Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Barca
Ook al gunde ik het Bergkamp ook wel.
Wat een tyfusscheids
Geldt dat ook voor het wireless netwerk, in de buurt van de hotzones? Dan gaat de laptop morgen mee ...quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:40 schreef UnleashMitch het volgende:
Wholy crapIk heb echt een newsreader nodig voor op m'n removable disk. Snelheid op t netwerk van de uni ligt boven de 2 mb/s
Feliquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:04 schreef Umm-Qasr het volgende:
P.S. Ik heb een stageplaats geregeld bij NauthaDutilh ...![]()
Ja ik vind die andere tegenvallenquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:23 schreef Mr_Baus het volgende:
Point of existence 2 is bijna af!! De release is hopelijk over een week of 6..
Supermooi! Ongetwijfeld de dikste bf2 mod
Stoerquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:04 schreef Umm-Qasr het volgende:
Geldt dat ook voor het wireless netwerk, in de buurt van de hotzones? Dan gaat de laptop morgen mee ...![]()
Das het betere werkquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:04 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor het wireless netwerk, in de buurt van de hotzones? Dan gaat de laptop morgen mee ...![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:34 schreef ViPeRII het volgende:Ik weet welke stagiair ik in augustus mag gaan pesten
wat voor werk doe je dan Viperquote:Op donderdag 18 mei 2006 09:34 schreef ViPeRII het volgende:Ik weet welke stagiair ik in augustus mag gaan pesten
BTquote:Op donderdag 18 mei 2006 09:53 schreef ViPeRII het volgende:
Ik werk voor BT, en zit gedetacheerd bij de Gemeente Dordrecht als helpdesk medewerker, 1e en 2e lijns, ik behandel ook de speciale verzoeken (hardware/software aanvrageven), en doe ligt beheerders werk als het uitkomt + bestellingen van hard/software
@Unleashmitch:
Zeker weten dat dat leuk was
Het viel op zich mee. Ik had me niet erg goed voorbereid. Toen ze aan het begin vroegen waarom ik voor rechten koos moest ik al meteen iets verzinnen. Verder bevestigde ik uiteraard dat ik het juridische nieuws volg. Zei ze: geef eens een voorbeeld. Toen dacht ik ehhhhhhhhhhh ... heb ik het gedoe rondom Magan gelinkt aan het bestuursrechtquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
StoerHoe ging het gesprek ? Moeilijke vragen gehad ?
Wireless weet ik niet wat de capaciteit is, hopelijk ligt er in t nieuwe T-gebouw een nog dikkere pijplijn. Daar heeft het pas echt nut aangezien ik in het F/G gebouw geen verbinding met internet kan maken buiten een inlogscherm om
Zonder voorbereidingquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:04 schreef Umm-Qasr het volgende:
Het viel op zich mee. Ik had me niet erg goed voorbereid. Toen ze aan het begin vroegen waarom ik voor rechten koos moest ik al meteen iets verzinnen. Verder bevestigde ik uiteraard dat ik het juridische nieuws volg. Zei ze: geef eens een voorbeeld. Toen dacht ik ehhhhhhhhhhh ... heb ik het gedoe rondom Magan gelinkt aan het bestuursrecht![]()
En vandaag moet het contract op de deurmat vallen. En de vergoeding is het hoogste van Nederlan qua stages op advocatenkantoren!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |