BF2 is juist geen BF2 shooter, die dingen komen me aars uit!quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jammer, er zijn gewoon veel betere WWII shooters dan BF2 vind ik....zelfs op dit moment.
In geen 500.000 jaarquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jammer, er zijn gewoon veel betere WWII shooters dan BF2 vind ik....zelfs op dit moment.
En de minpunten?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jullie maken er een zooitje van.
Wat rudy natuurlijk bedoelde is dat BF2 geen WWII shooter is. En daar ben ik het helemaal mee eens. Maar WWII komt me ook de spuigaten uit hoor. Ik vind het leuk, maar er is nu zoveel en er komt ook alleen maar meer.
Ik vind de diversiteit van BF2 leuk, ook al ziet het er niet net zo mooi uit als de nieuwste WWII shooters.
Ik vind de gameplay leuk van BF2 en dat vind ik het belangrijkste.
Voorlopig hou ik het dus gewoon bij BF2. Al vind ik het op de lannetjes wel weer leuk om ook even CoD2 te spelen, aangezien ik daarin own
Extra toevoeging:
Pluspunten nieuwste WWII shooters:
Grafisch erg mooi.
Sfeer is altijd erg gaaf.
Pluspunten BF2:
Gameplay.
Diversiteit.
'quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
In geen 500.000 jaar![]()
Ik heb Call of duty 2 gespeeld een tijdje,wat een grafisch drama vergeleken met BF2
SPKfok maar ik speel niet zo heel veel de laatste wekenquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:10 schreef escape_nl het volgende:
[..]
'
Wie ben je in BF2 ghost???
Er is geen ander spel dat kan tippen aan BF2, al van futuristische gedoe met laserzwaarder of monsters trekt me helemaal niet, verre van dat.
race spellen wil ik ook nog weleens spelen, maar niet zo vaak.
Ach ja af en toe een potje bf2, meer niet
:quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:10 schreef escape_nl het volgende:
[..]
'
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:10 schreef escape_nl het volgende:
[..]
'
Wie ben je in BF2 ghost???
Er is geen ander spel dat kan tippen aan BF2, al van futuristische gedoe met laserzwaarder of monsters trekt me helemaal niet, verre van dat.
race spellen wil ik ook nog weleens spelen, maar niet zo vaak.
vertelquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Overigens kan ik zo 5 spellen op noemen die ik beter vind dan BF2
AA is idd cool, COD vond ik nooit wat aan, BIA vond ik tegenvallen... BF1942quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Medal of Honor: Allied Assault, Call of Duty 1 & 2, Brothers in Arms: Road to Hill 30, mja ok 4 dan...
Zoveel echte WWII shooters zijn er eigenlijk helemaal niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |