quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:04 schreef Zhenar het volgende:
sgdk
Ik ben niet in een sociale bui vandaagquote:
quote:
Dat komt goed uit.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben niet in een sociale bui vandaag![]()
Check de OP!quote:
Dizzlequote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:07 schreef Dagonet het volgende:
Dizer werd, tot veler verbazing, een paar weken geleden mod op V&A. Tot misschien wel nog grotere verbazing deed hij het daar prima en is hij mede verantwoordelijk voor het uit het slop trekken van dat forum, op geheel kenmerkende wijze.
Maar Dizer zou Dizer niet zijn als hij niet op z'n eigen manier ook bleef posten en daarbij de grenzen van het toelaatbare opzocht en overschreed. Ook crew kan dit niet straffeloos doen.
Als je op zo'n manier post terwijl er van je verwacht wordt dat je zelf dat soort posts moet editten verlies je je geloofwaardigheid en kan je als crew niet meer functioneren; zijn positie werd onhoudbaar.
Wij vinden dit oprecht erg jammer, als mod op V&A was hij goed op z'n plek en wij willen hem daarom ook hartelijk bedanken voor de geleverde prestaties en de tijd die hij erin heeft gestoken.
quote:
Als het maar weer wordt rechtgezet. Ik doe niet voor niets al die moeite om een TT te bedenken!quote:
naziquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:09 schreef Zhenar het volgende:
Een of anderemod
heeft de TT van ShowChat #850: Dizer is zelf stom! :{ veranderd.
![]()
[edit:] Oh, hij is alwéér veranderd![]()
Het moet zijn:
ShowChat #850: Verzamelen op het Surinameplein?
En een note voor de daders natuurlijk![]()
En kwarktaart?quote:
KUT ZHENARquote:
Als je wist hoe lang ik al een note tracht te bemachtigen, is dit juist heel menslievend van mij!quote:
Waarom? Omdat mijn stem gehoord moet worden! Want ik heb zinnige dingen te vertellen. En al weet ik van mezelf al dat ik gelijk heb, dan is er niks mis mee om andermans ogen te openen!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat bedoel ik: waaróm wil je altijd de discussie aangaan? Neem het huidige geval: Dizer baalt van zijn migraine en reageert zich hier af. Waarom daar dan op in gaan? Je kunt hem ook proberen op te vrolijken, maar zo ben je dan weer niet. Van een beetje uitlokken ben je namelijk heel niet vies.
[..]
Tjah, lief hoor, maar verder inhoudsloos natuurlijk. Beantwoord mijn eerdere vraag maar, aub.![]()
Dudequote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:54 schreef Dizer het volgende:
Weetje... waarom gaan al jullie newbies niet gewoon weg? Gewoon lekker alleen met:
MissBliss
Airelle
Babette21
en de rest kan lekker optieven
Bupaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom? Omdat mijn stem gehoord moet worden! Want ik heb zinnige dingen te vertellen. En al weet ik van mezelf al dat ik gelijk heb, dan is er niks mis mee om andermans ogen te openen!En ze te laten zien hoe het nou daadwerkelijk zit! Het is niet voor het eerst dat ik een discussie met iemand aanga en dat die naderhand doorheeft dat ik gelijk had. Hij blij, ik blij.
En over dit geval: Dizer moet niet zo miepen.Ook al heeft 'ie migraine.
Afreageren doe je maar op een andere manier.
En sowieso niet tegen mij!
![]()
Kijk Bupatih: deze post negeer ik verder gewoon, omdat ik weet dat Dizzle er morgen toch wel weer spijt van heeft en het bovendien een belediging aan het verkeerde adres is. Zó makkelijk is dat nou!quote:
quote:
tofquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:08 schreef Q. het volgende:
Ik ben ook stom.
Hij is in die post dan ook niet serieus.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kijk Bupatih: deze post negeer ik verder gewoon, omdat ik weet dat Dizzle er morgen toch wel weer spijt van heeft en het bovendien een belediging aan het verkeerde adres is. Zó makkelijk is dat nou! [afbeelding]
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:15 schreef Airelle het volgende:
Wie is Re nu weer? Ik snap het ook niet helemaal meer hoor met al die newbies.
Tja, je moet het zelf weten. Je kunt mensen ook de ogen openen door gewoon niet op ze in te gaan. Want bij sommige mensen werkt dat helemaal niet. Kortom: ik zou er anders mee omgaan. Maar dat is zo tof: dat mensen verschillend zijn!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom? Omdat mijn stem gehoord moet worden! Want ik heb zinnige dingen te vertellen. En al weet ik van mezelf al dat ik gelijk heb, dan is er niks mis mee om andermans ogen te openen!En ze te laten zien hoe het nou daadwerkelijk zit! Het is niet voor het eerst dat ik een discussie met iemand aanga en dat die naderhand doorheeft dat ik gelijk had. Hij blij, ik blij.
En over dit geval: Dizer moet niet zo miepen.Ook al heeft 'ie migraine.
Afreageren doe je maar op een andere manier.
En sowieso niet tegen mij!
![]()
Dramaqu....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij is in die post dan ook niet serieus.Dat soort posts negeer ik regelmatig.
EN SOWIESO!
Je wilt niet weten hoeveel reacties ik hier negeer. Pfff, er wordt zoveel op mij gereageerd, dat ik geen zin heb om op álle posts te gaan reageren. En dan krijg ik opeens Svens, Eriks en DaMarts die aan mijn kop gaan zeiken en met quotes gaan strooien, omdat ik een post van ze over het hoofd zag!
108041quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:15 schreef Airelle het volgende:
Als het bij die mensen niet werkt, zijn ze stom. Punt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tja, je moet het zelf weten. Je kunt mensen ook de ogen openen door gewoon niet op ze in te gaan. Want bij sommige mensen werkt dat helemaal niet. Kortom: ik zou er anders mee omgaan. Maar dat is zo tof: dat mensen verschillend zijn!![]()
Ja, ik dien ook niet genegeerd te wordenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:15 schreef Bupatih het volgende:
En dan krijg ik opeens Svens, Eriks en DaMarts die aan mijn kop gaan zeiken en met quotes gaan strooien, omdat ik een post van ze over het hoofd zag!
de loverboy van MB.... geloof ikquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:15 schreef Airelle het volgende:
quote:
Bron: Bupa-handboekquote:-posts dienen niet serieus genomen te worden, behalve als het er expliciet bij staat vermeld.
Die 'quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik dien ook niet genegeerd te worden.
En als je dan zonodig met Dizer wil bekvechten, doe dat dan eens zonder die irritante kut-smilies als '' en '
'
.
ja... wie ben jij?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
In dit extreem onskentonsclubbie wel.
Maar welkom enzo.
Ah, de tiende keer al! Een mijlpaal, mên!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:18 schreef Dizer het volgende:
WEET JE... IK HEB HET HELEMAAL GEHAD MET IEDEREEEEEEN HIER!!! IEDEREEEN! STELLETJE ARROGANTE IDIOTEN![]()
:R R:r
R:R
Ik ben pleite
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:18 schreef Dizer het volgende:
WEET JE... IK HEB HET HELEMAAL GEHAD MET IEDEREEEEEEN HIER!!! IEDEREEEN! STELLETJE ARROGANTE IDIOTEN![]()
:R R:r
R:R
Ik ben pleite
Dus je negeert wel heel vaak posts?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij is in die post dan ook niet serieus.Dat soort posts negeer ik regelmatig.
EN SOWIESO!
Je wilt niet weten hoeveel reacties ik hier negeer. Pfff, er wordt zoveel op mij gereageerd, dat ik geen zin heb om op álle posts te gaan reageren. En dan krijg ik opeens Svens, Eriks en DaMarts die aan mijn kop gaan zeiken en met quotes gaan strooien, omdat ik een post van ze over het hoofd zag!
Van dat statement blijft dus ook weinig overquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er zijn niet zoveel dingen die ik niet de moeite waard vind. Ik wil dan ook bijna altijd de discussie aangaan.
En dat ik hier op dit alles reageer, geeft aan dat ik jullie allemaal de moeite waard vind.![]()
Toyboyquote:
Na je zoveeeeeeelste spellingscontrole opmerking wel ja!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
Of je scheldt me als een Turk verrot op MSN en je gaat daarna snel offline / blokkeert me...
Komt op hetzelfde neerquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Jep.Je hebt helemaal gelijk!
Veel plezier met je film straks.
Je reinste provocatiequote:
Nou, ik ken leukere spelletjes.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Is dit weer zo'n spelletje waar we straks weer horen hoe hilarisch het was dat we erin trapten?
quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:22 schreef Dizer het volgende:
Dat is nog irritanter dan dat paperclip van Word
Ik denk niet dat Dizer dat via MSN deed opdat je dat daarna hier kon gaan posten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
Of je scheldt me als een Turk verrot op MSN en je gaat daarna snel offline / blokkeert me...
Discussie aangaan is wat anders dan reageren op simpele, niet-grappige, onoriginele kutposts.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dus je negeert wel heel vaak posts?
[..]
Van dat statement blijft dus ook weinig over![]()
Wat ik me dan afvraag: waarom reageer je wel altijd op posts met een negatieve boodschap aan jouw adres, maar niet op het gezeik van Sven en zijn (lang niet zo toffe) kornuiten? Op mij komt dat over alsof je het liefst de confrontatie opzoekt. Geen probleem verder, maar dan hoef je daar toch niet omheen te draaien?
Tsja...die moest je ook niet ál te serieus nemen, aangezien ik niet daadwerkelijk op alles reageer.quote:En dat ik hier op dit alles reageer, geeft aan dat ik jullie allemaal de moeite waard vind.![]()
![]()
hoi, lijkt me nooit tof als familie mee kan lezenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ben de tennisbabe hier, geloof ik.
En zussie van de toffe babette21.
Die haat ik ook!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Na je zoveeeeeeelste spellingscontrole opmerking wel ja!Je bent nog irritanter dan dat paperclip van Word
dan zal ik maar 's gaan kijken hequote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:23 schreef Dizer het volgende:
Je hebt mail.
Que?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Dizer dat via MSN deed opdat je dat daarna hier kon gaan posten.
Maar goed... dat mag weer op de stapel "Bupa is een internet confrontatie junkie" bewijsstapel![]()
Quequote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:20 schreef Zhenar het volgende:
maar niet op het gezeik van Sven en zijn (lang niet zo toffe) kornuiten?
He, kijk uit he!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Discussie aangaan is wat anders dan reageren op simpele, niet-grappige, onoriginele kutposts.
Blijven opletten, Zhennie.
En als het 'statement' alleen op dit stukje sloeg:
[..]
Tsja...die moest je ook niet ál te serieus nemen, aangezien ik niet daadwerkelijk op alles reageer.
Omdat ik ervan 'houd' om verkeerde dingen recht te zetten. Men moet uiteindelijk geen verkeerd beeld van mij (of anderen) gaan krijgen.Mijn imago, wat doen jullie?
Als er iets onjuists over mij wordt verteld, mag ik dat toch wel even rechtzetten?
En ja, dan zal je nu vast gaan roepen dat ik me er niks van moet aantrekken, maar dat doe ik wel! Het gaat over mij! Ha! Puh! En er mag niet verkeerd over mij gedacht worden!
En nee, zoveel houd ik er nou ook weer niet van om de confrontatie op te zoeken. Anders zou ik me wel dagelijks mengen in het politieke geleuter van Airelle en BVO.
En ik heb altijd ruzie met MB.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:26 schreef Re het volgende:
[..]
hoi, lijkt me nooit tof als familie mee kan lezen
Het sloeg dus op die laatste regel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Discussie aangaan is wat anders dan reageren op simpele, niet-grappige, onoriginele kutposts.
Blijven opletten, Zhennie.
En als het 'statement' alleen op dit stukje sloeg:
[..]
Tsja...die moest je ook niet ál te serieus nemen, aangezien ik niet daadwerkelijk op alles reageer.
Dat vind ik een goede reden om de discussie toch aan te gaan.quote:Omdat ik ervan 'houd' om verkeerde dingen recht te zetten. Men moet uiteindelijk geen verkeerd beeld van mij (of anderen) gaan krijgen.Mijn imago, wat doen jullie?
Als er iets onjuists over mij wordt verteld, mag ik dat toch wel even rechtzetten?
En ja, dan zal je nu vast gaan roepen dat ik me er niks van moet aantrekken, maar dat doe ik wel! Het gaat over mij! Ha! Puh! En er mag niet verkeerd over mij gedacht worden!
Maar je houdt er wel een beetje van! Toch? Toch?!quote:En nee, zoveel houd ik er nou ook weer niet van om de confrontatie op te zoeken. Anders zou ik me wel dagelijks mengen in het politieke geleuter van Airelle en BVO.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:26 schreef Svensational het volgende:
Ik vind dat we Bupatih moeten stenigen
He CROSSED the line![]()
!
Jij ook, slet!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben wel een confrontatie junkie trouwens.Maar dat wist je wel
![]()
En stiekem ben je bang van mequote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:32 schreef Airelle het volgende:
Maarrr stiekum vind ik d'r wel tof.
Je geeft me dus gelijk?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het sloeg dus op die laatste regel.Maar ik hoopte daarmee je hele post te ontkrachten. Dat is mislukt
![]()
![]()
Je geeft me dus gelijk?quote:Dat vind ik een goede reden om de discussie toch aan te gaan.![]()
Jep.quote:Maar je houdt er wel een beetje van! Toch? Toch?!![]()
Ik ben wel een confrontatie junkie trouwens.Maar dat wist je wel
![]()
Ik bedoel dat je graag confrontaties "uitvecht" op Fok! Met woorden natuurlijk. I can't blame you: je bent er goed in en mensen doen nu eenmaal graag waar ze goed in zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Que?
Hij weet net als ik dat ik geposte dingen op MSN niet hier ga neerkwakken / ga vertellen. Maar hij mag wél weten dat dat soort opmerkingen/handelingen nergens opslaan!
En ik snap 'Bupa is een internet confrontatie junkie' niet?
jah tof !quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:32 schreef Airelle het volgende:
Maarrr stiekum vind ik d'r wel tof.
Ah, ja praten helpt meestalquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, maar daar durf ik best openlijk over te praten hoor...
Meen je dat nou?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:36 schreef Bupatih het volgende:
Ach ja...ik ben niet vies van een beetje aandacht!
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je geeft me dus gelijk?![]()
![]()
![]()
[..]
Je geeft me dus gelijk?![]()
![]()
![]()
[..]
quote:Oh, nu snap ik die 'Bupa is een internet-confrontatie-junkie'-opmerking ook meteen!Ach ja...ik ben niet vies van een beetje aandacht!
Oh, iemand heeft een mailtje gehadquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:35 schreef babette21 het volgende:
zeg, ik begin 't een beetje zat te worden hier....
Buup, sorry dat ik 't zeg, maar een beetje zelfreflectie kan geen kwaad: je bent niet áltijd grappig en 't vrij logisch dat je daar op aangesproken wordt. Take it as a man en loop niet zo te zuigen [nee niet dát], want je weet dat je Diz daarmee op de kast krijgt
en nou kappen allemaal, want ik wil een film afkijken
Al in geen eeuwen meerquote:
hij komt echt niet meer...quote:
Hij mag mijn behaaglijke derrière kussen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
hij komt echt niet meer...
kijk, voor mij persoonlijk is dat niet zo erg, want per mail heb ik 'm lekker voor mezelf
voor SC zou 't toch wel erg jammer zijn....
dus Buup, schiet op en plaats een lieflijke en oprechte spijtbetuiging![]()
zoals ik al zei: van eigen inzicht & aandeel heb je kennelijk nog niet gehoord... flauw hoor....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:43 schreef Bupatih het volgende:
Hij mag mijn behaaglijke derrière kussen.
Requote:
Gooi het in de groep!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |