Wordt het daar lekkerder van? Want viezer kan toch bijna niet?quote:Op zondag 11 juni 2006 19:30 schreef MissBliss het volgende:
Hoi
Ik gooi net mn as in mn volle blikje red bull![]()
![]()
Oh ...quote:Op zondag 11 juni 2006 19:42 schreef Duiveltja het volgende:
Weet je nog dat ik vertelde dat ik gister een feestje had? Nou dat feestje was heel leuk, dit is de aftermath.
GA GEEN MISBRUIK MAKEN VAN JE MODJESHEID HEquote:
Tis gewoon een kater dusquote:Op zondag 11 juni 2006 19:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ...
Betekent dat ook dat je me morgen niet kunt helpen met de installatie van mijn nieuwe internetprovidershit en modem????
Maar het was wel gezellig?
Ik voel die nooit.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:49 schreef rena het volgende:
De eerste muggenbult van dit jaar is gesignaleerd.![]()
Op mijn been![]()
![]()
![]()
Ja, het is algemeen bekend dat jij ongevoelig bentquote:
Dat was sowieso niet zeker, omdat ik nog een tentamen moet leren. Ik laat het je wel op tijd weten.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ...
Betekent dat ook dat je me morgen niet kunt helpen met de installatie van mijn nieuwe internetprovidershit en modem????
Maar het was wel gezellig?
Ik heb na een avondje alcoholtanken zelden last van hoofdpijn. Ik heb nu gewoon even brakheid. Mijn maag is momenteel niet in al te beste staat.quote:
Dat jij dit zegt doet me helemaal niks.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:50 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, het is algemeen bekend dat jij ongevoelig bent![]()
Oh ja.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:50 schreef Duiveltja het volgende:
Dat was sowieso niet zeker, omdat ik nog een tentamen moet leren. Ik laat het je wel op tijd weten.
Coolio. Of ik fiets en jij rent achter mij aan?quote:Op zondag 11 juni 2006 19:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja.
Nu ja, ik ga morgen wel op de fiets naar mijn werk. Mag je achterop, als je besluit naar het Lampegat te komen! Of voorop het rekje
.
En anders ga ik woensdag wel met de bolide!
Niet weer!quote:Op zondag 11 juni 2006 20:01 schreef Duiveltja het volgende:
Coolio. Of ik fiets en jij rent achter mij aan?
(quote:Op zondag 11 juni 2006 20:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet weer!![]()
Gil ik gewoon Fietsuhdief!!!!
Mannen die gillen getuigen ook niet van mentale stabiliteitquote:Op zondag 11 juni 2006 20:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
()
Gil ik gewoon. Overspannen en labiele vrouw!!!!
Dat is toch die ene Nederlandse soapie?quote:Op zondag 11 juni 2006 20:16 schreef Bupatih het volgende:
http://www.millionairematch.com/user?ferenc
Copycat, iets voor jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |