quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:51 schreef Brennie het volgende:
Het is een vent met kankerverwekkend zaad.. meer niet.![]()
Wtf?!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:11 schreef Zhensational het volgende:
Note voor de TS zou ook niet misstaan.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:27 schreef static het volgende:
Dan kun je hem niet meer terugvinden indien de search nog werkt zoals de vorige versie; titels worden niet ververst.
quote:En kan deze: http://forum.fok.nl/topic/884933 gemerged worden met het topic dat daarin vermeld staat? Thanks.
In feite verandert er niks. Zoek je op Treiter-Big Brother zul je het topic nog steeds vinden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:27 schreef static het volgende:
Dan kun je hem niet meer terugvinden indien de search nog werkt zoals de vorige versie; titels worden niet ververst.
En kan deze: Juridische actie van dochters Ruis. gemerged worden met het topic dat daarin vermeld staat? Thanks.
Da's waar. In dit geval iig, maar wat als de TT totaal verandert? Heb het toch maar even achter gevraagd ...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:33 schreef Svensational het volgende:
In feite verandert er niks. Zoek je op Treiter-Big Brother zul je het topic nog steeds vinden.
Thanks.quote:
Nu ben ik die andere kwijt.quote:Jump
is zo snel!
Jawel, want ik wilde gisteren (of eergisteren) plaatjes posten van het huis en heb me een ongeluk gezocht haar 'kooi' en 'gouden'. Behalve een opofferslotje van CC zonder verwijzing kon ik niets vinden, behalve als je de search ín de topics gaat gebruiken, maar dan krijg je enorme lijsten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
In feite verandert er niks. Zoek je op Treiter-Big Brother zul je het topic nog steeds vinden.
Dat ik geen link in dat gesloten topic heb geplaatst, is slordig. Mi scuzi.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:55 schreef static het volgende:
Jawel, want ik wilde gisteren (of eergisteren) plaatjes posten van het huis en heb me een ongeluk gezocht haar 'kooi' en 'gouden'. Behalve een opofferslotje van CC zonder verwijzing kon ik niets vinden, behalve als je de search ín de topics gaat gebruiken, maar dan krijg je enorme lijsten.
Doe niet zo gek meis, was een voorbeeldje.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ik geen link in dat gesloten topic heb geplaatst, is slordig. Mi scuzi.
Ja, je mist iets, de nieuwe titel wordt niet in de search meegenomen.quote:Maar 'Gouden Kooi' staat pas sinds vanavond in de TT, dus daar kon je het voorheen sowieso niet op vinden.
Of mis ik nu iets? Overkomt me wel vaker vandaag, merk ik.
quote:
Ik heb het antwoord van achteren gekregen en het inmiddels iets hierboven naar voren doorgegevenquote:Ja, je mist iets, de nieuwe titel wordt niet in de search meegenomen.
Voorzover ik weet. We wachten op jouw antwoord van achteren. En voor de inkoppertjes: achter de schermen.
Ik neem aan dat je dit topic bedoelt: America's Next Top Model - spoilers serie 5, 6 én 7! ? Laatste cijfer van topicnr is zo te zien weggevallenquote:Op maandag 17 juli 2006 21:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Preventief:
Weekend wekker
Kan dit veranderd worden in Cycle 5,6 en 7 ?
Aangezien 7 half september begint en de spoilers dus wel beginnen binnen een paar weken..
Jij zei beurt!quote:
Zo.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:19 schreef flowerbox het volgende:
He hartstikke bedankt Duiveltja. Heb ik weer leesvoer voor een tijdje
Je hebt nu alleen een kikker als avatar ...quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:28 schreef flowerbox het volgende:
Nogmaals bedankt Duiveltja en Tha_Erik. Het is me aardig gelukt....
Neeeeeeeeeeeeheeee.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:31 schreef Duiveltja het volgende:
Ik lijk er op?
Bij het orgie-clubje van Zhenar en mij tochquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:52 schreef Copycat het volgende:![]()
En ik maak geen - ik herhaal: géén - deel uit van een clubje!
Kliekje dan?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:52 schreef Copycat het volgende:![]()
En ik maak geen - ik herhaal: géén - deel uit van een clubje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |