quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:04 schreef Zhenar het volgende:
sgdk
Ik ben niet in een sociale bui vandaagquote:
quote:
Dat komt goed uit.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben niet in een sociale bui vandaag![]()
Check de OP!quote:
Dizzlequote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:07 schreef Dagonet het volgende:
Dizer werd, tot veler verbazing, een paar weken geleden mod op V&A. Tot misschien wel nog grotere verbazing deed hij het daar prima en is hij mede verantwoordelijk voor het uit het slop trekken van dat forum, op geheel kenmerkende wijze.
Maar Dizer zou Dizer niet zijn als hij niet op z'n eigen manier ook bleef posten en daarbij de grenzen van het toelaatbare opzocht en overschreed. Ook crew kan dit niet straffeloos doen.
Als je op zo'n manier post terwijl er van je verwacht wordt dat je zelf dat soort posts moet editten verlies je je geloofwaardigheid en kan je als crew niet meer functioneren; zijn positie werd onhoudbaar.
Wij vinden dit oprecht erg jammer, als mod op V&A was hij goed op z'n plek en wij willen hem daarom ook hartelijk bedanken voor de geleverde prestaties en de tijd die hij erin heeft gestoken.
quote:
Als het maar weer wordt rechtgezet. Ik doe niet voor niets al die moeite om een TT te bedenken!quote:
naziquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:09 schreef Zhenar het volgende:
Een of anderemod
heeft de TT van ShowChat #850: Dizer is zelf stom! :{ veranderd.
![]()
[edit:] Oh, hij is alwéér veranderd![]()
Het moet zijn:
ShowChat #850: Verzamelen op het Surinameplein?
En een note voor de daders natuurlijk![]()
En kwarktaart?quote:
KUT ZHENARquote:
Als je wist hoe lang ik al een note tracht te bemachtigen, is dit juist heel menslievend van mij!quote:
Waarom? Omdat mijn stem gehoord moet worden! Want ik heb zinnige dingen te vertellen. En al weet ik van mezelf al dat ik gelijk heb, dan is er niks mis mee om andermans ogen te openen!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat bedoel ik: waaróm wil je altijd de discussie aangaan? Neem het huidige geval: Dizer baalt van zijn migraine en reageert zich hier af. Waarom daar dan op in gaan? Je kunt hem ook proberen op te vrolijken, maar zo ben je dan weer niet. Van een beetje uitlokken ben je namelijk heel niet vies.
[..]
Tjah, lief hoor, maar verder inhoudsloos natuurlijk. Beantwoord mijn eerdere vraag maar, aub.![]()
Dudequote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:54 schreef Dizer het volgende:
Weetje... waarom gaan al jullie newbies niet gewoon weg? Gewoon lekker alleen met:
MissBliss
Airelle
Babette21
en de rest kan lekker optieven
Bupaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom? Omdat mijn stem gehoord moet worden! Want ik heb zinnige dingen te vertellen. En al weet ik van mezelf al dat ik gelijk heb, dan is er niks mis mee om andermans ogen te openen!En ze te laten zien hoe het nou daadwerkelijk zit! Het is niet voor het eerst dat ik een discussie met iemand aanga en dat die naderhand doorheeft dat ik gelijk had. Hij blij, ik blij.
En over dit geval: Dizer moet niet zo miepen.Ook al heeft 'ie migraine.
Afreageren doe je maar op een andere manier.
En sowieso niet tegen mij!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |