Meneer,quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:54 schreef pfaf het volgende:
vragen
Iquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:54 schreef pfaf het volgende:
Voor uw liefdesverklaringen...
Da's een laaaang verhaal Jeroen, het is een bijnaam van vroeger in ieder geval.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Meneer,
waar komt uw naam eigenlijk vandaag?
Groetjes, Jeroen.
Een half witbrood graag, gesneden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Da's een laaaang verhaal Jeroen, het is een bijnaam van vroeger in ieder geval.
Verder nog wat?
Je hebt er 1 dicht gedaanquote:
Precies ons idee, het blijft zoals het nu is, associatie naar MEN, de rest hier.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:07 schreef tong80 het volgende:
Hé modjes ik zou het leuk vinden als het kwis topic en het Crypto topic gewoon in sport zou blijven.Het associatietopic mag naar MEN wat mij betreft mits het terug mag komen mocht MED over een maand weer sluiten
Voor zover ik weet niet.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:16 schreef XL het volgende:
Is het idee van dat nieuwe forum niet dat alle baggerreeksen daarheen gaan. Dat ze dan het nieuwe forum sluiten en geen nieuwe reeksen toelaten in het subfora waar de bagger oorspronkelijk vandaan kwam? Op die manier kunnen ze de rotzooi sluiten met 1 rel in plaats van een rel per reeks, zoals het wat luister je nu verhaal.
Dan kun je het quiz-topic toch ook gewoon hier laten zonder problemen? Alleen al die lijstjes-topics zoals het associatie-topic wegknallen.quote:Met Mens erger je niet (MEN) is er nu een forum waar dat ongestoord kan, alle soorten spelletjes, zowel nieuwe als reeds lopende kunnen daar worden voortgezet, in de loop van de avond zullen de mods van diverse fora de spelletjes overschuiven die niet te nauw aan hun subforum verbonden zijn.
Fok's sportquiz # 28 Volgens mij staat 'tie ook gewoon in SPT.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan kun je het quiz-topic toch ook gewoon hier laten zonder problemen? Alleen al die lijstjes-topics zoals het associatie-topic wegknallen.
Maar ik wilde m in UVT, en plaatste m ook in UVT, en nu zie ik hem graag weer teurg in UVTquote:
Daarom ben ik geen mod meerquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:46 schreef Escaflowne het volgende:
Gelieve eerst de postgeschiedenis van tringedingetje te checken:
http://forum.fok.nl/user/history/149848
Dank u!![]()
Tsja, ik begrijp dat het voor jou natuurlijk ontzettend vervelend is als zo'n irritante newbie gewoon een normale vraag stelt in een F1 topic.. maar waarom stel jij, als F1 expert, dan niet gewoon zo'n FAQ samen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:50 schreef MonoSynth het volgende:
Is het niet een keer tijd voor een FAQ met regels van bepaalde sporten? Ik kom in de F1-topics constant newbie's tegen die de nieuwe kwalificatieregels willen weten, en als ik na die vraag tig keer beantwoord te hebben wat nukkig reageer word ik voor chagarijn uitgemaakt.... Een centrale FAQ waarnaar verwezen kan worden zou dus wel makkelijk zijn....
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:50 schreef MonoSynth het volgende:
Wat een afgang voor Toyota!
vraag dan.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:49 schreef pfaf het volgende:
Ik zal het Mitt even vragen..
tvpquote:Op maandag 29 mei 2006 08:34 schreef popolon het volgende:
Bedankt voor het zoals altijd snelle antwoord.
Kan ik nu rustig gaan slapen.
En over nadenken wat ik ook alweer wilde zeggen want dat ben ik nu alweer vergeten.
Dat was een zeer slechte verkapte tvpquote:
Lees even de laatste 10/15 berichten van de betreffende TS in zijn andere topicsquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:56 schreef XL het volgende:
[..]
Lees even de laatste 10/15 berichten van de betreffende TS in zijn andere topics![]()
Lief hè.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:09 schreef XL het volgende:
Whehehe! Ik zie nu pas dat hij je ook in je fotoboek lastig viel!
Als ze hier aan beginnen kunnen ze wel bezig blijven.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:29 schreef XL het volgende:
Ik kan een oude post van mij niet meer editten. Het gaat om de volgende:
[SPT SC] De Sportbar #25: Dit keer met nadruk op slow.
Kunnen jullie even de PI veranderen in PI 99.
toch raar dat dit blijft voorkomen, maar dank jequote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:50 schreef Ericr het volgende:
Hoop jij ook dat het Nederlands 11tal er snel uitligt?
WK geneuzel wederom, kan overigens ook naar ONZ.
Moderatorgenenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die Eric is toch wel een goede hulp zeg!
Welke tour?quote:Op zondag 18 juni 2006 23:19 schreef -skippybal- het volgende:
Komt er een een Tour-subforum??
Die ene met die geschoren benen....quote:
Ik denk niet dat er animo is voor een subforum over damestennis.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die ene met die geschoren benen....
Nee, gaat niet door.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:19 schreef -skippybal- het volgende:
Komt er een een Tour-subforum??
Dat gaat dan echt een teringzooi geven in SPTquote:Op zondag 18 juni 2006 23:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, gaat niet door.
zjroentje, xl, placebeau en mijn persoontje zijn er helaas niet uitgekomen met pfaf en mitt.
Het mocht niet zo zijn
BS en ik hebben overwogen om alles met kringeltjes als centrale topics onderin te zetten.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat gaat dan echt een teringzooi geven in SPT![]()
Is het niet wat om jullie 2 dan ff submod te maken van SPT, voor het Tour gedeeltequote:Op zondag 18 juni 2006 23:44 schreef XL het volgende:
[..]
BS en ik hebben overwogen om alles met kringeltjes als centrale topics onderin te zetten.
Zo krijg je niet de baggeraars die bij een nieuw forum horen en heb je toch overzicht.
We zijn nog in overleg.
Als mitt drie jaar mod is (bijna) wordt hij FA. Ik neem het voor hem over.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:47 schreef Remzz het volgende:
[..]
Is het niet wat om jullie 2 dan ff submod te maken van SPT, voor het Tour gedeelte![]()
Ah okee, is dus al goed over nagedachtquote:Op zondag 18 juni 2006 23:49 schreef XL het volgende:
[..]
Als mitt drie jaar mod is (bijna) wordt hij FA. Ik neem het voor hem over.
pfaf gaat eindelijk zijn gedroomde overstap naar UVT maken, BS neemt hem over.
De vorige jaren ging het toch ook goed?quote:Op zondag 18 juni 2006 23:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat gaat dan echt een teringzooi geven in SPT![]()
Open maar, mocht er een Tour forum komen, worden ze daar wel heen gewipt.quote:Op maandag 19 juni 2006 08:12 schreef placebeau het volgende:
Hé, moderatorteam.
Is het de bedoeling, aangezien de vraag toch zo groot was naar een tour-subforum, dat we hier de tour gaan decentraliseren zoals met de raboploeg? Ik bedoel maar dat we niets meer in het centrale topic gaan posten, maar een hoop topics gaan openen zoals
[tour] Groene trui
[tour] De rit naar valkenburg
[tour] de selecties
...
Of wordt dat te veel? Ik zou het wel fijn vinden. Dan open ik straks wel een aantal topics.
Eens.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:15 schreef placebeau het volgende:
Hoeft niet hoor, een subforum, in tegendeel, maar alles in het centrale topic is ook maar stom. Dan heb je drie topics op een dag, die je toch niet meer leest.
Ik benadruk dit plan van BS nog eens.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:44 schreef XL het volgende:
[..]
BS en ik hebben overwogen om alles met kringeltjes als centrale tourtopics onderin te zetten.
Zo krijg je niet de baggeraars die bij een nieuw forum horen en heb je toch overzicht.
We zijn nog in overleg.
De oorspronkelijke toepassing voor centrale topics is waanzin natuurlijk. In deze situatie lijken ze erg praktisch. Ik denk niet dat de tourvolgers het bezwaarlijk vinden om een stukje te scrollen, als het forum daardoor overzichtelijker is en de tour in SPT blijft. Bovendien worden de kringeltjes in SPT niet gebruikt, dus er staat geen ellende over centraal darten enzo tussen. Bovenin kan nog een sticky die naar onder wijst, het sticky-irc topic scoort ook zoveel viewsquote:Op maandag 19 juni 2006 10:53 schreef placebeau het volgende:
XL, op zich geen slechte denkwijze hoor, maar je gaat wel voorbij aan het feit dat die kringeltjes nogal dwaas zijn.
Een verschil met het WK is denk ik dat het aan iedere Nederlander wordt opgedrongen (media-aandacht), terwijl de tour veel meer een keuze is. Ik verwacht dus dat Jan Modaal in TDF minder snel een topic aan zal maken dan In WK. In het huidige WK-forum sneeuwen de VBL-ers onder in het feestgedruis van de oranjemenigte. In een tour-forum verwacht ik toch dat de huidige wieler-posters het zelf moeten gaan maken. In dat opzicht is het wel interessant om te kijken hoe zij erover denken. Ten slotte ben ik bij een apart forum bang voor een postwedstrijd.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een nieuw subforum gaat wel echt zorgen voor een enorm hoeveelheid aan topics die er in SPT niet zouden komen.
Dat is de overweging die ze moeten maken.
Dat is van mij ook geen bezwaar hoor, integendeel. Ik neem ook niet de moeite om het hele jaar wielrennen goed te volgen. Een paar klassiekers, de tour, het wk en dan zit ik aan mijn max.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:32 schreef placebeau het volgende:
Je hebt een hoopmensen die alleen de tour volgen, en ook alleen dan posten in de wielertopics, geloof me.
Maar dat is helemaal niet erg.
Er is gewoon een sticky irc-topic.quote:
waar is de andere dan?quote:
toch bedanktquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Sorry, dat is de goede.
De dubbele is [Tour 2006] Proloog !![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 21:42 schreef JohnDDD het volgende:
beetje late vraag misschien maar waarom hebben alle etappes een eigen topic? ik vind het onhandig
quote:Op maandag 3 juli 2006 18:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vind het ook onhandig. Veel overzichtelijker om het in één reeks te doen.
Ik vind het ook onoverzichtelijk en weinig meerwaarde hebben.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:05 schreef Zwansen het volgende:
Ik zal vast al de 29e zijn die erover begint. Maar hoezo elke etappe in een ander topic? Zeer onoverzichtelijk als je het mij vraagt.
Maa rhet TDF-forum is er niet, dus dan hebben die aparte topics ook weinig meerwaarde.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:07 schreef pfaf het volgende:
Hmm, nee de eerste eigenlijk (wat ik lees.) . Het komt voornamelijk vanuit het TdF forum, waar we wat naar tegemoet wilden komen. Vandaar nu meerdere topics in plaats van één centrale.
Maar we zullen het er even over hebben. Als iedereen het zo onoverzichterlijk vind, moeten we daar maar wat aan doen.
Op zich is het idee leuk. Elke etappe een leuke openingspost e.d. Alleen is het probleem dat er vaak tijdens de etappe van die dag al veel over de etappe van morgen wordt gepraat. En ook over de etappe(s) van de dag(en) ervoor. Dat kan altijd zo leuk in 1 topic, anders zit je echt in 3 of 4 topics te lezen.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:07 schreef pfaf het volgende:
Hmm, nee de eerste eigenlijk. Het komt voornamelijk vanuit het TdF forum, waar we wat naar tegemoet wilden komen. Vandaar nu meerdere topics in plaats van één centrale.
Maar we zullen het er even over hebben. Als iedereen het zo onoverzichterlijk vind, moeten we daar maar wat aan doen.
Precies.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Op zich is het idee leuk. Elke etappe een leuke openingspost e.d. Alleen is het probleem dat er vaak tijdens de etappe van die dag al veel over de etappe van morgen wordt gepraat. En ook over de etappe(s) van de dag(en) ervoor. Dat kan altijd zo leuk in 1 topic, anders zit je echt in 3 of 4 topics te lezen.
Dat is inderdaad het probleem.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Op zich is het idee leuk. Elke etappe een leuke openingspost e.d. Alleen is het probleem dat er vaak tijdens de etappe van die dag al veel over de etappe van morgen wordt gepraat. En ook over de etappe(s) van de dag(en) ervoor. Dat kan altijd zo leuk in 1 topic, anders zit je echt in 3 of 4 topics te lezen.
De OP heeft wel meerwaarde.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het probleem.
Ik vind vooral de OP weldegelijk meerwaarde hebben ( een makkelijk terug te vinden profiel en route ) om ook meteen even op Wombcat te reageren.
Tja, dan heb je alsnog voor elke etappe een eigen topic. Schieten we niks mee op.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:15 schreef jorienvdherik het volgende:
maak gewoon een thema forum, is 2 minuten werk
My words exactly.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De OP heeft wel meerwaarde.
Maar de minderwaarde is dat juist een massasprint van de ene dag aanleiding kan geven tot speculaties voor de andere dag. En dat je nu versplintering van de discussie krijgt.
*tegen is*quote:Op maandag 3 juli 2006 18:15 schreef jorienvdherik het volgende:
maak gewoon een thema forum, is 2 minuten werk
Maar dan kan je wel topics openen over mythische bergen en/of fantopics over kleine renners. Ik ga nu natuurlijk echt geen topic openen over Calcagni in SPT, ook al vind ik het een geweldige rennerquote:Op maandag 3 juli 2006 18:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
*tegen is*
*en nu het vermoeden heeft dat die aparte topics voor etappes bedoeld is om een apart thema-forum door te drukken*
Kun je straks voor Wimbledon etc. ook wel apart thema forum maken. Van WK, EK, OS en OWS is voor mij volledig duidelijk dat daarvoor een apart forum zinvol is. WK/EK omdat voetbal nu eenmaal bij de meesten het meeste leeft (hoewel je het ook in het VBL-forum zou kunnen doen). OS en OWS daar zijn (veel) verschillende sporten aanwezig, dus logisch.
Tour is alleen wielrennen, met maar één wedstrijd elke dag. En het centrale tourtopic kwam vorig jaar tot deel 50, da's niet voldoende om een apart forum te rechtvaardigen.
WAAROM?!quote:Op maandag 3 juli 2006 18:23 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga nu natuurlijk echt geen topic openen over Calcagni in SPT, ook al vind ik het een geweldige rennerZulke dingen kunnen eigenlijk alleen in een apart thema forum.
Omdat er naast mijn posts waarschijnlijk 2 andere posts komenquote:
Zoals ik een half jaar geleden al zei -> Nieuw subforum rondom de Tour de France. Je gaf me toen trouwens gelijk, zie ik nuquote:
Je kunt je natuurlijk ook afvragen wat zo'n topic dan voor meerwaarde heeft.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Omdat er naast mijn posts waarschijnlijk 2 andere posts komenOf hij moet onverwacht een etappe winnen ofzo.
En dat staat dan dussen "normale" topics zou maar zeggen. Net als dat er geen fantopic wordt geopend over nummer 1769 van de wereld die meedoet aan de voorronde's van Wimbledon met een kans van 5% om door te gaan.
Snappie![]()
Ik had daar vorig jaar toch weinig last van.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:34 schreef -skippybal- het volgende:
Als alles centraal gaat krijg je helemaal een tyfuszooi. Allemaal discussies die langs mekaar heen lopen, waardoor als je 15 minuten afwezig bent er gelijk niets meer van snapt![]()
Eens.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik had daar vorig jaar toch weinig last van.
Terwijl ik toch best vaak meer dan 15 minuten afwezig was.
Idd, niets is leuker dan de Tour volgen met fok aan. (zoals voorgaande jaren dan)quote:Op maandag 3 juli 2006 18:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik had daar vorig jaar toch weinig last van.
Terwijl ik toch best vaak meer dan 15 minuten afwezig was.
Kijk bij WK. Daar staan ook een lading aan potentiële baggertopics, maar het is er wel gezellig (behalve als de favoriet van de "echte" voetbalfans verliest dan)quote:Op maandag 3 juli 2006 18:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je kunt je natuurlijk ook afvragen wat zo'n topic dan voor meerwaarde heeft.
Ik kwam alleen na de etappes, en dan kon je lekker in één topic over alles discussiëren. Werkte prima wat mij betreft.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd, niets is leuker dan de Tour volgen met fok aan. (zoals voorgaande jaren dan)
bedankt.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:39 schreef RayMania het volgende:
[Tour de France] Rondemaster 2006 #3 kan op slot. Dank.
OK. Ik vraag maar.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:49 schreef pfaf het volgende:
Met dit weer is het moeilijk snel beslissingen te nemen. We overleggen nog.![]()
Sorry
Is er ook nog een centraal topicquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
OK. Ik vraag maar.
Denk dat het in de bergetappes trouwens alleen maar onoverzichtelijker gaat worden, met dan grotendeels dezelfde discussies in twee of drie topics.
En het centrale tourtopic lopt echt matig nu
Tour de France 2006 #6, we zijn onderwegquote:
Dat valt soms enorm tegen:quote:Op maandag 3 juli 2006 18:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het probleem.
Ik vind vooral de OP weldegelijk meerwaarde hebben ( een makkelijk terug te vinden profiel en route ) om ook meteen even op Wombcat te reageren.
//forum.fok.nl/topic/879925/1/25#39515301quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:23 schreef killerbee22 het volgende:
gaat er vandoor?
We weten nu, dankzij je reacties in de 48 topicsquote:Op zondag 9 juli 2006 18:18 schreef Wombcat het volgende:
Zoals ik al eerder zei, met al die etappetopics, doe dan een TDF/forum. Of bundel het maar weer in een centraal topic
Ah, mooi. Is die in ieder geval overgekomenquote:Op zondag 9 juli 2006 18:21 schreef mitt het volgende:
[..]
We weten nu, dankzij je reacties in de 48 topics, jou mening.
Maar we veranderen er niks meer aan.
Ah kijk die ben ik dus vergetenquote:Op zondag 9 juli 2006 18:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het grote Leipheimer topic. ook.
En Het grote Pieter Weening-topic
Het grote Michael Boogerd - topic. tevens.
quote:Op zondag 9 juli 2006 18:14 schreef Remzz het volgende:
Misschien handig om een soort FAQ'tje te maken met waar je moet zijn voor de tour?
Etappes:
[Tour] Etappe 8: Saint-Méen-le-Grand - Lorient
[Tour] Etappe 10: De bergen in!!!
[Tour] Etappe 11: met aankomst bergop!
Het algemene tourtopic
Tour de France 2006 #6, we zijn onderweg
Andere algemene topic's
[tour] De groene trui
[Tour] De witte trui
[Tour] The Polka Dot Jersey: Alleen de naam is al prachtig.
[Tour] De Rabobank ploeg
[Tour] Tijdrit, gewicht en de bergen
[Tour] Waar is Engeland?
[tour] volgen op internet
[Tour] Ga jij nog kijken?
Prono topic's
FOK! Tourmanager 2006
[Tour] AD Rondemaster 2006 #5
Doe mee met de Herbert-Prono - Herbert Dijkstra #7
Wielerprono 2006 #10 - met twee leiders
Tourspel: welke 20 renners?
Fantopic's
Iban Mayo Diez, Baskische furie
Alejandro Valverde
Tom Boonen #2 - Nu nog groen in de Tour...
Erik Zabel fantopic
Het supersnelle Robbie McEwen topic
Bram Tankink fantopic
Het grote Thor Hushovd - topic
Jan Ullrich #3: Der Jan was goed bezig.
Ivan Basso, toekomstig Tour winnaar.
[Tour] Het heel erg kleine Cédric Coutouly topicje
Geen tour wel wielrennen
[Centraal] Recreatief wielrennen #2
Wielrennen 31: Boogerd makkelijk herkenbaar in de Tour
Zoiets ben trouwens vast nog wel iets vergeten
deze ook [Wielrennen] Doping #8: Ik ruik bloed!quote:Op zondag 9 juli 2006 18:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het grote Leipheimer topic. ook.
En Het grote Pieter Weening-topic
Het grote Michael Boogerd - topic. tevens.
Dat laatste mag je tzt veranderen in avondetappe eidelijk het is zo verquote:Op zondag 9 juli 2006 18:41 schreef Remzz het volgende:
Ah idd, ik wou ook nog een kopje doping maken vergeten dus
En deze twee ook nog
[Journalistiek] Maarten Ducrot - fantopic.
[Tour de France] Avondetappe helaas pas 10 juli
Waarom niet?quote:Op zondag 9 juli 2006 21:30 schreef Spooky4u het volgende:
ik mag vast niet zeggen dat het een zootje aan het worden is.
Dat is het ook, maar ik als ze bij elkaar staan kun je beter zien waar de discussie is. Nu zie je zo'n topic snel over het hoofd in de rest van de active topics.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:42 schreef pfaf het volgende:
Ach, tijdens de Tour zijn er in SPT nu eenmaal veel Tourtopics dat was de afgelopen jaren ook zo, het enige verschil zijn de trui-topics en dat er iedere dag een topic voor de etappe is, maar dat valt mijns inziens allemaal makkelijk te overzien...
Ik wil ook geen apart forum, dat lijkt me verschrikkelijk. Ik wil dat ze met die centraaltopic kringeltjes bij elkaar worden gezet.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:49 schreef pfaf het volgende:
Jamaar nogmaals, een TdF forum is niet ter sprake en dus niet ter discussie, daar kan ik ook niets aan doen.
Verhip! DIe dingen was ik zowaar helemaal vergeten. Helemaal geen slechte suggestie!quote:Op maandag 10 juli 2006 09:53 schreef XL het volgende:
[..]
Ik wil ook geen apart forum, dat lijkt me verschrikkelijk. Ik wil dat ze met die centraaltopic kringeltjes bij elkaar worden gezet.
Dan kan je wel meer topics centraal zetten eigenlijkquote:Op maandag 10 juli 2006 09:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Verhip! DIe dingen was ik zowaar helemaal vergeten. Helemaal geen slechte suggestie!
Mitt en ik hebben besloten in principe die dingen niet te gebruiken, maar dit zou wel zo'n uitzonderlijke situatie kunnen zijn natuurlijk.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Dan kan je wel meer topics centraal zetten eigenlijk
Volgens mij is dat pas 3 keer genoemd door een bepaald individu.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Verhip! DIe dingen was ik zowaar helemaal vergeten. Helemaal geen slechte suggestie!
Dan zal ik de reacties van die individu wel bewust niet lezen?! ...quote:Op maandag 10 juli 2006 10:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij is dat pas 3 keer genoemd door een bepaald individu.
Ik zie eerlijk gezegd het nut niet van die centrale topics, behalve als het om slowchats gaat ofzo. Zo'n ramp is het toch niet dat er nu meer wielren-topics zijn dan normaal. Over twee weken is het al weer over btwquote:Op maandag 10 juli 2006 10:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mitt en ik hebben besloten in principe die dingen niet te gebruiken, maar dit zou wel zo'n uitzonderlijke situatie kunnen zijn natuurlijk.
Dat is de discussie die een paar weken geleden op gang had moeten komen.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:19 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegd het nut niet van die centrale topics, behalve als het om slowchats gaat ofzo. Zo'n ramp is het toch niet dat er nu meer wielren-topics zijn dan normaal. Over twee weken is het al weer over btw.
Jaa, hee.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dan zal ik de reacties van die individu wel bewust niet lezen?! ...
Daar staat het ook al.quote:
Thanksquote:Op maandag 10 juli 2006 18:26 schreef pfaf het volgende:
[Tour de France] Avondetappe, we gaan beginnen! ?
ze proberen wel uit te dagen op deze manier. en ja dan ga ik niet mals zijn over hun schoothondje M.Squote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:31 schreef pfaf het volgende:
Nounou, zo erg is dat nu ook weer niet. Gewoon boven staan en de humor er van inzien. En lekker varen natuurlijk.
Ik mag niet lachen om een grapje van Bruce?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:29 schreef WEST het volgende:
[F1] Grand Prix de France (Magny Cours)
vinden jullie het dan erg dat ik duitsers en gas noem ofwel kunnnen jullie deze debiele reactie niet verwijderen en die van arcee erbij
dit zijn geen grapjes en dat weet jij donders goedquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik mag niet lachen om een grapje van Bruce?
Kijk naar jezelf, man. Als je nou nog leuk ruzie kon maken.
Het is nog steeds jammer dat je niet tegen een geintje kan, en meteen moet beginnen met schelden en het over debielen, homo's en gas moet hebben.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:29 schreef WEST het volgende:
[F1] Grand Prix de France (Magny Cours)
vinden jullie het dan erg dat ik duitsers en gas noem ofwel kunnnen jullie deze debiele reactie niet verwijderen en die van arcee erbij
Helemaal eens.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik mag niet lachen om een grapje van Bruce?
Kijk naar jezelf, man. Als je nou nog leuk ruzie kon maken.
dus over coke en lijntje mag wel over gesproken wordenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:00 schreef dndiek het volgende:
[..]
Helemaal eens.
WEST, je zegt dat je wordt uitgedaagd, reageer daar dan gewoon niet of op een leuke manier op....
om nu over gas te beginnen vind ik een beetje sneu![]()
ik heb sommige weer wat uitleg verschaft ik hoop dat ik niet weer hoef te doen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:36 schreef pfaf het volgende:
Onbegrjipelijk waar sommige mensen zich druk om kunnen maken.
Het is heerlijk weer, doe toch met z'n allen niet zo opgefokt.
En nu dus allemaal weer lief.![]()
![]()
Hier was niks aan de hand, maar ging je toch weer over de schreef?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:16 schreef WEST het volgende:
ik heb sommige weer wat uitleg verschaft ik hoop dat ik niet weer hoef te doen.![]()
Waar heb jij het over?quote:Op maandag 17 juli 2006 21:16 schreef pfaf het volgende:
Je moet dat omloggen toch wat vlugger doen in vervolg.
Volgens mij worden beginners beter opgevangen in het bb topic dan in 't fitness topic.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:30 schreef pfaf het volgende:
Maar toch zie je dat users sneller met een vraag komen naar het fitness topic, maar misschie als BB en fitness in 1 topic staan, daar de vragen komen.
We zouden het dus wel kunnen proberen, maar dan wil ik wel de garantie dat ook simpele basic fitnessvraagjes normaal beantwoord worden of normaal bereageerd worden door de BB- diehards.
Niet iedereen is 100kg aan spier.
Dan zou je gelijk hebben. Wat in ieder geval gelukt is, is dat pfap moet gaan werkenquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:39 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Volgens mij worden beginners beter opgevangen in het bb topic dan in 't fitness topic.
mitt is terug, dus het zal niet lang meer duren!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:31 schreef Ericr het volgende:
Slotje of schopje naar onzin voor dit topic :
Herbert
Als je twijfelt altijd de vrouw van zjroentje bellen, pfap.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:06 schreef pfaf het volgende:
Bedankt Mitt, ik wist niet wat ik er mee aan moest.
Of even het topic volposten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:04 schreef popolon het volgende:
Lance Armstrong #7 To dope or not to dope
Kan dat niet gewoon het Lance Armstrong topic heten ofzo? Ik vind het nogal een flauwe TT, vooral nu ie gestopt is en hij nooit is gepakt.
Jij doet alsof je voor Detroit bent.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:22 schreef popolon het volgende:
Je grapjes worden er ook niet beter op.
pfap is op vakantie, mittquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:11 schreef mitt het volgende:
Sorry popo, misschien ben ik nog bevangen door de hitte.
Heb je een leukere TT dan? Dan kan ik het nog overwegen of even met pfaf bespreken.
waarom weet ik daar niks van.quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:31 schreef zjroentje het volgende:
Is er nu al een talententraject?
Post eens na mijn slotje dan.... met je grootspraakquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:31 schreef zjroentje het volgende:
Is er nu al een talententraject?
Ik hem 'm overigens gewoon op slot gedaan.![]()
Ach, als ik je voor lul wil zetten kan ik dat altijd nog met zjoerntje doen.....quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:47 schreef zjroentje het volgende:
Aan dit soort "kijken-wie-de-langste-heeft" spelletjes doe ik niet mee.
Hoi, we nemen het mee naar achteren, bedankt voor je intresse.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:19 schreef popolon het volgende:
Ja hallo, kan ik binnenkort weer een mailtje verwachten?
Wat is er gebeurd met solidariteit ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:52 schreef XL het volgende:
Het mailadres in mijn profiel klopt niet meer!
Neequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:16 schreef Remzz het volgende:
Al;s je hier op klikt zie je ook niets?
[SC] Sportbar #61: Heeft snellejelle nog meer bedrijfsinfo?
Vaag ik zie idd dat je twee keer hebt gepost... Verder ben ik ook niet zo technisch...quote:
Yep kan de discussie dan ook volgen, ik waag mij er niet aan (zie sportbar)quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:19 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vaag ik zie idd dat je twee keer hebt gepost... Verder ben ik ook niet zo technisch...
Maar ik vond het eigenlijk wel een heel leuk iets voor een nieuw topic, goed als ik die open ?
Het papier is op.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:51 schreef XL het volgende:
Hoi Popo! ik snap je bericht niet zo goed, maar het zal wel aan mij liggen. Kom je de sportbar nog eens printen. Gr. XL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |