Dat vertelden ze mij ook; dat ik me blijkbaar goed had voorbereidquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:06 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Zonder voorbereidingIk kwam pas bij een bedrijf waarvan ik de avond van te voren pas de naam wist. Even de website bekeken en een company boekje en ik kreeg aan het eind het compliment dat ik zeer goed had voorbereid
Wel gaafHoe hoog is de vergoeding if I may ask ? Genoeg om je volledig op de stage te richten of haal je dat niet ?
Gefeliciteerd! Dat is toch een van de sponsoren van het debat!quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:12 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Dat vertelden ze mij ook; dat ik me blijkbaar goed had voorbereidMaja, who cares. Ik ben al heel blij dat t gelukt is, [pimp mode on] bij het grootste kantoor van Nederland [pimp mode off]
![]()
Ja man. Zo is het een beetje gelopen eigenlijk. Het debat was een groot succes. Die Pastors heeft wel humor hoor; heb me om/met hem gelachen zeg!! Nog echt heel erg bedankt voor je promo en ik zal voor je lobbyen ...quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:17 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Dat is toch een van de sponsoren van het debat!![]()
Moest je daarvoor studeren?? En wat heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:53 schreef ViPeRII het volgende:
Ik werk voor BT, en zit gedetacheerd bij de Gemeente Dordrecht als helpdesk medewerker, 1e en 2e lijns, ik behandel ook de speciale verzoeken (hardware/software aanvrageven), en doe ligt beheerders werk als het uitkomt + bestellingen van hard/software
@Unleashmitch:
Zeker weten dat dat leuk was
BT was voorheen in NL toch syntegra?quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:27 schreef ViPeRII het volgende:
@static, dat klopt: is inderdaad Britsh Telecom
Nou volgens mij zit je nog niet aan het aantal uren aviator hoor dus je hebt nog wel ff te gaan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:09 schreef escape_nl het volgende:
nou dan heb ik alle medals, kan ik ook weer stoppen met bf2
ja oke, alleen de heli en air combat dan, maar ja dat is dan goed te doenquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:14 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nou volgens mij zit je nog niet aan het aantal uren aviator hoor dus je hebt nog wel ff te gaan.
alsof je het alleen speelt voor de medals![]()
en waar de fok blijft AF...quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:33 schreef staticdata het volgende:
en je statistiek als infanterie opkrikken, daar ben je nog wel mee bezig.
en je moet nog de EF medlas en SF medals
ach ja, ik blijf gewoon lekker doorspelen hoor
infanterie opkrikken? maakt me niets uit, heb het niet zo op lopenquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:33 schreef staticdata het volgende:
Ja ik ook, die medailles kunnen me gestolen worden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:33 schreef staticdata het volgende:
nee zaterdag de hele dagquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:37 schreef staticdata het volgende:
Dus escape zit vanavond SF te spelen?
Veel plezier....maak er een mooi weekend vanquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:38 schreef BattleLies het volgende:
Jongens! Heb alvast een fijne avond, een fijne vrijdag en zaterdag ... jullie zien ons weer als we terug uit Polen komen!![]()
![]()
Doewieeeee !!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |