Misschien vinden ze dan ook de dobbelstenen van Riskquote:Op woensdag 17 mei 2006 08:52 schreef UnleashMitch het volgende:
Nou uh...uh....we wilde dus een sigaar roken....en...uh.....de lucifers brandde wel heel erg snel op dus toen....uh....uh hebben we een stukje papier gebruikt met een donker rode kaft.
Ik ga even mijn spullen doorzoeken voor jullie, maar zelf heb ik m niet gezien neeMijn tip, although flink omslachtig, is simpelweg in de keuken beginnen en alles maar dan ook echt alles doorzoeken, bestek-la, eronder, tussen de pannen, in de pannen etc. etc. Niets overslaan want als je gaat denken 'daar kan ie toch niet liggen' dan zal je zeker een keer de plek overslaan waar het paspoort wel ligt. Het kost je even een paar uur maar als je het paspoort dan niet vindt dan ben je er zeker van dat het niet in huis ligt.
Ow ja en kijk eens in de voerbak bij Kiki
Druk, deadline, bugs, stapels werk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:24 schreef staticdata het volgende:
stil hier vandaag ...
dat was ikquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:51 schreef staticdata het volgende:
Wie reed ik trouwens gisteren tijdens het 2e potje mashtuur klem met mijn HMMMV zodat diegene bij hill tegen de paal aanreed.
dan weet ik alweer genoeg.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hoe hoger hoe beter/sneller. Meer hoef je over cache niet te weten.
dat weet ik wel zeker van nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:38 schreef Razorback het volgende:
[..]
dan weet ik alweer genoeg.
Maar scheelt het heel veel bij een HDD van 8 of 16 MB Cache ?
CPU neem ik dan de 2048 MB Cache.
hoe meer cache hoe beter/snellerquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:22 schreef Razorback het volgende:
Ik weet nu eindelijk hoeveel geld ik te besteden heb voor me nieuwe pc en dat is behoorlijk wat maar wat is beter, hoge Cache of een lage Cache bv bij CPU en HDD?
Ik heb even opgezogt via google en dan bij Wiki en daar komt het op neer dat een Hogere beter is maar ik kan me herinneren bij mijn huidige HDD dat ik juist voor een lage cache ging
IK HEBBUM GEVONDEN!!!!! In een kastje onder iets anders ... waarschijnlijk in het half uurtje tussen zijn thuiskomst uit Schotland en ons vertrek naar Regroup snel in dat kastje gegooid ofzo .. maar hij is weer boven water!!!!!!!quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:21 schreef drbravo het volgende:
das trouwens best kut jp
paspoort kwijt
oke wie was er illegaal bij de meet en heeft een vakantie gepland voor de komende 10 jaar???
Feli.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:31 schreef BattleLies het volgende:
[..]
IK HEBBUM GEVONDEN!!!!! In een kastje onder iets anders ... waarschijnlijk in het half uurtje tussen zijn thuiskomst uit Schotland en ons vertrek naar Regroup snel in dat kastje gegooid ofzo .. maar hij is weer boven water!!!!!!!![]()
En de risk dobbelstenenquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:31 schreef BattleLies het volgende:
[..]
IK HEBBUM GEVONDEN!!!!! In een kastje onder iets anders ... waarschijnlijk in het half uurtje tussen zijn thuiskomst uit Schotland en ons vertrek naar Regroup snel in dat kastje gegooid ofzo .. maar hij is weer boven water!!!!!!!![]()
misschien ranked servers uitvinken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:51 schreef SPK het volgende:
Hallo peoples
Ik heb die mod geinstalled maar ik kan geen servers vinden ervoor
Iemand tips?
Ja ik zag hem net zitten, hij werd ff in beeld gebracht.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:54 schreef BattleLies het volgende:
"ONZE" Jp zit nu bij de Champions League he!!! Live op Ned. 2!!!
ECHT? Of zit je nou te stangen??quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja ik zag hem net zitten, hij werd ff in beeld gebracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |