Ja psies! Eerst probeert JP ff tijd te vinden om de auto uit te kammen .. is een beetje lastig op weg naar Parijs met een klant in de auto .. maar er zit een kans in dat hij toch ergens in de auto ligt!quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:52 schreef UnleashMitch het volgende:
Nou uh...uh....we wilde dus een sigaar roken....en...uh.....de lucifers brandde wel heel erg snel op dus toen....uh....uh hebben we een stukje papier gebruikt met een donker rode kaft.
Ik ga even mijn spullen doorzoeken voor jullie, maar zelf heb ik m niet gezien neeMijn tip, although flink omslachtig, is simpelweg in de keuken beginnen en alles maar dan ook echt alles doorzoeken, bestek-la, eronder, tussen de pannen, in de pannen etc. etc. Niets overslaan want als je gaat denken 'daar kan ie toch niet liggen' dan zal je zeker een keer de plek overslaan waar het paspoort wel ligt. Het kost je even een paar uur maar als je het paspoort dan niet vindt dan ben je er zeker van dat het niet in huis ligt.
Ow ja en kijk eens in de voerbak bij Kiki
ME TO!!!quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:20 schreef ViPeRII het volgende:
Ik hoop dat jullie hem vinden!
134 ballenquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:25 schreef BattleLies het volgende:
109 ballen haalde ik de 1e keer ..
probeer maar eens uit te leggen aan dat jonge ding, de klant, dat je paspoort onder haar stoel ligt op de snelweg tijdens een snelheid van 130 met geen stopplek in het zichtquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:00 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja psies! Eerst probeert JP ff tijd te vinden om de auto uit te kammen .. is een beetje lastig op weg naar Parijs met een klant in de auto .. maar er zit een kans in dat hij toch ergens in de auto ligt!
quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:32 schreef escape_nl het volgende:
[..]
probeer maar eens uit te leggen aan dat jonge ding, de klant, dat je paspoort onder haar stoel ligt op de snelweg tijdens een snelheid van 130 met geen stopplek in het zicht
Dat was wel grappig ja. Uiteindelijk gingen we alletwee dood "buiten het speelveld"quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:12 schreef staticdata het volgende:
Postman & ik zijn er gisteren ook achter gekomen dat de MEC tank voorruitrijdend tegen de us tank aan sterker is dan de us tank. De mec tank duwt de us tank dan gewoon weg.
MAAR....Rijd de US tank achteruit tegen de MEC tank aan dan is de US tank weer sterker.
zinvolle info nee, maar vaag ja
quote:
Zeker verslavendquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:25 schreef BattleLies het volgende:
[..]
ME TO!!!
Verslavend spelletje:
http://www.dopamyne.net/jeux-flash-170-ball-toucher.html
109 ballen haalde ik de 1e keer ..
Pas maar op, k ga donderdag weer eens wat punten sprokkelenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nu ursel weer in de lijst staat kan ik eindelijk zeer binnenkort iemand inhalen
20 puntjes in 3 rondes is niet veel hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Pas maar op, k ga donderdag weer eens wat punten sprokkelen![]()
![]()
Ik zal denk rond een uur of 21:00 online zijn..![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:30 schreef staticdata het volgende:
eigenlijk had je ook een poll moeten maken, met Gans? ik wist niet dat dat postman was
ik heb donderdag na 21:00 gezet. aangezien ursel dan ook komt is ursel je schietschijf die je aan de punten helpt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |