, jij wel?
Heb je ze nog? Zo nee, deed het pijn om ze weg te doen? Zo nee, zie.. je bent niet van de rages.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee.
Behalve van flippo's. Maar dat is al weer even geleden.
Moet je die lelijke mod schoppen, het begon zo mooi in V&A.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:44 schreef AlohaXa het volgende:
ik zag al lekker dat het in ONZ stond HAHAHA
Oke, dan ben ik niet van de rages.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:44 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Heb je ze nog? Zo nee, deed het pijn om ze weg te doen? Zo nee, zie.. je bent niet van de rages.
Maar goed, als het een rage is om pizza te eten houd ik absoluut wel van rages trouwens.
Maar bier is eigenlijk nog meer een rage dan pizza. Ik neem aan dat mensen geen 10 pizza's per dag door hun strot douwen en dat ook nog eens 7 dagen per week doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oke, dan ben ik niet van de rages.
Pizza's zijn puik, maar bier is puikender. Vooral op deeze heeten daaghen natuurlijck.
WitBier uit de kratkoeler!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oke, dan ben ik niet van de rages.
Pizza's zijn puik, maar bier is puikender. Vooral op deeze heeten daaghen natuurlijck.
Een maat van mij vreet er echt 5 per dagquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:49 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Maar bier is eigenlijk nog meer een rage dan pizza. Ik neem aan dat mensen geen 10 pizza's per dag door hun strot douwen en dat ook nog eens 7 dagen per week doen.
Dus je bent eigenlijk weer wel van de rages..
Nou.. Rages zijn oké dan.
Algemeen bekend; militairen hebben 5 pizza's als rantsoen, anders vraten ze er nog meer...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een maat van mij vreet er echt 5 per dagMaar die is dan ook militair.
Maar bier is inderdaad oké, derhalve rages ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |