Doe je een gooi naar modrechten?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:16 schreef Slasher het volgende:
enkeltje naar onzin?
3/4 van Fok! doet dat. What's new?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Doe je een gooi naar modrechten?
Hallo vosss,quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:15 schreef vosss het volgende:
GODVERDOMME VELDMUIS!!!!!
IK HEB HET KEIWARM JA![]()
![]()
![]()
![]()
:(
!!!!!!!:(
!
groetjes,
vosss
Ik ook! Want dan had ik een airco die ik kon repareren!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:19 schreef ioko het volgende:
*hoopt stiekem dat de airco van Veldmuis nu uitvalt*
Vrijdag ben ik in de buurtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hallo vosss,
ik ook! Wanneer gaan we een keer een biertje drinken, vosss?
Groetjes,
veldmuis
hmmmzz......quote:Van Breda
Naar Ede
Afstand 107,9 km.
Reisduur 01:09
53,95 KM?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Met jouw vehikel kun je dat door 2 delen
Jamaar ik moet hem wel eerst rustig warm rijden en als ik klaar ben ook weer 3 minuutjes stationair laten draaien.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Met jouw vehikel kun je dat door 2 delen
2122555,8 inches!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
33.5 miles.
Dan klinkt het nog korter.
Meid. Wat naar. Dan deel je het door 1.95 . En daarbij, je hebt toch geen klap te doen. Dus.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Jamaar ik moet hem wel eerst rustig warm rijden en als ik klaar ben ook weer 3 minuutjes stationair laten draaien.
Dus helemaal door 2 delen zal wel niet lukken denk ik
Goed plan!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:35 schreef JanisJoplin het volgende:
Oh nee, wacht. Laten we het vooral niet over voetbal gaan houden.
Hoopt dat het ding ontploft in zijn gezicht, met een pijnlijke langzame dood als gevolg.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:19 schreef ioko het volgende:
*hoopt stiekem dat de airco van Veldmuis nu uitvalt*
Want je weet het: god straft altijd onmiddelijk
Ik heb geen airco, dikzak!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:37 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Hoopt dat het ding ontploft in zijn gezicht, met een pijnlijke langzame dood als gevolg.![]()
![]()
Wat een rotgrap...
Je kunt natuurlijk i.p.v. de "Talpaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:35 schreef JanisJoplin het volgende:
Oh nee, wacht. Laten we het vooral niet over voetbal gaan houden.
Ik ben eigenlijk niet zo van de rages, jij wel?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk i.p.v. de "Talpa" rage ook de "Voetbal
" rage inzetten.
Nee.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:42 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet zo van de rages, jij wel?
Heb je ze nog? Zo nee, deed het pijn om ze weg te doen? Zo nee, zie.. je bent niet van de rages.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee.
Behalve van flippo's. Maar dat is al weer even geleden.
Moet je die lelijke mod schoppen, het begon zo mooi in V&A.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:44 schreef AlohaXa het volgende:
ik zag al lekker dat het in ONZ stond HAHAHA
Oke, dan ben ik niet van de rages.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:44 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Heb je ze nog? Zo nee, deed het pijn om ze weg te doen? Zo nee, zie.. je bent niet van de rages.
Maar goed, als het een rage is om pizza te eten houd ik absoluut wel van rages trouwens.
Maar bier is eigenlijk nog meer een rage dan pizza. Ik neem aan dat mensen geen 10 pizza's per dag door hun strot douwen en dat ook nog eens 7 dagen per week doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oke, dan ben ik niet van de rages.
Pizza's zijn puik, maar bier is puikender. Vooral op deeze heeten daaghen natuurlijck.
WitBier uit de kratkoeler!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oke, dan ben ik niet van de rages.
Pizza's zijn puik, maar bier is puikender. Vooral op deeze heeten daaghen natuurlijck.
Een maat van mij vreet er echt 5 per dagquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:49 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Maar bier is eigenlijk nog meer een rage dan pizza. Ik neem aan dat mensen geen 10 pizza's per dag door hun strot douwen en dat ook nog eens 7 dagen per week doen.
Dus je bent eigenlijk weer wel van de rages..
Nou.. Rages zijn oké dan.
Algemeen bekend; militairen hebben 5 pizza's als rantsoen, anders vraten ze er nog meer...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een maat van mij vreet er echt 5 per dagMaar die is dan ook militair.
Maar bier is inderdaad oké, derhalve rages ook.
Als militairzijnde mag dat? Wordt ie er niet dik van?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar bier is inderdaad oké, derhalve rages ook.
Ben je boos?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan ben je morgen lekker zuur!
Witbier uit de koelkast en borrelnootjes van de Appie zijn niet okay met dit weer?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:51 schreef Lightyear het volgende:
[..]
WitBier uit de kratkoeler!![]()
Borrelnootjes van de Duyvis zijn okay met dit weer...
Waarom niet?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Witbier uit de koelkast en borrelnootjes van de Appie zijn niet okay met dit weer?
Ach, hij stak ze vroeger al in de magnetron, i.p.v. in de oven, dus hij zal eraan gewend zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:53 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Als militairzijnde mag dat? Wordt ie er niet dik van?.
* JanisJoplin voelt een rilling over haar rug lopen.
Hoe erg ik ook van pizza houd, dat gaat me toch net iets te ver..
Ik ook, het was dan ook een vraag.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:54 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik vind het wel een puik idee.
Koelkast is toch gewoon een uit de kluiten gewassen kratkoeler met dit weer?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Witbier uit de koelkast en borrelnootjes van de Appie zijn niet okay met dit weer?
Ontbijten doe jij dus ook met borrelnoten en een krat bier?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:56 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Koelkast is toch gewoon een uit de kluiten gewassen kratkoeler met dit weer?
Ligt bij mij geloof ik niets anders in dan 5 pizza's en een krat bier, voor als de kratkoeler op lokatie leeg is![]()
Borrelnootjes van Appie Heyn zijn ook okay...al zijn ze wat flauwer...
Oeps, verkeerd gelezen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ook, het was dan ook een vraag.
Goh, uit de oven zijn ze een stuk lekkerder, vind ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, hij stak ze vroeger al in de magnetron, i.p.v. in de oven, dus hij zal eraan gewend zijn.
En dik wordt hij er wel van, als hij n.l. geen pizza eet in de pauze neemt hij kroketten ende frikadellen. Ook niet echt heel gezond.
Maar ach, als hij zich er goed bij voelt.![]()
Bier en pizza natuurlijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ontbijten doe jij dus ook met borrelnoten en een krat bier?
Tov!
Magnetronpizza's???quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:00 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Goh, uit de oven zijn ze een stuk lekkerder, vind ik.
Maar het zal zeker door de tijd komen, de magnetron is vast een stuk sneller.
Eigenlijk denk ik dat hij zich beter zou voelen als ie het een beetje zou minderen..
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:05 schreef veldmuis het volgende:
Ben je even weg, verpesten ze heel je topique!!
Probleem was dat hij de ovenpizza's in de magnetron praktequote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:00 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Goh, uit de oven zijn ze een stuk lekkerder, vind ik.
Maar het zal zeker door de tijd komen, de magnetron is vast een stuk sneller.
Eigenlijk denk ik dat hij zich beter zou voelen als ie het een beetje zou minderen..
Hej, dat is toevallig, ik was ook even weg.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:05 schreef veldmuis het volgende:
Ben je even weg, verpesten ze heel je topique!!
Yuck!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Probleem was dat hij de ovenpizza's in de magnetron prakte
Das ook toevallig, ik ook!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hej, dat is toevallig, ik was ook even weg.
Dus geef mij en Lightyear maar weer de schuld hè.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hej, dat is toevallig, ik was ook even weg.
Dan is hij de volgende dag dood.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vul hem met water uit de maas.
Heb je het wel eens geprobeerd? Voor alles.. bijna alles moet een eerste keer zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan liefkozend "Wil je ook een hapje?"
Vooral Lightyear, hij heeft zeker 3 keer gepost.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:18 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Dus geef mij en Lightyear maar weer de schuld hè..
Het spijt ons, veldmuis. Denk ik. Mij in ieder geval wel.
Ja, dat verpestte het eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vooral Lightyear, hij heeft zeker 3 keer gepost.
Wat een dooddoenerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:19 schreef JanisJoplin het volgende:
Door dat water uit de sloot!
een maat van mij vreet er 6 maar die is dan ook pompbediendequote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat wel, maar aangezien ik nog jong en onbezonnen was ben ik op mijn stalen ros gesprongen en richting moeders' vleugels gereden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:20 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Heb je het wel eens geprobeerd? Voor alles.. bijna alles moet een eerste keer zijn.
Best wel hè.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:20 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Ja, dat verpestte het eigenlijk..
Ik stond potdulle met een bos klaar.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:21 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Nou je had me ook wel even een nieuwe roos kunnen aanbieden.
Als je jong en onbezonnen bent behoor je niet naar moeders te vluchten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat wel, maar aangezien ik nog jong en onbezonnen was ben ik op mijn stalen ros gesprongen en richting moeders' vleugels gereden.
Dat "beroep" heb ik ook een blauwe maandag beoefendquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:21 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
een maat van mij vreet er 6 maar die is dan ook pompbediende
Oh. Klop je even, want de bel doet het niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik stond potdulle met een bos klaar.
Onderweg heb ik dan ook mijn shotgun leeggeschoten op een kudde koeien.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:22 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Als je jong en onbezonnen bent behoor je niet naar moeders te vluchten.
Dan behoor je stoute dingen te doen.. Pizza's uit de magnetron eten dus.
Bij wie sta ik dan aan te bellen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:23 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Oh. Klop je even, want de bel doet het niet..
O RLY? Ik ook!!!HEINZquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat meen je niet?Ik ook namelijk.
Zucht.. Vroeger.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Onderweg heb ik dan ook mijn shotgun leeggeschoten op een kudde koeien.
Een raadspelletje.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bij wie sta ik dan aan te bellen?
Toen was je nog rebels als je zulke streken uithaalde. Nu moet je een peleton ME-ers omleggen wil je enig restecp kunnen genieten van je matties.quote:
Dat is liefquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:26 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Een raadspelletje..
Moeders? Verdient zij een bloemetje? Want dan mag je de roosjes ook wel aan haar geven. Ik gun het haar dan ook wel.
Dan doe ik het nog maar met de dode roos uit de maasvaas.
Ik vind de koeien eigenlijk nog steeds wel wat hebben.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toen was je nog rebels als je zulke streken uithaalde. Nu moet je een peleton ME-ers omleggen wil je enig restecp kunnen genieten van je matties.
Dan moet je wel een paar deuren verder wezen. En kloppen dus.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is liefMaar die zijn op vakantie. Dus toch bij jou dan?
Iedere keer als ik denk dat er niemand kijkt kom ik erachter dat dat electronisch huisarrest toch parten gaat spelenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:32 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Ik vind de koeien eigenlijk nog steeds wel wat hebben.
Maar nu ben je (neem ik aan) wat ouder () en dan behoor je je (
) volwassen (
) te gedragen.
Stiekem als er niemand kijkt niet natuurlijk hè ().
Ik sta me het eelt op m'n handen te kloppen, ga je nog opendoen of hoe zit dat?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:33 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Dan moet je wel een paar deuren verder wezen. En kloppen dus.
* JanisJoplin wacht met smart af.
Ik moest nog even snel iets in de badkamer uh.. doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik sta me het eelt op m'n handen te kloppen, ga je nog opendoen of hoe zit dat?
Zal ik je maar komen redden dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Iedere keer als ik denk dat er niemand kijkt kom ik erachter dat dat electronisch huisarrest toch parten gaat spelen.
Dan ben ik blij dat m'n broertje z'n taak heeft verricht. Heeft hij de rest van m'n orders ook al opgevolgd?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:38 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Ik moest nog even snel iets in de badkamer uh.. doen.
* JanisJoplin doet open en ziet een bos rozen met een stel benen eronder..
Uiteraard. Zo aardig ben ik wel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Graag, komt SuperJanis me uit mijn benarde positie helpen?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:45 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Uiteraard. Zo aardig ben ik wel..
[afbeelding]
Ja, hij trok netjes zijn schoenen uit en staat nu in de keuken een (hoop ik) heerlijke maaltijd te koken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat m'n broertje z'n taak heeft verricht. Heeft hij de rest van m'n orders ook al opgevolgd?
* JanisJoplin rekent en telt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Hoe laat kan ik je verwachten?
Ik twijfel aan je normen en waarden, aangezien dat jong sinds hij op zichzelf woont al 3 keer gekookt heeftquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:46 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Ja, hij trok netjes zijn schoenen uit en staat nu in de keuken een (hoop ik) heerlijke maaltijd te koken.
Het is geen pizza, maar het zal vast aan mijn normen en waarden voldoen.
En na het eten zal hij de tafel ook netjes afruimen, zo zei hij..
Schattig broertje heb je.
Je vleugels liggen nog in de kast en moet je nog aantrekken of leef je in een andere tijdzone?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:47 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
* JanisJoplin rekent en telt.
15:15. (Eigenlijk 15:14, maar 15:15 staat mooier.).
Oh, ik zal hem wel even helpen dan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik twijfel aan je normen en waarden, aangezien dat jong sinds hij op zichzelf woont al 3 keer gekookt heeft.
Ik geloof echter toch dat hij mijn orders niet geheel gesnopen heeft.![]()
Ach laat ook maarquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:50 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Oh, ik zal hem wel even helpen dan.. Anders wordt het weer zo'n pizzaweek.
En wat waren jouw orders dan?
Niemand weet waar SuperJanis leeft.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je vleugels liggen nog in de kast en moet je nog aantrekken of leef je in een andere tijdzone?![]()
Dat blijkt inderdaad, en dat alleen voor een electronisch huisarrest. Je zou een lintje moeten krijgen!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:52 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Niemand weet waar SuperJanis leeft.. En ja, ik moet de vleugels nog wassen, laten drogen, strijken en aandoen. Dat vergt veel tijd, bloed, zweet en tranen.
En dat heb ik er allemaal voor over. Ik ben eigenlijk weer veelste lief.
Ik ga niet verder vragen en zeuren. Dat is zo vrouwelijk. En vrouwelijk zijn en doen is wel leuk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach laat ook maar [afbeelding]
15:15 is oké.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat blijkt inderdaad, en dat alleen voor een electronisch huisarrest. Je zou een lintje moeten krijgen!
Als het niet schikt kan morgen ook hoor, het is mij om het even.![]()
Ik ben blij dat je niet door blijft vragen. Daar erger ik mij vaak aan, aan die nieuwsgierige vrouwen. Echt top!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:54 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Ik ga niet verder vragen en zeuren. Dat is zo vrouwelijk. En vrouwelijk zijn en doen is wel leuk.
Maar dan voel ik me weer zo aan- en afhankelijk en zo zeurderig en zo nieuwsgierig.
Zeg nou..
Oké!
Ik moet wel zeggen dat het moeite kost. Maar het is mij gelukt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je niet door blijft vragen. Daar erger ik mij vaak aan, aan die nieuwsgierige vrouwen. Echt top!![]()
Ik voel een oneerlijke strijd opkomen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:55 schreef JanisJoplin het volgende:
Kan je trouwens tegen een vrouwelijk en zieligkijkend gezicht?
Moeite? Ach, zo lang het mij niet opvalt deert het niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:56 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat het moeite kost. Maar het is mij gelukt..
I'll take that as a no.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik voel een oneerlijke strijd opkomen.![]()
Ik zal de andere kant opkijken, behalve als ik het 'ikbenzielig' gezicht trek. Anders zie je dat niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moeite? Ach, zo lang het mij niet opvalt deert het niet.
* hermandeperman krijgt nare, hele nare beelden voor zich.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:57 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
I'll take that as a no.
* JanisJoplin grinnikt.
Pak je er ook een deegroller bij om het totaalplaatje compleet te maken?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:58 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Ik zal de andere kant opkijken, behalve als ik het 'ikbenzielig' gezicht trek. Anders zie je dat niet.
Wees gerust. Ik zal er niet teveel misbruik van maken. Alleen bij kleine dingetjes, die stiekem niet eens zo belangrijk zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
* hermandeperman krijgt nare, hele nare beelden voor zich.
Nee, die behoort meer bij het 'ikbenboos' gezicht wat ik zou kunnen trekken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Pak je er ook een deegroller bij om het totaalplaatje compleet te maken?
Maar ondertussen wel langzaam doch doeltreffend m'n leven verpesten zeker.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:59 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Wees gerust. Ik zal er niet teveel misbruik van maken. Alleen bij kleine dingetjes, die stiekem niet eens zo belangrijk zijn.
Nee, een biertje als beloning.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel langzaam doch doeltreffend m'n leven verpesten zeker.
Whehehe, dat lijkt me irritant, dat mensen beginnen te lachen als je pissig bentquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:00 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Nee, die behoort meer bij het 'ikbenboos' gezicht wat ik zou kunnen trekken.
Maar de meeste mensen lachen mij dan uit wanneer ik het doe en vaak wanneer ik het ook nog eens meen.
Het zou een quote voor in m'n sig kunnen zijn, maar een deal hebben we nu zeker.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:01 schreef JanisJoplin het volgende:
En ik betaal en haal het zelfs voor je.
Ja, meestal wordt je dan nog bozer. Maar ik kies meestal voor het meelachen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe, dat lijkt me irritant, dat mensen beginnen te lachen als je pissig bent
Mja, dan ben je dus niet echt boosquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:04 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Ja, meestal wordt je dan nog bozer. Maar ik kies meestal voor het meelachen.
Sommige lachjes zijn aanstekelijk..
Oké, dan wordt het 15:30, aangezien ik dan nog even snel naar de supermarkt moet rennen vliegen voor een nieuw kratje bier.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het zou een quote voor in m'n sig kunnen zijn, maar een deal hebben we nu zeker.![]()
M'n speciale bierkoelkast staat al aanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:05 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Oké, dan wordt het 15:30, aangezien ik dan nog even snel naar de supermarkt moet rennen vliegen voor een nieuw kratje bier.
Maak je koelkast maar vast wat leger..
Nou eigenlijk wel. Maar ik heb een zwak voor lachende mensen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, dan ben je dus niet echt boos
Mooi, dan jensen we het er meteen in en met een beetje geluk is het na een uurtje al kouder dan koud.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
M'n speciale bierkoelkast staat al aan.
Hoe zat dat ook alweer met die roos enzo?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:06 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel. Maar ik heb een zwak voor lachende mensen..
Wat dus inhoudt dat we precies wanneer ik klaar ben met werken aan het bier kunnen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:07 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Mooi, dan jensen we het er meteen in en met een beetje geluk is het na een uurtje al kouder dan koud..
Fuck, je broertje.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe zat dat ook alweer met die roos enzo?![]()
Goeie timing weer.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat dus inhoudt dat we precies wanneer ik klaar ben met werken aan het bier kunnen.![]()
Hij heeft weer met z'n poten in de electrische vliegenmepper gezeten?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:08 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Fuck, je broertje.
* JanisJoplin rent vliegt naar de keuken.
Die was is dood?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:09 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Goeie timing weer..
Alleen heb je dan nog niet gegeten.
* JanisJoplin neemt ook maar een zak borrelnootjes en een ovenpizza mee.
Weer?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij heeft weer met z'n poten in de electrische vliegenmepper gezeten?
Vrouwen zijn toch wel leuk hè?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er wordt weer goed voor me gezorgd
!
Het is een gevoelig ventje.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:11 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Weer?.
Zoveel stroom zit daar niet op, moet kunnen.
Ik heb er trouwens geen. De winkel waar ze hem hadden heeft ze niet meer (logisch Janis, logisch). Dus heb ik maar een 19 eurocent vliegenmepper meegenomen.
Geen wonder dat ie de schotel niet uit de oven durfde te halen. Gelukkig kwam daar SuperJanis weer tevoorschijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het is een gevoelig ventje.![]()
En ik gebruik altijd een schoen ofzo, of m'n hand.
Af en toe?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo af en toe zijn ze best leuk ja.![]()
Hij zal je dankbaar zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:15 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Geen wonder dat ie de schotel niet uit de oven durfde te halen. Gelukkig kwam daar SuperJanis weer tevoorschijn..
Ik zie het juist als sport, hoe meer vlekken op de muur hoe beterquote:Ik weiger om zulke beestjes met mijn handen aan te raken.
Oké, ik geef toe. Ik durf het niet..
Ik mep sowieso niet graag vliegen of enig ander soort insect kapot, krijg je altijd van die nare vlekken van op de muur enzo.. Gelukkig heb ik er ook niet zoveel last van.
Als je straks langskomt met het krat bier e.d. zal ik misschien mijn mening bijstellen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:15 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Af en toe?. Daar neem ik natuurlijk geen genoegen mee.
Je vindt dat wel wat hebben? Zo'n volgestipte vlekjesmuur?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij zal je dankbaar zijn.
[..]
Ik zie het juist als sport, hoe meer vlekken op de muur hoe beterDit doe ik uiteraard niet bij vreemden thuis
Misschien?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je straks langskomt met het krat bier e.d. zal ik misschien mijn mening bijstellen.![]()
Toch wel?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:21 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Je vindt dat wel wat hebben? Zo'n volgestipte vlekjesmuur?
Ik vind een mooie egale strakke muur leuker eigenlijk..
Je zult er geen spijt van krijgen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:21 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Misschien?.
Is het überhaupt de moeite wel waard om langs te komen dan?
Zoveel moeite voor een vlieg? Doei.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toch wel?Gelijk met een doekje schoonmaken will do the job
Maar ik ga eind deze week toch uit m'n huidige kamer dus nu maakt het niet meer uit
Hoe groter de bloedspetters hoe beter.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:23 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Zoveel moeite voor een vlieg? Doei..
.
Oh!
* JanisJoplin neemt haar vliegenmepper mee.
* JanisJoplin duwt haar lippen op elkaar.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je zult er geen spijt van krijgen.![]()
* hermandeperman geeft er snel een kus op.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:24 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
* JanisJoplin duwt haar lippen op elkaar.
Pech, ik vraag het toch. Dan maar nieuwsgierig en zeurderig en vrouwelijk: Waarom niet?
Zolang ze maar niet in mijn gezicht en haren vliegen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe groter de bloedspetters hoe beter.![]()
Nee net zoals al die andere vrouwen breng jij niet de helft van de tijd in de badkamer door.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:25 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet in mijn gezicht en haren vliegen..
.
Anders neem ik je badkamer in beslag. (Ik heb het er wel vaak over hè. Dadelijk denk je nog dat ik de helft van mijn tijd in de badkamer doorbreng. Wat uiteraard niet zo is..)
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
* hermandeperman geeft er snel een kus op.
Whehehehe had ik je mooi te pakken voor je wat kon zeggen D:D;d;d;D![]()
;d;d:DD!11!11!rofleinszwei!11!1!!!DdD:D:D:Dd;D:~!!!
Nee, ik zit nu ook niet stiekem met mijn laptop op de badkamer mijn nagels te lakken en mijn voeten te boenen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee net zoals al die andere vrouwen breng jij niet de helft van de tijd in de badkamer door.
Dat lijkt wel verdacht veel op mijn uitspattingquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:26 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
. D:D;d;d;D
![]()
;d;d:DD!11!11!rofleinszwei!11!1!!!DdD:D:D:Dd;D:~!!! Ofzoiets.
.
.
Zie je wel, één pot nat.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:27 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Nee, ik zit nu ook niet stiekem met mijn laptop op de badkamer mijn nagels te lakken en mijn voeten te boenen.
Nee, echt niet!
Betrapt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat lijkt wel verdacht veel op mijn uitspatting.
Je hebt het fout!quote:
Graag.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:30 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Je hebt het fout!
Ik kan heel goed in 10 minuten gedoucht en mijn tanden gepoetst hebben.
Moet ik het soms bewijzen?.
Ik deed niet alsof ik het had verzonnen. Ook veranderd heb ik het niet. Ook heb ik het niet in een verkeerde context gebruikt. Vind ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[afbeelding]Auteursrechten![afbeelding]
10 minuten voor ik op de fiets stap sta ik op inderdaadquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:31 schreef vosss het volgende:
10minuten?
Gek, dat kan in 5, mét aankleden erbij.
Makkelijk zelfs.
Heb je wel eens een BH dicht gemaakt? Ondingen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:31 schreef vosss het volgende:
10minuten?
Gek, dat kan in 5, mét aankleden erbij.
Makkelijk zelfs.
Nah, vooruit dan, voor deze ene keer.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:32 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Ik deed niet alsof ik het had verzonnen. Ook veranderd heb ik het niet. Ook heb ik het niet in een verkeerde context gebruikt. Vind ik..
15:30. Houd de badkamer even vrij, oké?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Graag.
Hoe wil je dat gaan doen dan?Met de
webcam
?
Openen gaat een stuk sneller.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:32 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Heb je wel eens een BH dicht gemaakt? Ondingen..
Oké. Ik zal m'n huisgenoot verzoeken op te bokkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:33 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
15:30. Houd de badkamer even vrij, oké?
Heb je ook van die lange haren zoals ik dat heb?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
10 minuten voor ik op de fiets stap sta ik op inderdaad.
Als iemand anders het doet wel ja.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Openen gaat een stuk sneller.
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:34 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Heb je ook van die lange haren zoals ik dat heb?
D'oh.quote:En haal je ook altijd een boel haar weg?
10 minuten gaat primaquote:10 minuten is snel..
Mag ik dan ook in zijn kamer snuffelen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oké. Ik zal m'n huisgenoot verzoeken op te bokken.
Ik doe er idd zelf niet dagelijks een aan nee.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:35 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Als iemand anders het doet wel ja.
Pardon?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk het niet
[..]
D'oh.
[..]
10 minuten gaat prima.
Maar wel wekelijks?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik doe er idd zelf niet dagelijks een aan nee.
Als ik uit het huis ga gaat hij daar samenwonen met z'n vriendin. Ze zijn al begonnen met verbouwen en ze slapen nu in de huiskamer. Je mag van mij (en van hem vast ook wel) gewoon in de huiskamer snuffelen hoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:35 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Mag ik dan ook in zijn kamer snuffelen?.
Dus je hebt eigenlijk geen huiskamer meer?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als ik uit het huis ga gaat hij daar samenwonen met z'n vriendin. Ze zijn al begonnen met verbouwen en ze slapen nu in de huiskamer. Je mag van mij (en van hem vast ook wel) gewoon in de huiskamer snuffelen hoor.
Hema cup Gquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:37 schreef JanisJoplin het volgende:
Gaan we dan samen wat nieuwe BHtjes kopen?. Gezellig.
.
Jawel hoor, alleen liggen er toevallig ook 2 matrassen in de hoek.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:37 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Dus je hebt eigenlijk geen huiskamer meer?
En af en toe ook 2 mensen dus.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen liggen er toevallig ook 2 matrassen in de hoek.
Vroegslapersquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:39 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
En af en toe ook 2 mensen dus..
Gaan ze laat naar bed, of zijn het van die vroegslapers?
Wil ik het weten?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:39 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Pervers durf ik ze niet te noemen. Maar wel een andere gedachte ja.
Dat wordt vanavond vroeg naar huis vliegen dus.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vroegslapers
Maar aangezien ik momenteel ook een a:rbeide:r ben (nog 3 dagen) ga ik ook nog ff vroeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |