Omdat ik jarig ben?quote:
Er stond eerst 9 juli in je profiel, hansworst.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat ik jarig ben?
I K - B E N - J A R I G
Snap je het nu wel?
HELEMAAL NIET WAARquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er stond eerst 9 juli in je profiel, hansworst.
Godver.. komt het vrouwtje weer alles verpesten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:16 schreef babette21 het volgende:
ik ben helemaal niet voor Frankrijk...
en Diz, jij bent toch in augustus of september jarig?![net als ons kind
]
Tjah.. je zat er idd aardig in de buurt... alleen je haalde dus 7 en 9 door elkaar. Vieze vuile oneven-getallen barbaar! Ik ga het Arcee vertellenquote:
3 juli!!!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:19 schreef babette21 het volgende:
oh wacht, 5 juli.... Tom Cruise, isn't it?!
Nee, die was een paar dagen geleden jarig. En toen zei ik nog: "Dizer, moet jij niet even met je kloon gaan posten, want hij is jarig!quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:19 schreef babette21 het volgende:
oh wacht, 5 juli.... Tom Cruise, isn't it?!
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:16 schreef Dizer het volgende:
Godver.. komt het vrouwtje weer alles verpesten.
7 september dus
** pakt roosterquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik had eerst alleen september staan, maar om mezelf in te dekken heb ik augustus er maar bij gezet
even wat anders: weet jij al wat over 20/7????
of wil je nu uberhaupt niet meer, omdat je gisteren al stiekem hebt geminimeet??![]()
[
]
hé wat goed!!! zullen we 'm dan gewoon vast zetten?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:25 schreef Dizer het volgende:
** roostervrije dag
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
hé wat goed!!! zullen we 'm dan gewoon vast zetten?
en iedereen die verder óók kan is uiteraard ook van harte welkom, toch!?!
Is dat niet een toekomst foto van de zoon van Angelina Joli en Brad Pittquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Geef me eens een lekker kusje, Dizer!
Rene Kleinquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat 'n eng mager hoofd
hij doet me aan Rene - Mister Blue - Klein denken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |