Jaaaaaaaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:29 schreef escape_nl het volgende:
[..]
moet jij niet hierheen
http://www.24fanclub.com/(...)207A46E?categoryID=2
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:10 schreef Morpheus2002 het volgende:die Ferdi heeft opeens praatjes
Vanavond zullen we wel weer zien wie er ownt.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:39 schreef staticdata het volgende:
aha en ff voor mij aangezien ik de meet nog een keer moet bijwonen Jorrit AKA Gans AKA Postman?
Doen die dingen wel automatisch de score updaten?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:54 schreef staticdata het volgende:
ik zie dat viper en eikel qua score omgedraaid dienen te worden
als jij als laatste 15 mei heb gespeeld wel ja. maar waarom escpae last battle op 9 mei staatquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:42 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Doen die dingen wel automatisch de score updaten?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:41 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=Harry_Vermeegen_Dennis_Bier.mp3![]()
En als je graag wilt winnen, moet je aan de bar beginnen en dat kan met Dennis Bieeeeeerrrr
Rondjes die loop je niet, rondjes die geef je
Echt niet! Deze topics sloegen al in meer of mindere mate op mij:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:00 schreef drbravo het volgende:
owja en lies der eerste
Jp moet naar Polen voor zijn werk en ik mag mee!quote:Op maandag 15 mei 2006 22:25 schreef kievit19 het volgende:
huh, wat ga je in polen doen dan ?? :S
(wel een mooi land op zich trouwens)
en ik ook met degene boven mijquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:54 schreef staticdata het volgende:
ik zie dat viper en eikel qua score omgedraaid dienen te worden
Ja dat denk ik ook, hij is nu van mij up to date, net nog niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:51 schreef staticdata het volgende:
die van mij is wel netjes up to date. nou even in de gaten houden.
het kan zijn dat je weer die site moet bezoeken voor dat de sigs zich updaten.
Ik zou zeggen kom eens met een goede locatiequote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:11 schreef RudyCarell het volgende:
volgende meet misschien wat centraler....
Trek je bek dan eens openquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:21 schreef RudyCarell het volgende:
Ik woon ook op mezelf... maar heb geen ruimte... en geen auto...
Maar de 27e naar hengelo!![]()
Der Rudy komt dan als alles een beetje meezit en de zooi op voorraad ligt, z'n nieuwe pc bij mij thuis afhalen...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:29 schreef staticdata het volgende:
wat is er nou weer de 27e te doen in hengelo?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:04 schreef RudyCarell het volgende:
Niet zeiken ineens allemaal he op mij he... stelletje Brabo's! Had nu gewoon geen zin...
Oke, ik doe een beetje moeilijk ja... Volgende keer kom ik idd wel naar Rdam CS, als ik dit idd had geweten...
Wanneer is de volgende keer? Neem ik me Chappelle Collection mee...
I'm rich biaaaaatch!
quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:49 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
![]()
Brabants Vertaling
Affesere Haast maken, opschieten
Waarom in godsnaam een ander woord voor haast maken ? Daar doen jullie toch niet aan
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:53 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ferdi snapt het!
Wat een trage mensen die brabo's! Brabants kwartiertje noemen ze het! Brabants-half uur zouden ze het moeten noemen!![]()
Ja man! Het zijn net halve belgen!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:02 schreef Razorback het volgende:
Ik werk 4 dagen in de week met Brabo's.
Aan alles ben ik ondertussen wel gewend behalve die taal
zegt een geboren zeeuwsvlaming... Die jaloers is dat ik met een klant naar de championsleague finale ga..Dat die klant nou net toevallig een jonge dame is.quote:
Als tegenprestatie????quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
zegt een geboren zeeuwsvlaming... Die jaloers is dat ik met een klant naar de championsleague finale ga..Dat het nou net toevallig een jonge dame is.. Als tegenprestatie mag ze mee naar Polen Donderdag en is het GVD nog niet goed.
![]()
Jij eet toch ook niet elke dag pindakaas op je broodquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:06 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Als tegenprestatie????![]()
Ik vind het wel leuk hoor ... alleen 't idee van jou met dat jonge ding naar Parijs vind ik echt niks!!!![]()
nou nou dat heet vertrouwenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:06 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hoor ... alleen 't idee van jou met dat jonge ding naar Parijs vind ik echt niks!!!![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:08 schreef VeerMans het volgende:
Jij eet toch ook niet elke dag pindakaas op je brood![]()
LoL .. Jp en ik liggen in een deuk hier ...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ach Lies omdat ik je mag ga ik morgen wel voor JP naar Parijs toe, opgelost toch ?
Ach ik help jullie graag uit de brandquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:15 schreef BattleLies het volgende:
LoL .. Jp en ik liggen in een deuk hier ...![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:15 schreef BattleLies het volgende:
[..]
LoL .. Jp en ik liggen Lies ligt in een deuk hier ...![]()
verschil moet er wezenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:06 schreef BattleLies het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:17 schreef Razorback het volgende:
Gekke Brabo: En heb je er schrik schik in?
Ik: Waarvan moest ik schrikken?
Gekke Brabo: Of je er zin in hebt?
Ik: Ooh zeg dat dan, jah hoor.
Net of wij dat hier niet kunnen... die brabo's die altijd denken dat ze betere feesten hebben ofzoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:19 schreef drbravo het volgende:
brabantse nachten zijn lang
brabo's kenne feestenen goed ook en vooral meej carnaval
dus kort samengevat
Brabo's okeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Had dan als nick ipv dr bravo, "dr brabo" genomenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:19 schreef drbravo het volgende:
brabantse nachten zijn lang
brabo's kenne feestenen goed ook en vooral meej carnaval
dus kort samengevat
Brabo's okeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Liefde is samen spetterenquote:
doe ik volgende keer wel als ik me nick veranderquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:20 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Had dan als nick ipv dr bravo, "dr brabo" genomen![]()
hahahahahahahahaahaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:22 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Liefde is samen spetteren
JP zit toch bij de brandweer? je moet daar eens kijken wat er rondloopt
[afbeelding]
[afbeelding]
Damn lucky bastard!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:59 schreef BattleLies het volgende:
Die jp gaat morgen naar Parijs .. in een hotel onder de eifeltoren ... EN naar de Champions League Finale!!!! Tssssssssssssssssssss...
Ik ga ook bij de brandweer!!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:22 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Liefde is samen spetteren
JP zit toch bij de brandweer? je moet daar eens kijken wat er rondloopt
[afbeelding]
[afbeelding]
Morgen speicaal vrij gemaakt op me werkt! Vanavond komt me vriendin en morgenavond voor de buis en hopen op spectaculair voetbal!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:59 schreef BattleLies het volgende:
Die jp gaat morgen naar Parijs .. in een hotel onder de eifeltoren ... EN naar de Champions League Finale!!!! Tssssssssssssssssssss...
Hehe, zo ging ik eens een keer mee met me zwager, die is stoffeerder. Vloerbedekking leggen bij mensen thuis. We moesten toen de slaapkamer doen en het meubilair en de dozen stonden op de gang. Ze was alleen vergeten haar dildo goed weg te stoppen want die kon je zo in een van de dozen zien staanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:34 schreef Razorback het volgende:
In de bouw heb je het veel beter
rond 8 uur een klus krijgen bij de mensen thuis omdat er een lek is.
Ik + Collega bellen aan.
Collega: Goedenmorgen wij komen om een lek te dichten.
Zij: Okey, jah ik kom net onder de douche vandaan dat vinden jullie toch niet erg
Collega: Neeh hoor
88870quote:
Rooseveltstraat!!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:50 schreef RudyCarell het volgende:
@Lies, je werkt in Leiden? Waar dan ergens, ken ik een keer een smokegrenade naar binnen lobben...![]()
Gewoon een claymore voor de deur leggenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:50 schreef RudyCarell het volgende:
@Lies, je werkt in Leiden? Waar dan ergens, ken ik een keer een smokegrenade naar binnen lobben...![]()
Jij weet duidelijk niet hoe lang de Rooseveltstraat isquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Gewoon een claymore voor de deur leggen
4,38gbquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:44 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
88870
JP
Ferdi
Frank
Bijna een volledige startgrid
Ik heb vrienden!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:07 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niet hoe lang de Rooseveltstraat isEn je hebt helaas maar 2 claymores
Daarom noemt hij zich toch ook eikelquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Moet je je maar niet Chiel noemen. "Chiel debiel" krijg je dan hé
LFS is veel vetter!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Rfactor
What the hell het ook mag zijn, ik download het wel ff straks
Mag ik effe zeiken ?quote:
en volgens mij waren die statistiek voor spelende leden, aangezien er wel meerdere uit zijn gehaaldquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:12 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Mag ik effe zeiken ?
Ook al speel ik niet meer mee. Ik ben en blijf een BoFfer...
NEE NERGENS LAST VANquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:27 schreef kievit19 het volgende:
ligt msn er bij jullie ook uit?
Whooo dat zuigtquote:Op woensdag 17 mei 2006 06:00 schreef BattleLies het volgende:
BOF OPRUIMERS:
Hebben jullie heeeeeeeeeeeeel toevallig het paspoort van JP gezien bij het opruimen zondag? En misschien ergens neergelegd ofzo!? We hebben heel het huis op z'n kop gezet maar kunnen hem niet vinden .. hij is nu zonder paspoort naar Parijs maar voor morgenmiddag MOETEN we hem hebben anders kan hij niet naar Polen ... Misschien iemand die hem toevallig heeft gezien?
das idd behoorlijk verneuktquote:Op woensdag 17 mei 2006 06:00 schreef BattleLies het volgende:
BOF OPRUIMERS:
Hebben jullie heeeeeeeeeeeeel toevallig het paspoort van JP gezien bij het opruimen zondag? En misschien ergens neergelegd ofzo!? We hebben heel het huis op z'n kop gezet maar kunnen hem niet vinden .. hij is nu zonder paspoort naar Parijs maar voor morgenmiddag MOETEN we hem hebben anders kan hij niet naar Polen ... Misschien iemand die hem toevallig heeft gezien?
Niet meegenomen naar de ringquote:Op woensdag 17 mei 2006 08:22 schreef staticdata het volgende:
Niet verloren op de Ring?
Neeeeeeeeequote:
Ja psies! Eerst probeert JP ff tijd te vinden om de auto uit te kammen .. is een beetje lastig op weg naar Parijs met een klant in de auto .. maar er zit een kans in dat hij toch ergens in de auto ligt!quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:52 schreef UnleashMitch het volgende:
Nou uh...uh....we wilde dus een sigaar roken....en...uh.....de lucifers brandde wel heel erg snel op dus toen....uh....uh hebben we een stukje papier gebruikt met een donker rode kaft.
Ik ga even mijn spullen doorzoeken voor jullie, maar zelf heb ik m niet gezien neeMijn tip, although flink omslachtig, is simpelweg in de keuken beginnen en alles maar dan ook echt alles doorzoeken, bestek-la, eronder, tussen de pannen, in de pannen etc. etc. Niets overslaan want als je gaat denken 'daar kan ie toch niet liggen' dan zal je zeker een keer de plek overslaan waar het paspoort wel ligt. Het kost je even een paar uur maar als je het paspoort dan niet vindt dan ben je er zeker van dat het niet in huis ligt.
Ow ja en kijk eens in de voerbak bij Kiki
ME TO!!!quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:20 schreef ViPeRII het volgende:
Ik hoop dat jullie hem vinden!
134 ballenquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:25 schreef BattleLies het volgende:
109 ballen haalde ik de 1e keer ..
probeer maar eens uit te leggen aan dat jonge ding, de klant, dat je paspoort onder haar stoel ligt op de snelweg tijdens een snelheid van 130 met geen stopplek in het zichtquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:00 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja psies! Eerst probeert JP ff tijd te vinden om de auto uit te kammen .. is een beetje lastig op weg naar Parijs met een klant in de auto .. maar er zit een kans in dat hij toch ergens in de auto ligt!
quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:32 schreef escape_nl het volgende:
[..]
probeer maar eens uit te leggen aan dat jonge ding, de klant, dat je paspoort onder haar stoel ligt op de snelweg tijdens een snelheid van 130 met geen stopplek in het zicht
Dat was wel grappig ja. Uiteindelijk gingen we alletwee dood "buiten het speelveld"quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:12 schreef staticdata het volgende:
Postman & ik zijn er gisteren ook achter gekomen dat de MEC tank voorruitrijdend tegen de us tank aan sterker is dan de us tank. De mec tank duwt de us tank dan gewoon weg.
MAAR....Rijd de US tank achteruit tegen de MEC tank aan dan is de US tank weer sterker.
zinvolle info nee, maar vaag ja
quote:
Zeker verslavendquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:25 schreef BattleLies het volgende:
[..]
ME TO!!!
Verslavend spelletje:
http://www.dopamyne.net/jeux-flash-170-ball-toucher.html
109 ballen haalde ik de 1e keer ..
Pas maar op, k ga donderdag weer eens wat punten sprokkelenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nu ursel weer in de lijst staat kan ik eindelijk zeer binnenkort iemand inhalen
20 puntjes in 3 rondes is niet veel hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Pas maar op, k ga donderdag weer eens wat punten sprokkelen![]()
![]()
Ik zal denk rond een uur of 21:00 online zijn..![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:30 schreef staticdata het volgende:
eigenlijk had je ook een poll moeten maken, met Gans? ik wist niet dat dat postman was
ik heb donderdag na 21:00 gezet. aangezien ursel dan ook komt is ursel je schietschijf die je aan de punten helpt![]()
Misschien vinden ze dan ook de dobbelstenen van Riskquote:Op woensdag 17 mei 2006 08:52 schreef UnleashMitch het volgende:
Nou uh...uh....we wilde dus een sigaar roken....en...uh.....de lucifers brandde wel heel erg snel op dus toen....uh....uh hebben we een stukje papier gebruikt met een donker rode kaft.
Ik ga even mijn spullen doorzoeken voor jullie, maar zelf heb ik m niet gezien neeMijn tip, although flink omslachtig, is simpelweg in de keuken beginnen en alles maar dan ook echt alles doorzoeken, bestek-la, eronder, tussen de pannen, in de pannen etc. etc. Niets overslaan want als je gaat denken 'daar kan ie toch niet liggen' dan zal je zeker een keer de plek overslaan waar het paspoort wel ligt. Het kost je even een paar uur maar als je het paspoort dan niet vindt dan ben je er zeker van dat het niet in huis ligt.
Ow ja en kijk eens in de voerbak bij Kiki
Druk, deadline, bugs, stapels werk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:24 schreef staticdata het volgende:
stil hier vandaag ...
dat was ikquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:51 schreef staticdata het volgende:
Wie reed ik trouwens gisteren tijdens het 2e potje mashtuur klem met mijn HMMMV zodat diegene bij hill tegen de paal aanreed.
dan weet ik alweer genoeg.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hoe hoger hoe beter/sneller. Meer hoef je over cache niet te weten.
dat weet ik wel zeker van nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:38 schreef Razorback het volgende:
[..]
dan weet ik alweer genoeg.
Maar scheelt het heel veel bij een HDD van 8 of 16 MB Cache ?
CPU neem ik dan de 2048 MB Cache.
hoe meer cache hoe beter/snellerquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:22 schreef Razorback het volgende:
Ik weet nu eindelijk hoeveel geld ik te besteden heb voor me nieuwe pc en dat is behoorlijk wat maar wat is beter, hoge Cache of een lage Cache bv bij CPU en HDD?
Ik heb even opgezogt via google en dan bij Wiki en daar komt het op neer dat een Hogere beter is maar ik kan me herinneren bij mijn huidige HDD dat ik juist voor een lage cache ging
IK HEBBUM GEVONDEN!!!!! In een kastje onder iets anders ... waarschijnlijk in het half uurtje tussen zijn thuiskomst uit Schotland en ons vertrek naar Regroup snel in dat kastje gegooid ofzo .. maar hij is weer boven water!!!!!!!quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:21 schreef drbravo het volgende:
das trouwens best kut jp
paspoort kwijt
oke wie was er illegaal bij de meet en heeft een vakantie gepland voor de komende 10 jaar???
Feli.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:31 schreef BattleLies het volgende:
[..]
IK HEBBUM GEVONDEN!!!!! In een kastje onder iets anders ... waarschijnlijk in het half uurtje tussen zijn thuiskomst uit Schotland en ons vertrek naar Regroup snel in dat kastje gegooid ofzo .. maar hij is weer boven water!!!!!!!![]()
En de risk dobbelstenenquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:31 schreef BattleLies het volgende:
[..]
IK HEBBUM GEVONDEN!!!!! In een kastje onder iets anders ... waarschijnlijk in het half uurtje tussen zijn thuiskomst uit Schotland en ons vertrek naar Regroup snel in dat kastje gegooid ofzo .. maar hij is weer boven water!!!!!!!![]()
misschien ranked servers uitvinken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:51 schreef SPK het volgende:
Hallo peoples
Ik heb die mod geinstalled maar ik kan geen servers vinden ervoor
Iemand tips?
Ja ik zag hem net zitten, hij werd ff in beeld gebracht.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:54 schreef BattleLies het volgende:
"ONZE" Jp zit nu bij de Champions League he!!! Live op Ned. 2!!!
ECHT? Of zit je nou te stangen??quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja ik zag hem net zitten, hij werd ff in beeld gebracht.
Aah joh!quote:
TIS WEL HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL ERG ZEG! BAH BAH!!!!quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat een slechte scheids zeg
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
+1 Je vergeet Lies
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Barca
Ook al gunde ik het Bergkamp ook wel.
Wat een tyfusscheids
Geldt dat ook voor het wireless netwerk, in de buurt van de hotzones? Dan gaat de laptop morgen mee ...quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:40 schreef UnleashMitch het volgende:
Wholy crapIk heb echt een newsreader nodig voor op m'n removable disk. Snelheid op t netwerk van de uni ligt boven de 2 mb/s
Feliquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:04 schreef Umm-Qasr het volgende:
P.S. Ik heb een stageplaats geregeld bij NauthaDutilh ...![]()
Ja ik vind die andere tegenvallenquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:23 schreef Mr_Baus het volgende:
Point of existence 2 is bijna af!! De release is hopelijk over een week of 6..
Supermooi! Ongetwijfeld de dikste bf2 mod
Stoerquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:04 schreef Umm-Qasr het volgende:
Geldt dat ook voor het wireless netwerk, in de buurt van de hotzones? Dan gaat de laptop morgen mee ...![]()
Das het betere werkquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:04 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor het wireless netwerk, in de buurt van de hotzones? Dan gaat de laptop morgen mee ...![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:34 schreef ViPeRII het volgende:Ik weet welke stagiair ik in augustus mag gaan pesten
wat voor werk doe je dan Viperquote:Op donderdag 18 mei 2006 09:34 schreef ViPeRII het volgende:Ik weet welke stagiair ik in augustus mag gaan pesten
BTquote:Op donderdag 18 mei 2006 09:53 schreef ViPeRII het volgende:
Ik werk voor BT, en zit gedetacheerd bij de Gemeente Dordrecht als helpdesk medewerker, 1e en 2e lijns, ik behandel ook de speciale verzoeken (hardware/software aanvrageven), en doe ligt beheerders werk als het uitkomt + bestellingen van hard/software
@Unleashmitch:
Zeker weten dat dat leuk was
Het viel op zich mee. Ik had me niet erg goed voorbereid. Toen ze aan het begin vroegen waarom ik voor rechten koos moest ik al meteen iets verzinnen. Verder bevestigde ik uiteraard dat ik het juridische nieuws volg. Zei ze: geef eens een voorbeeld. Toen dacht ik ehhhhhhhhhhh ... heb ik het gedoe rondom Magan gelinkt aan het bestuursrechtquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
StoerHoe ging het gesprek ? Moeilijke vragen gehad ?
Wireless weet ik niet wat de capaciteit is, hopelijk ligt er in t nieuwe T-gebouw een nog dikkere pijplijn. Daar heeft het pas echt nut aangezien ik in het F/G gebouw geen verbinding met internet kan maken buiten een inlogscherm om
Zonder voorbereidingquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:04 schreef Umm-Qasr het volgende:
Het viel op zich mee. Ik had me niet erg goed voorbereid. Toen ze aan het begin vroegen waarom ik voor rechten koos moest ik al meteen iets verzinnen. Verder bevestigde ik uiteraard dat ik het juridische nieuws volg. Zei ze: geef eens een voorbeeld. Toen dacht ik ehhhhhhhhhhh ... heb ik het gedoe rondom Magan gelinkt aan het bestuursrecht![]()
En vandaag moet het contract op de deurmat vallen. En de vergoeding is het hoogste van Nederlan qua stages op advocatenkantoren!![]()
![]()
![]()
Dat vertelden ze mij ook; dat ik me blijkbaar goed had voorbereidquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:06 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Zonder voorbereidingIk kwam pas bij een bedrijf waarvan ik de avond van te voren pas de naam wist. Even de website bekeken en een company boekje en ik kreeg aan het eind het compliment dat ik zeer goed had voorbereid
Wel gaafHoe hoog is de vergoeding if I may ask ? Genoeg om je volledig op de stage te richten of haal je dat niet ?
Gefeliciteerd! Dat is toch een van de sponsoren van het debat!quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:12 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Dat vertelden ze mij ook; dat ik me blijkbaar goed had voorbereidMaja, who cares. Ik ben al heel blij dat t gelukt is, [pimp mode on] bij het grootste kantoor van Nederland [pimp mode off]
![]()
Ja man. Zo is het een beetje gelopen eigenlijk. Het debat was een groot succes. Die Pastors heeft wel humor hoor; heb me om/met hem gelachen zeg!! Nog echt heel erg bedankt voor je promo en ik zal voor je lobbyen ...quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:17 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Dat is toch een van de sponsoren van het debat!![]()
Moest je daarvoor studeren?? En wat heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:53 schreef ViPeRII het volgende:
Ik werk voor BT, en zit gedetacheerd bij de Gemeente Dordrecht als helpdesk medewerker, 1e en 2e lijns, ik behandel ook de speciale verzoeken (hardware/software aanvrageven), en doe ligt beheerders werk als het uitkomt + bestellingen van hard/software
@Unleashmitch:
Zeker weten dat dat leuk was
BT was voorheen in NL toch syntegra?quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:27 schreef ViPeRII het volgende:
@static, dat klopt: is inderdaad Britsh Telecom
Nou volgens mij zit je nog niet aan het aantal uren aviator hoor dus je hebt nog wel ff te gaan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:09 schreef escape_nl het volgende:
nou dan heb ik alle medals, kan ik ook weer stoppen met bf2
ja oke, alleen de heli en air combat dan, maar ja dat is dan goed te doenquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:14 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nou volgens mij zit je nog niet aan het aantal uren aviator hoor dus je hebt nog wel ff te gaan.
alsof je het alleen speelt voor de medals![]()
en waar de fok blijft AF...quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:33 schreef staticdata het volgende:
en je statistiek als infanterie opkrikken, daar ben je nog wel mee bezig.
en je moet nog de EF medlas en SF medals
ach ja, ik blijf gewoon lekker doorspelen hoor
infanterie opkrikken? maakt me niets uit, heb het niet zo op lopenquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:33 schreef staticdata het volgende:
Ja ik ook, die medailles kunnen me gestolen worden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:33 schreef staticdata het volgende:
nee zaterdag de hele dagquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:37 schreef staticdata het volgende:
Dus escape zit vanavond SF te spelen?
Veel plezier....maak er een mooi weekend vanquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:38 schreef BattleLies het volgende:
Jongens! Heb alvast een fijne avond, een fijne vrijdag en zaterdag ... jullie zien ons weer als we terug uit Polen komen!![]()
![]()
Doewieeeee !!!![]()
BF2 is juist geen BF2 shooter, die dingen komen me aars uit!quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jammer, er zijn gewoon veel betere WWII shooters dan BF2 vind ik....zelfs op dit moment.
In geen 500.000 jaarquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jammer, er zijn gewoon veel betere WWII shooters dan BF2 vind ik....zelfs op dit moment.
En de minpunten?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jullie maken er een zooitje van.
Wat rudy natuurlijk bedoelde is dat BF2 geen WWII shooter is. En daar ben ik het helemaal mee eens. Maar WWII komt me ook de spuigaten uit hoor. Ik vind het leuk, maar er is nu zoveel en er komt ook alleen maar meer.
Ik vind de diversiteit van BF2 leuk, ook al ziet het er niet net zo mooi uit als de nieuwste WWII shooters.
Ik vind de gameplay leuk van BF2 en dat vind ik het belangrijkste.
Voorlopig hou ik het dus gewoon bij BF2. Al vind ik het op de lannetjes wel weer leuk om ook even CoD2 te spelen, aangezien ik daarin own
Extra toevoeging:
Pluspunten nieuwste WWII shooters:
Grafisch erg mooi.
Sfeer is altijd erg gaaf.
Pluspunten BF2:
Gameplay.
Diversiteit.
'quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
In geen 500.000 jaar![]()
Ik heb Call of duty 2 gespeeld een tijdje,wat een grafisch drama vergeleken met BF2
SPKfok maar ik speel niet zo heel veel de laatste wekenquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:10 schreef escape_nl het volgende:
[..]
'
Wie ben je in BF2 ghost???
Er is geen ander spel dat kan tippen aan BF2, al van futuristische gedoe met laserzwaarder of monsters trekt me helemaal niet, verre van dat.
race spellen wil ik ook nog weleens spelen, maar niet zo vaak.
Ach ja af en toe een potje bf2, meer niet
:quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:10 schreef escape_nl het volgende:
[..]
'
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:10 schreef escape_nl het volgende:
[..]
'
Wie ben je in BF2 ghost???
Er is geen ander spel dat kan tippen aan BF2, al van futuristische gedoe met laserzwaarder of monsters trekt me helemaal niet, verre van dat.
race spellen wil ik ook nog weleens spelen, maar niet zo vaak.
vertelquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Overigens kan ik zo 5 spellen op noemen die ik beter vind dan BF2
AA is idd cool, COD vond ik nooit wat aan, BIA vond ik tegenvallen... BF1942quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Medal of Honor: Allied Assault, Call of Duty 1 & 2, Brothers in Arms: Road to Hill 30, mja ok 4 dan...
Zoveel echte WWII shooters zijn er eigenlijk helemaal niet...
Hey WWIIquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ah moet je zeker eens doen
Deze game ziet er wel stoer uit
Thuis eens even bekijken, wie weet wordt het nog iets.quote:
ik heb er veel over gehoord maar bij mij komen RTS'en er niet in...quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:00 schreef editor2 het volgende:
speelt een van jullie ook Rome Total War trouwens?
retevet spel voor diegenen die het niet kennen.
Beetje stratego maar dan veel realistischer.![]()
vier minuten gekeken. heel veel dingen van bf2 komen er in voor. zelfde wapen selectie, minimap etc.quote:
Ja dat dacht ik ook al te herkennen! Ik zag gelijk die russische map weer voor me, die in de sneeuw, wat een slachting was dat daar altijd zeg.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:15 schreef staticdata het volgende:
Ik zag ook dat ze de dennebomen uit BF1942 weer van stal hebben gehaald![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:22 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook al te herkennen! Ik zag gelijk die russische map weer voor me, die in de sneeuw, wat een slachting was dat daar altijd zeg.
Van de week weer eens kijken daar.
Ja ik ben het pas geleden beginnen te spelen, is echt een relaxed spelquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:00 schreef editor2 het volgende:
speelt een van jullie ook Rome Total War trouwens?
retevet spel voor diegenen die het niet kennen.
Beetje stratego maar dan veel realistischer.![]()
Nou succes dan maar, ik denk dat je wel even bezig bent.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben gister weer met GTA: San Andreas begonnenWil het spel nu wel uitspelen!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:57 schreef staticdata het volgende:
GTA SA moet ik ook nog steeds uitspelen op me PS2, gran turismo 4 ook maar bf2 vind ik leuker....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Sickert op 18-05-2006 17:31:19 ]Narf!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:06 schreef Sickert het volgende:
WOW!
ik mis gewoon een heel topic
tvp dan maar...
Hoe staat het met de filmpjes/foto's van de Meeting?quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:06 schreef Sickert het volgende:
WOW!
ik mis gewoon een heel topic
tvp dan maar...
geen ideequote:Op donderdag 18 mei 2006 17:22 schreef Razorback het volgende:
[..]
Hoe staat het met de filmpjes/foto's van de Meeting?
he sickert probeer het eens met pineacle ofzo dat is een heel makkelijk programma en kan je het zo maken als je wilt dingen in elkaar over laten lopen enz echt makkelijkquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
geen idee
ben er zondag mee bezig geweest.. lukte niet echt
moet het met de hdd recorder gaan doen pc kan mn camera niet detecteren ofzo :|
doe ik van t weekend naar kijken
Werkt je pa bij Brein?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:27 schreef Razorback het volgende:
Mijn pa is thuis, even kijken wat voor lading aan DVD's hij mee heeft (hopelijk nog wat games ook)
Gelukkig niet, ik zou me dan nog schamen ookquote:
C&C is stoerquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik hou niet van die oudheid spelen. C&C vind ik wel gaaf, maar starcraft vind ik weer niks en ook RTW vind ik niks. Het hele 3D in RTS vind ik ook niks, doe mij maar RA2
Veeeels te grootquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben gister weer met GTA: San Andreas begonnenWil het spel nu wel uitspelen!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:06 schreef Sickert het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en er komt meteen een volgend topic
Vanavond of morgen ook maar eens proberen. Ben benieuwd, ziet er iig gaaf uitquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:22 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik spam hem nog een keer
www.pointofexistence.com Poe2 is bijna af
Ow ja, Last post![]()
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |