JIJ BENT EEN GEMENE VROUW!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's vooral heel sneu
echt voor van die kiddo's die te lui zijn om te werken & dus geen vakantie bij elkaar hebben gespaard
de hele week keihard werken [in combinatie met een enorm prettig en enerverend inwendig onderzoek] en dan op vrijdagavond nog even in één ruk [quote:
Nee, dit wind me niet echt opquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
de hele week keihard werken [in combinatie met een enorm prettig en enerverend inwendig onderzoek] en dan op vrijdagavond nog even in één ruk [![]()
] een boek van 265 blz's uitlezen...
persoonlijk kan ik hier weinig geiligheid in ontdekken, maar als jij er opgewonden van word vind ik 't best hoor
Wat een simpele doch briljante tvpquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:58 schreef MissBliss het volgende:
Hoi.
Moet je maar sneller zijn.quote:
jij was te traag...quote:
ik vind Pierre Bokma echt geniaal altijdquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:58 schreef Bupatih het volgende:
De Vloer Op. Nu.
Laat dat maar zitten.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:52 schreef babette21 het volgende:
of toch een blote billen vakantie:
[afbeelding]
quote:Eén ding is zeker:
van waar ter wereld je ook inlogd, hier bij SC schijnt iig elke dag de zon
Eva Duijvestein.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Babette hoe heet dat meisje van je avatar ook alweer kom er echt ff niet op![]()
Babette Eenentwintigquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Babette hoe heet dat meisje van je avatar ook alweer kom er echt ff niet op![]()
jij sloerie uit de sloppequote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:08 schreef Airelle het volgende:
Ik dacht, ik geef even antwoord.
quote:
Als er iets is wat ik niet kan...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:39 schreef MissBliss het volgende:
Slapen in het vliegtuig
8!!!! uur vliegen
tja ik wilde niemand buitensluitenquote:
Dan ga je een spelletje spelen met de piloten of zo.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als er iets is wat ik niet kan....
Ik zie hem er wel voor aanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja ik wilde niemand buitensluiten
timbob lag ook altijd in z'n blote reet in de tuin, dus wie weet zijn er meer sc'ers.... [erik ofzo]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |