Als militairzijnde mag dat? Wordt ie er niet dik van?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een maat van mij vreet er echt 5 per dagMaar die is dan ook militair.
Maar bier is inderdaad oké, derhalve rages ook.
Ben je boos?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan ben je morgen lekker zuur!
Witbier uit de koelkast en borrelnootjes van de Appie zijn niet okay met dit weer?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:51 schreef Lightyear het volgende:
[..]
WitBier uit de kratkoeler!![]()
Borrelnootjes van de Duyvis zijn okay met dit weer...
Waarom niet?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Witbier uit de koelkast en borrelnootjes van de Appie zijn niet okay met dit weer?
Ach, hij stak ze vroeger al in de magnetron, i.p.v. in de oven, dus hij zal eraan gewend zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:53 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Als militairzijnde mag dat? Wordt ie er niet dik van?.
* JanisJoplin voelt een rilling over haar rug lopen.
Hoe erg ik ook van pizza houd, dat gaat me toch net iets te ver..
Ik ook, het was dan ook een vraag.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:54 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik vind het wel een puik idee.
Koelkast is toch gewoon een uit de kluiten gewassen kratkoeler met dit weer?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Witbier uit de koelkast en borrelnootjes van de Appie zijn niet okay met dit weer?
Ontbijten doe jij dus ook met borrelnoten en een krat bier?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:56 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Koelkast is toch gewoon een uit de kluiten gewassen kratkoeler met dit weer?
Ligt bij mij geloof ik niets anders in dan 5 pizza's en een krat bier, voor als de kratkoeler op lokatie leeg is![]()
Borrelnootjes van Appie Heyn zijn ook okay...al zijn ze wat flauwer...
Oeps, verkeerd gelezen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ook, het was dan ook een vraag.
Goh, uit de oven zijn ze een stuk lekkerder, vind ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, hij stak ze vroeger al in de magnetron, i.p.v. in de oven, dus hij zal eraan gewend zijn.
En dik wordt hij er wel van, als hij n.l. geen pizza eet in de pauze neemt hij kroketten ende frikadellen. Ook niet echt heel gezond.
Maar ach, als hij zich er goed bij voelt.![]()
Bier en pizza natuurlijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ontbijten doe jij dus ook met borrelnoten en een krat bier?
Tov!
Magnetronpizza's???quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:00 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Goh, uit de oven zijn ze een stuk lekkerder, vind ik.
Maar het zal zeker door de tijd komen, de magnetron is vast een stuk sneller.
Eigenlijk denk ik dat hij zich beter zou voelen als ie het een beetje zou minderen..
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:05 schreef veldmuis het volgende:
Ben je even weg, verpesten ze heel je topique!!
Probleem was dat hij de ovenpizza's in de magnetron praktequote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:00 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Goh, uit de oven zijn ze een stuk lekkerder, vind ik.
Maar het zal zeker door de tijd komen, de magnetron is vast een stuk sneller.
Eigenlijk denk ik dat hij zich beter zou voelen als ie het een beetje zou minderen..
Hej, dat is toevallig, ik was ook even weg.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:05 schreef veldmuis het volgende:
Ben je even weg, verpesten ze heel je topique!!
Yuck!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Probleem was dat hij de ovenpizza's in de magnetron prakte
Das ook toevallig, ik ook!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hej, dat is toevallig, ik was ook even weg.
Dus geef mij en Lightyear maar weer de schuld hè.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hej, dat is toevallig, ik was ook even weg.
Dan is hij de volgende dag dood.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vul hem met water uit de maas.
Heb je het wel eens geprobeerd? Voor alles.. bijna alles moet een eerste keer zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan liefkozend "Wil je ook een hapje?"
Vooral Lightyear, hij heeft zeker 3 keer gepost.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:18 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Dus geef mij en Lightyear maar weer de schuld hè..
Het spijt ons, veldmuis. Denk ik. Mij in ieder geval wel.
Ja, dat verpestte het eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vooral Lightyear, hij heeft zeker 3 keer gepost.
Wat een dooddoenerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:19 schreef JanisJoplin het volgende:
Door dat water uit de sloot!
een maat van mij vreet er 6 maar die is dan ook pompbediendequote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een maat van mij vreet er echt 5 per dagMaar die is dan ook militair.
Dat wel, maar aangezien ik nog jong en onbezonnen was ben ik op mijn stalen ros gesprongen en richting moeders' vleugels gereden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:20 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Heb je het wel eens geprobeerd? Voor alles.. bijna alles moet een eerste keer zijn.
Best wel hè.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:20 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Ja, dat verpestte het eigenlijk..
Ik stond potdulle met een bos klaar.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:21 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Nou je had me ook wel even een nieuwe roos kunnen aanbieden.
Als je jong en onbezonnen bent behoor je niet naar moeders te vluchten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat wel, maar aangezien ik nog jong en onbezonnen was ben ik op mijn stalen ros gesprongen en richting moeders' vleugels gereden.
Dat "beroep" heb ik ook een blauwe maandag beoefendquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:21 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
een maat van mij vreet er 6 maar die is dan ook pompbediende
Oh. Klop je even, want de bel doet het niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik stond potdulle met een bos klaar.
Onderweg heb ik dan ook mijn shotgun leeggeschoten op een kudde koeien.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:22 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Als je jong en onbezonnen bent behoor je niet naar moeders te vluchten.
Dan behoor je stoute dingen te doen.. Pizza's uit de magnetron eten dus.
Bij wie sta ik dan aan te bellen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:23 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Oh. Klop je even, want de bel doet het niet..
O RLY? Ik ook!!!HEINZquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat meen je niet?Ik ook namelijk.
Zucht.. Vroeger.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Onderweg heb ik dan ook mijn shotgun leeggeschoten op een kudde koeien.
Een raadspelletje.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bij wie sta ik dan aan te bellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |