quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:49 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
![]()
Brabants Vertaling
Affesere Haast maken, opschieten
Waarom in godsnaam een ander woord voor haast maken ? Daar doen jullie toch niet aan
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:53 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ferdi snapt het!
Wat een trage mensen die brabo's! Brabants kwartiertje noemen ze het! Brabants-half uur zouden ze het moeten noemen!![]()
Ja man! Het zijn net halve belgen!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:02 schreef Razorback het volgende:
Ik werk 4 dagen in de week met Brabo's.
Aan alles ben ik ondertussen wel gewend behalve die taal
zegt een geboren zeeuwsvlaming... Die jaloers is dat ik met een klant naar de championsleague finale ga..Dat die klant nou net toevallig een jonge dame is.quote:
Als tegenprestatie????quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
zegt een geboren zeeuwsvlaming... Die jaloers is dat ik met een klant naar de championsleague finale ga..Dat het nou net toevallig een jonge dame is.. Als tegenprestatie mag ze mee naar Polen Donderdag en is het GVD nog niet goed.
![]()
Jij eet toch ook niet elke dag pindakaas op je broodquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:06 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Als tegenprestatie????![]()
Ik vind het wel leuk hoor ... alleen 't idee van jou met dat jonge ding naar Parijs vind ik echt niks!!!![]()
nou nou dat heet vertrouwenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:06 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hoor ... alleen 't idee van jou met dat jonge ding naar Parijs vind ik echt niks!!!![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:08 schreef VeerMans het volgende:
Jij eet toch ook niet elke dag pindakaas op je brood![]()
LoL .. Jp en ik liggen in een deuk hier ...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ach Lies omdat ik je mag ga ik morgen wel voor JP naar Parijs toe, opgelost toch ?
Ach ik help jullie graag uit de brandquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:15 schreef BattleLies het volgende:
LoL .. Jp en ik liggen in een deuk hier ...![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:15 schreef BattleLies het volgende:
[..]
LoL .. Jp en ik liggen Lies ligt in een deuk hier ...![]()
verschil moet er wezenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:06 schreef BattleLies het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:17 schreef Razorback het volgende:
Gekke Brabo: En heb je er schrik schik in?
Ik: Waarvan moest ik schrikken?
Gekke Brabo: Of je er zin in hebt?
Ik: Ooh zeg dat dan, jah hoor.
Net of wij dat hier niet kunnen... die brabo's die altijd denken dat ze betere feesten hebben ofzoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:19 schreef drbravo het volgende:
brabantse nachten zijn lang
brabo's kenne feestenen goed ook en vooral meej carnaval
dus kort samengevat
Brabo's okeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Had dan als nick ipv dr bravo, "dr brabo" genomenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:19 schreef drbravo het volgende:
brabantse nachten zijn lang
brabo's kenne feestenen goed ook en vooral meej carnaval
dus kort samengevat
Brabo's okeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Liefde is samen spetterenquote:
doe ik volgende keer wel als ik me nick veranderquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:20 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Had dan als nick ipv dr bravo, "dr brabo" genomen![]()
hahahahahahahahaahaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:22 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Liefde is samen spetteren
JP zit toch bij de brandweer? je moet daar eens kijken wat er rondloopt
[afbeelding]
[afbeelding]
Damn lucky bastard!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:59 schreef BattleLies het volgende:
Die jp gaat morgen naar Parijs .. in een hotel onder de eifeltoren ... EN naar de Champions League Finale!!!! Tssssssssssssssssssss...
Ik ga ook bij de brandweer!!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:22 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Liefde is samen spetteren
JP zit toch bij de brandweer? je moet daar eens kijken wat er rondloopt
[afbeelding]
[afbeelding]
Morgen speicaal vrij gemaakt op me werkt! Vanavond komt me vriendin en morgenavond voor de buis en hopen op spectaculair voetbal!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:59 schreef BattleLies het volgende:
Die jp gaat morgen naar Parijs .. in een hotel onder de eifeltoren ... EN naar de Champions League Finale!!!! Tssssssssssssssssssss...
Hehe, zo ging ik eens een keer mee met me zwager, die is stoffeerder. Vloerbedekking leggen bij mensen thuis. We moesten toen de slaapkamer doen en het meubilair en de dozen stonden op de gang. Ze was alleen vergeten haar dildo goed weg te stoppen want die kon je zo in een van de dozen zien staanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:34 schreef Razorback het volgende:
In de bouw heb je het veel beter
rond 8 uur een klus krijgen bij de mensen thuis omdat er een lek is.
Ik + Collega bellen aan.
Collega: Goedenmorgen wij komen om een lek te dichten.
Zij: Okey, jah ik kom net onder de douche vandaan dat vinden jullie toch niet erg
Collega: Neeh hoor
88870quote:
Rooseveltstraat!!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:50 schreef RudyCarell het volgende:
@Lies, je werkt in Leiden? Waar dan ergens, ken ik een keer een smokegrenade naar binnen lobben...![]()
Gewoon een claymore voor de deur leggenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:50 schreef RudyCarell het volgende:
@Lies, je werkt in Leiden? Waar dan ergens, ken ik een keer een smokegrenade naar binnen lobben...![]()
Jij weet duidelijk niet hoe lang de Rooseveltstraat isquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Gewoon een claymore voor de deur leggen
4,38gbquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:44 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
88870
JP
Ferdi
Frank
Bijna een volledige startgrid
Ik heb vrienden!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:07 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niet hoe lang de Rooseveltstraat isEn je hebt helaas maar 2 claymores
Daarom noemt hij zich toch ook eikelquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Moet je je maar niet Chiel noemen. "Chiel debiel" krijg je dan hé
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |