als je je cashmanagement 1 X goed hebt rollen. rol je ook met je cataphracts over de rest van dewereld heen zonder problemenquote:Op maandag 6 februari 2006 12:15 schreef Jayvon het volgende:
Heftige game !
Ik heb Europa verovert met Julii en doe nu campain met de arabieren Partia op hard.
Best moeilijk ;D
Hele goeie mod, en ik vind deze mod beter als het orginele spel.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:16 schreef kless het volgende:
RTW met verschillende culturen de "wereld" veroverd en toen toe aan een nieuwe uitdaging
RTR * Rome total realism.
http://rometotalrealism.org
klinkt goed. ga ik mss ook maar eens uitproberen.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:33 schreef Beezz het volgende:
[..]
Hele goeie mod, en ik vind deze mod beter als het orginele spel.
Meer steden, grotere wereld, facties zijn beter verdeeld, Rome is Rome, en nu niet verdeelt in 3 families met een irritante senaat. Je kan in verschillende gebieden verschillende ventjes maken, zo heb je best kans dat wanneer je een landje in Afrika verovert, je daar ook olifantjes kan maken![]()
Aanrader voor iedereen die een beetje van RTS games houdt.
Idd ,maar je moet gewoon zorgen dat je de zee verovert en de trade routes afsluit vooral van de Egyptenaren.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:18 schreef kless het volgende:
[..]
als je je cashmanagement 1 X goed hebt rollen. rol je ook met je cataphracts over de rest van dewereld heen zonder problemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |