Hey WWIIquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ah moet je zeker eens doen
Deze game ziet er wel stoer uit
Thuis eens even bekijken, wie weet wordt het nog iets.quote:
ik heb er veel over gehoord maar bij mij komen RTS'en er niet in...quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:00 schreef editor2 het volgende:
speelt een van jullie ook Rome Total War trouwens?
retevet spel voor diegenen die het niet kennen.
Beetje stratego maar dan veel realistischer.![]()
vier minuten gekeken. heel veel dingen van bf2 komen er in voor. zelfde wapen selectie, minimap etc.quote:
Ja dat dacht ik ook al te herkennen! Ik zag gelijk die russische map weer voor me, die in de sneeuw, wat een slachting was dat daar altijd zeg.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:15 schreef staticdata het volgende:
Ik zag ook dat ze de dennebomen uit BF1942 weer van stal hebben gehaald![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:22 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook al te herkennen! Ik zag gelijk die russische map weer voor me, die in de sneeuw, wat een slachting was dat daar altijd zeg.
Van de week weer eens kijken daar.
Ja ik ben het pas geleden beginnen te spelen, is echt een relaxed spelquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:00 schreef editor2 het volgende:
speelt een van jullie ook Rome Total War trouwens?
retevet spel voor diegenen die het niet kennen.
Beetje stratego maar dan veel realistischer.![]()
Nou succes dan maar, ik denk dat je wel even bezig bent.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben gister weer met GTA: San Andreas begonnenWil het spel nu wel uitspelen!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:57 schreef staticdata het volgende:
GTA SA moet ik ook nog steeds uitspelen op me PS2, gran turismo 4 ook maar bf2 vind ik leuker....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Sickert op 18-05-2006 17:31:19 ]Narf!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:06 schreef Sickert het volgende:
WOW!
ik mis gewoon een heel topic
tvp dan maar...
Hoe staat het met de filmpjes/foto's van de Meeting?quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:06 schreef Sickert het volgende:
WOW!
ik mis gewoon een heel topic
tvp dan maar...
geen ideequote:Op donderdag 18 mei 2006 17:22 schreef Razorback het volgende:
[..]
Hoe staat het met de filmpjes/foto's van de Meeting?
he sickert probeer het eens met pineacle ofzo dat is een heel makkelijk programma en kan je het zo maken als je wilt dingen in elkaar over laten lopen enz echt makkelijkquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
geen idee
ben er zondag mee bezig geweest.. lukte niet echt
moet het met de hdd recorder gaan doen pc kan mn camera niet detecteren ofzo :|
doe ik van t weekend naar kijken
Werkt je pa bij Brein?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:27 schreef Razorback het volgende:
Mijn pa is thuis, even kijken wat voor lading aan DVD's hij mee heeft (hopelijk nog wat games ook)
Gelukkig niet, ik zou me dan nog schamen ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |