Nu wel ja, jij dikke nerd!quote:Op maandag 3 juli 2006 15:12 schreef Odysseuzzz het volgende:
Leuke OP!
Had je maar moeten nadenken voordat je een nieuw topic opende.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:13 schreef pberends het volgende:
Sri Lanka.
Slotje van een van de mods hier graag.
quote:Op maandag 3 juli 2006 15:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Had je maar moeten nadenken voordat je een nieuw topic opende.
Bedoel je mij?quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 15:29 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dat zou ik niet uitsluiten als ik jou was.![]()
Haha![]()
![]()
Snap je hem? Als ik jou was.
quote:Ben voor vrijdag dus een compleet vrije dag gaan plannen, geen werk, geen boodschappen, geen verdere afspraken, geen eten koken (ff Mac halen). Verder gedurende de week gezorgd dat ik donderdagavond op een totaal van 98.400 uit zou komen.
quote:Vrijdag 0:02 ben ik begonnen. Omdat ik wist dat het s'avonds nog redelijk druk zou zijn besloot ik dat ik beter dan kon beginnen, dan extra vroeg opstaan en proberen te posten als iedereen nog slaapt. Ik het tot even over 2 uur gepost in zowel de SC als de woordspelletjes in MEN en besloot toen dat ik moe was en ben gaan slapen met zo'n 280 posts op de teller.
Omdat mijn vrouw wel gewoon aan het werk moest ging om 6:50u de wekker. Ik besloot er ook maar gelijk uit te komen, ik had tenslotte nog genoeg te doen die dag.
quote:Mijn collega-SC'ers die op de hoogte waren van mijn plannen stonden mij goed bij zodat er genoeg posts waren waarop ik kon reageren, zodat ik niet onnodig in de wilde weg Fok rond hoefde te spemmen.
quote:Rond 13:45u klikte ik op invoeren en bleef de boel hangen. Mijn internet lag eruit. Dit was iets waar we al om gegrapt hadden, maar dat het nu werkelijk zou gebeuren...
(...)
Omdat ik toch verder niets te doen had en ze zich in de SC waarschijnlijk afvroegen waar ik was besloot ik even naar de bibliotheek in het centrum te rijden om daar via internet even uileg te geven. Toch jammer dat mijn poging halverwege strandde, zonder dat ik er iets aan kon doen. Gelukkig zag ik toen ik weer thuis kwam dat de lampjes op het modem weer 'vrolijk' knipperde, wat betekende dat ik na een onderbreking van een uur weer verder kon richting mijn doel.
Jij vindt mij helemaal niet lief, stomme Rotterdammer!quote:Op maandag 3 juli 2006 15:29 schreef BVO het volgende:
Lieve Bupa, kan je hier iets mee doen voor m'n ava?.
Daarzo tussen 1:00 en 1:04.
http://youtube.com/watch?v=ylMqeyMgsxs&mode=related&search=portugal%20england%20rooney
Ja, dit soort dingen. Daarom begin ik gewoon zelfs niet aan het hebben van kloons, voor je het weet eindig je zo.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:36 schreef Bupatih het volgende:
OMG! WTF! BBQ!
Dit is ZIEK!!!!![]()
![]()
Gaat D.Rose vandaag een nieuw dagrecord neerzetten
[..]
[..]
[..]
[..]
Heus welquote:Op maandag 3 juli 2006 15:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij vindt mij helemaal niet lief, stomme Rotterdammer!![]()
![]()
Je gebruikt me enkel voor je avatars!
Maarre.Ik zou niet weten hoe ik dát zou moeten doen?
! Het is een flash-filmpje en ik weet niet hoe ik die kan dowloaden en kan omzetten naar een 'normaal filmpje'..
Die heb ik uit een groter .gifje van iemand anders gehaald.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Heus wel.
Ook niet met een paar caps ofzo??. Jij heb ook zo'n toffe, die doet het toch ook
.
Wel stukje wil je hebben?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:29 schreef BVO het volgende:
Lieve Bupa, kan je hier iets mee doen voor m'n ava?.
Daarzo tussen 1:00 en 1:04.
http://youtube.com/watch?v=ylMqeyMgsxs&mode=related&search=portugal%20england%20rooney
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |