Kijk dan waar het topic over gaat.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:03 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Gelukkig vind je het zelf wel leuk
Oh hehe, ze staan in USquote:
Thank you, maar ligt aan de fotograaf he?quote:
Maar ook een beetje aan het modelquote:Op maandag 10 juli 2006 14:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thank you, maar ligt aan de fotograaf he?
Wat er op staat is meestal toch ook best belangrijk hoor.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thank you, maar ligt aan de fotograaf he?
quote:Op maandag 10 juli 2006 14:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat er op staat is meestal toch ook best belangrijk hoor.
.
MB en politiek?!quote:Op maandag 10 juli 2006 15:02 schreef MissBliss het volgende:
Mja, ik gaf even het politiek correcte antwoord
Nee hoormaar dank je enzo
Bijna wel, maar bij MB gebruiken ze vrijwel nooit lidwoorden.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kijk dan waar het topic over gaat.. Het woordgrapje is geniaal
.
Whaaa, nu wil ik weer op vakantie door jou met je:'ola'.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ola
Ik krijg meer zin in een ijsjequote:Op maandag 10 juli 2006 15:27 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Whaaa, nu wil ik weer op vakantie door jou met je:'ola'.![]()
Onmogelijke combinatiequote:
En nu weer snel met het vliegtuig terug naar Nederland zeker?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik heb net 5 (!) bolletjes ijs gehad..
.
Ik was wel in het buitenland.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:37 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
En nu weer snel met het vliegtuig terug naar Nederland zeker?![]()
Aha! Lekker weer daar? Woensdag kom ik ook weer naar België. Maar helaas naar Wallonie met al z'n Walen.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:39 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik was wel in het buitenland..
België..
5 minuten hiervandaan, dus weer was hetzelfde.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha! Lekker weer daar? Woensdag kom ik ook weer naar België. Maar helaas naar Wallonie met al z'n Walen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |